Partyflock

Forumonderwerp · 602034

Waarschuw beheerder
Ze samen met hun vriend zijn en hij wil echt die belangrijke voetbal wedstrijd zien?!

1. Hij mag het zien wat en wat doe jij tussentijds?
2. Hij mag het niet zien? Hoe pak je dit aan en wat gaan jullie dan doen?

En wees eens eerlijk zoals jij je opstelt tegenover je vriend?!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
hmm wel ik kakn mij zelf goed vermaken maar ik heb het geluk dat voetbal mijn knuffels niet zo veel boeit

dus die paar dingen die hij dan wel wilt zien zijn meestal dingen die ik ook wil zien :)

opgelost very simple

Waarschuw beheerder
ik kijk gewoon gezellig mee (als is het alleen maar de eerste helft)
Waarschuw beheerder
ik laat hem lekker kijken,ik vind voetbal zelf ook wel leuk om naar tekijken.
Waarschuw beheerder
donateur
Ze samen met hun vriend zijn en hij wil echt die belangrijke voetbal wedstrijd zien?!

voetbal??? belangrijk???? yeah right!! duhhh..

Waarschuw beheerder
A ) hij gaat maar lekker bij zun vrienden voetbal kijken....
B ) hij mag niet de hele wedstrijd kijken maar wel naar studio sport.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
meekijken:D ik hou wel van voetbal:)
Waarschuw beheerder
Ik vermom me als Pino van Sesamstraat, en dan kan ze tijdens de wedstrijd lekker aan mijn veren plukken
Waarschuw beheerder
Ik kijk gewoon lekker mee denk ik.... en kruip heel dicht tegen hem aan. :D
Waarschuw beheerder
donateur
Ik kijk mee natuurlijk! :P
Wil het zelf ook wel zien! :D

Waarschuw beheerder
HAHAHAHA!!!.. heb ik ff geluk dat ze lekker mee kijkt :p :p :p :p :p :d

Waarschuw beheerder
Dat is wat een man wil hebben,een Vrouw.. Bier..chips en voetbal op tv whahaa.. helemaal compleet :p

Waarschuw beheerder
Ik had een #^@#!!hekel aan voetbal maar nu kijk ik toch echt mee. Wil zelfs mee naar de Kuip :)
Je moet toch wat voor m over hebben ej :p
Waarschuw beheerder
Van mij mag ie zien.. ik kijk wel mee.. hij moet ook mijn Goede Tijden Slechte Tijden zien dus.. :P
Waarschuw beheerder
donateur
Hij MAG het niet zien?

Sjezus, dat zou wel héél triest zijn als een vent zwaar onder de plak zou zitten en niet meer naar voetbal zou mogen kijken van z´n vriendin ??
Dat maak je nog altijd zelf wel uit dacht ik zo... :-S

Ik zie het al zeg, dat een vent mij effe gaat verbieden om naar een bepaald programma te kijken...meteen deur in en balkon over die gast !!

Je hebt toch allebei je eigen leven ??
Hij lekker Studio Sport kijken, ik heb ook zo mijn eigen zaakjes waar ik me wel mee vermaak !!

Zeker als je niet samenwoont moet dat toch geen probleem zijn lijkt me...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
gewoon meekijken
Waarschuw beheerder
Mij vriend kijkt weinig voetbal!!!
Maar al zou het zo zijn geweest dan zou ik gewoon meekijken is gezellig :D:D
pilsjuh erbij en wat te knabbelen...
Net als een vent ook zal doen gezellie toch;)

Waarschuw beheerder
Tis dat ik geen vriendin meer heb maar mijn ex vriendin wist toch altijd de show te stelen als het echt moest :D

Waarschuw beheerder
Saampies kijk natuurlijk..als je echt gek op die gene ben ken je t eigelijk niets schelen waar je bent en waar je naar kijkt zolang je maar bij hem bent :D
Maar als t een wedstrijd van mn cluppie is kijk ik zeker meej!
En als er ergens motorcross is kijk ik zeker of ga er heen..en zal hem overhalen..je moet toch wat voormekaar over hebben?? :flower:

Waarschuw beheerder
hmm me vriendin kijkt altijd graag naar feyenoord omdat die van persie er speelt:s. maar ja is ook mijn cluppie dus ik vind et best zolang ze maar geen halve klaarkom geluide maakt als ie scoort:D
Waarschuw beheerder
donateur
hehe, ik werd door me ex gedwongen om voetbal te kijken terwijl zei in me armen in slaap viel.

MAar ja, ik haat alles wat met dwang te maken heeft, dus zelfs dat was niet goed

Waarschuw beheerder
ennuh als jij wat wou kijke maakte ze je gek?:D

Waarschuw beheerder
ik kijk wel een beetje mee, maar der moet wel af en toe gezapt worden naar iets wat ik leuk vind :D dus de belangrijke wedstrijden worden niet bij mij gekeken :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Ik kijk gewoon mee of ik ga achter de PC zitten intersletten, maar daar hoef ik nu geen zorgen over te maken want heb geen vriendje gnegnegnegn ;p
Waarschuw beheerder
gaat hij toch lekker kijken :)
ga ik mooi i-nette of wat anders leuks doen :D

Waarschuw beheerder
Hij zou van mij wel mogen kijken hoor :D Maar als ik dan een keer iets graag wil kijken, moet dat ook kunnen!! :)
Waarschuw beheerder
donateur
Hij mag kijken en ik kijk gezellig mee...
Ben hier thuis niet anders gewent dan dat er voetbal op staat. Van Nederlands, Duits, Spaans tot Engels voetbal. Ik kijk wel mee... Heb nix tegen voetbal! :D
En als ik een keer geen zin heb in voetbal ga ik internetten. ;P
Waarschuw beheerder
Eeeeeeehm, ik heb zelf al 10 jaar een seizoenkaart bij Ajax, dus ik wil lekker meekijken naar voetbal!!!!!!!!

:-)
Waarschuw beheerder
Ik hou zelf niet van voetbal, maar als ik een vriend heb, mag hij heus wel kijken. Spreken we gewoon een andere keer af, niet zo moeilijk.

Waarschuw beheerder
saampies kijken! voetbal is leuk!

Waarschuw beheerder
Hij mag het van mij kijken.Ik ben het nu wel gewend,in het begin viel ik nog wel in slaap :) Maar nu kijk ik meestal wel mee, of ga iets anders doen
Waarschuw beheerder
donateur
zozo zijn alle vrouwen bekeerd als voetballiefhebbers??

ik hou er helemaal niet van :S

wat doen de vrouwen dan??

tog kijken?? of wat anders??

Waarschuw beheerder
denk dan wat anders;)
Waarschuw beheerder
donateur
Meestal werkt miujn vent nog als er voetbalwedstrijden worden uitgezonden..dus als ie het wel eens kan zien...mag ie kijken natuurlijk!:-)

Waarschuw beheerder
Als het echt een belangrijke wedstrijd is ben ik meestal degene die wil kijken.. En anders regel ik wel kaartjes.. Dan gaat ie wel mee!
Waarschuw beheerder
als hij het wilt zien zou dat gewoon mogen van me dan ga ik wel ff op de bank liggen of wat dan ook of ga ff achter de computer