Partyflock

Forumonderwerp · 602924

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Bron:diverse internetsites

Hier even snel een definitie van het woord Ajax-hooligan.
Wat is nou een ajax-hooligan?
Heeft ajax nog wel hooligans, Ja mensen dit zijn moeilijke vragen.
De ajax-"hooligans"van tegenwoordig kan je het best omschrijven als: De jeugd van toen.
Wat ik hiermee bedoel is sinds die ene dag 6 jaar geleden.
Waren de huidige ajax-"hooligans" mannetjes van 19/20 jaar.
Deze zijn natuurlijk ook ouder geworden,en de haat tegen Feyenoord werd steeds erger.
De jonge generatie heeft ook meegekregen dat Ajax-hooligans van toen, keer op keer moesten rennen of klappen kregen.
Natuurlijk zijn er ook verschillende Feyenoorders die ooit klappen hebben gekregen van de Joden.
Maar dit gebeurde vaak bij niet onverwachte confrontaties.
Bij de van tevoren afgesproken confrontaties , A10 ,Beverwijk, bowlingbaan enz.
De huidige ajax-"hooligans"zinnen nog steeds op wraak.
Maar wat blijkt 9 van de 10 keer komen ze niet opdagen of om andere "duistere" redenen word er afgebeld.
En spreken ze een keer wat af: Kralingse bos,:D: nou dat zegt dus al genoeg over de nichten uit Amsterdam en omstreken.
Hier een wijze tip voor de huidige ajax-"hooligans"
De desbetreffende hooligans van ajax die die dag 6 jaar geleden hebben meegemaakt.
Daarvan zijn de meeste afgevloeit, elke als Feyenoord langs kwam werden ze weer aan deze dag herinnert.
Uit verschillende gesprekken met voormalige ajax-hooligans werd duidelijk hoe zij over deze situatie dachten.
Ik citeer: In Rotterdam lopen er toch meer die echt gek zijn als bij ons.
Wat hebben de ajax-"hooligans"van vandaag op hun conto staan. Nou dat is inderdaad niet veel.
Feyenoord dit seizoen : PSV,Roda JC, NAC en er zullen nog vele volgen.
Ajax-"hooligans" een confrontatie tussen Feyenoord en Ajax zal toch weer een uitlopen op een kansloze afgang.
De oude gekken van Ajax(vroegere F-side) zijn allang met pensioen, bij Feyenoord lopen ze er nog steeds.
De enige echte gek die de Ajax-"hooligans"gehad hebben: Die is er nu niet meer.

Groeten uit Rotterdam
laatste aanpassing

Clau, ik ben idd maar 2,5 jaar ouder, maar ga al vanaf m'n 8ste mee naar Feyenoord, sindsdien elk jaar erbij.

9-2-2003 zaten we naast het 'sfeer' :S vak Jeff :D
laatste aanpassing
wow, helemaal te gek man

maar jij en ik weten dat ik dat dus niet bedoel

Hoezo, we zijn gewoon met het OV gekomen in kleine groepjes, anders valt het op voor de KIT.

Jullie wisten dat we er zaten, wat ik me dan nog steeds afvraag:

Waarom zijn jullie ons niet komen halen ???
ik heb er niks van gehoord, en de geruchten dat jullie ergens in de arena zitten die zijn er elk jaar dus zo serieus nemen we dat ook niet niet meer

maar met hoeveel waren jullie dan?
laatste aanpassing

Jeff> ze zaten met z'n 2en los op de perstribune ;)

En oooh oooh, ze krijgen een steeds grotere mond, in beverwijk met 250 tegenover 50 en dan nog wapens nodig...
Nu 6 jaar verder stoer praten over iets waarvoor je je eigenlijk moet schamen, dan ben je toch eigenlijk wel het meest domme wezen op aarde...

ik wil niet stoer overkomen, ik wil het niet goed praten, maar iedereen die naar de bizaar (uit eindelijk weiland) ging, wist wat er te gebeuren stond, dan is het gewoon minder fraai als er dode vallen.

Maar dat jullie daar maar met 50 man stonden, daar konden wij niks aan doen.

En niet zeiken over 50 tegen 50, want na A10 moet toch duidelijk zijn dat we meer liefhebbers hebben die erbij willen zijn, en die kunnen we slechts allemaal gaan tellen en zeggen bij persoon 51, zo, en jullie blijven thuis :S
Slaat nergens op, dat weet je ook wel.

En eigenlijk had ik persoonlijk wel verwacht dat jullie ook meer als 50 man bij elkaar gesprokkeld hadden die met ons wilde afreken, maar blijkbaar is dat niet zo.
laatste aanpassing

wij kennen gedragscodes, waar ze in het haventje nog moeite mee hebben...
joden waren de feyenoorders met een mannetje of 100 aan het opwachten, vervolgens werden zij getrakteerd op 150 feyenoorders..
jullie zijn bijna allemaal kneuzen...

welke bloedmongool gaat er naar een weiland om te knokken met een stelletje andere bloedmongolen... alleen maar omdat ze de kleur zwart verschillen in het voetbalshirtje.. Je mag blij wezen dat je hier niet hoeft te vechten om gezichtsverlies te voorkomen... domme mensen

Picorny was een sukkel 1e klas dat hij überhaupt op dat weiland stond... en jullie hem maar de hemel inprijzen...

wat een nerds, en nog een beetje stoer praten hier ook.

Terwijl 99% hier op PF gewoon zou wegrennen....
:bah:
laatste aanpassing

innocent> applausje voor jezelf...
Daan; helemaal geen applaus voor mezelf, ik was er namelijk niet bij.

jewel, omdat je het denkt te weten hoe het was...

was 250 tegenover 50 en de 250 hadden ook wapens bij zich...
klopt, nadat er 50 weggerent waren.

Zou jij ook doen en ik net zo goed, ik moet niks met wapens te maken hebben...

Artiest Sentinel
PFFFTTTTT Wat een geouwehoer weer van kakkerlakjes kant....

hun zijn inderdaad de gekste

:vaag:

noverm stoere hooligan zet je foto is online.Of durf je dat niet????

noverm is een undercover kakkerlak, maar hij is eigenlijk voor stillem2, maar die kan niet winnen van Ajax, dus is ie op zoek naar foute vriendjes, dus sluit ie zich aan bij de kakkerlakken, maar die kunnen ook niet winnen, tot ziens in stilburg :)

6-0

noverm 7 maart 2003 14:54
Nee Ric, niet met zijn allen, maar volgens mij ben je er niet bijgeweest, dus dan kan je niet oordelen.

Maar als mijn maat door een (of meerdere) persoon/personen word gemept, ga ik hem helpen.

Maar blijkbaar is dat bij jullie niet zo

Zes jaar geleden was ik 14 en zat ik in het buitenland, ik was er dus idd niet bij. Daarom zul je mij ook nooit met grote verhalen (op internet) horen. Dit in tegenstelling tot anderen.

ik wil niet stoer overkomen, ik wil het niet goed praten, maar iedereen die naar de bizaar (uit eindelijk weiland) ging, wist wat er te gebeuren stond, dan is het gewoon minder fraai als er dode vallen.

Nou, dat bedoel ik dus. Waarom er dan trots op zijn?

Zo'n grammaticaal slecht stukje tekst met een zinsopbouw om te janken zou ik niet eens durven posten.
Al was het alleen maar voor de geloofwaardigeid...

Mmmz.. dit verwachtte ik dus al toen er een voetbal-forum werd aangemaakt. Ik zal jullie even uit de droom helpen: dit kinderachtige uitlokgedrag (en vooral de referenties aan 'beverwijk') is dus NIET de bedoeling en wordt wat mij betreft ook niet meer getolereerd....

De volgende keer verstuur ik waarschuwingen. En nee.. je bent niet 'veilig' omdat je onder een speelaccountje post.

Mvg.
laatste aanpassing