Partyflock
 
Forumonderwerp · 603317
­ Nederland

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

 
Aangezien er topics zijn van indo's op pf. En molukkers op pf. Dacht ik open er een over Nederlanders op pf!
Dus nederlanders laat eens ff wat van je horen!!!
juist!!!!
 
ik ben ook een Hollander :p

maar gaat idd achteruit met nederland wordt echt te beovervolkt gewoon en de maatschappij gaat achteruit en de banen leggen ook nie meer voor het oprapen ik zit al meer als een jaar zonder werk gewoon enigste wat ken doen is broodjes gaan inpakken want een kantoorbaantje hoef niet voor te vragen is gewoon niet te krijgen wil ik dat nou net krijgen :(
Werkzaam bij Puinzooi
Artiest Cup-a-core
ik ben een ethiopiër, maar volledig ge-intergreert.
ik ben dus van mening dat ik ook wel een beetje hollands ben.
ik ben er wel trots op:D:D:D.
doordat de nederlanders me ge-accepteert hebben in hun maatschappij heb ik de mogelijkheid om de westerse wereld in contact te brengen met lepra.
laatste aanpassing
klompen is mijn ding
 
100%kaaskop;p en ik ben er trots op!(maar vind de meeste nederlanders maar watjes de meeste durven het met ze 5 nog niet eens tegen 3 buitenlanders op te nemen nee ze laten liever over hun heen lopen,.... beetje jammer........er zijn natuurlijk uitzonderingen.;p
laatste aanpassing
voel je je nou stoer?? :kots: je bent net zo erg als die lui
sommige mensen hebben echt moeite om ontopic te blijven maargoed :S
laatste aanpassing
Kaas de baas :P ;-)
ik ben :) nederlander met een duitse achtergrond :D
 
maar gaat idd achteruit met nederland wordt echt te beovervolkt gewoon en de maatschappij gaat achteruit en de banen leggen ook nie meer voor het oprapen ik zit al meer als een jaar zonder werk gewoon enigste wat ken doen is broodjes gaan inpakken want een kantoorbaantje hoef niet voor te vragen is gewoon niet te krijgen wil ik dat nou net krijgen

>> logisch als je niet weet wat leestekens zijn:P
 
ik ben nederlander met een duitse achtergrond


Daar kun je toch niks aan doen jongen tis jouw schuld niet!

GreetX Chris
 
- duitse achtergrond -

Arme jongen ......
 
Daar kun je toch niks aan doen jongen tis jouw schuld niet!


:) :d ;)

Had mijn antwoord kunnen zijn.
ben ook 100% HOLLANDS !!!:D
ik ben 90% hollands en 10% duits :D
Ik ben ook een halve hollander. Heb hier trouwens nog geen topiks gezien over Molukkers hoor.

:D
k ben nederlander met tjechisch en slowaaks bloed.
Hier ook 100% NL
 
yepz hiero 1 :-d
100% NL

 
:respect:.......100%........:respect:
 
blonde haren en blauwe ogen! HOLLAND!
laatste aanpassing door een beheerder
2 ---> Inge&Chris , Dj LarZ

misschien ben ik er wel trots op :P
 
MADE IN HOLLAND
Artiest DSpawn
k ben export-Holland :P
100% nederlands bloed, alleen geboren op Curaçao
 
100% nederlands:D
Ja ik ben ook 100% Hollands!!!

Blij om te zien dat er zoveel lotgenoten zijn hier op PF!!

;D
 
ik ben 100% buitenaards
 
eyz vlagge zijn verbode op pf he :P
 
Ik ben gelukkig niet 100% hollands








:P
ff kijkuh hoe gezellie het hier is :D
;)
oer HOLLANDs gezellig :p
 
200% Hollander!
Holland: meeste pillen, beste wiet
:vaag:
 
thermo waarom ben je blij dat je niet 100%nederlands bent?

ik ben 100000000000% nederlands :d
Ik ben in Iran geboren, maar ben hier opgegroeid en heb een Ned nationaliteit. Mag ik mezelf dan ook een beetje als Nederlander beschouwen? :)
 
Mag...?

Wie zou jou daar antwoord op moeten geven...:D

Je bent wie je bent en hoe je je voelt.
Als jij een nederlands paspoort hebt,ben je Nederlands,ben je in Iran geboren en wil je je geboorteland niet verloochenen,of afvallen,wel dan ben je Iraanse.

Al was je een doperwt....voel je je lekker?
Ben je gelukkig?.

Fijn,daar gaat het om.
 
beetje lullig om te zeggen chris
:) Ik voel me Nederlands en Iraans :bounce:
 
holland is gewoon BETER!!! B)
 
100% hollands.

Holland is voor Hollanders.
holland is gewoon BETER!!!


Gelukkig is dit een mening van een paashaas!!


Is dat tegen mij bedoeld ofzo Sp@cebeest?
2pantertje: Ben je het er niet mee eens dan?
Je bent vrij om dit land te verlaten hoor, ga dan lekker naar het land dat je wel fijn vindt

En idd HOLLAND= VOOR HOLLANDERS!!!!!
 
Hier nog een 100 % Nederlander. Ben er trots op ook, maar ja dat snappen jullie vast wel.
Ik ben 100% Nederlands, ik ben 'r blij mee, en ik vind dat er zoveel mogelijk mensen van dit prachtige land mogen genieten :)
2 Rexel > Weer zo'n lowlife figuur!!!!

Ik vind dit land ook wel fijn anders zou ik hier ook niet zijn! Maar dit betekent nog niet dat dit land beter is dan andere landen, misschien qua regering wel dan de meeste landen. Maar daar had ik het niet over.

En dat Holland alleen voor Hollanders is, dan moet je ook maar niet naar een ander land op vakantie gaan, want daar hoor jij dan ook niet thuis. En dit is een duidelijke opmerking van een Domme racist!
 
2 Panter: trek je nix van hen aan joh. Dat noemen ze de LOSERS van de maatschappij.
Jij ben mijn schat toch wel maak nie erg wat je ben :) (L) (K) op je neus ;)