Partyflock

Forumonderwerp · 605683
Betreft: evenement: Palladium Reunie, vrijdag 28 maart 2003 om 21:00

Artiest T-junction
Waarschuw beheerder
Gisteren naar het paladium geweest .......en??? geen reet aan ,wat een tering mongolen daar.Er lopen bijna alleen maar van die mafketels met hun handje in de lucht(rechts dan wel te verstaan).De een doet nog idioter dan de ander .Er liep zelfs een gast met een shirt van brigade M en een met de broekspijipen tot op de knieen opgerold (beetje idioot heen en weer aan het rennen op van die ritititieeuw muziek).Ik heb me echt dood geeergerd, hier wil ik niet mee geasocieerd worden.
En dan die achterlijke heidi's met hun knie kousen en hun belachelijke huppelpasje jonge jonge jonge,het is dat ze nog net niet jodelen. (dat je er zo bij wil lopen).

Zo ik heb m'n gal weer gespuugd (lucht op).
Maar ik ben er wel achter dat dit de mensen zijn die onze scene verkrachten.Nou mensen reageer hier rustig op (mee eens of niet) ,want ik ben erg benieuwd wat jullie er van vinden !!!!!!!!!!!
laatste aanpassing door een beheerder
Artiest {SHOWLIST artist 61069, 10100, 62386}
Waarschuw beheerder
nee bah .. man dat kan je toch niet eten :P?? 2 underpsy waaronder jij :devil: :P gehehe
Werd al eerder beweert --> WIE HET NIET TOF VIND SOUT TOCH LEKKER OP.... heb me er supers vermaakt...

ennuh rechterhandjes ..... ja in hun BROEKZAKKEN
Waarschuw beheerder
donateur
jullie praten net zo over lonsdalers als dat er vroeger over mensen in aussies werden gepraat :s

de pot verwijt de ketel dat ie zwart ziet....
Waarschuw beheerder
eerder liepen der heel veel in ausie rond op feesten.
toen was het tijd om bomberjacks aan te hebben op feesten.

die zie je ook niet meer.

zal me oude ruffneck of megarave bomber maar is te voorschijn toveren.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
hey kent iemand het nummer nog
I take your car from you,
I take your wife from you,
and in the end i be your only friend?

van wie was dat ook alweer en hoe heet het?
maar goed kent iemand DJ Stahlin? die draait pas lekker!!
Waarschuw beheerder
donateur
Het word gewoon tijd dat we eens een goeie schoonmaken beginnen daar in Palladium....... ff lekker uitleven op al het volk dat DENKT nazi te zijn.......ff laten zien dat we hier in het oosten geen nazi's of iets wat er op lijkt dulden....... ze ff laten voelen hoe het is om ergens niet welkom te zijn, net als hun met buitenlanders doen........ en ja ook als je kistjes, blousjes, opgerolde broekspijpen en die shit aan hebt val je gewoon onder de groep die eens een goed partijtje klappen moet hebben. Immers wie geen nazi is en er een hekel aan heeft, die wil er ook niet op lijken of voor aangezien worden dussssss........
Waarschuw beheerder
heey stuff

hoe kom je ineens bij da liedje whahaha
maaaruh hij is van flamman&Abraxas: i'll be your only friend
Waarschuw beheerder
donateur
Deze mensen zijn ook geen nazi's en willen dat waarschijnlijk ook niet zijn!

Ik denk dat het er meer om gaat dat je wilt laten zien dat je het allemaal een beetje zat bent met de buitenlanders!

Waarschuw beheerder
donateur
Ik denk dat het er meer om gaat dat je wilt laten zien dat je het allemaal een beetje zat bent met de buitenlanders!

God, wat een vette bullshit zeg...
Kom dan ook écht voor je zogenaamde principes op, en vertik het dan ook om niet op muziek van Bass-D, Evil Activities, The Masochist, Tommyknocker, MC Syco, Darkraver, DJ Paul enz. te dansen. Want die zijn allemaal ook (deels of geheel) buitenlands.

Dus nu moet iedereen op een feest effe laten zien wat z'n politieke denkbeelden zijn? God, jullie snappen er werkelijk geen ene KUT van! Ik ga toch ook niet op een feest met een t-shirt rondlopen van "De loonheffing moet omlaag"?!
:S

Hardcore/house en politiek hebben niks met mekaar te maken, hebben ook nooit wat met mekaar te maken gehad, en zullen godverdomme ook nooit wat met mekaar te maken hebben! Vroeger hebben we op hardcorefeesten ook nooit van dat soort ongein gehad, waarom nu wél ineens dan?

Weet je wat je op een feest hoort te doen? Juist... FEESTEN. De oorspronkelijke gedachte in de house-scene: Het maakt het geen kloot uit wie je bent, wat voor werk je doet, waar je woont, voor welke voetbalclub je bent, wat voor fucking huidskleur je hebt... Iedereen komt maar voor 1 ding: om met z'n allen uit je dakkie te gaan! En 3 x raden: hardcore is een afsplitsing van HOUSE!

Ik ben zelf ook rechts. Weliswaar niet extreem-rechts, maar toch... Ik heb ook problemen met een groot deel van de allochtonen hier in nederland en het asielbeleid, en heb in mijn verleden ook de nodige slechte ervaringen gehad met 'buitenlanders'. Maar wat de fuck maakt dat nou uit op een feest? Mijn politieke mening laat ik lekker voor me, en daar val ik een ander niet mee lastig... Tjezus...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Wij zijn laatst ook maar es naar Palladium geweest. FOUT !
Viel me nog mee dat er geen "STORMFRONT INSIDE" op de deur stond...wat een ballentent...
echt het volk dat hardcore verziekt verzameld zich daar....wankerzzzzz

Waarschuw beheerder
donateur
Dat volk hep zeker teveel American History X gekeke ofzo... Iedereen weet dat de hele fucking house-scene zo multicultureel als de pest is... En zo issie altijd geweest, dus like it of leave it!

Toen ik in 2001 op Masters of Hardcore stond te draaien, zaten er in het publiek ook een paar van die paupertjes hartelijk te roepen dat ik dood moest (tja, ik ben 25% indo, en heb een tintje), werd mij later verteld... Gezellig hoor.

Echte 'hardcoreliefhebbers­'...
Als je zo nodig zo demonstratief de racist wil lopen uithange en door bepaalde kleding te dragen een echte skinhead denkt te zijn, ga dan niet naar een houseparty, maar naar een rechts Oi!-feest ofzo... Zoals alle ECHTE skinheads doen.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Stuff is ook half indo...
thx linda!!! (K)

Waarschuw beheerder
lody, je heb wel gelijk. :respect:

Waarschuw beheerder
Hij heeft altijd gelijk!

Waarschuw beheerder
donateur
:bloos:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
haha wanneer niet :P

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
dat is dan als ik gelijk heb!!

Waarschuw beheerder
dus hij heb altijd gelijk:)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
paladium was een kut feest maja om mij dan af te zeiken over me kisten whaha

Waarschuw beheerder
nou ik snap nie waar jullie je druk om maken.
en helemaal bertuz *ook als je kisten en blousjes aan hebt val je onder die groep*, dat is gewoon de grootste bullshit.
sorry hoor
trouwens dan ben jij ook ene die ze goed op zijn bek moet krijgen want volgens mij heb jij toch ook kisten aan bij de luchtmacht,
nu kun je wel zeggen ja zijn mijn werkschoenen, maar dan moe je ook nie iedereen over een kam scheren en zeggen iedereen verdient die klappen, en dat zou jij eigenlijk moeten weten als je voor defensie werkt

Waarschuw beheerder
donateur
nou ik snap nie waar jullie je druk om maken.

Lees mijn laatste 2 berichten dan nog maar eens goed...
Kisten mot iedereen overigens zelf wete... Ook al doe ik niet aan die hype mee.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
hahaha 2 butcher .. vind ik ook altijd zo vreemd bijvoorbeeld met akira .. nazi s stampen er wel op :S mieten :bah: ik heb gister film believer gezien .. als je dan die skinss ziet .. ziek gewoon de ahummmmm nieuwe generatie eh.... gabber??:( jammer :'(
Waarschuw beheerder
donateur
Shermangirl>> Je moet wel lezen wat ik schrijf he, ik heb het dus over de complete uitrusting, kisten opgerolde broekspijpen blousje stropdas ruite rokjes, en ik bedoel dus niet de mensen met kistjes en een Lonsdaletje aan, want dat zijn er veel te veel......
Artiest Kokka
Waarschuw beheerder
is dat zo ja , bertuzz!!!

Waarschuw beheerder
gaan we weer!
Waarschuw beheerder
niet weer maar nog steeds!!!

Waarschuw beheerder
waarom altijd dat gezeik over dp en palladium. ALs je naar palladium toegaat kom je daar toch niet om op iemands kleding of gedrag te letten?????!!!!
Waarschuw beheerder
donateur
Nee sorry ik spring toch liever op OSM......... blijft gewoon gezelliger, en de muziek is vaak beter
Waarschuw beheerder
donateur
Heeej ANNE!!!!
Leef jij ook nog?
Hoest dermee?!
Waarschuw beheerder
donateur
Nou ik heb net de hele mik-mak gelezen en sjonge jonge,wat maken sommige mensen zich toch druk!!!
Heb de avond van me leven gehad daaro in Haaksbergen,en waarom??JUIST omdat ik GEFEEST heb en niet omdat ik mezelf loop op te vreten over hoe mensen eruit zien of gedragen.Mensen die zich daarover druk maken,dat zijn pas nazi's!!!Blank,zwart­,bruin of geel,nazi of geen nazi,nationalist of niet,BOEIUUUHHH!!!!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
mensuh wat lopen jullie nah te zeuren over kisten enzo waar slaat dit topic op zeg het dan recht in me bek en nie nah zo over internet!! hoe zielig ken je zijn sorry hoor al dat 8teraf gelul

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
:bounce: heel appart ook allemaal maar ja een kleinigheidje hou je toch.... whehehehehehehe
laat ons toch lekker beuken en onze gang gaan :p
whoehahahahahahah we sould not stop untill we die
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
nepnazi's vinnik kansloos

enne die heidi's vinnik geen porum.....dat ziet er toch niet uit man!!!
Waarschuw beheerder
donateur
Een nep nazi is dus iemand die niet de nazi-ideeen heeft maar zich wel zo voordoet omdat die een bepaalde kledingdracht heeft? Zo bedoelen jullie toch????? Nou als dat zo is dan mag je toch blij zijn dat het wannebees zijn? stel je voor dat deze mensen deze ideeen echt hadden!

En wat betreft dat gerel op feesten wat DE NAZI's altijd veroorzaken: (in de ogen van de meeste mensen hier op PF) Ik vind het dus dikke bullshit! Op een hardcore feest wordt niet meer gereld dan op een ander soort feest of discotheek! Het ziet er misschien wat agressiever uit (uitstraling van gabbers en het pogoen) Ik vind het misselijk dat jullie hier altijd lopen te zeiken dat zij het verknallen want in mijn ogen klopt er geen reet van! Hardcore feesten zijn ook veranderd. De meeste mensen hadden hardcore afgezworen en zijn naar hardstyle feesten gegaan (etc) De uitstraling was een beetje van "laat mij met rust" en nu komen al die mensen toch weer op hardcore feesten en dan zitten ze alleen maar te zeuren over nep nazi's enzo..... Ik vind het echt triest!

Ik weet zeker dat de meeste mensen hier denken dat ik typisch zo iemand ben die het voor de rest verpest (is me namelijk al eens gezegd) maar dat is zeker niet zo.... ik heb nooit ruzie maar ben het gewoon niet eens met dat wat de mensen hier zeggen over nazi's!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
zutphen jij was met dennis mee neem ik aan?? en ook eruit gezet door dat gepogow:S nah doe maar de groeten aan dennis

Waarschuw beheerder
whoeoahahahahhahaha.­... jullie maken je allemaal veel te druk man

Waarschuw beheerder
donateur
Mot je hore wie het zegt...
Maar tja, wij interesseren ons tenminste voor de scene...

Veel locaties zijn al dicht door dat geouwehoer, en steeds minder gemeentes geven vergunningen voor hardcorefeesten. Als er straks geen feest of locatie meer over is, lopen jullie het hardst te janken...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Sorry hoor,maar op OSM pogo-en ze ook en daar maakt meneer zich nie druk om??????

Waarschuw beheerder
donateur
Gabberinnetje >
Ik hoef me niet te verantwoorden t.o.v. jou.
Jij ook niet t.o.v. mij, anders was jij ook allang ingegaan op mijn lange reply waarin ik reageerde over die 'standpunten tov buitenlanders' op een feest.

Die opmerking "mot je hore wie het zegt" was trouwens ook niet eens op jou gericht.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
:bounce: :bounce: whoehahahahahahahaha­hahahahahahaha
he tanja groot gelijk
Waarschuw beheerder
Nou, bijvoorbeeld is Elten dicht door die stinkwannabee's, dus hartelijk bedankt heren en dames, ga lekker stoer demonstreren met de NVU, en rot op van onze feesten waar jullie geen fuck te zoeken hebben...

Waarschuw beheerder
donateur
Gaat dat gezeik dan ook eeuwig door??

PUKE!!! :bah:

Waarschuw beheerder
tussen lonsdalers en nazi zit nog veel verschil.
draag je lonsdale omdat je dat met muziek asocieert of omdat je hekel aan buitenlanders hebt.als je draag omdat je nazi bent,denk dan eens goed na wat nazi inhoud en waar het voor staat.duik eens geschiedenis in en leer over wie en wat jij bent en hoe het allemaal zo gekomen is.
ik vind dat alle buitenlanders met grote bek over nederlanders,asociaa­l gedrag en alleen maar hier zijn om onze centuh te pakken op moeten rotten.maar degene die hier zijn omdat er oorlog in hun land is of om welke andere goeie reden hier mogen blijven tot ze terug kunnen.
want kankerleijer zijn zit niet in kleur of geloof maar in je karakter,
dus ook onder de nederlanders zitten kankeleijers!!!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
GEZEIK!!!

Waarschuw beheerder
donateur
Blondy78 >
goed gesproken...

Waarschuw beheerder
stuff jij klapperjavaan