Partyflock

Forumonderwerp · 601901
10 volgers · 172970x bekeken

Waarschuw beheerder
We hebben lang moeten wachten maar het zit er nu toch echt weer aan te komen:

:bounce:
het nieuwe Formule 1 seizoen!!!!!!!! :bounce:

Ik ben zeer benieuwd hoe het zal gaan lopen met het nieuwe reglement en hoop op een zeer spannend seizoen.....

De volledige kalender voor 2012:
18 maart: Australië
25 maart: Maleisië
15 april: China
22 april: Bahrein
13 mei: Spanje
27 mei: Monaco
10 juni: Canada
24 juni: Europa (Valencia)
8 juli: Groot-Brittannië
22 juli: Duitsland
29 juli: Hongarije
2 september: België
9 september: Italië
23 september: Singapore
7 oktober: Japan
14 oktober: Zuid-Korea
28 oktober: India
4 november: Abu Dhabi
18 november: Verenigde Staten
25 november: Brazilië
laatste aanpassing door een beheerder

Waarschuw beheerder
Oh ja! :bloos:

Ik loop al een beetje vooruit en voorzag Schumachers 5e overwinning dit seizoen... :bloos: ;P

Het zou toch wat zijn als Schumi gewoon álle GP's zou winnen dit seizoen...?! :jaja:
Waarschuw beheerder
tot zover?
waarom zouw het niet?
hij en ferrari zijn er sterk genoeg voor:jaja:
Waarschuw beheerder
Nou het zit zo >>>> Schumacher heeft voor de 5de keer op rij Pole in spanje :D schreeuwde olaf mol ;)
en voor de 4de keer in dit seizoen, Ja bart je had het goed :[
Waarschuw beheerder
tering he even oftopic, hebben jullie de nieuwe site van Raymond gezien.

echt mooi :D

Waarschuw beheerder
http://www.f1nieuwtjes.tk toch gewoon of is er inmiddels een nieuwe URL..??

Deze site ziet er goed uit in ieder geval.. :jaja:
Waarschuw beheerder
Sjoerd maakt ff reclame, net als jij ;)
Waarschuw beheerder
raymond regelt de site:P
alles eromheen daar horen danny en ik ook bij;)
maar anyway
vet mooie site:respect:

Waarschuw beheerder
:dood: Ik heb wéér teveel gezopen gisteravond terwijl dat niet de bedoeling was... :bloos: :P

Ik ga zo richting Eindhoven en wens de 'thuisblijvers' een spannende en leuke Race toe.

En voor Esther; áls jullie dat puntje tegen NAC pakken (of wij verliezen :P ), van harte gefeliciteerd dan! :flower:
En hou het netjes daar op het Leidseplein, héél misschien kom ik je daar vanavond nog wel tegen. :)
Waarschuw beheerder
als jij je verslag af hebt:P
Waarschuw beheerder
Ik zeg dit

KAMPIOENEN OLE OLEEEEEEEEEEEEE!!!!
:bounce:

:o sorry danny :flower: moest ff :D

O:) enzo :bloos:
Waarschuw beheerder
donateur
:respect: Niets dan respect :respect:
Koning :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ehm ik was net op ehm www.f1nieuwtjes.nl

En zag een update perview :D

maar nu ineens weer weg :(

maar ik ga elke dag wel kijken daar. Ziet er erg mooi uit
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
TAFKAP 9 mei 2004 17:13

Niets dan respect
Koning

goh... hij laat zn kop ook weerens zien...
en ik denk... dat als je reageerde op esther...
dat die het over de amsterdamse kampioenden had:jaja:

Waarschuw beheerder
Godverdegloeiendeteringpokkekut...!!! :[ :@ :frusty:

De videorecorder heeft op de verkeerde zender iets opgenomen... :cry: :bloos: :dood:

Wanneer wordt de race herhaald want ik heb 'em dus niet gezien..
Waarschuw beheerder
ehm

Programma: Formule 1: GP Spanje Zender: SBS 6 Tijdstip: 9-5-2004
21:55-22:30 Genre: Sport Presentatie: Edward van Cuilenborg Commentaar: Olav Mol Inhoud: Kort en bondig overzicht met highlights van de Formule 1 race en interviews met rijders

Waarschuw beheerder
Tja,....ik had dat al gezien en zal op basis daarvan proberen een verslag te schrijven. Gelukkig dat ik al wel voor de kwalificatie iets had geschreven... :)

Je krijgt het verslag vanavond nog, Ray! :D
Waarschuw beheerder
donateur
en ik denk... dat als je reageerde op esther...
dat die het over de amsterdamse kampioenden had :jaja:

Daar had ik het niet over :) Integendeel.... ik :kots: op Ajax :)
Ik had het over die rooie jongens :P
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ongelooflijk weer hoe simpel ferrari alles voor elkaar heeft spanning is er alang vanaf en er zijn pas 5 races geweest :(

Waarschuw beheerder
Tja, het wordt nu wel pijnlijk voor de rest. Monaco is de volgende GP; dat is op zich wel een baan waar de ban die Schumacher heet gebroken kan worden aangezien het een GP is die op zichzelf staat...

...alhoewel... :P
Waarschuw beheerder
wint schumi ook:jaja:

Waarschuw beheerder
Nou eh, nu begin zelf ik het wel eens welletjes te worden en wordt het nu echt tijd dat er iemand anders een race gaat winnen... Dit gaat allemaal iets te makkelijk, dat is niet leuk.. :[
Waarschuw beheerder
:)
Zo zal ik eens een leuke voorspelling doen dan ;p

schumi gaat op monaco niet winnen :nee:
Het wordt Button, Alonso of :jaja: Bartjuh montoya ;)
schumi zal er wel ff voor zorgen dat het weer spannend word, heel schijnheilig, ik weet het O:) maja, hij weet ook wel dat er anders niks meer aan is :)

Danny, ik heb je niet gezien, en daar mag je dankbaar voor zijn, want ik was zooooo dronken dat ik gewaggelt heb naar de trein :o en dat doe ik nooit ;)

Waarschuw beheerder
Haha, gek kind! :9
Wij hadden na de wedstrijd nog een uitgebreid afscheid in het stadion dus ik kwam pas anderhalf uur later het stadion uit. Ik werd nog wel gebeld of ik wilde komen maar toen was het al zes uur en liep ik nog in Eindhoven. Een vriend van me waar ik altijd mee naar wedstrijden ga belde een maatje die voor Ajax is en naar Amsterdam was...

Waar zit je nu, op het Leidseplein..??
- Nee, in een ambulance....ik ben in de metro in elkaar geslagen. Er werd daar gereld!

:X
Waarschuw beheerder
ahh das snielig:(
maar... ik ga een gokje wagen??
monaco
1. Ralf Schumacher
2. Coulthard
3. Button
Waarschuw beheerder
:o :o :o wat erg :/

Ik heb ook nog iets gehoord over 1 lullig vechtpartijtje, het slaat echt nergens op :s en dan lig je daar inene in een ambulance met een messteek in je nek, dan ben je toch een eikel:bah: en dat allemaal omdat de KKKoters :@ niet tegen de drank kunnen :s

Ik heb iig vette :bounce: gehad, ben The most beautyfull Man van ajax ;) ook nog tegen gekomen his name is.........Nutty ;p

dus mijn dag/avond was wel helemaal naar wens :D

O check jij www.scratchmyback.nl ff want da's een feessie wat me beste vrienden organiseren en misschien(denk ik) vind je het wel wat, kan je lekker met Nutty mee opstap ;)
die moet komen nl. want dan benk net jarig geweest en :nee: ik zeg lekker toch niet hoe oud ik ben geworden dan :D

:hug:

Waarschuw beheerder
En..? Was die stevige staartmans nog een beetje bezopen of eh..?! :P :bier:

Ik kreeg pas gisteravond zeer laat een sms-je van 'em terug dat 'ie gezellig was geweest! :D
Waarschuw beheerder
Voor monaco is het gewoon weer schumi die gaat winnen....ferrari is op dit moment verre verre weg de beste, ik denk dat button 2de word en ik verwacht dat mclaren weer een beetje op spoor komt en denk dan ook dat raikonen derde word of misschien montoya...

Waarschuw beheerder
Ik denk dat het dit seizoen helemaal niets meer wordt met McLaren en dat Mercedes heel snel vervangen gaat worden door Honda. Heel snel is overigens pas volgend seizoen. ;)

Waarschuw beheerder
Spanje is normaal de meest saaie GP van het seizoen, dit keer was het nog enigzinns tre pruimen. Toch kijk ik tegenwoordig liever DTM.
Waarschuw beheerder
donateur
Ik ben idd benieuwd naar Monaco. Dat circuit staat altijd op zich. Daar is de aerodynamica (voor zover je daarvan mag spreken) altijd iets minder belangrijk. Als de motoren het houden, zou McLaren hier ook weer kunnen scoren naar mijn mening:P
Aan de andere kant.... Schumi is wel Monaco koning :D

We'll see :)
Waarschuw beheerder
dat is schumi niet
dat is senna vooralsnog;)
Waarschuw beheerder
donateur
Vooralsnog ;)
En ik zat in het heden te denken ;) Want daar moeten we z'n concurrenten zoeken :jaja:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
de concurrenten die er (nog) niet zijn??
Waarschuw beheerder
donateur
Klopt, we hebben het over dezelfde concurrenten dus ;P

Nee ff serieus... voor Monaco zijn er genoeg concurrenten denk ik!
Zie bijvoorbeeld seizoen 2002. Toen draaide Ferrari ook als een dolle, maar toen won geloof ik Coulthard in Monaco. Schumi was wel veel sneller, maar vooral daar is het nog een verhaal apart om er ff langs te komen. Ik denk dat Coulthard dit jaar ook wel weer kans maakt (al weet ik niet wat er precies mis is bij McLaren :S De motor? )
Waarschuw beheerder
2002 was het toen niet dat de ferrari voor de 1e keer ooit een ernstig mankement vertoonde? waardopor schumi uitviel??
of was dat 2000/2001??
en vorig jaar won montoya toch??

Waarschuw beheerder
In 2002 was het Coulthard en in 2003 was het Montoya dus wellicht in 2004 weer iemand anders.. ;)

Waarschuw beheerder
Bart, stond in de krant vanmorgen dat Schumi voor het laatst uitviel met een mankement aan zijn Ferrari tijdens de GP van Duitsland in 2001.. dus zal wel Monaco 2001 geweest zijn dan ;) of 2000... daar staat me iets van bij, toen had hij volgens mij iets kapot aan de achterkant, wielophaning ofzo... of iets anders...

over kapotte uitlaten, stond ook in de krant dat Schumi vrij vroeg al met een kapotte uitlaat rondreed gister, zodat hij het naar eigen zeggen 'iets rustiger aan deed'... tsjonge... hoe hard zou hij dan wel niet gaan als hij volle bak rijdt?????
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Bart, stond in de krant vanmorgen dat Schumi voor het laatst uitviel met een mankement aan zijn Ferrari tijdens de GP van Duitsland in 2001

Damn dat is echt ernstig :O ....wreed goed :D
Maar idd... Monaco 2001 was zoiets, toen was z'n achterwiel ophanging gebroken.
In 2002 won Coulthard idd, met als 2de Schumacher dus.
Vorig jaar Montoya (Y)
Waarschuw beheerder
Maar idd... Monaco 2001 was zoiets, toen was z'n achterwiel ophanging gebroken.

Dat was seizoen 2000, met volgens mij iets van uitlaat(pijp) die op achterwielophanging drukte, waardoor deze door die hitte smolt / het begaf.

(was ook eerste race waarop Schumi zijn nieuwe helmdesign droeg, die beter bij de ferrari-kleuren paste :) )

2001 won Schumacher de race, en Coulthard zat toen hele race achter Bernoldi te knutselen :p
Waarschuw beheerder
donateur
Dan was het idd 2000.... damnz gaat de tijd zo hard? :|

Heheheh ja dat waren mooie momenten met DC en Bernoldi :D
Offe.... Hakkinen vast achter Verstappen in Maleisie 8)
Waarschuw beheerder
of in 2000??
hakkinen achter mazzacane vast;)?
Waarschuw beheerder
donateur
Dat waren idd hilarische momenten :D
Waarschuw beheerder
het momentje in 1993?
ik geloof fittipaldi... reed met zijn minardi op monza 8erop zijn teamgenoot en vloog over de kop waarna hij de finish passeerde... t was niet de finish toen maar wel de finishlijn;)
was ook wel grappig
of ricardo patrese in 1992, op in portugal op estoril dat hij achter op de mclaren van gerhard berger klapte en op een haar na de reclamebord boven het circuit miste toen hij over de kop vloog
dat waren mooie dingen
wat ik me nog herriner van het laatste was dat het williams team op het rechte stuk na een paar minuten de neus van het wrak bedekte zodat men de actieve wielophanging niet kon bekijken (wat toen nog niet verboden was)
Waarschuw beheerder
Ik kijk pas sinds 1994 F1, dus bovenstaande "momenten" helaas niet gezien :(

Ik kan me wle de laatste GP van Coulthard voor Williams nog wel herinneren, 1995 (circuit weet ik ff niet meer):

Coulthard gaat in leidende positie de pits in.....en crasht bij het inrijden in de pitsmuur. :vaag:
hierdoor ook de weg naar pits blokkerend voor andere wagens, dus de Williams moest snel weggeduwd worden.
Waarschuw beheerder
donateur
Hahahah.... als ik eerlijk ben was dat nog een beetje voor mij F1 tijd :$ Ik was toen nog een formule 1 hater :$:$:$

Maar ehhh ja dat waren heftige dingen :D
Wat was actieve wielophanging ook alweer? Had dat te maken met de rijhoogte en de snelheid?

Ik vond het in 1996 (geloof ik) ook erg stoer hoe Schumacher de race winnend afsloot in de pits :D
Offe.... de inhaalactie van Hakkinen op Schumacher op Spa in 2000 :respect: (jaja, dat moet ik dan wel weer toegeven :P )
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
per bocht en per deel van het circuit kon ingesteld worden hoe hoog de wagen moest staan en hoeveel hij moest veren

en gabriel... dat is coulthard 2 keer gebeurd
leidende positie was op magny cours
en later een jaar eerder op adelaide ook nog een keer

Ik vond het in 1996 (geloof ik) ook erg stoer hoe Schumacher de race winnend afsloot in de pits

1998 silverstone;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Dank u (F)
Idd Silverstone :D
Waarschuw beheerder
damnz... ik weet echt veel dingen nog:D
wie heeft de verschikkelijke crash van barrichello in het rampenweekend ooit wel eens gezien?
imola 1994 op de vrijdag?
Waarschuw beheerder
donateur
Ik begon me toen net een heel klein beetje te interesseren ervoor, dus ik keek toen nog af en toe.... heb dat weekend ook helemaal gemist :/