Partyflock

Forumonderwerp · 605683
Betreft: evenement: Palladium Reunie, vrijdag 28 maart 2003 om 21:00

Artiest T-junction
Waarschuw beheerder
Gisteren naar het paladium geweest .......en??? geen reet aan ,wat een tering mongolen daar.Er lopen bijna alleen maar van die mafketels met hun handje in de lucht(rechts dan wel te verstaan).De een doet nog idioter dan de ander .Er liep zelfs een gast met een shirt van brigade M en een met de broekspijipen tot op de knieen opgerold (beetje idioot heen en weer aan het rennen op van die ritititieeuw muziek).Ik heb me echt dood geeergerd, hier wil ik niet mee geasocieerd worden.
En dan die achterlijke heidi's met hun knie kousen en hun belachelijke huppelpasje jonge jonge jonge,het is dat ze nog net niet jodelen. (dat je er zo bij wil lopen).

Zo ik heb m'n gal weer gespuugd (lucht op).
Maar ik ben er wel achter dat dit de mensen zijn die onze scene verkrachten.Nou mensen reageer hier rustig op (mee eens of niet) ,want ik ben erg benieuwd wat jullie er van vinden !!!!!!!!!!!
laatste aanpassing door een beheerder

Waarschuw beheerder
donateur
Whahahaha...

Waarschuw beheerder
klopt, als mensen er geweest zijn mogen ze wat zeggen en oordelen en conclusies trekken als je er niet bent geweest dan, muil houwe!!

en kritiek geven mag als de feiten kloppen, dan mag je best hard zijn!! :D

Waarschuw beheerder
donateur
De feiten waren dat het n goed feest was en dat er GEEN rechterhandjes te zien waren. Ik lees net de verslagen en daar word niets verteld over rechterhandjes...

Waarschuw beheerder
precies rotjong.... :D

Waarschuw beheerder
donateur
sommige mensen moet gewoon echt altijd wat te zeiken hebben...pfff enne dan nog wat als iemand fors is waarom mag je dan geen rokje aan..heb geen rechterhandjes gezien..enne als iedereen nou eens op zichzelf let ipv iedereen meteen op uiterlijk te beoordelen!! das net zo goed discriminatie beetje triest!

maar ik von ut wel gezellig!

Waarschuw beheerder
precies hardcoreholic, laat die mensen lekker zeiken en laten je ze nemen zoals je ben. ik ben zelf ook stevig so what?? ik maak me er nie druk om hoor.. :D
Artiest Deztro
Waarschuw beheerder
donateur
Rotte appels zijn er altijd geweest in de scene. Graag zou ik een verstandige discussie aangaan met die personen die weten hoe je een 100% hardcorepubliek overhoudt wat zich niet bezighoudt met politiek, minderheden of andere moeilijke shit, maar alleen maar met hardcore...
Waarschuw beheerder
donateur
>T_junction, Waarom ga je naar zulke feesten dan als je zoveel te zeiken hebt. Als je echt voor de muziek gaat en voor de gezelligheid, dan let je daar niet op. En dat gezeur over die opgerolde spijkerbroek tot aan de knieeen met Dr martens eronder slaat ook nergens op. Wat wou je hier nu meer suggereren, dat iedereen die met dat soort kleren loop een nazi is ? Dat soort kleren worden ook door skins gedragen en de traditionele skins waren links. In vind wel dat je een zeikert bent

Waarschuw beheerder
huh was de reunie zaterdag?;) hmmm me tijdsbesef word steeds minder:S

Waarschuw beheerder
donateur
Rotte appels zijn er altijd geweest in de scene. Graag zou ik een verstandige discussie aangaan met die personen die weten hoe je een 100% hardcorepubliek overhoudt wat zich niet bezighoudt met politiek, minderheden of andere moeilijke shit, maar alleen maar met hardcore...

Rotte Appels??? :@ Wat denk jij eigenlijk dat je zelf bent...???

Hoe je 100% hardcore publiek overhoudt??? Alle BrEeZaH en Hardstyle figuren weigeren natuurlijk... :S:) nee ff serieus 100% hardcore publiek daar bedoel je denk ik mee mensen die in australians en maxjes rondlopen ofniet? DIT IS 2003!!! Kledingstijlen veranderen, VROEGAHH Was alles anders. Wanneer snappen mensen nou eens dat wat er op n feest gebeurt niets te maken heeft met NAZI zijn??? Alleen die vergelijking al vind ik discriminatie op zich.
DeztrO als ik naar je profielpic kijk en ik vind jou toevallig n kneus omdat je in 'rare' kleding loopt, ben je dan ook echt n kneus? Vast wel, want ik maak ongeveer een zelfde vergelijking als jou toch?
Ik hou me al vanaf het begin bezig met Hardcore en ik ga ook al jaren naar feesten maar mij hoor je niet klagen hoor. Ik was vanaf het begin Hardcore en dat ben ik nu nog steeds en dat zal ook altijd zo blijven... Wat ik denk daarintegen denk ik ook al zo lang ik me kan herinneren, ook toen ik in me Aussie en me Maxjes liep op n Hardcore feest. Maar wat ik denk heeft in de verste verte niet te maken me NAZI zijn!! en ik val daar zeker ook geen mensen mee lastig op n feest want ik kom op n feest om te feesten en niet om te gaan lopen rellen of wat dan ook.
Ik kots op mensen die alleen maar kunnen lopen zeiken over wat er allemaal wel niet klopt op n hardcore feest. Maar wie bepaalt er wat goed en niet goed is?? Als je het allemaal zo KUT! vind op n HARDCORE feest ga dan alsjeblieft naar n hardstyle feest met je BrEeZaH en ga daar lekker de stoere mister "ik ben de echte partyanimal" uithangen!

PUKE!! :bah:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
blah gewoon party machen, en als je er zo'n probleem mee hebt ga naar et feest relle:D
Waarschuw beheerder
Ik ben er afgelopen vrijdag geweest, en heb geen rechter handjes gezien. Ja, er lopen nou eenmaal veel mensen in lonsdale. Maar dat is op een andere party niet anders, dus waarom is DP nou ineens een commerciele kuttent!?

Ik sta ook weleens met m'n rechter poot in de lucht, maar dan bedenk ik me snel dat ik m'n linker ook maar moet opsteken omdat ik anders word aangezien voor nazi ofzo. En dat ben ik dus niet!

Aan je profiel te zien heb je iets met Oldschool Madness. Afgezien van de mooie feesten, lopen er op OSM ook zéér veel luitjes met Lonsdale rond. En een vriendin van me (die vrijdag ook mee was) zei dat ze zeer veel gezichten van OSM herkende. Dus het publiek van DP is niet veel anders dan dat van DP.

Al met al kan ik niet anders zeggen dan dat ik dit forum maar onzinnig vind. De hele wereld verandert. Ook de hardcore-scene. De muziek van 10 jaar geleden is anders dan de muziek van nu. Dus waarom zou de kleding van nu wel hetzelfde moeten zijn als de kleding van 10 jaar geleden?
Nikies zijn wel leuk en aardig, maar ik loop al vanaf m'n 14 of 15e op kisten (ja, ik heb daarnaast ook wel nikies gehad hoor!) en toen liep niemand te zeiken dat ik nazi was. Ook niet toen ik kaal was. En nu heeft het de laatste tijd wat aandacht gekregen, en nu krijg ik van tijd tot tijd ineens de vraag of ik nazi ben of niet. Ik weet me dan nog te beheersen, maar het liefst zou ik dan een groene roggel ophalen en deze zonder ook maar iets te zeggen in het gezicht van die gene willen deponeren. Fuck off met je shit!

Het kan me geen f*ck schelen of mensen nou in een aus lopen of in lonsdale of nog wat anders. Als ze maar lekker uit hun pan gaan! Het enige waar ik me wel aan kan irriteren zijn die flitsende pakjes en die nichterige jezus-industries shirtjes van die clubkutten. :bah:
Waarschuw beheerder
donateur
Doe eens normaal dan tegen DES!!!!Hij zei:
100% hardcorepubliek overhoudt wat zich niet bezighoudt met politiek, minderheden of andere moeilijke shit, maar alleen maar met hardcore...

Er staat niets over eventuele kleding als aussies en Lonsdale.....

Naja ik zal ff zegge wat des is: EEN HEEL GOEDE DJ whehe!!!
Wacht ma af.. Binnekort heeeel beroemd!

Waarschuw beheerder
ow opperhenny dus omdat destro in jou ogen een hele goede dj is mag hij geen kritiek naar de oortjes krijgen van je? doe jij eens ff normaal bwehehhehe...

als de feiten kloppen mag je best hard zijn!! :D

en trouwens het moet zijn: Naja ik zal ff zegge wat des is: HELE goede DJ whehe!!! ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Whehe jewel hoor dan mag hij wel kritiek krijgen...(nee eigenlijk nie;) haha)
maar dan wel iets wat ook echt klopt...
Want hij had het alleen over 100% HC-publiek...
En dus niets over kleding ofzo...

Whehe nee mijn NL is niet meer al te best de laatste tijd...:$
Waarschuw beheerder
donateur
heheh precies OpperHenny NL = NL niet meer.
Maar wat doe je eraan ? Als je je mening uit moet je uit kijken dat je niet overhoop geschoten word.
Dusja...

Waarschuw beheerder
ehehe das een punt
Waarschuw beheerder
donateur
O jeetje ik voel me al vreselijk aangesproken!

Weet je wat het is: Er is een klein groepje die deze kledingstyle mooi vind! Ik vind het mooi en draag het dus! De meeste mensen die het niet mooi vinden zijn mensen die mij zeker niet boeien!

Dus...ik hoop dat je je vreselijk hebt geirriteerd aan ons!

Ik moet wel zeggen dat ik ook wel onsmakelijke dingen heb gezien vrijdag (wat betreft kleding) maar dat heb je op elk feest wel!
Waarschuw beheerder
donateur
Hmm waar had je het over?
Welke kleding?
Waarschuw beheerder
donateur
aaa dat...
ja kniekousen en rokje vind ik wel mooi...
Maar stropdas..:S

Nou ja.. Het viel me wle heeeel erg op dat het nu heel erg in trek is haha!!!
Als je normaal in DP komt zie je bijna niemand in "schoolmeisjesunifor­m" <== om het zo maar te noemen...
Maar afgelopen keer wel...
*ook veel vriendinne van me trouwens!*

Werkzaam bij Partyflock
Artiest {SHOWLIST artist 95048, 1189, 142628, 9507}
Waarschuw beheerder
donateur
Het is toch een KUTTENT!!!! Komt dus ook veel van dat KUTVOLK op af!!! :[:[:[ Zo, ik wil er geen woord meer over kwijt!!! :|
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
tanja, je ziet er goed uit. dus niks van mensen aan trekken gewoon schijt er aan hebben. :D
Waarschuw beheerder
donateur
Dank je wel hoor ;)

Maar afgelopen keer liepen er echt bijzonder veel in rokjes etc......

Normaal ben ik een van de weinigen!
Waarschuw beheerder
dat is gewoon te verwijten aan het weer
Waarschuw beheerder
donateur
mee eens DNS:D
veel naar palladium geweest.. altijd goed vermaakt maar komt steeds minder volk op af!!!
en daar wil IK niet mee geassocieerd worden zoals T_junction ook al zei!

Waarschuw beheerder
donateur
Kay Jorieke!!!!!! :D BTW, lang nie meer gezien zeg.....
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
heheheh tsja ach ja ik heb het gelukkig naar me zin gehad

ga toch ook niej me avond laten verneuken als ik alleen maar mensen zie die er uit zien als clubkutte ergens zie maar ut feest was zelf verder wel lekker?

maar ja

en dan nog ff wat ik zie er ook jong uit hehe hoe vaak ik me wel nie moe legitimeren als ik bier ga halen terwijl ik toch echt 23 ben..veel mensen denken altijd dat iedereen maar kleine blagen zijn iig jonger dus maar ja denk ff verder..veeel mensen lijken jong! hoeft dus niej altijd zo te zijn!

Waarschuw beheerder
als jij zo'n stoere jonge bent doe eens even stoer op osm
Waarschuw beheerder
donateur
Hahahahahahahha :d :d

DE AANVAL KAN BEGINNEN!!!!!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Waar maakt iedereen zich druk over als je de last van hebt ga je niet naar het danspaleis heen toch???

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
dus je MOET JE MUIL HOUWE
Waarschuw beheerder
donateur
Ben het er helemaal mee eens!

Ik heb me wel vermaakt dus ik ga de volgende keer lekker weer!
Ik vond het juist een van de betere avonden :d

Waarschuw beheerder
en stuff loopt korting mis;)

RELLUHH:D

Waarschuw beheerder
donateur
Ach wat schattig........
Weer zo'n eentje die teveel American History X heeft gekeken...

Door dat soort mannetjes denken mensen nou dat wij gabbers allemaal nazi's zijn. Bedankt hè.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
ja idd DNS, veelste lang nie gezien!!
moet weer eens tijd worden :bier:

en cp'86>>>> BAN, jij bent nie goed bij je hoofd mongool!

Waarschuw beheerder
tanja, laat zuh! je weet beter toch :D...

Alle mensen die er waren en reacties gaven op pf zeiden het was vet de sfeer was rielekst en geen rechterhandjes..

mensen met ut grootste commentaar en gezeik in dit topic waren er niet eens bij.. alleen t-junction. maar daar hebben we het al over gehad..
Waarschuw beheerder
Ach ja, sommige mensen worden al para als er iemand z'n hand opsteekt om hallo te zeggen :S

Ik sta soms ook met me rechterhand iets omhoog op de foto, en dan krijg je alweer commentaar, daar moet ik jullie gelijk in geven. Maar ik blijf erbij dat Dp tegenwoordig een Hitler-jugendtent is geworden, als ik sommige lui soms hoor lullen... :kots:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Er word zo overdreven gedaan... bedoel als je met zijn alle holland roept ben je gelijk nazi? bedoel is toch niet zo ik hou van HOLLAND dus waarom mag ik dat niet roepen??? En wannabe nazies schiet niet op wij zijn in de oorlog onderdrukt door hitler.... De meeste zijn ook geen nazi maar nationalist.
maar ja niks aan te doen...
SOSA pas op jij he.... heb korting nodig!!! hahah ja anders wordt het echt RELLUH

Waarschuw beheerder
donateur
De meeste zijn ook geen nazi maar nationalist.

De meeste zijn WANNABE.
Mensen die zich bij de NVU en Stormfront aansluiten, en op feesten met hun rechterpoot in de lucht lopen, noem ik geen nationalisten, maar NSB'ers.

Ik heb ook wel een probleem met een groot percentage van allochtonen hier in nederland (wie niet tegenwoordig eigenlijk?), maar daarom hoef ik dat nog niet zo nodig aan iedereen laten te weten op een feest... Die mening hou je maar lekker voor je, vind ik. Politiek & hardcore => geen reet met mekaar te maken!

Van mij part ben je rechts, links, greenpeace-activist, verkeersbrigadier, kantoorlul of wat dan ook... Op feesten maakt het geen flikker uit wie je bent, wat je bent, hoe je denkt... Laat al die shit dan ook lekker voor je, en ga gewoon lekker feesten... Zo is het altijd geweest in de hele house-scene, en als het aan mij ligt zal het ook altijd zo blijven doorgaan zonder al dat achterlijke geouwehoer van al die sukkels die er geen fuck van snappen.
laatste aanpassing
Artiest {SHOWLIST artist 61069, 10100, 62386}
Waarschuw beheerder
idd (Y) maar eh .. nsb ers .. dat kan nie butcher .. hitler is gelukkig pleite .. dus er kan niks meer veraden worden :P .. sja ik zeg ook altijd maar je komt voor het feest en niet om je mening te uiten .. (hoe rechts deze ook is :S) en over problemen met allochtonen hier :( ja dat hangt me ook echt de strot uit .. er zijn er wat die zie hier volledig aanpassen .. maar er loopt ook wat rond die het verpest voor de anderen :) ik kan me de gedachten van anderen heel goed inbeelden hoewel ik weet dat het een foute gedachte is :| maar een feest is er om te feesten nogmaals :bounce:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ja daar hebben jullie zeker gelijk maar goed er word zo vaak gezegd van nazi dat nazi zus terwijl ik zeker geen nazi ben!!!
maar goed politiek en feesten moet zeker gescheiden blijven zou niet goed zijn... hahah zie je bush en saddam lekker hard gaan hahaha

Waarschuw beheerder
moeder neukers ik heb het gehad STERF met een gezewel aan je kontgat.... ALLEMAAL MUIL HOUWE!!

niet zeuren als er wel word gezeurt gewoon niet meer daar heen gaan....

MUIL HOUWE DUS

Waarschuw beheerder
butcher >> het wordt tijd dat die jonkies die net komen kijken in de scene of op straat lopen met kisten en lonsdale en ik ken ze nie van feesten dat ze even een bijscholingscursus krijgen van hoe zit de hardcore scene in elkaar en wat kan ik wel en wat kan ik niet zeggen...

ze weten gvd niks!! als je ze vraagt van ken je laurent ho?? dan zeggen ze wie?? of euh als je vraagt van ken je nasty django?? zeggen ze zelfs wie?? tjeezus, waar gaat ut heen!!!!

ik pleit er echt voor he om gewoon ut jonge volk te weren van feesten en gewoon laten merken dat ze niet gewenst zijn moet je zien hoe snel ze weg zijn... eerst een beetje in fubu lopen en een grote bek over mij hebben en nu opeens in lonsdale.. fuck off!! door mensen zoals hun wil ik niet eens meer lonsdale dragen.....

dus butcher, heb jij ideeen??

Waarschuw beheerder
donateur
Elroy >
Zoals ik al wel vaker heb gezegd: niet automatisch iedere nieuwe generatie gabber is fout.

Waarschuw beheerder
wel veel.....
Waarschuw beheerder
Sorry maar ik ken geen Laurent Ho, wel ene Laurent Hô uit Frankrijk, ontoegankelijke, maar oooooh zo geile muziek :kwijl:

Elroy is dus de amaueur-gabber van de week, tot ziens! :devil:

Ik vind trouwens dat tegenwoordig de NL-ers zich kutter gedragen als de buitenlanders op feesten, zoooooooooo eat that nazi-scum :)