Partyflock

Forumonderwerp · 606271
20394x bekeken
Waarschuw beheerder
de vagina van een vrouw?

Zo'n 80% van de vrouwen hun vagina ruikt naar de Volendammer Vishandel...:kots:

Ik vraag me af waarom zoveel vrouwen zo onhygienisch met zichzelf omgaan....

Ik zelf ben heel schoon op mijzelf, ik zou mijn broek niet eens naar beneden durven trekken als t zou stinken...
Waarschuw beheerder
Hmm...dus damien jij houd ervan om dooie omaas te neuken :D

Eindelijk iemand gevonden die dezelfde hobby's heeft als mij :D

Alleen moeilijk te vinden de laaste tijd...... die begraafplaatsen zijn steeds beter beveiligt
Waarschuw beheerder
Check het mortuarium..... echt een aanrader!

Waarschuw beheerder
of de slager
Waarschuw beheerder
dat is jullie wel aan te zien..

maar zo heeft ieder zijn smaak, ik hou meer van levendige, rondborstige, langbenige, blonde, rijke, knappe, 60kg wegende, topmodellen.

Maar ja dat is mij ook weer aan te zien.. ben namelijk redelijk knap. :)

Waarschuw beheerder
donateur
vandaar dat ze allemaal afknappen
Waarschuw beheerder
jij vindt weer een dode oma lekker, ik geef meer de voorkeur aan een wat jonger iemand. en levend
Waarschuw beheerder
donateur
Hey knullie, beetje respect voor de necrofielist, ik bedoel, het is al een niet begrepen hobbie. Ik dacht dat we hier op PF nog wel een beetje vrij waren qua menings uiting. Maar dat valt me de laatste tijd fies tegen
Waarschuw beheerder
ik ga maffen, en morgen maar ff langs de slager gaan :p
Waarschuw beheerder
Beslist niet, ik ben nu eenmaal knap
Waarschuw beheerder
donateur
Speed100nx 3 april 2003 00:48
jij vindt weer een dode oma lekker, ik geef meer de voorkeur aan een wat jonger iemand. en levend

Owk, dat moet jij weten, maar stel het niet echt op prijs dat jij me nu prive berichtjes gaat sturen met de vraag of je een keer me anus mag buffelen. Beetje raar is dat.
Waarschuw beheerder
voor een lekkere lever worst voor in je aars
Waarschuw beheerder
nee zorr0 ik ben geen zorro
Waarschuw beheerder
donateur
Dan had je dat prive berichtje net toch naar iemand anders moeten sturen

Freak!!!

Waarschuw beheerder
:gaap:
Waarschuw beheerder
ik ga slapen.. laterrrrrrrrrrr

Waarschuw beheerder
donateur
liefde is : als zij dood is necrofiel worden
Waarschuw beheerder
:respect: iggi
ben benieuwd hoe dat stripje er uit ziet
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Moet je je vrouwen eens op een andere plek gaan zoeken dan 't kerkhof.
Waarschuw beheerder
echt wat zet jij jezelf toch elke keer weer voor lul... Zo grote bek over hoeveel vrouwen je wel niet gehad heb.. en dat toch elke keer zeuren.. ik heb nog nooit zo'n faker meegemaakt als jij...

Nuff said...
Waarschuw beheerder
donateur
necrofielen hier heej... :P
maarre, stinken die kutten niet nog erger??!

Waarschuw beheerder
dan weet ik niet met wat voor vrouwen jullie sex hebben jongens maar NIET alle vrouwen zijn hetzelfde hoor!!!
Ze zijn er ook heel schoon!!
En trouwens laten we eerlijk zijn...dat wat jullie daar hebben hangen,NOU,dat kan ook ruiken alsof je ermee in een gierput hebt gezwommen.
En ik denk dat daar ook een hele hoop dames het mee eens zijn....
Maaaaar ook voor mannen geld.....ze zijn er ook heel schoon.

Waarschuw beheerder
donateur
Precies di@@n.. dr zijn ook piemels die stinken ja!!!!!!!! :bah:
Waarschuw beheerder
het heeft allemaal met je zuurgraad te maken!

als je iedere dag je poes wast met een vaginale douche ruik je de hele dag mega frisss:9:D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Die zorro zie ik ook bijna elke dag op tv met zijn TMF ID.
De TMF kids vinden hem een eikel en hebben ook vaak ruzie met m
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
stinkende kutjes zijn bah :kots:

maar er moet wel een beetje geur aan zitten
beter voor de geilheid :P
Waarschuw beheerder
jezus dit gaat weer nergens je moet ook niet naar opvanghuizen of de straat op gaan zorro om vrouwtjes te vinden, tja logisch dat die naar rotte vis ruiken/proeven. Zoek een frisse meid en je zult niet meer piepen.

En ben het helemaal met je eens Di@@n. En sommige mannen mogen ook een voorbeeld nemen dat je je van onder goed moet wassen, want als ik zure augurk wil ruiken/proeven dan loop ik wel naar de koelkast :P

Waarschuw beheerder
Hahahahahaha Venomous elke dag een vaginale douche is ook niet helemaal gezond :P

En een beetje geurtje is heel normaal, dat hebben bijna alle vrouwen...da's toch geen reden om er niet bij in de buurt te komen? Zolang het maar schoon is :-)
Waarschuw beheerder
donateur
zure augurk :kots:

you go Jane :)

Waarschuw beheerder
donateur
Jij vraagt je af waarom sommige vrouwen zo onhygienisch met zichzelf omgaan..

Ik vraag me af, waarom er uberhaupt nog vrouwen zijn die met jou omgaan %-)

je bent niet eens lekker! en al was je het wel, dan is het nog een afknapper als een jongen zó vol van zichzelf is :bah:
Waarschuw beheerder
Zodra een vrouw naar de wc is gegaan om te plassen zit er altijd wel weer een geurtje aan, Dacht je nou echt dat je na het urineren naar bloemetjes en bijtjes ruikt! Laat me niet lachen!

Waarschuw beheerder
Ben je toch homo?

Inge

Waarschuw beheerder
Nee, mannen zijn lekker! Het merendeel gebruikt geen wc-papier na het plassen en wast dan ook zijn handen niet daarna!!!!!

Welk ras is hier nou ranzig!? :vaag:
Waarschuw beheerder
donateur
wat een dildo ben jij zeg!

zelfs wanneer dames 10 keer per dag douchen ruik je nog het 1 en ander. Dat is namelijk de geur van een doos.

Weet je wat pas stinkt? Een lul die een dag niet gewassen is. En ja, ook een doos stinkt wanneer ie een dag niet is gewassen.
Tip voor jou. Gebruik die douche in je voorspel of wordt homo.
Waarschuw beheerder
donateur
misschien is het wel je bovenlip snorro

Dat zou best eens kunnen, volgens mijn informatie is meneer Zorro sinds kort VUILNISMAN.... (SERIEUS!!)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
En ik weet niet met wat voor een ranzige stink hoeren jij in bed ligt, maar de meeste dames, RUIKEN wel, maar STINKEN niet. Amen. O:)

Waarschuw beheerder
donateur
:D leuk dit!!
yfie & kimhmm :respect:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
weet niet wat voor junks jij mee naar huis neemt zorr0 :S

vrouwen stinken niet
Waarschuw beheerder
lol idd

Waarschuw beheerder
Die wijven van de Keileweg zullen best meuren van onderen.... :devil:

Waarschuw beheerder
ja wedden dat zorro ze daar opduikelt
Waarschuw beheerder
Dit zijn feiten, en niet alleen mijn bevindingen.. en ik heb het hier niet alleen over het luchtje van de vagina, maar echt stinken!

Even een vraagje hoor, maar waarom moet er direct op mijn persoon afgereageerd worden als ik een topic open over iets?
Zit men zo met zichzelf in de knoop dat men mij dat ook wil laten voelen? Ga vooral zo door...
Zal ik er dan maar weer een topic voor openen?

Waarschuw beheerder
hoezo feiten? heb nog nooit iets van die feiten van jou gemerkt....
Waarschuw beheerder
Tank, dan ga je voortaan alleen met mannen als je vrouwen vindt stinken. of als jij ze weer achter het centraal vandaan haalt vraag je eerst of ze misschien bij jou willen douchen???? zooitje zeep erover en klaar???

Waarschuw beheerder
Zorro, je brengt het op de verkeerde manier...

Voor de rest zeg je dat 80% van de vrouwens stinken omdat ze zich niet goed van onderen wassen. Dat lijkt me erg onwaarschijnlijk, of tel je bejaarde omaatjes ook mee?

Inge
Waarschuw beheerder
Hee Zorro het ruikt hoogstens naar iets maar stinkt ckers niet teminste als je een vrouw hebt die zich gewoon elke dag wast. Elke "normale" vrouw zal dit ook wel doen.

Ik vermoed dat dit dus meer iets zegt over wat voor vrouwen je kan krijgen.;D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
helemaal eens met juzzie bee, elke normale vrouw wast zich.. en ja ook DAAR!
Waarschuw beheerder
Ik zal ook niet zeggen dat de vrouwen het niet wassen...

Maar je hebt wassen en je hebt WASSEN...
snappie?

En bij mannen kan het uiteraard ook stinken, daar hebben de vrouwen volkomen gelijk in. Ik heb veel vrouwen daarover gesproken en die vertelde mij dat.
Ikzelf ben iemand die die schande nooit zou willen meemaken. Ik bof daarbij ook dat ik een korte voorhuid heb(zelfde als besneden) waardoor het al hygienischer is.