Partyflock

Forumonderwerp · 605901
Werkzaam bij La Bomba
Artiest RVE
Ja mensen, zaterdag was onze vriend Theo weer op TV en ik zag dat hij zijn happy hardcore clipjes weer es uit de kast haalde. Een nieuw programma met eurokinderhouse en wie zat er als dj in het Programma? Dana, ja lekker makkelijk van die gozer. Gaat ie eerst zeggen dat ie met hardcore is gekapt vanwege de kinderen die onder de drugs zitten, wat nu nog erger is, en dan gewoon weer die kinderlijke clips draaien en lekker makkelijk een dj in je show op laten draven die zelf ook hardcore heeft gedraaid: lekker krom! Wat een knakker!

Was een herhaling vanwege koninginnedag... de Party Animals komen volgende week!

Zaterdag komt => STEVE {the darkraver}

effe checkuh ...

nou ik ga wel ff kijken!!!!!!!

het was pas ook al op tv en het was echt vet gaaaaan!!

ik heb vorige week de party animals en de mini animals gezien

hahahahaha

Mental Theo is een lekker ding...
hij is een oud ding...

en happyyyyyyyyyyy is voor ..............

hobo's

mental theo is gaaaaaan!!!! hij is zeker van de harde kern!!

haha
ronnie wardil gaat ook wel ff checkuh

In woerden heeft hij in ieder geval wel
laten zien,dat hij hard kan draaien
En dat had ik echt niet verwacht ...

juist em (Y) R.O.I Tep hij ramde de hele tent aan gort....
(y) lachuh programma (y)
Vooral die oude beelden!!!!

ja ik ga vanavond zeker kijken!! lijkt me echt lachen..

mental theo is echt wel een held..hij heeft af en toe zulke mooie opmerkingen. ook dat afzeiken vind ik geniaal! :D
Nou ik vind het wel leuk. Allemaal beelden van feesten wara ik geweest ben, en ook al zijn t allemaal commerciele nummers, het roept toch herrinneringen op. Daarbij heb ik Charlie en Theo een paar ker horen draaien in 1994 en 1995, was zeker vet, en ik moet altijd were aan die tijden denken! :)

Op Mysteryland (Maasvlakte) toevallig, wackiejacky...?? ;-)
Hihihi vanavond STEVE bij Bounce!! Echt kijken man. Word zeker wel een gekker aflevering. Steve kennende!

Heb idd in een deuk gelegen:D
Zeker toen hij vertelde van dat hotel:D

Whehehe ik heb echt gelachen om die darkraver, wat een mafkees.
Hij zat er lekker met zijn baco'tje slap te ouwehoeren :D
Nopez Gilbert, in de plaatselijke discotheek en een keertje in Carmen in Someren geloof ik. Was nog maar een snotneusje toen (16 :bloos:) en mocht nog geen hele nachten weg. Maar hakken deed ik al wel hoor! Maar dan alleen tot 2 uur 's nachts...to bad dat mn ouders zo streng waren andershad ik nog net wat meer uit die tijd kunnen meepikken!

Vorige week op Mindcontroller werden er ook allerlei Charly Lownoise en Mental Theo nummertjes gedraait......'DJ Fuck' en 'Rit in New York' geloof ik.......héél leuk..!!! :D

(ik heb dat programma alleen dus gemist en sowieso nog geen een keer gezien, maar weet iemand wanneer het eventueel herhaald wordt..??)

het word niet herhaald

steve was wel aan de baco hoor

lachuh dat programma !!!
Darkraver was gisteravond weer lekker bezig, keb echt gelache om die gozer.
Tuurlijk wotdt t herhaald...donderdag 22.00 :P:D
Zeker leuk om die oude clips weer te zien,veel oude herinneringen komen dan weer boven.
Steve is cool, voor elk verhaal ligt ie alweer dubbel :-)
En theo scheen wel te weten wat voor een pilletje steve bedoelde ;-)

Thanx Cartman!!! :D

Worden er ook beelden van oude feesten uitgezonden toevallig..??
laatste aanpassing
ja was echt lachen met die gekke darkraver, mooi was toen hij vertelde over hoe hij met hardcore in contact was gekomen
Dat hij naar parkzicht ging met een paar vrienden en dat die vrienden hem een pilletje aanboden, waarop steve zegt: "wat is dat dan ik heb toch geen hoofdpijn" was wel vet!!!

En idd theo wist meteen wat steve bedoelde toen hij zei die bruine pilletjes met puntjes!!!!!

Mental theo is Toppie
Hij weet wel wat leuk is
Hij zorgt dat mensen die tijd niet vergeten
all die oude clips weer zien is leuk

en theo maakt het nog leuker door maf te doen
laatste aanpassing
kvind 'darkraver' maar n sulletje.
sommige dingen zijn wel grappig wat ie zegt, maar voor de rest.
Denkt echt dat ie "het" helemaal is :S

vind t programma wel lache om te zien hoor (Y) hehe, grappig, vooral die beelden dus.
:)

hmmm beter dat het herhaald wordt
ik wist dat niet
hoef ik tenminste niet meer moeite
te doen om alles op te nemen

ode

bounzzz is toppie.. elke donderdagavond uit werk kijk ik het .. super relax
Vind het wel tof :bounce: al die ouwe hardcore plaatjes weer terug te zien.Lekker :xtc: gabberen op die goeie ouwe muziek van die tijd!!!!!

Hahahaha, net met the darkraver... :vaag: (y)
ghe ghe.. whaaaaaaaaaa ik zag in bounzz DJ Isaac... MET paardestaart. WOW wat een verschil meneer heeft nu zo'n kaal koppie.

hehe, die Paul..... :P

grapzig :D
mental theo stinkt!

hij lijkt heel lief en leuk op tv, maar in werkelijkehid vinnik em egt een eikel! verder laat ik me niet over hem uit!

zo ken ik er nog meer :/

paul elkstak hmmm oude zooi
maar wel leuk
Fuck Theo, hij doet gewoon mee met alles met wat populair is... ski-gay Mental Theo.... (n)

Tja, het blijft toch een TMF programma en Theo denkt nou in ieder geval goed aan z'n portomonee en daarom komt het allemaal wat erg commercieel en gemaakt over... Ik vond het in ieder geval wel leuk om gewoon weer eens de naam 'Parkzicht' op TV uitgesproken te horen worden.

Bij dat fragment van de clip van de 'nieuwe hit' ( :S ) van Paul kreeg ik toch een beetje een zure smaak door er oude gabberbeelden in te plakken..
Artiest {SHOWLIST artist 45822, 30830}
vin ut n bout programma. alleen de hele ouwe clips zijn wel leuk

Cosmic*Gilbert DOTF - FAN >> Zeekers zuur ja :S hebbe toen de tv uitgepleurt en maar de stadt in gegaan.
laatste aanpassing

Ik vind Theo een toppertje:D
Met hem kun je ten minste lachen:D
Lekker iedereen voor lul zetten.. Heerlijk gewoon:P

Had jij en ik ook gedaan cosmic.

Oké oké.......die beelden zij natuurlijk wel goud..!! ;P

Stel je voor dat je beelden van nu in zo'n clip zou plakken...... :S

Dan Zou Het 100 keer Beter Zijn
maarja echte dj's komen niet op tv