Partyflock

Forumonderwerp · 601901
10 volgers · 174981x bekeken

Waarschuw beheerder
We hebben lang moeten wachten maar het zit er nu toch echt weer aan te komen:

:bounce:
het nieuwe Formule 1 seizoen!!!!!!!! :bounce:

Ik ben zeer benieuwd hoe het zal gaan lopen met het nieuwe reglement en hoop op een zeer spannend seizoen.....

De volledige kalender voor 2012:
18 maart: Australië
25 maart: Maleisië
15 april: China
22 april: Bahrein
13 mei: Spanje
27 mei: Monaco
10 juni: Canada
24 juni: Europa (Valencia)
8 juli: Groot-Brittannië
22 juli: Duitsland
29 juli: Hongarije
2 september: België
9 september: Italië
23 september: Singapore
7 oktober: Japan
14 oktober: Zuid-Korea
28 oktober: India
4 november: Abu Dhabi
18 november: Verenigde Staten
25 november: Brazilië
laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
Nou het word misschien een 1 tweetjuh maar button kan nog wel 2de worden hoor als hij eens wint en barrichello niks doet ;)

Waarschuw beheerder
Tot nu toe vind ik sowieso Jenson Button de kampioen van dit seizoen. Als je met een BAR Honda, een team dat pas een jaar of 5 (??, Bart...??) bestaat en vorig jaar nog amper presteerde de ongenaakbare Ferrari's toch elke keer weer zo weet te bespelen....dan ben je gewoon uitermate cool!!!

Diep respect voor BAR en voor Button! :jaja:
Waarschuw beheerder
Ik vond het zeer goede race :p Met danka aan de zeer mooie beelden van ITV :jaja:

Trap die Duitsers naar huis Zo voor Danny met je zeer uber niet geile volkslied :D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Mijn god, wat vals gezongen zeg...!!! :X

De link doet het HIER trouwens wél!

Maar eh, Jealousy is a motherfucker zullen we maar zeggen, hé Ray...!! :devil:
Waarschuw beheerder
dit is hun 6e jaar danny:)

1999
2000
2001
2002
2003
2004

Waarschuw beheerder
Dank je Bart!!! :flower:

Maar eh, het 6e jaar als volwaardig BAR of zijn de jaren dat het eigenlijk nog het team van Jackie Steward was ook meegeteld...?
Waarschuw beheerder
hehehe
bar was eerst tyrell
dus als je zo gaat tellen zijn ze al eens kampioen geweest met stewart als rijder:P

maar stewart gp is overgegaan in jaguar;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Pas op Danny heb nog eens 50 van zulke nummer die ik dinsdag keihar ga draaien :p hehe ;D

Waarschuw beheerder
Hmm...ik wist wel dat ik me vergiste....! :P

Dan was het het team van Prost dat is opgegaan in BAR,...of sla ik nu wederom de plank mis..? :bloos:

Ray, je kan wel honderd nummertjes plaatsen maar mij heb je er niet mee. Ik ben de afgelopen weken al zo verziekt met al die bobo's die ineens verstand van voetbal hebben en die die oude Duitsland-vete weer eens hebben aangewakkerd, dat ik dat hele EK aan me voorbij laat gaan. Ik heb er nog geen wedstrijd van gekeken en zal dat ook niet doen, zelfs dinsdag niet. De brand in dat toernooi en z'n 'Eigen Huis en Tuin publiek'. In augustus begint de compeititie, zit ik elk weekend in het stadion sfeer te maken en zijn de Oranje-dweebs weer onder hun steen gekropen.. ;)
(*no offence!* :flower: )
Waarschuw beheerder
verkeerd Danny.

Bar heeft niks te maken met prost. Prost is weg en nooit overgenomen. Alleen arrows is laatste jaar overgenomen :)

Waarschuw beheerder
er zou bijgehouden worden hoeveel sec er sneller gereden word als de tank nog maar voor "5" rondjes gevuld is ...

is het antwoord ook gekomen ???????
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ligier = Prost
Stewart = Jaguar
Tyrell = BAR, maar Tyrell heeft opzich niets meer met BAR te maken, enkel mss in 1999

maar ik heb dus weinig gemist, Webber weer uitgevallen :cry:
grote kans dat Webber naar Williams gaat heb ik vernomen :p
wie weet, Mark de opvolger van Alan Jones :d
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ehm ja dat hoorde ik hem zeggen. ik kijk namelijk niet naar sbs6 maar zat even te zeppen :p maar de stukje die ik zag niet gehoord. ik zou mail sturen :jaja:

Waarschuw beheerder
+1
nouw ja mail sturen .. :S ...

miss heeft iemand anders het wel gehoord :yes:
Waarschuw beheerder
ik hou veel dingen bij maar dat niet :p

www.f1nieuwtjes.nl
Waarschuw beheerder
Beetje jammer weer flamie, dat is juist erg leuke info :9

Waarschuw beheerder
dat is wel grappige info ja ... :)

en beeetje jammer ... ze filmen daar bijna tot ana je onderboek ... maar die klapper van Massa zo een late reactie :S

is er een keertje actie :[ zijn er geen beelden :/
Waarschuw beheerder
Daarom kijk ik namelijkl naar ITV :p zeer veel beelden en mag je zelf kiezen wel cam je neemt :p

bij de start had ik maar Kimmi genomen :p zeer mooi omdat te zien :D

Waarschuw beheerder
Jet, bedoel je die vijf ronden van Montoya..???

Volgens mij heaft dat weinig gescheeld; Montoya leek even wat harder te gaan rijden en kwam dichterbij op Button maar haakte ook alweer snel af.

Waarschuw beheerder
aha dus geen heldere tijd meeting van montoya ... ja sorry .. naam wist ik ff niet meer ...

wilde eigenlijk gewoon het verschil in sec nou weten

maar hij zal het daarom miss wel niet gezegd hebben om dat montoya terug hield ...

jammer
Waarschuw beheerder
Danny & Bart graag antwoord geven op laatste nieuwsbrief :) en een cc sturen naar de leden :)

Waarschuw beheerder
Ik wilde net m'n nest in duiken om nog even een stukje te kunnen lezen, maar ik zal nog wel even snel kijken in m'n mailbox... :)

Mensen, het was weer een leuk, spannend (en voor sommigen bevredigend) race-weekend. Bedankt! :flower:

Hasta mañana.
Waarschuw beheerder
Uiteindelijk dus toch een 1-2 overwinning voor Ferrari dankzij de disq. van Williams en Toyota. :|

Sato moet toch echt "beter" gaan rijden hoor....te wilde acties, en die opgeblazen motoren zullen vast wel met zijn manier van rijden te maken hebben.

Olav Mol maakt trouwens laatste GP erg wat fouten in zijn commentaar....en opletten mag ie ook weleens beter gaan doen: na 4 race-ronden pas doorhebben dat Trulli al na 50 meter zijn wagen stilzette.....tssssssss :p

Waarschuw beheerder
Ik zag sowieso tijdens zijn verslag onder in beeld al een blauwe auto hard rechtdoor schieten. Pas een poos later viel het Mol op.

Maar een poos geleden vertelde hij geloof ik dat hij het met aanzienlijk minder TV's moet doen dan voorheen en dus weleens wat moet missen.. ;)
Waarschuw beheerder
Mensen verslag van Canada is online

www.f1nieuwtjes.nl
Waarschuw beheerder
mol heeft t niet goed bij sbs hoor...
spijt me zeer...
maar rtl5 dat was gewoon jeugdsentiment:'(

Waarschuw beheerder
Ik erger me echt gruwelijk aan die saaie zeikerd van een Edward van Cuilenborg maar die hebben ze gelukkig naar KLussen met Kijkers-Toernooi gestuurd. De presentator die er nu zat mag ik (tot nu toe) een stuk beter! :)

Maar de Schumacher-haat van Ollie, die hij een tijdje heeft weten te onderdrukken, is ook weer de kop op komen steken. Daarom krijgt hij van mij voor dit weekend een onvoldoende en ga ik volgende week maar eens kijken hoe de verslaggeving bij de belgen is. Het blijft jammer dat we RTL Plus niet meer hebben! :cry: ;P
Waarschuw beheerder
Danny verslaggeving bij de belgen om de 8 min zeggen ze dat. Volgens mij allemaal saaie broers van Edward van Cuilenborg :jaja:

Ik zeg neem ITV. wel duur maar dan heb je wat ;)

Waarschuw beheerder
Ik ken dat hele ITV niet, gaat dat via internet ofzo..?? :bloos:
Waarschuw beheerder
muhahahahaha
is engelse sportzender
ooit van murray walker gehoord?
DE legendarische murray walker???
die commenteerde voor ITV
Waarschuw beheerder
hehehe Danny :p niet via i-net via zo´n rond ding wat elke Turk heeft hangen aan zijn balkon in Amsterdam ;p

Waarschuw beheerder
Aha!!! :D
Waarschuw beheerder
concludeer ik hieruit dat ray een turk is;P?

Waarschuw beheerder
Als ik soms de stukjes lees die hij schrijft zou je het haast gaan vermoeden... ;P (*grapje Ray! :flower: * )

Waar je mee omgaat, wordt je mee geïnfecteerd! ;)
Waarschuw beheerder
komt omdat mijn eerste taal Engels is en ik dta ook altijd thuis heb gesproken :)

Waarschuw beheerder
Hmm...toch zit er volgens mij in onderstaande zin een klein foutje;

F1 nieuwtjes providing more Formula 1 stuff then any other website

;) :bloos:
Waarschuw beheerder
en de vaudt is?

Waarschuw beheerder
'then' moet 'than'zijn....toch..? :flower:
Waarschuw beheerder
fuck:/
nu je het zegt:|
en ik met me engels knobbel:|:$

Waarschuw beheerder
Haha, het is wel een veelgemaakte fout hoor.. ;)
Waarschuw beheerder
schade deutschland alles ist vorbei(6):[

Waarschuw beheerder
Nee hoor, zondag heeft er toch gewoon weer een duitser gewonnen..?? ;)
Waarschuw beheerder
donateur
maar vanavond niet :[
Waarschuw beheerder
Holland- Deutschland Jetzt gehts Looooooooooooooss ;p

Waarschuw beheerder
Misschien dat ik wel even ga kijken. Persoonlijk vind ik het gros van de EK-kijkers onderhand een bijeenkomst van wanhopige randdebielen. Elk figuur hoor ik wel 'die duitsers' uit het diepst van z'n hartje haten maar als ik vraag of twee of meer duiste spelers te noemen valt het stil.. :X

Hoe bedoel je 'nepsupporters'..?? :dood: :devil:
Waarschuw beheerder
donateur
kahn, ballack, ramelow, frings, klose etc O:)
Waarschuw beheerder
Danny toch [img]http://www.confuzed.nl/images/looser.gif[/img]

Waarom doe jij eigenlijk niet mee met Nutty zijn pouletjuh ;) Ikke sta nu 2de, hopelijk blijft dat een beetje zo anders word het zo'n afgang i.p.v. dat ik hem lekker kan pesten (6)

Maar ik haat geen duitsers hoor, het is gewoon en rottaaltje ;)

p.s. Ik zeg dat jeremies de eerst goal voor Deutschland maakt en v/d/ Vaart voor nederland :respect: dat het maar een spannend wedstrijdje mag worden uitslag 2-3 :D
Waarschuw beheerder
Bami hou je waffel is eigenwijse pisveeer :)

Waarschuw beheerder
Ik heb geprobeerd mee te doen aan die poule maar het inloggen lukte niet. Daarnaast volg ik het EK helemaal niet; ik heb speciaal m'n schema aangepast zodat ik nu elke avond moet/kan trainen. Zodoende wordt ik niet geconfronteerd met al gedoe over het EK.

Nog een paar weken en dan begint de Tour de France! :9

Maar ik haat geen duitsers hoor, het is gewoon en rottaaltje ;)

Ik haat ze ook niet maar hou ook niet van ze ofzo. Ik haat wel mensen die zonder reden op te kunnen geven zich laten hersenspoelen om maar popiejopie mee te kunnen joelen met de anti-Rudi leuzen.. :[

Ik zou nu bijna gewoon een vakantie naar Tmboektoe willen boeken; al die huisvrouwtjes, druppelkutjes, boerenboterhamzakken en ander gespuis dat ineens van voetbal houdt.. :X

(*no offence!*)
Waarschuw beheerder
donateur
:respect: PSV :respect: