Partyflock

Forumonderwerp · 604697
De line-up is bekend van de enigste grote party van mijn provincie: Overload! Zeer gevarieerd:

Area1:
Dana, Walt , Bas & Ram, Punisher, Scott Project, Extreme A, Pascal Feliz en Super Marco May

Area2:
Benjamin Bates, Rho, Tomcraft, Michel de Hey, Ghost, Jochem, Marcel Woods en Darren Price (Underworld)

Area3:
Marko, Renate, Camilio Perales, Syben Ray, T.M., Dave Lambert en een 3 uurs set van Benny Rodrigues.
heb mijn kaartje al gehaald,
Isaac WHOEI! :bounce:
Shit man, Filterheadz is wel erg vet!!!

Mja, de technozaal is denk ik weer zo leeg als vorig jaar.

ff kijken of ik toch wel ga. Want ik zou alleen al voor ilerheadz willen komen.
De hele hardstyle achtige line-up doet me niks....

de zaalindeling is heel anders als vorig jaar .. dat gebeurt ze geen 2e keer :) hoop ik
laatste aanpassing

Er komen schijnbaar ook VIP kaarten .. dat is natuurlijk ook wel vetjes
zekers gaan!! denk alleen niet dat ik de hardstyle zaal uit kom!! feesie bouwen! dana!!! bas & ram!! komt helemaal goed die avond!! en lekker in de buurt!
vorig jaar was idd een beetje zielig voor marco bailey dat hij stond te draaien voor 12 man, maar ja die 12 man hebben wel een lekker privé setje gehad :) Dit jaar staat er wat beters en meer op het programma wat techno betreft. Ben zekers weer van de partij. En in augustus natuurlijk naar dat andere evenement van limburg. Extrema Lovefields.

ik heb mn kaartje al ! :D:D :bounce: :bounce:
Artiest {SHOWLIST artist 30090, 7685, 1467}
o ja joh??!!
;-)
Artiest {SHOWLIST artist 25687, 83908, 50688}
Ik vind dat Punisher van dit forum moet worden verwijderd!!
hey meneer Braeken... rustig aan he??!!

;-)

whehehe Punisher vs Krizz ... ROUND 1 !

Ik verheug me er al weer op... vorige overload was echt vet. Vooral Tom Harding toen... Maar nu kijk ik meer uit naar Dana en de rest.
tom harding vind ik nu maar kut, op impulz van ik hem 1 van de minste

nee ik kies toch voor X-qlusive Holland!
ook al is maastricht erg dicht bij huis!
nee de sfeer en het geluid in de HMH zijn altijd goed, en in het mec vond ik het vorig jaar niet echt vet!
en er worden battles gedraaid op X-qlusive ----> dus dat wordt weer volllllllll beuken!
en de helft was inderdaad vorig jaar al om 5u naar huis bij overload!

Vorig jaar was het tegelijk met qlubtempo 10. Toen draaide tom harding en marco v kan ik me iets van herinneren

wanneer ik in limburg had gewoont was ik echt wel naar overload gegaan i.p.v. x-qlusive

tja ik zie t probleem niet zo, als mensen naar huis gaan heb je meer plaats :)

Ach ja, voor mij is de keus snel gemaakt... Ik ga wat uren in de trein zitten als ik ook 5 minuten kan lopen... :P

Overload ruled gewoon :D:D:D

de officiele site is nu online: www.overload.nl
site ziet r wel top uit!!! :D

nog 4 weekjes en dan tenminste weer n feest hier in de buurt! :p
Yo, vind ik ook! Phatte site, als het goed is staan volgende week de loopjes van relaxte OVERLOAD platen erop, waaronder de "ANTHEM of OVERLOAD" en die is echt massa!!!

ik zag afgelopen week ook mensen met carstickers ervan rijden ... das wel vet :)
2 Pita:
dat heb ik ook gezien.... heb er zelf ook 1!! haha...

de dag komt steeds dichterbij, begin echt zin erin te krijgen!

ga je me nou vertellen dat ik dinsdag bij jou in de auto heb gezeten en m niet heb gezien ?

Lijkt me wel een vet feestje, jammer dat er in Amsterdam dan een nog vetter feestje wordt gehouden.......
Scott Project is niet in Amsterdam hoor....;)

Cari Lekenbusch en Leandor gomez in escape.
Al iets bekend qua draaitijden van Overload Area 1 ? Hoe laat draait Isaac, Bas&Ram, Super Marco May, Walt, Punisher, Extreme A ? Dana is al bekend maar de rest ????
voorlopig al bekend:

Walt: 2300

Dana: 0430-0600

rest zal nog volgen...
Wat vinden we van het 'Overload theme'..
staat op de site www.overload.nl, loop nr 1
=van Walt&Feliz
hee ruben, hoe kom je aan die foto? ;)
van een of andere gek gekregen :P
Overload Theme = (n) ... heel erg trance :kots:
Overload theme had wat harder mogen zijn, is nu meer achtergrond muziek en past goed op de site, maar om op t feest te draaien is t minder

Ik hoorde dat het vorig jaar ook volledig kut was dus zal het nu ook wel niet veel zijn. De berichten over het aantal bezoekers valt ook aardig uiteen... tussen de 6.000 en 11.000 bezoekers, dat is nog al een verschil.

Waarschijnlijk ben ik verwend maar de line-up is echt niet denderend voor die 32 eu. Ik hou het liever in mn zakl en ga geen 3 uur reizen voor een mogelijke misser!

Veel plezier daar, en vergeet niet je jas mee te nemen in de koude, lege zalen!
Kortzichtige Hardstyler-83 weet niet beter.. dude: er is meer op de wereld dan alléén hardstyle, begrijp dat dan toch eens! ;)

Overload-theme vind ik goed! En zéér dansbaar ook :bounce: Het hoeft niet persé "stampend" te zijn.. *zucht*
ieder zijn eigen mening dan he .. daarvoor verschillen meningen ..

de een vindt dat leuk de ander weer dit ..

we gaan gewoon allebei uit ons dak daar aangezien ze verschillende Area's hebben (Y)
2 Bees:
> de line up niet echt denderend voor die 32euro?? jij waarschijnlijk verwent??? Hoe kom je erbij joh??

2 DeCo:
> he kerel, ben jij niet die maat van M.W. die overal mee naartoe reist??? How r doin man? ben het totaal met je eens, Overload anthem is echt in orde!
laatste aanpassing
Punisher hoe laat draai jij de 31ste ???
Punisher > Yepz! that's me.. en ik ga je zéker zien op Overload! :bounce:

Bees doet 3 uur over Amsterdam - Maastricht ? Heb je van die 32 euro zeker een auto gekocht :P
2 Hardstyler-83:
> Yo..weet niet of ik al iets mag vrijgeven over mijn tijd aangezien de tijd-line up een dag van tevoren wordt bekend gemaakt. Anyway, hou mijn website anders in de gaten. Misschien dat het daar wel wordt gepubliceerd ;-)

2 Deco:
>Die MW boft toch maar met zo'n trouwe supporter als jij ;-)
pfff de line-up is echt wel goed maarja aangezien mensen uit amsterdam denken dat ze 3uur moeten reizen naar limburg zullen we er daar niet veel van tegen komen. Of we dat erg vinden is maar de vraag natuurlijk ;)

De berichten over het aantal bezoekers valt ook aardig uiteen... tussen de 6.000 en 11.000 bezoekers, dat is nog al een verschil.

en waar heb je dat dan gehoord als ik vragen mag?

de anthem vind ik ook niet super ofzo maar klinkt gewoon wel lekker maar het begin is duidelijk beetje gejat van die plaat van ferry corsten...
verder wordt Overload gewoon super zoals het er nu uitziet, superveel bekende, goede line-up kwartiertje in de bus.... :bounce:
laatste aanpassing

Mensen uit de Randstad zijn gewoon verwend.
"Ow ow ,we moeten dan veel te ver rijden bladiebla"

Wij moeten standaard 1,5 uur of langer reizen willen we een beetje een groot feest bezoeken. Stelletje zeikerds.

Ik heb er in ieder geval zin in, enneeeeeeeh, de line up is echt wel strak. Tenminste niet zo'n standaard "Dana Pavo Technoboy Luna" line-up.
present en heb er zin in ole ole ole

Artiest Tom Datema
2 da drum majaor helemaal gelijk!!! jij weet wat goed is!!! rij liever 2 uur naar A'dam dan een half uur naar Maastricht die dag!
2 TechnoTommie:

ach ja, ieder zn ding
Heeejjj relax,

OVERLOAD heeft reclamespotjes op MTV! En MTV Dance komt filmen op de avond zelf:

dat is het betere werk!!!