Partyflock

Forumonderwerp · 605414
Doe je aan een vechtsport? En wat vinden we ervan?
Ervaringen please :)

Ik zelf doe aan Kung Fu(wushu) en sinds kort kickboxen.
laatste aanpassing
ja want mensen die goed kunnen vechten.........die kunnen dan ook goed lesgeven....

meest domme fout die er gemaakt is maarja..

Psies, iemand iets leren is anders dan vechten, een goede vechter hoeft zeker geen goede leraar te zijn, ik kan t weten als mn leraren op school waren vroeger vechters (ff denken) :-)
Eey Tab => Je bent nooit te oud om ergens mee te beginnen!! zou zeggen volg je vriendje naar de sportschool ;)
Taekwondo is idd nix in gevecht!! ziet er soms zeer mooi uit die trappen dat zkr!! maar zodra je dichtbij bent en met je handen vecht zijn ze weg

ik doe trouwens KEMPO:P
Heb 6 jaar judo gedaan en ben daarna een tijdje gestopt. Ben van plan de draad heel binnenkort weer op te pakken maar weet nog niet zeker welke sport, ik heb er in ieder geval een leuke ondergrond voor.

hee ik doe nou al 1,5 jaar aan muay thai kickboxen.
maar nog niet goed genoeg voor wedstrijden. komt nog wel, goed door trainen.
lijkt supper om op z'n niveau te komen.
Jeroentje #1: 1,5 jaar en nog geen wedstrijden? hmm volgens mij is dat wel lang, ik zit er nu half jaar op en mag binnenkort gaan beginnen met wedstrijden.
Ik doe al twaalf jaar aan Judo.
Ik heb de ervaring dat Judo een goede basis is voor andere takken van Budosporten.
Heb verder ook nog andere vechtsporten beoefend.
oa. Karate en pentjak silat.
Het leukste is het lesgeven, vooral omdat je veel bewuster over technieken gaat nadenken.

tja mischien wel maar mijn trainer laat ook niet snel iemand wedstrijden doen, zal nog gewoon door moeten trainen he
Jeroentje #1: ja dat is aan de ene kant ook wel beter, pas beginnen als je echt 100% top bent..
misschien moet ik dat ook maar doen

kheb 2 jaar mauy thai boksen gedaan
verder nog wat fitness :)
2 jaar kickboxen gedaan, maar dat bleek niet te combineren met voetbal en zaalvoetbal. Had iedere week blessures waardoor ik of niet kon voetbalen of niet kon boxen....Maar met kickboxen gestopt...Wel jammer, maar jah...
Ik zit nu 3 jaar op muay-thai.
jaartje kickboxen.
Gilbert "The Hurricane" Yvel is een oude vriend van me, woonde vroeger ook in Hengelo.

Heb een paar tapes van em hier, die kan er ook wat van!
laatste aanpassing
Ik ken gilbert ook, kan er zeker wat van plus het is een relaxte gast.

Helaas ligt ie nu in de kreukels. Maar hij komt wel terug.
kickboxen!!!
thai box , maar meer voor het plesier

goed voor je conditie en een beetje pijn wekelijks kan er wel bij ;-)
laatste aanpassing
Ik doe sinds kort karate, maar ik vind 't een beetje weinig vechten enz.... die kata's bijvoorbeeld daar vind ik dus niks aan.

Ik zit nu dus te twijfelen om te gaan kickboxen (of zoiets) ...... maar weet iemand of je dat met wenkbrauwpiercing mag?

mzlP.
ik weet wel zeker dat je dat niet met een wenkbrauwpiercing moet doen, die scheurt er gegarandeerd uit.

Klopt, ik heb muay thai gedaan. Maar daar mocht je helemaal geen sieraden om of in hebben, ook ketting enzo moet af :D
van mij mag je dat inhouden maar als ze het uit je wenkbrouw kloppen moet je niet komen janken ;-)

Doe al 7 jaar aan Jiu Jitsu, heb m'n 2e Kyu Jiu Jitsu (blauwe band) en ga nu voor m'n 1e.
Doe t voor mn plezier en ontspanning :D