11607x bekeken
Ja idd want moet een cool avondje worden en wil ook weten hoe je kan zien of het beetje goeie shit is enzo...
En wat de gemiddelde prijzen zijn...
iig bedankt jah
En wat de gemiddelde prijzen zijn...
iig bedankt jah
hoi,
manier 1
we nemen een willekeurige vinger, stoppen deze in de mond en bevochtigen deze...
...dan stop jum in je pakje, en dipt heel voorzichtig. Hierna in de mond en (veel)water er achterna gooien.
manier 2
vouw pakje open gooi inhoud van je pakje in een vloeitje (wel alles natuurlijk ivm met de knallende effectiviteit)plak hem dicht en slik geheel door met een liter water.
Veel succes en bedenk wel; De ervaring leert!
Prijs? Weet ik niet!
greetz
manier 1
we nemen een willekeurige vinger, stoppen deze in de mond en bevochtigen deze...
...dan stop jum in je pakje, en dipt heel voorzichtig. Hierna in de mond en (veel)water er achterna gooien.
manier 2
vouw pakje open gooi inhoud van je pakje in een vloeitje (wel alles natuurlijk ivm met de knallende effectiviteit)plak hem dicht en slik geheel door met een liter water.
Veel succes en bedenk wel; De ervaring leert!
Prijs? Weet ik niet!
greetz
en in je drinken doen is dat ook een optie en hoe weten we hoeveel we nodig hebben per persoon?
hmmm maar wat is niet teveel halve gram per persoon of hele gram ofzo?
in capsule vorm nemen,werkt echt lang is je gaat er idd echt vna spacen je,echt actief zal je niet worden en echt duur is het ook niet.
ik betaal 2/3 euro per capsule maar als je niet bij een bekende haalt zal het iets meer zijn
veel plezier
ps als je het in je drinken gooit zet je schrap,het is echt SMERIG!!
ik betaal 2/3 euro per capsule maar als je niet bij een bekende haalt zal het iets meer zijn
veel plezier
ps als je het in je drinken gooit zet je schrap,het is echt SMERIG!!
Jezus begin gewoon met 100MG je gaat toch geen 200 of meer in een keer erin gooien das echt kut.
Heb je eerst 2uur spacen terwijl je niet meer weet waar je het zoeken moet (lees te hard gaan) en daarna voel je je kut omdat het te snel uitwerkt...
Hou het gewoon bij 100-150 mg das al heftig genoeg.
GreetX Chris
Heb je eerst 2uur spacen terwijl je niet meer weet waar je het zoeken moet (lees te hard gaan) en daarna voel je je kut omdat het te snel uitwerkt...
Hou het gewoon bij 100-150 mg das al heftig genoeg.
GreetX Chris
(permanent verbannen)
je koopt een halve gram bij je dealer
maakt er ff capsules van, die je bij het kruidvat haalt. hoeveel erin doet moe je zelf weten ik raad aan als niet zo ervaren bent het in 4 caps te verdelen en dan slik je ze in met water
of je doet het in je drinkenb maar de vraag is of je dat binnen kan houden
moeilijk hoor!!!!!
maakt er ff capsules van, die je bij het kruidvat haalt. hoeveel erin doet moe je zelf weten ik raad aan als niet zo ervaren bent het in 4 caps te verdelen en dan slik je ze in met water
of je doet het in je drinkenb maar de vraag is of je dat binnen kan houden
moeilijk hoor!!!!!
Kristal mdma 97% puur? Gerelateerd aan max. puur of vol%????? Want net als bijv. puur zoutzuur, hebben ze het dan altijd over een relatief percentage, zou dus kunnen dat ze bij jou 97% van de 84% bedoelen. Puur MDMA is namelijk een instabiele stof. Maar geef me het nummer maar dat ik moet bellen, ben wel ff nieuwsgierig nu..
kreeg eerst altijd een halve gram voor 20 euro en nu een hele voor 25 euro,en t is nog beter ook,zelf vind ik t makkelijkst de manier die awakenings ook gebruikt,manier 1! Maar die smaak..hij is weer heerlijk coby,! vriendin van mij gaat altijd kotsen door die smaak maar je spaced em dan wel! whehehe
kristal?? Coke is kristallerig in pure vorm. Mdma puur lijkt niet echt kristallerig. is gewoon poeder.
Coke puur; zijn of keiharde kristallen brokken of supergeel sterk ruikend. Ligt eraan uit welke regio het komt.
mdma puur, wat mus zegt, mespuntje in je drankje of op je tong en klaar. als je cakeje maakt, gewoon lekker grammetje erin doen...
Coke puur; zijn of keiharde kristallen brokken of supergeel sterk ruikend. Ligt eraan uit welke regio het komt.
mdma puur, wat mus zegt, mespuntje in je drankje of op je tong en klaar. als je cakeje maakt, gewoon lekker grammetje erin doen...
Kijk thnx mensen voor al jullie reacties, nu gaat het een vette avond worden zonder enige doden enzo 
THNX...
THNX...
Ja daarom gaan we het ook gebruiken om vage dingen te zien enzo 

![[PPT] C@NDYMAN :speed:](/images/user/15822_1306871.jpg)