ik ben nu al tijdje vrijgezel, als er interesse is moet je maar pbtje sturren heb wel zin in relatie, maar ga er nie voor opzoek, want heeft me al wat blauwtjes gekost
Ik ben ook vrijgezel en bevalt goed als ik uitga maar als dan t weekend weer om is tjah :zucht: dan zou je best wel wat vastigheid willen ! maar jah ben opgehouden met zoeken!
(permanent verbannen)
ben wel vrijgezel, maar niet opzoek dat staat zo triest. ik zie wel wat ik op mijn pad tegen kom.
whahahah tsjong diazepammetje & dat vertelt ze je ook zomaar even offuuu...
ik ben lekker vrijgezel & vind het ook wel fijn zo!...een vriend is ook fijn op zn tijd! maar ben net weer 2 weekjes vrijgeel & vind het nu wel even lekker zo!!
Ja ik ben al weer een dik half jaar single.
nie dak ni wil ofzo maar ja......
ik heb een beetje heel erg last van verlegenheid
het heb ook wel een groot voordeel!
Zo loop ik geen blauwtjes oplol
Gelukkig zeggen ze altijd al het goeie komp langzaam
je vindt altijd wel iemand om van te houden, al ben je het zelf maar
Ook alweer 2 maanden vrijgezel!Wat vliegt de tijd toch als je lol hebt ! Kan gewoon lekker mn eigen gang gaan en dat vrijgezellenleven hou ik nog wel een hele tijd zo!
voor de dames
je komt ze tegen op momenten dat je ze niet verwacht.....
tis nie de sex tekort maar t samen zijn what i miss. iemand waar ik mijn blijdschap bij kwijt kan en mijn verdriet. t knuffelen...sja nu hebbie van die stand ins..is leuk..maar das nie echt vast ofzo...
zoek meer dan just fun...mag ook wel na bijna 25 jaar feest.
MAAR WAAR vind je die ene die ene die mooi is, weet wat t woord respect inhoud, TROUW is, kan laten zien that your the one for you only, lief...etc.. zo vele al geweest zo weinige die er aan voldoen. so Stay single?