Partyflock

Forumonderwerp · 602648

Waarschuw beheerder
Wie heeft dit spel al gespeeld, en zoja wat vond je ervan.

ik moet hem gewoon hebben maar weet niet precies wanneer dit spel uitkomt!!!

greetzz
Waarschuw beheerder
Jippie !!!

Het forum doet ut weer !
Waarschuw beheerder
donateur
en weer :P
Waarschuw beheerder
Zouden ze nog een update uitbrengen voordat cm5 word uitgebracht ?????
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
denk het niet. Beetje kort erop. Tis al bijna zover :kwijl:

Waarschuw beheerder
wanneer kwam hij nou ook alweer precies uit...ergens begin november toch??

Waarschuw beheerder
donateur
op de site staat nu alleen nog 'november', dus ze kunnen al lekker gaan schuiven..

zal mij ook niks verbazen als het later wordt, is wel vaker het geval bij ze..

Waarschuw beheerder
dat is idd zo...maar hoop ik niet op die CM4 moesten we ook al een aardig tijdje wachten!!

Waarschuw beheerder
donateur
nog wat vraagjes over het trainen:

trainen jullie op alledrie de dag delen? ik eigenlijk alleen in de ochtend en middag, omdat ik dacht dat ze anders te moe zouden worden, maar misschien valt dat eigenlijk wel mee. en als je ze op alledrie doet kan je ook meer dingen trainen natuurlijk, iemand ervaring hiermee? en hoe zit dit dan met de dagen dat je 's avonds op de desbetreffende dag een wedstrijd moet spelen?

waar letten jullie op bij de trainers wat attributes betreft? welke punten zijn voor juliie belangrijk?

Waarschuw beheerder
ik train mn spelers op alle dagdelen en geef ze op woensdag, zaterdag en zondag vrijaf!!!

wat betreft de coaches let ik op de volgende dingen!!
- passen ze bij je speelstijl (aanvallend al dan niet)
- coaching fieldplayers
- coaching goalkeepers
- of ze om kunnen gaan met jeugd
- discipline
Waarschuw beheerder
donateur
ik train op alle dagdelen behalve op zondag. Dan alleen Late ochtend. Verder niet op de wedstrijd dag.

Waarschuw beheerder
donateur
maar als je bijvoorbeeld CL speelt en dus afwisselend op dinsdag en woensdag een wedstrijd hebt, pas je dan ook elke week je schema aan om niet op de wedstrijd dag te hoeven trainen?

Waarschuw beheerder
nee daar ben ik iets te lui voor haha....:P

Waarschuw beheerder
donateur
ja groot gelijk :D ik vind het ook zo'n gedoe allemaal hoor, maarja als het echt resultaat op levert..

Waarschuw beheerder
donateur
ik zie hier trouwens op deze pagina nog een screenshot staan van mij Atletico spel, echt jammer dat ik ontslagen ben :'(

zie zoveel spelers waarmee ik een 'band' had (whaha klinkt heel vaag, maar de doorgewinterde CM speler weet wel wat ik bedoel ;))

Waarschuw beheerder
ja ik zou het niet doen, maar het zou idd effect kunnen hebben op je resultaat!!! Ik heb nu heel erg last van spelers die zich jaded voelen!! Wat moet ik hieraan doen??
Waarschuw beheerder
donateur
haha, aaaah :P

maar als je de dus op verschillende dagen speelt (niet alleen CL) moet je aanvinken om niet te trainen op wedstrijd dagen :D

Waarschuw beheerder
haha en waar doe je dat dan??

Waarschuw beheerder
donateur
haha, aaaah :P

ja zielig he! :D gelukkig is ie nu net van deze pagina verdwenen :P

maar als je de dus op verschillende dagen speelt (niet alleen CL) moet je aanvinken om niet te trainen op wedstrijd dagen

ahum, kan je zien hoe goed ik oplet :bloos: ik moet ik wel zeggen dat het me heel vaag bekend voorkomt :D

ga straks een nieuw spel beginnen denk ik, onder het genot van de nieuw VI :D
Waarschuw beheerder
donateur
bij training ergens. Zit op me werk, dus kan niet kijken :D
Waarschuw beheerder
donateur
jaja, de nieuwe VI ligt nu thuis in de bus op me te w88 :)

Waarschuw beheerder
kheb al een stuk gelezen :D
IK vind het zoon fuckin gaaf spel :D:D:D

Alleen moet nog behoorlijk wennen aan de interface , ik had cm 01-02 ook al en das tog weer net anders , maar ik vind hem dr op vooruit gegaan :YES:

trouwens ik ben nu met Queens Park Rangers bezig en de verwachting was dat ik in het midden eindig , maar ik sta nu 17de :(
en heb geen geld voor een nieuwe topspits :(
heb trouwens ook met 8-1 op old trafford voor mn klote gekregen (maar heb wel voor gestaan en daarna kreeg ik rood :() , maar buiten dat is het spel geweldig!!!!:D:D:D:D­:D
Artiest Dummy
Waarschuw beheerder
donateur
zie zoveel spelers waarmee ik een 'band' had (whaha klinkt heel vaag, maar de doorgewinterde CM speler weet wel wat ik bedoel )

:yes:
Waarschuw beheerder
donateur
haha, aaaah ;) :P

ik snap het ook wel hoor, er zijn ook spelers die ik gewoon niet verkoop, was ze er ook voor bieden, ookal zijn ze niet zo goed :D

it's just that feeling ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Dat bedoel ik dus... van die waardeloze spelers die je gewoon koopt/hebt omdat ze je in cm2 ooit hebt gehad en dan nu eigenlijk nooit laat spelen behalve als ze aangeven dat ze gaan "retiren" dan laat ik ze altijd ff de laatste pot van het seizoen spelen ;P

Taffarel is bij mij al 40, speelt nooit, nu matige stats maar kapt er nog niet mee :)
Waarschuw beheerder
donateur
haha pcies
Waarschuw beheerder
donateur
Check www.sigames.com voor screenshots van de nieuwe CM4 en verder :

Whats New!

Four new leagues over and beyond the original CM4 release (as added in CM4 enhancement packs)
Updated player, team and competition data for the 03/04 season
Pre-game database editor
View previoulsy saved matches

Improvements on Championship Manager 4

Player to player relationships (i.e. indication of players and their relationships to other players)
Improved media module, the game now gives you more feedback than ever before
Improved match engine (areas such as offside greatly enhanced as well as the inclusion of visual status indicators)
Goal of the month (and season) awards
Pitches now show the effects of weather and this can affect your teams performances
Past meetings information screen
Live Cup draws
More intuitive training system
Effects of training now visually indicated on player profile screen
In-game printing
B & U21 International Caps
Improved scout reports (both player and team)
Improved injury news as well as an updated rehabilitation system
Create nicknames for players and managers
New Alternative Skin
Cup Tree View
Coaches now give their own player rankings

Kan niet wachten, meer meer meer details erin! Ik moet gewoon gek worden :D
Waarschuw beheerder
donateur
dit had ik al een x gepost o:) :P

maar idd, kan niet w88 tot november, als ze zich tenminste aan die datum houden...
Ander wordt het een leuk kerstkadootje voor me meissie ;)

kzag dat je ook grafiekjes krijgt bij trainingen :kwijl:
Waarschuw beheerder
donateur
Oeps.. :bloos:

Nou.. voor de genen die het gemist (zoals ik..) dan maar :P

Ben benieuwd naar de match engine en nu worden eindelijk die B & U21 CAPS eens toegevoegd!
En maar hopen dat die goal of the month ook in de nederlandse comp. wordt toegevoegd!
Waarschuw beheerder
donateur
haha ja idd, wordt wel eens tijd
Waarschuw beheerder
donateur
xie ook een soort geintergreerde editor :(
Waarschuw beheerder
donateur
We've received confirmation this morning from Eidos that Championship Manager: Season 03/04 will be released on Friday 21st November 2003.

nog 37 dagen :D
Waarschuw beheerder
donateur
Dat vind ik in minuten zelfs nog lang ;)
Waarschuw beheerder
donateur
dan lijkt het nog langer :(

Waarschuw beheerder
36 dagen nog :)

komt goed, zullen we gewoon eens een keer msn adressen uit gaan wisselen? da's veel handiger lijkt me. de mijne is elroybloemhof@hotmai­l.com.

Ik ben net weer overnieuw begonnen met twente, beetje trainingschema's testen. er is echt geen gulden middenweg, het is of en dit, of dat. heel vaag. je kan dus niet zeg maar alle waardes omhoog laten gooien.

danny, hoe gaat ut spelen bij jou de laatste tijd? k heb echt weinig tijd nu vanwege me studie, heb nu vakantie dus dan weet je ut wel :D.
Waarschuw beheerder
donateur
idd 36 dagen :D

Heb ook niet zoveel tijd. Druk met de website voor me werk. Moet ook gebeuren he. En daarnaast idd nog een beetje school :S

Waarschuw beheerder
Mensen,

Ik heb even een vraagje over CM4!

hoe kun je online tegen elkaar spelen?

Bvd!!

Waarschuw beheerder
Ik zie net dat Ajax RESERVES de amstel cup hebben gewonnen :P
Toen ik Ajax was moest ik ook al een keer tegen hun in de finale :D

Waarschuw beheerder
zijn er hier nog mensen die een talent hebben die gewoon een must is!!

Ik heb van PAOK overgenomen fotus georgius of zoiets sw/dr/dl/dc errug goede verdediger voor zijn 18 jaar oud...ik speel overigens met celtic!!
Volgend jaar mexes van auxerre in de verdediging erbij en dan gaat het spel beginnen!!

Waarschuw beheerder
donateur
Naja talent, talent..

Albrechtsen (SW/DRC) en Domizzi (DLRC) zijn echt goed verdedigers, alleen voor een klein team zijn ze helaas te duur, maar voor een wat groter team erg goed betaalbaar.

Albrechtsen speelt bij Kopenhagen en kost ongeveer 4,8 miljoen en Dommizi speelt bij Brescia en kost iets van 9 miljoen denk ik.. Naja die heb ik nog nooit gekocht iig..

Waarschuw beheerder
donateur
Ben trouwens net aan mijn derde seizoen met Villareal begonnen, afgelopen seizoen weer 5e geworden en weer de beker gewonnen :D Best goed vond ik zelf, heb nu in het nieuwe seizoen ook voor het eerst de Super Cup gewonnen, dus gaat lekker :)

Voor wie het interesseerd zal ik mijn opstelling eens neerzetten :P

- Reina

- Albrechtsen
- Heinze
- Arruabarrena

- Farnerud
- Iniesta
- Kallstrom
- Jorge Lopez

- Guayre

- Victor
- Palermo

Verder nog wat noemenswaardige reserves: Correa, Pandiani, Portillo (gehuurd) in de aanval, op het middenveld Hugo Leal, Paulo Almeida (gehuurd), Barros Schellotto en Thiago Motta. Als verdediger nog Rui Jorge, Sergio, Enciso en nog wat meer en als keepers tenslotte Victor Valdes en Lopez Vallejo..

Leuk team vind ik, ik moet er alleen nog een goedkope rechtshalf bij hebben, maar ik weet echt niet wie :(
Waarschuw beheerder
donateur
veel spelers verdwijnen!
Waarschuw beheerder
donateur
:S
verklaar u nader :D
Waarschuw beheerder
donateur
Ik snap 'm ook niet.. hij bedoeld het vast wel goed ;)
Waarschuw beheerder
haha, worden ze in cm4 wel ontvoerd dan ? :P
Waarschuw beheerder
donateur
:X

(deze is echt leuk :d)

Waarschuw beheerder
donateur
Maareh, weet iemand een goede en goedekope rechtshalf voor me? :)
Waarschuw beheerder
donateur
2 Slave of the Rave :

How do I start a network game?
# Start CM4, Click the Game Settings button (or Game Options on the left hand side, and then Game Settings). At the bottom of this screen you have "Server Settings". Click the "Run as Server" box, and give your server the name of your choice. It’s a good idea to change it from the default!

Now click confirm. Now you should start a new game, or load your game. People should now be able to see and join your game!

Please be aware that both you as the server, and people joining as clients need the following ports open on any routers or firewalls in your way, 9091 (udp) and 9092 (9092 (tcp).

How do I join a network game?
# Open Cm4, click on the "Join Network Game" button! In there the game name you want should be listed on the list of games, if it is not click "Join Other" on the top right of the screen, and a box comes up, put in the IP address of the game in there!

Please be aware that you will need the following ports open on any routers or firewalls in your way, 9091 (udp) and 9092 (9092 (tcp).

I have problems connecting to a network / Internet game under Windows XP?
# It is quite likely that the Built in Win XP firewall is enabled and thus blocking the port CM uses. To disable it follow these instructions:
-- Go to the Setting section in the start menu
-- Click Network Connections
-- Right click on the Connection and click Properties
-- Go to the advanced tab and un-tick the ‘enable firewall’
A better option may be to open ports 9091 on UDP and 9092 on TCP rather than to disable the firewall. You can add these ports by going to your Connection Properties --> under the tab ’Advanced’ > click settings in the bottom-right hand corner and add CM twice - one for port 9091 on UDP and then one for 9092 on TCP. It’s much safer this way because you don’t run the risk of being hacked. If you still have problems, post a message in the cm forums with the contents of the net.out file (found in the CM directory) as well as the usual details.

;)
Waarschuw beheerder
donateur
2 Iguana_: w8 ff ik zal eens kijken in me shortlist :)
Waarschuw beheerder
donateur
ik moet er alleen nog een goedkope rechtshalf bij hebben, maar ik weet echt niet wie

wat is goedkoop??

1 miljoen euri, 4 miljoen euri :S :D