Partyflock
 
Forumonderwerp · 601941
Ik heet dus Aranka...

Nee geen alledaagse naam.
Maar mensen nemen gewoon niet de moeite om het te onthouden :@

Ze noemen me Anneke (het meest), Ranka (hier op mijn werk, waar ik al 5!! maanden werk) of Bianca of weet ik veel wat er maar op lijkt.
ZO irritant vind ik dat!

Heb jij ook zo'n lastige naam?
2 Clien Tha Man: we noemen je meestal goon ;p

Ik heet david maar meeste mensen noemen me dave..
 
Whahahahaha 8)
2 D@ve78---> Hij wordt nu ook vaak Melisje genoemd:D:P
Ik heet Martijn

Men noemt mij: Laakie, Laak, Laakemans, Laakster, Mafkees, Eikel, Gek, Feestbeest :D
ik Yvette ( :( )

maar meestal Yvet, Yv. of YVY
nou Nadia dus gewoon
spreekt uit als Naadiejaaa
maarja voor sommige mensen erg moeilijk om te aanvaarden dat ik geen marrokaan of turk ben en spreken het uit als nadja ofzoiets :S sukkels

of het word Na of Naad maarja beter dan zo'n rare turkse naam whehe
laatste aanpassing
Ik heet Peter

maar wordt altijd Bart of Barto genoemd, sommige mensen weten m'n voornaam niet eens :D
 
Ik heet Robert (aangenaam ;-) )

Zowat alleen mijn familie noemt me bij mijn echte voornaam,
de rest: Roberto, Robbie, Rob, Robje, Rob B, Robbert...

De naam Wheely heb ik van oud collega's gekregen..
Kwam altijd op de motor naar m'n werk en iedere keer maar weer van die vragen van 'rij eens op je achterwiel'..? 1x zo weggereden en had meteen die naam te pakken. :-)
ik heet eigenlijk Joost en heb allerlei bijnamen gehad, maar mijn vrienden noemen me meestal Joostje, omdat ik de kleinste ben...

en de jongste

oh ja me collega hier noemt me teringventje...
 
Mijn voornaam is Folkert, 3 maal raden hoe ik vaak genoemd word...
Ik heet Liset, maar heel vaak noemen ze me LisetJE..boehoee hehe..
Ik heet Nick en nog nooit vage variaties erop gehoord :)

Mn vrienden noemen me weleens Dick maar das dan ook wel het vaagste wat ik iemand met mn naam heb horen of zien doen :P
 
Ik heet Evelien, maar ze noemen me altijd Lien, Lientje.......ach daar luister ik ook sneller naar eigenlijk :s:9
nou, ik heet tessa :/ en ik word altijd tes genoemd, maar toen ik klein was noemde ze me altijd brammetje(mn ouders dan) maar daar zit een heel verhaal 8er, ghehehehe :P
Officieel heet ik Josien, heb een ontzettende hekel aan die naam gekregen, doordat het met voorstellen altijd gaat; 'Hoe?'
Ik heb door de jaren heen heel wat bijnamen weten te verzamelen; pino, pino-pinokkio,jos, josje, sien(tje, pien(tje), degene die het meest gebruikt wordt is pien, ook door mijn ouders.
Dan hebben we nog het probleem hoe schrijf je het? Jozien? Josine? Josifien? Het blijkt dat sommige mensen het toch wel moeilijk vinden :s
kvind josien best een leuke naam.

anyway.....mijn naam is officieel Anthony. en je spreekt t uit als, enteni...:p vaak wordt ik ant genoemd. of tony. of anton (die vind ik minder)

maar soms zijn er mensen bij die mn naam heel engels proberen uit te spreken, echt die TH...oef, vreselijk. verder wordt ik ook vegeta genoemd...????:s....­:p. of eekhoorn.
 
ik heet miranda en ze noemen me of miran of gewoon miep
 
ik heet margriet en zo noemt iedereen me ook.. en heel soms mar, of wat heel irritant is; grietje..
Ik heet Jeffry ze noemen me Jef of Sjoerd of Geerd :S
 
Ik heet Maartje
Schijnt ook erg moeilijk te zijn om te verstaan laat staan uit te spreken

Vaak word het dan Marscha, Maaike & Kaartje

Groot bord om me nek dus???? :S

Ach ja...het is niet anders :D

Me vrienden noemen me altijd maart...vind ik wel best!
 
Ik heb dus ook een lastige naam: Nivja.

Je wilt niet weten hoe vaak ik mijn naam moet spellen en moet uitleggen hoe ik aan die naam kom. Ze verstaan het ook nooit in 1 keer. Ik ben bijv. al 'Nifka', 'Niefja', 'Vivian' en weet ik het wat genoemd.

Op feesten gaat het juist wel makkelijk: "Nivja, je weet wel: Nif? Ja!" :vaag:
laatste aanpassing
ik heb ook un lastige naam : Behrad

ik heb idd ook net als Phantasia vaak mun naam moeten spellen!!

maar vaak noemen me ze gewoon B,Ber,Dyna,Che! maja maak nie uit! :)
ik heet frank















Maar ze noemen me Frenk of gewoon Frank.
laatste aanpassing
 
henk
Ik heet Machtelt, maar de meesten noemen me Maggie
Ik heet Ronald, maar alleen mijn oma noemde me zo. Iedereen noemt me Ron. Mijn vrienden af en toe Roninho.
 
Ik heet voluit Christiaan, maar iedereen noemt me gelukkig Chris of Chrissie.
Ik heet Bettina en ik heb al de raarste variaties op mijn naam gehoord...Vroeger noemde ze me wel eens (vaak) Bertus,omdat ik altijd met de jongens omging...al die meiden dingen interesseerde me toen eigelijk geen reet *bloos*
 
ze noemen me bari...is mijn achternaam.....heel vaag, al m`n hele leven waar ik ook kom noemen mensen mij meteen bij mij achternaam...hee bari dit hee bari dat...
nooit mark..
hebben andere marken hier ook last van of is mijn achternaam gewoon zo smooth & sexy whehe...
laatste aanpassing
2 mayo: haha wat is er zo erg aan de R dan?? :)
Wat dacht je van mijn naam? Django????
Vind er zelf nix lelijks aan maar je voorstellen op een feest, in de discotheek of kroeg is dus een hels karwei... Altijd onverstaanbaar en weinig mensen hebben het in 1 keer goed of weten het later nog! Meeste mensen noemen me Jay, Dj of ouderwets pinda, maar ja dat komt door me roots! Als ik je tegenkom op een feest zal ik me ook bijna altijd voorstellen als Jay!
hallo! ik ben michael.

maar wordt eigenlijk meer laaf genoemd, das al sinds de brugklas zo...

zelfs me familie noemt me laaf.

Maar wordt ook Mike, Mikey, Laafie, Ventje en Rotkind genoemd :)
Ik heet Jeroen, maar iedereen noemt me junk :P
LOL @ Junk :P
Wel uitsprekend met een j ;)

Ik heet Linda, en da is dus vaak Lin! duh :D
Mijn naam is mirna, en mensen kunnen dat toch ook vaak moeilijk nothouden, en als ze het dan weten schrijven ze het nog vaak als myrna ook.
Verder word k meestal gewoon mir of mirnie genoemd
 
Elise, mensen die het niet kunnen onthouden gooien het vaak in de war met Ilse, supernaar word ik ervan, maar m'n vriendjes en vriedinnetjes noemen me Ellie, of soms Elies en heel erg vroeger toen ik nog een kleine Elise was vonden ze Elisepise leuk:S De lol daarvan heb ik nooit echt begrepen:)
 
tja... Marianne word al snel afgekort naar Mari of Janne. En een paar vrienden van me houden het bij Woopy
 
Ik heet Debora, vaak word ik Deboor genoemd en op mijn werk af en toe ook Debje.....
Ik heet Martijn, en meestal noemen ze mij gewoon bij m'n achternaam.... of Aardvark.
Ik heet Ivo meestal Ief of ovi verschild nog wel eens :)
 
ik heet Alexandra...en ze noemen me afro...:s omdat k van die pijpekrullen heb...en een vriendin van me zag me smorgens en moets lachuh en zei toen afro...en zo s dat gekomen...das bij me vrienden zo...en sommige noemen me alex...mijn ma noemt me allah...als ze me roept...ALLAH..ah maakt me allemaal niets uit eigelijk...:d
Ik heet Sylvana, en vrienden noemen me altijd Vana, of gewoon Syl...
Of je wordt Atanka genoemd;)

Ik ben Irene, Ireentje, Reentje, Iriniminie of Nikita:D
Ik heet Robbie

Vriendin noemt me Robje
Vrienden noemen me Geert, Dokter Mofat, Sjoerd, Schutz, Bonalds, BonAARS (he Bob ;)) etc etc
Hihi inderdaad Iriniminie, sinds afgelopen donderdag heb ik ook nog Atanka en Aranda om aan het lijstje toe te voegen :S
Doel met Iriniminie nou op mij? :d
Nee want jij het Pieniemienie toch?

Ik had het over Iriniminie, Ireentje oftewel Nikita! dus...
ehm jah ik heet dus gewoon Gemayel.
niks moeilijks aan altahns voor mij dan.

iedereen waar ik me aan voorstel die zegt
me naam altyd meteen fout.
het is gewoon DJA - MEL !!
meeste zeggen altyd JAMAL of ZJEMAL...pffffff

meeeste noemen me gewoon MEL of G.
laatste aanpassing
Hier in Almere: Gertus

uit me geboortedorp: Rambo

heb het liefst gewoon gert-jan of gert