was vanmorgen om 5:30 al thuis en om 11:30 was ik wakker ff rekenen.............. dan heb ik sinds donderdag morgen 6:45 maar 9uur slaap gehad, ga vanavond niet echt uit, morgen wel naar maastricht
donateur
ik zag net op de reclame dat je dan beter met de trein kan gaan (want in de trein heb je geen kind aan ze)
ff wat anders, er komt ZEKER een vervolg maar heeft de vrijdag of de zaterdag dan de voorkeur? heb veel mensen gesproken vandaag die vertelde dat ze vroeg weg moesten omdat ze moesten werken enzo.......
donateur
ik vond vrijdag errug relaxed! Zaterdag kan ook wel, maar dan moet het natuurlijk niet samenvallen met een dik feest elders
donateur
vrijdag heeft als voordeel dat t idd. niet samen valt met een groot feest maar jah doe mij dan tog maar de zaterdag! als ik was geweest had ik vroeg weggemoeten want ik moest om 7 uur weer werken tjah doe je ook niet voor de lol maar de voorkeur is ZATERDAG
okee op een paar verdwaalde zieke geesten na dan maar de meesten trokken het niet weet zeker dat dit het xtreemste is wat er ooit in de schouder gedraaid is, op het vervolg moet ik hem ook maar weer ff zien te regelen als hij dat wil