Partyflock

Forumonderwerp · 603622
5 april is het zover

server overload in hoofddorp met een super line-up

Pulky vs Dudgeon (oldstyle)
Sneaky-d vs Bernd (oldstyle)
Dance @ G (italian hardstyle)
Showtek (walt) (up tempo hardstyle)

kaarten alleen aan de deur verkrijgbaar voor 7.50 euro :)

party starts at 21.00 till 04.00

be there :bounce:

check the flyer for more details

laatste aanpassing
2 sosso: denk je echt dat je dat zo maar voorelkaar krijgt?? gaat zowiezo een dikke bak geld kosten om dat af te huren.

Ben niet tegen schelden hoor BERTUZ, maar vind schelden gewoon voor de zwakker begaafden...
Is toch vreemd dat jongens zoals BERTUZ waar we op moeten rekenen om de vrede te bewaren in bepaalde situaties, omdat hij werkzaam is in militair dienstverband altijd 't eerste, en de grootste bek op zetten, en er practisch altijd voor zorgen dat 'n (nog redelijk onverhitte..) discussie uit kan lopen op 'n fiasco...

't is makkelijker om 'n oorlog te veroorzaken, dan er 1 te voorkomen, maar dat is natuurlijk niet de weg van de minste weerstand, dus dat wordt wel ingewikkeld voor "onze jongens"...

Go for it BERTUZ>.. ga vooral zo door...

Artiest {SHOWLIST artist 6357, 24972}
Tja, dat zeg ik nu ook altijd tegen hem.....
het lijkt me wel een leuk feestje
ik zal er is over nadenken :-p

hey mar, leuke profielpic ;-)

kuzzzzzzzz voor jullie lieverdss
Party-Q>> gelukkig zijn er altijd nog,mensen zoals jij,die altijd weten hoe het in elkaar zit...... En dus hopelose opmerkingen gaan maken over dingen waar ze dus eigenlijk de ballen verstand van hebben, en zelfs de MOEITE nog nemen om iemands profile compleet uit te spitten en daamee hun standpunt rugsteun proberen te geven.... Maar goed JIJ bent de jongen met het meeste verstand, en ook degene die TOTAAL geen kritiek kan verdragen van mensen die iets aan te merken hebben over een flyer, DUS jij bent de man van de dag........ GA DOOR JONGEN!!!!! Ben trots op je....

Tabee.....

bertuz > (K)

Kirsten, thanks voor je moeite bebe! ;) kus!

Dank je wel BERTUZ, dat wilde ik ff horen, dat ik de man ben... ciao... :)

Ohja.. hopeloZe, moeite niet nemen, ipv nog... en je merkt iets aan OP, en niet over... :D

Probeerde je gewoon ff af te zeiken, en aan je reactie te zien is me dat gelukt... dank U!
laatste aanpassing
Whehehe ja dat zou ik ook zeggen........ je probeerde me af te zeiken jaja tuurlijk, het laatste redmiddel in deze discussie of nie da :D
gaat weer nergens over :s
idd laten we we het eens over de timboektaanse springkikker gaan praten.
die is blauw of niet Guido?
Nope volgens de laatste berichten is dat beest groen.........
nou hij is een verre afstammeling v/d cameleon, en bezit dus ook een multi color skin, over de kleur is dus geen zinnig woord te zeggen :-9
*Schop omhoog*

:D
de time table is trouwens

pulky vs dudgeon 21.00-22.30
sneaky-d vs bernd 22.30-01.00
dance @ G 01.00-02.30
showtek (walt) 02.30-04.00

:bounce:
laatste aanpassing

time table who gives a shitr
vertel us wat meer over die camelikikker!

Woeiiii! :D lekker feessie hoor :D hehehe
2 INUS: hij is nu vermist!! hij is als laatst gesignaleerd bij de 3e zandduin op de westlijke randweg van bagdad............ hij had zich het laatst als een scud-launcher vermomd, dus ik vrees het ergste!

Artiest Bernd
Wat me nu pas opvalt is dat Sneaky-D en ik 2 1/2 uur draaien :D :D

Oh oh oh... dit gaat een mega set worden....
laatste aanpassing
hey martijn leef je uit :bounce:

Begin er steeds meer zin in te krijgen!!1

Hoop dat 't 'n b'tje druk wordt!! En dat de sfeer net zo is als op 1 januari op BeachBob!!!

:D!!

:D Gaat wel lukken! :D
het dak gaat eraf :bounce:

sure thing!

Nou mensen... nog drie dagen.. 't aftellen is begonnen, voor de dj's en organisatie... en 'k hoor de afgelopen dagen van steeds meer mensen dat ze zullen komen!!

Top!

You won't be dissapointed!!
was zeker een gek feesie heb me super vermaakt,
ga er zeker vaker heen. en nog even zoek die gozer met die trui om zijn middel die goed waus was. ik had een feloranje truitje aan