Partyflock

Forumonderwerp · 602290
Waarschuw beheerder
donateur
in het kader van de vragen van vandeweek over grote binnenste schaamlippen enz..vraag ik me nou altijd al af... of dr dames zijn met een voorkeur.. niet dat ik em dr dan ineens af laat halen hahaha, maar je weet et niet he..
Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb nog nooit een piem gezien zonder voorhuid, dus ik kan er verder niet over oordelen wat ik wel of niet prefereer...

Al lijkt me een penis zonder voorhuid wel een stuk hygienischer, al heeft dat natuurlijk ook te maken met hoe de eigenaar ermee omgaat ;-)
Waarschuw beheerder
donateur
ik ben ook geboren zonder voorhuid :D
Waarschuw beheerder
gewoon je leuter goed wassen ;p
Waarschuw beheerder
Voorhuid daar zeg je me wat.

ff kijken of tie er nog zit...

zo terug ;P
Waarschuw beheerder
En jah hoor hij zit er nog :D
Artiest Darkage
Waarschuw beheerder
Heb een voorhuid ja :O

Waarschuw beheerder
Ik heb mn toompje er volledig afgerukt dus ik ben ook besneden :D

Waarschuw beheerder
donateur
Miss M 4 maart 2003 21:29
Ik heb nog nooit een piem gezien zonder voorhuid, dus ik kan er verder niet over oordelen wat ik wel of niet prefereer...

ik heb deze week nog alle tijd, dus mocht je willen oordelen over eentje zonder voorhuid, u bent welkom ;)
Waarschuw beheerder
donateur
I´ll keep it in mind Iguana ;-)

Artiest {SHOWLIST artist 83211, 11369}
Waarschuw beheerder
donateur
Haha en anders mag je over mijne oordelen. Ben besneden ja, maar niet om religeuse redene nee.

Waarschuw beheerder
donateur
haha ok dan Miss M ;)

2 Haardcore: helaas jij bent te laat en niet origineel meer :P

Waarschuw beheerder
donateur
Haha lul :P Andere vrouwen nog dan die er over willen oordelen? :D
Waarschuw beheerder
Dat het hygienischer is geld alleen voor mannen die amper douchen.

Ik ben zo geboren en het zal ook wel een rede hebben dat ut er overheen zit lijkt me zo.

Somige culturen hebben gewoon de gelegenheid niet om zich elke dag te wassen dus die hebben ged8 nou als we dat kippevelltje er afsnijden dan blijft niet al die prut erachter hangen :kots: hehehehe

En er zijn ook heel veel mannen die ut weg MOETEN laten halen zoals eerder is vermeld.

En dat het minder gevoelig wordt moet haast wel aangezien er een heel dun laagie eelt overheen komt :S

Een dame vermelde dat het ook fijner is ,omdat degene geen vroegtijdige zaadlozing meer hebt.......ppfffff

Prob dan eens een vent die wat meer is gewent die zal je leren moeite te doen voor je waar krijgt voor de moeite :9

Waarschuw beheerder
donateur
to ravebeast

Somige culturen hebben gewoon de gelegenheid niet om zich elke dag te wassen dus die hebben ged8 nou als we dat kippevelltje er afsnijden dan blijft niet al die prut erachter hangen hehehehe

dikke bullshit natuurlijk, maar dat wist je zelf natuurlijk al na het plaatsen van dit domme item.

........
misschien moetje t ook eens proberen...zal je nog 200% meevallen :P
Waarschuw beheerder
hehehhhe :9

Ag soms is het wel leuk om mensen op stang te jagen met bepaalde reply's (6) heheehe

Met Culturen bedoel ik eerder in het verleden.

Bv mijn vaderland daar hebben ze niet een bad en een douche staan in de badkamer ..sterker nog ze hadden geeneens een badkamer :s maar is dat land wonen wel de meeste moslims.
En dat geld voro wel veel meer bevolkignen hoor Ozzie.
Het is niet aanvallend bedoelt ,maar zeg nou eerlijk 50 Jaar geleden had iedereen toen een Sjieke badkamer in Turkije ?? of in het midden oosten Indoneschie ?????
I don't think so TIM :D
Het heeft hoofdzakelijk te maken met hygiene en niet altijd met een bepaald geloof.

Waarschuw beheerder
donateur
op zich zit er ook wel een kern van waarheid in, maar 50 jaar geleden was nl ook nog nie zo hygienisch als nu.

Overal eigenlijk t zelfde verhaal. Toch ligt hygiene ten grondslag aan besnijdenissen bij de mannen.
daarbij komend moet je ook goed beseffen dat het in oosterse landen een stuk warmer is, waardoor bacterien en andere fiese dingetjes op je snikkel sneller gaan rotten...dus sneller onhygienisch.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
in sommige landen worden ook meisjes besneden....:dood: ( slik )
Waarschuw beheerder
en on-topic
ken ook alleen maar met, geen ervaring met een zonder...dus geen mening over
maar absoluut niks te klagen wat de sex betreft ;D :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
tjonge, ik wist niet dat er zoveel jongens besneden waren... Ik kan er ook niet over oordelen of ik liever met of zonder heb omdat ik er nog nooit eentje zonder heb gehad. Ga het maar eens aan mijn vriend vragen of hijhet wil doen. ;p

Waarschuw beheerder
donateur
voor mijn ex was ik de eerste zonder zeg maar, ze moest er wel even aan wennen, maar uiteindelijk moest ze wel toegeven dat ze het zonder lekkerder vond :)
Waarschuw beheerder
t ziet er ook gewoon beter uit zonder..
Waarschuw beheerder
haha nou ik vind een piemel er zowiezo niet echt mooi uitzien :x
Waarschuw beheerder
donateur
das waar :)

veel kutjes ook niet ;)
Waarschuw beheerder
Das ook weer waar :D
Waarschuw beheerder
Ja jammer genoeg ziet niet elke poes er mooi uit.. sommige lijken wel op ruines :D whahaha

Waarschuw beheerder
donateur
Iguana_ 5 maart 2003 18:29
voor mijn ex was ik de eerste zonder zeg maar, ze moest er wel even aan wennen, maar uiteindelijk moest ze wel toegeven dat ze het zonder lekkerder vond

Yep krijg ook eigenlijk alleen maar positieve reacties erover :)
Waarschuw beheerder
donateur
Zonder.

Reden: Religie
Waarschuw beheerder
Ik moest het om medische redenen laten doen voorhuid werdt te strak en deed teveel pijn.
Mjah was nog jong dus was toen niet zo erg.
Weet wel dat het veel pijn heeft gedaan.
Maar ik vindt het er schoner uitzien, mjah das mijn mening.
Waarschuw beheerder
donateur
zonder!

Reden : weet k nie! heb ut altijd zo gehad sinds k klein was! :P

Waarschuw beheerder
Helemaal eens met SiSSy aka SNOWWHITE