| Betreft: | evenement: Qlimax, zaterdag 12 april 2003 om 21:00 |
snap niet.. dat ze dat nogsteeds als lokatie voor hardstyle feesten gebruiken.. doelloos. als je voor de muziek komt zit je mooi verkeerd!
Qlimax was vorige keer echt een goed feestje 

ze proberen het elk jaar weer en de kwaliteit schijnt te verbeteren. maar geluidskwaliteit is bij lange na niet het gene wat een topfeest maakt. ik denk dat de mensen er komen omdat dit gewoon het grootste HS feest is in NL. als ik er niet moest werken was ik ook wel even gaan kijken, maar ja, er moet weer geld verdiend worden 
Ja tuurlijk is het klote als het geluid kut is!
Maar daarom zou ik daar nog wel naar een feest gaan, als der een hardcore feest weer zou komen dan he
Thunderdome 99 was me enige feessie daar, enne heb me prima vermaakt toen hoor
Maar daarom zou ik daar nog wel naar een feest gaan, als der een hardcore feest weer zou komen dan he
Thunderdome 99 was me enige feessie daar, enne heb me prima vermaakt toen hoor
Thialf zuigt, Qlimax is vet! Helaas is ut te ver weg. Vorig jaar 3 uur ofzo in de trein gezeten, dat doe ik niet nog een keer. Al die gare vertragingen en tig keer overstappen 
alle lauwe feesten voortaan in ahoy!
Is het eigenlijk koud in het Thailf-stadion? Dan weet ik wat ik aan moet trekken. (Das, handschoenen, enz..
)
nee dat kan niet want de gemeente wil dat niet. het is en blijft een kutplaats met kutgeluid.

![[SF] SperSIZEboon :bier:](/images/user/57_2094335.jpg)