Partyflock

Forumonderwerp · 603399
De halve finale in de strijd om de Amstel Cup tussen Feyenoord en Ajax wordt op woensdag 16 april om 18.00 uur gespeeld. Dat heeft burgemeester Opstelten van Rotterdam, na overleg met de lokale driehoek, vandaag besloten. Feyenoord en Ajax strijden op die datum in De Kuip om een plek in de bekerfinale.
De ontmoeting tussen de twee aartsrivalen kon niet op het gebruikelijke aanvangstijdstipvan 20.00 uur worden gespeeld, omdat het een risicowedstrijd betreft. De gemeente Rotterdam voert als beleid dat dergelijke wedstrijden in principe op zondagmiddag – en in ieder geval bij daglicht - moeten worden gespeeld. Het spelen bij daglicht verlaagt volgens de gemeente de gelegenheid voor het ontstaan van wanordelijkheden. Daarnaast speelt dat de politie-inzet bij het afwerken van deze wedstrijd in het donker, een stuk hoger zou zijn.

Op basis van het argument van de KNVB dat het niet mogelijk is om deze
wedstrijd in het nog resterende competitieprogramma op een vrije zondag te
plannen, is besloten dat deze halve finale - bij uitzondering - op een
doordeweekse dag bij daglicht mag worden gespeeld. Door om 18.00 uur af te trappen, zal de wedstrijd voor het invallen van de duisternis gespeeld zijn, omdat dan ook inmiddels de zomertijd van kracht is.

Verplaatsing van de wedstrijd naar een ander stadion was al eerder uitgesloten, omdat Feyenoord zich wenste te conformeren aan de toewijzing van De Kuip, die al enkele maanden geleden bij loting in het KNVB Sportcentrum in Zeist plaats had.
Bron: Feyenoord.nl

Waarschuw beheerder
Hehehe net als de laatste X(en) 8)

FEEST......
VIER HET IN de kuip DAT SCOORT

(6) ZEKERS *ze kunnen nog wel wat bedenken*

(hehe ff winnen!!dachten die andere ook)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ik ben er Natuurlijk weer bij vanuit vakkie W , en we gaan daarna gewoon ff die Amstel Cup winnen van FC Utrecht , Feyenoord Legioen Rotterdam , We Shall Not be Moved!!!!!!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
gezellig hier .... is dit nou het fenomeen, Internet Hooliganisme ?
Waarschuw beheerder
Fireblade is een grote jongen van in de 30!!
wat een kinderachtige rukvent ben je man, gedraag je naar je leeftijd kneus!

Waarschuw beheerder
:gaap:
Waarschuw beheerder
Frenk, dat heb ik hem nu ook al 25 keer gezegd.
Hij snapt het nog niet erg dat als je 32 bent of in die buurt.
Dat je dan een beetje normaal behoord te praten maar ik ben bang dat hij dat gewoon niet kan.
Erg typerend.
Toch Innokind ?????????
Waarschuw beheerder
tja, kakkerlak kan ook niet anders hè.
Die gasten blijven jong hangen...
Waarschuw beheerder
Als JONGE amsterdamse in hart en nieren wil ik toch even reageren. Als ajax tegen feyenoord speelt op 16 april wens ik beide teams een fijne mooie en vooral sportieve wedstrijd. Ik hoop dat alle MANNEN op de tribune zich een keer kunnen gedragen en dat ze respect kunnen opbrengen voor hun team. Mocht feyenoord winnen dan heb ik zoiets van: jammer volgende keer beter, goed gespeeld feyenoord..Maar ik ga niet als een debiel een feyenoorder opzoeken en hem zijn hersen in slaan. Ik ben ook van mening dat je jezelf een echte voetbalfan mag noemen als je het andere team ook in zijn waarde laat ( ook al verliest jouw voorkeursteam ervan).
ZOals ik ook al vaker heb gezegd vind ik het erg grappig dat de suporters onderling flinke haat hebben en de spelers in 1 team spelen zodra NL voor de dag moet komen. Dan opeens kunnen de suporters wel 1 worden. ALlemaal in het oranje zitten ze het team toe te juigen maar zodra de spelers weer hun eigen shirtje aandoen is het weer foute boel.
Bij deze dus nogmaals:

Feyenoorders ik wens jullie Net als de AJACIEDEN een mooie, sportieve wedstrijd met een aantal mooie hoogtepunten waar we later dan nog eens op kunnen terugkijken!!!

Waarschuw beheerder
een aantal mooie hoogtepunten waar we later dan nog eens op kunnen terugkijken!!!

voor of na de wedstrijd!!!
Waarschuw beheerder
Ja alleen jammer dat u het helemaal fout heeft.
U gaat niet door voor de koelkast.

Waarschuw beheerder
2wendy

ben jij die linker of rechter??
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
2 ceb@s => TJaa dat verschilt per persoon :D

2 marcos=> Ik heb al een koelkast..;)

2fireblade=> Tja wat zal ik eens zeggen.. Lekekr onvolwassen en niet zo origineel grapje meer... :D

Waarschuw beheerder
kids, don't fight

Waarschuw beheerder
zal die linker wel zijn met grote neus!:)

Waarschuw beheerder
[img]http://picserver.student.utwente.nl/getpicture.php?id=71505&size=128[/img]

Waarschuw beheerder
die hond is gaaaaaaf, kan je op paardje rijden

Waarschuw beheerder
tja dan vraag ik me af waarom lees je ze dan nog?

sommige mensen.. ow! ow! ow! *ZUCHT* :gaap:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
16 april 2003.... joden gaan eraan :devil:

Waarschuw beheerder
15 April 2003, Lampies gaan eraan! en dan de finale tegen Feyenoord, die dan hopelijk Champions League behalen waardoor ik weer naar een leuke Europese uitwedstrijd van Utreg kan!
Want bij het behalen van Champions League van Feyenoord heeft Utreg automatisch Europees als ze tegen Feyenoord in de finale moeten!
Waarschuw beheerder
zou een Ajax - utreg niet leuker zijn saimsays?
heb vernomen dat kloeg de finale weer gaat vlaggen
8) 8)

Waarschuw beheerder
Voor alle duidelijkheid de finale word AJAX-psv.

Waarschuw beheerder
en AJAX wint

Waarschuw beheerder
nee SYCO das niet leuker, want ik gun het Ajakkes niet om de finale te halen! zit je op vak 410???
hoop het niet voor je, wat een kneuzenkermis daar!
Waarschuw beheerder
nee die kinderside van jullie is lekker 8)
Waarschuw beheerder
Met die KUT SIRENE daar!
Waarschuw beheerder
Daar op de bunninkside.
daar zijn ze elf
ze maken niemand bang
alleen zichzelf...

:D

Waarschuw beheerder
Kep gehoord dat AJAX de wedstrijd waarschijnlijk niet speelt maar de punten aan de kakkerlakjes geeft....:
Waarschuw beheerder
zeker op voorspraak van de supportersvereniging­.

Die schijnt niet te durven komen...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Kep gehoord dat AJAX de wedstrijd waarschijnlijk niet speelt maar de punten aan de kakkerlakjes geeft....:

Bang voor een NEDERLAAG natuurlijk ;);

Waarschuw beheerder
Nie dom jullie kakkerlakjes....

Kweet dat intelligentie niet jullie sterkste kant is maar zo easy..:D

Jullie winnen nooit en dat weten jullie maar al te goed, doe hier nog maar stoer, straks piepen jullie wel anders:[
Waarschuw beheerder
onzin bullshit en quatsch...

Bekerwedstrijden tegen ajax doen mij altijd terugdenken aan onze zwarte held Mike "King of the gasstation" Obiku...

Keek je toen ook al teletekst criminal ? of moet ik je deze mooie geschiedenis nog eens vertellen ...

Waarschuw beheerder
#j*X [img]http://www.smilies.nl/rough/xyxgun.gif[/img]

Waarschuw beheerder
Die goal ken ik me herinneren ja...was volgens mij het enige wat mike ooit goed gedaan heeft bij jullie clubje...:) oh en mn tv ging ook direct uit..:D
Waarschuw beheerder
Tuurlijk ging je tv uit, wedstrijd was immers afgelopen.

Is volgens mij mijn eerste (en enige goede ) ervaring met sudden-death...

Waarschuw beheerder
was dat de befaamde pot dat ie de hekken indook en zn klauwen openhaalde?
Waarschuw beheerder
Volgens mij niet. Wel shirt uit en rennen.

Maar volgens mij bleef hij toen heel...
Waarschuw beheerder
Wel lief hoor, al die bloemetjes....:)
Waarschuw beheerder
FINALE utrecht - AJAX in de kuip, wederom winst voor ons...

fey mag alleen ruiken aan halve finale..
Waarschuw beheerder
Finale Feyenoord - Utreg

As simple as that..

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
kom maar joodjes kom maar kommaar kommaar

Waarschuw beheerder
Waarschuw beheerder
Toe maar, hij heeft nu ook ht profiel "hool" aangemaakt? Most impressive...:z

Waarschuw beheerder
lol

Waarschuw beheerder
Wel een volhouder...:vaag:
Waarschuw beheerder
2afca Mooi bloemetje heb ik he :D

all around the world...

Waarschuw beheerder
2 Devil en Snordy:)

Devil met een bloempie, en Jordy...ach die weet het zelf ook wel...:vaag:, most impressive boy's!