Partyflock

Forumonderwerp · 601901
10 volgers · 171175x bekeken

Waarschuw beheerder
We hebben lang moeten wachten maar het zit er nu toch echt weer aan te komen:

:bounce:
het nieuwe Formule 1 seizoen!!!!!!!! :bounce:

Ik ben zeer benieuwd hoe het zal gaan lopen met het nieuwe reglement en hoop op een zeer spannend seizoen.....

De volledige kalender voor 2012:
18 maart: Australië
25 maart: Maleisië
15 april: China
22 april: Bahrein
13 mei: Spanje
27 mei: Monaco
10 juni: Canada
24 juni: Europa (Valencia)
8 juli: Groot-Brittannië
22 juli: Duitsland
29 juli: Hongarije
2 september: België
9 september: Italië
23 september: Singapore
7 oktober: Japan
14 oktober: Zuid-Korea
28 oktober: India
4 november: Abu Dhabi
18 november: Verenigde Staten
25 november: Brazilië
laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
die archiefbeelden hebben ze toegang tot en zullen ze ook zeker gebruiken... niet dat langdradige doorspreken van het circuit... maar gewoon laten zien door het verleden te laten spreken... dat was de opzet...
misschien laten ze ook wel beelden zien waarin het met mclaren een stuk beter ging;)
Het gaat al een tijdje niet zo goed met de McLaren mp4/19. Laatst was er zelfs een kleine brand in de auto van Kimi Raikkonen.

Zelfs David is niet echt tevreden met de mp4/19. "Het is een grote vraag of we klaar zijn. We hebben veel rondjes afgelegd, maar er zijn nog een paar betrouwbaarheidsproblemen die we op veel punten moeten oplossen," aldus de Schot. "

''Nu we naar Melbourne zullen vertrekken weten we nog steeds niet hoe ver we staan. Vorig jaar wisten we tot wat we in staat waren, maar op dit moment lijkt het allemaal zeer dicht bij elkaar te zitten.''

Coulthard geeft dus toe dat er wel degelijk problemen met de betrouwbaarheid zijn. Volgens Kimi zijn er ook problemen met de motoren, maar daar is David het niet mee eens. Hij zegt dan ook: "Ik ben het niet met Kimi eens dat er motorproblemen zijn, er zijn in de F1 altijd wel betrouwbaarheidsproblemen zijn. Zelfs als je helemaal geen problemen hebt, kan er altijd iets gebeuren. Toen ik vorig jaar opgaf in Maleisië was het niet de motor, maar een verbindingsprobleem”.

De Schotse coureur is echt niet te spreken over de betrouwbaarheid en wil het zo snel mogelijk opgelost hebben. Voor mij is er ook nog de vraag hoe ver we staan, maar ik zou al tevreden zijn als we snel en onbetrouwbaar zijn in Melbourne in plaats van traag en betrouwbaar.

Dan weten we immers dat we een snelle wagen hebben voor het hele jaar. Tevens zal ik niet verrast zijn als Ferrari, Williams en Renault al zeer snel zijn in Melbourne, maar ik wil weten of we met hen kunnen meestrijden.
Waarschuw beheerder
Volgens een Britse website zou Scott Dixon binnenkort bij een Formule 1 topteam tekenen. De bron van het verhaal zou de moeder van de coureur zijn. De 23-jarige Dixon was eerder al te gast bij Ferrari, Williams, McLaren, en Toyota. Dixon staat in Amerika te boek als een groot talent, de coureur heeft de Nieuw-Zeelandse nationaliteit.

toyota:jaja:
Waarschuw beheerder
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA we zijn op het laatste stukje straight gekomen net voor start and Finish en Kimmi komt langszij Schoemaker heeft hij de snelheid om Schoemaker voor de laatste bocht in te halen en de eerst GP te winnen van 2004. O nee he schoenmaker gooit de deur dicht ze raken elkaar schoenmakler vliegt over het gras tegen het banden stapel aan. Wat een sukkel toch zag dat er geen ruimte meer was. Kimme wagen is zwaar beschadig maar rijdt nog wel. Kan DC nog het eind streep halen voor Kimmi nee nee het wordt KIMMI.

:jaja: McLaren 4 life :jaja:
Waarschuw beheerder
montoya for worldchampion
williams the best

Waarschuw beheerder
Ray..........mallerd...!!!! :P :D

Ik vrees trouwens dat ik de start niet ga halen en dus de eerste de beste samenvatting zal moeten kijken. Robin Albers draait op dat DOTF feestje namelijk tot 3 of 4 uur en voor de mensen die niet weten wie Robin Albers is; zo ongeveer degene die House via de radio en via optredens begin jaren 90 bij ons, het publiek bracht! ;) :D
Waarschuw beheerder
ok...
we hebben een nepperd in ons midden!!!!!
bannertje voor alle adressen van danny!!!!:@
godverdomde nepfan!!!
keb me zwaar vergist in jou:@hmpfs!!

Waarschuw beheerder
Sorry hoor....... :o
Waarschuw beheerder
:o F1 gaat boven alles
Waarschuw beheerder
daarom:jaja:
Waarschuw beheerder
:o danny valt me dat van je tegen zeg :[

:jaja: Robin albers, For those who like to Groove ;)

Mietje ben je danny, de samenvatting kijken mag alleen als je in slaap bent gevallen :o
Waarschuw beheerder
[b]RECHTZAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAK jOSKE TEGEN TRUST EN JORDAN ;D[/B]

Dat Trust dit jaar alsnog het team van Jordan gaat sponsoren is het management van Jos Verstappen totaal in het verkeerde keelgat geschoten. Als we het AD van vandaag mogen geloven is Verstappen zelfs bereid om naar de rechter toe te stappen.

Waarom vraag je je af? Naar het schijnt heeft Verstappen tot en met het einde van 2006 een contract met Trust waarin staat dat het bedrijf alleen zaken kan doen in de autosport, indien daarbij ook de Jos is betrokken. Perridon ontkent zo'n contract ten stelligste: "Ik heb nooit een contract met Jos gesloten. Destijds heb ik alleen een overeenkomst met Paul Stoddart van Minardi getekend. Ik vraag me af wat hen bezielt. Ik heb Jos op alle mogelijke manieren geprobeerd te helpen zijn carrière in de Formule 1 voort te zetten. En als dat niet lukt, dan krijg je stank voor dank en wordt gedreigd met een rechtszaak.''

Al met al weer een hoop gedonder rondom Jos. Eén ding is zeker: Trust sponsort Jordan in ieder geval komend seizoen. Bij deze sponsoring is ook een testrit voor Christijan Albers na afloop van het DTM-seizoen inbegrepen. Eenzelfde afspraak is gemaakt voor de Rotterdamse Formule 3-coureur Robert Doornbos.

Perridon hoopt dat het niet tot een rechtszaak hoeft te komen. "Ik heb volgende week een afspraak met Jos en Raymond. Misschien kunnen we het misverstand dan uit de wereld helpen.''

Waarschuw beheerder
Tja, als je álle nachten optelt die ik Formule 1 heb zitten kijken dan mag er nu eindelijk weleens een uitzonderingetje gemaakt worden. Dat het de eerste GP is, is dan jammer. Dan mag ik zeker ook niet op vakantie omdat ik dan ook een GP mis..?? ;P

*zucht*

Blijft die Verstappen ons nu ook al lastig vallen met z'n geneuzel van buiten de Formule 1..??? :frusty:
Wat een onhebbelijk ventje. Hij en Rothengarther maken er élke keer weer een ongelooflijk puinzooi van en laten dan anderen hun scherven opruimen. Nu is Perridon de zondebok... (n)

Kunnen die gasten nooit eens de hand in eigen boezem steken en gewoon ergens op een onbewoond eiland tegen elkaar gaan mekkeren..?! :[
Waarschuw beheerder
achjah...
ze moeten nu tegen jos zeggen wat ze in de boxwereld zeggen bij een K.O.

YOURRRRRRRRRRR OUT!!!!!!!!!!!!!!!!!

Waarschuw beheerder
:jaja: :devil:
Waarschuw beheerder
laat die kerel in de dtm rijden...
dan kandie eventueel nog leuke dingen doen...
iedereen (ook rick als hij eerlijk is) weet dat het over is met verstappens f1 carriere...
laat m ergens anders rijden (DTM) dan kandie nog leuke dingen doen:jaja:

Waarschuw beheerder
En anders kan 'ie misschien nog wel Gijs Staverman assisteren in het programma 'Lachen doe je zo'... ;P
Waarschuw beheerder
hahahaha...
lach me nu al dood;)
Waarschuw beheerder
Mensen www.f1nieuwtjes.tk

ligt tijdelijk uit de lucht. Alleen de nieuwe nieuws pagina kan worden bezocht.

srry (f)

problemen worden zo snel mogelijk opgelost!
Waarschuw beheerder
:) Danny, ik zit je te pesten hehehe ;p

en nee natuurlijk mag je niet op vakantie :[
er zullen toch wel t.v's zijn daar waar je op vakantie bent :)

:flower:

Waarschuw beheerder
Ik ben een redelijke sportsfreak en heb op al mijn vakanties in al die landen wel een plekje gevonden waar ik m'n voetbal, formule 1, boksen, K1 of wielrennen heb kunnen kijken dus dat zal in Thailand ook wel lukken..! ;P :jaja:
Waarschuw beheerder
:jaja: Daar ben ik wel zeker van alleen voetbal uit nederland zal misschien iets minder te zien zijn ;)
Qua vechtsport zit je helemaal goed :D Je moet eens gaan kijken bij zo'n Thai Box Partijtje, das pas hard :)

:kusje:

Goh, nog 6 dagen dan is het begonnen :)

Waarschuw beheerder
Ongelooflijk hé..!! :o :D

We hebben elkaar er aardig doorheen gelukd, de laatste maanden.. :D :flower:
Waarschuw beheerder
Gezelligheid kent geen tijd danny :D :flower:

Zometeen begint het echte gelul waar ik nog niet eerder bijgeweest ben ;p eens kijken hoe dat zal gaan O:)

Waarschuw beheerder
Samen staan we sterk, meid...!!! ;-)
Waarschuw beheerder
zal wel weer zelfde als vorig jaar gaan;P
voorspellen met allan;) alleen dan op partyflock:P
Waarschuw beheerder
wat vinden we van de nieuwe page op mijn F1 site

;p

Waarschuw beheerder
Er kan nog steeds (gratis) ingeschreven worden voor het F1 PoulePaleis op http://www.poulepaleis.nl/f1.php ... komt allen :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
:o nog niet gekeken flamie :bloos:

ga ik vannacht wel ff doen okay ;)

Ja he Danny, samen staan we sterk :)
Waarschuw beheerder
slijmjurk:P
Waarschuw beheerder
De stand pagina is online :)

wat vinden jullie er van

www.f1nieuwtjes.tk

Waarschuw beheerder
netjes gedaan :D

trouwens, is het geen idee om voor het nieuwe seizoen een nieuw topic te openen? misschien al eerder genoemd... en misschien ook wel een dom idee maar goed :)

dan kun je iets makkelijker terugbladeren enzo lijkt me... als er iets is van het begin van het seizoen kun je makkelijker 'zoeken' lijkt me...

Waarschuw beheerder
ja ach... let ook maar niet te veel op mij he...

slecht idee, idd :vaag: nu ik het terug lees haha
Waarschuw beheerder
Eindelijk... HET moment waar we allen op hebben zitten te wachten...
Het Wilux Minardi Formula 1 Team;)

[img]http://www.insidef1.nl/insidef1/nieuwsfoto/04maart03-act-ml10.jpg[/img]
[img]http://www.insidef1.nl/insidef1/nieuwsfoto/04maart03-act-ml9.jpg[/img]
[img]http://www.insidef1.nl/insidef1/nieuwsfoto/04maart03-act-ml6.jpg[/img]
[img]http://www.insidef1.nl/insidef1/nieuwsfoto/04maart03-act-ml5.jpg[/img]
[img]http://www.insidef1.nl/insidef1/nieuwsfoto/04maart03-act-ml1.jpg[/img]
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Coulthard: Alleen een idioot schrijft mij af

David Coulthard is in Melbourne de strijd begonnen om zijn uitspraken betreffende het wereldkampioenschap te verdedigen.

David weigert om verbitterd te zijn over zijn mogelijke vertrek bij McLaren eind dit jaar. Zijn vervanger is al aangekondigd voordat het seizoen begonnen is, zodat het voor hem een strijd wordt dit jaar zonder vooruitzichten op een mogelijke verlenging van het contract bij McLaren.

Maar David is nogal filosofisch ingesteld en weet dat hij zijn plek kwijt is bij het team, zelfs wanneer hij dit jaar wereldkampioen zou worden. "Ik verlies mij leven niet, Carrières komen en carrières gaan" aldus Coulthard. "Mensen vragen zich vaak af wat er daarbij door me heen gaat, nou, de realiteit is dat ik gewoon verder ga met mijn carrière en mijn leven."

"Twaalf maanden gelden heb ik hier de race gewonnen. De meeste coureurs kunnen daar alleen maar van dromen en iedereen die me dus afschrijft is mijn tijd niet waard. Ik ben één van de weinige coureurs die, wanneer ze beschikken over het juiste materiaal, de auto naar voren kunnen brengen en een GP kunnen winnen. Dus waarom zou ik mijzelf moeten verdedigen?"

Tot de aanvang van de eerste race laat Coulthard het toe dat er gevraagd wordt naar zijn toekomst, daarna wil hij zich volledig op het seizoen concentreren. Ron Dennis gelooft er eerder in dat Coulthard afscheid zal nemen van de sport dan een stap terug te doen in de sport, terwijl anderen hem weer in verband zien met Toyota en Williams.

Gisteren deed Coulthard wat demonstraties met een AMG-Mercedes maakte wat grapjes over zijn toekomst. "Coureurs hebben ballen, maar die zijn niet van kristal, dus ik kan niet in de toekomst kijken." aldus David.

Maar hij is wel zo ridderlijk om toe te geven dat ondanks de regelmatige onbetrouwbaarheid van de auto, zijn kwalificatie prestaties tijdens die ene ronde hem zijn baan hebben gekost. "Maar ik heb dit jaar net zoveel kans als alle andere coureurs in de top-4 teams Williams, Ferrari, Renault en McLaren. Het zal niet makkelijk zijn, maar ik kan het aan. We zijn twee eenheden die op de top van de berg zijn geweest. Oké, we hebben dan wel geen vlag geplaatst op die top, maar ik ben wel eens vice wereldkampioen geweest en er is niemand, op Michael Schumacher na, die meer heeft gedaan dan ik."

Hij heeft geen boodschap aan de lieden die hem zeggen dat hij een oorlog moet beginnen met zijn eigen team om zo beter gemotiveerd te zijn. "Wie gaat er negatief doen tegen mensen die verantwoordelijk zijn voor mijn veiligheid en competitiviteit? Mijn motivatie is het geloof dat ik een GP kan winnen. Ik heb er 13 gewonnen, en alleen M. Schumacher heeft er meer. Dit is het fundament waar ik op werk dit jaar.”

Dan ben ik maar een idioot:devil:

Waarschuw beheerder
dan ben ik ook een idioot :)

Waarschuw beheerder
David Coulthard kan nog niet eens een deuk in een pakje boter rijden.

Tijd voor hem om z'n helm aan de wilgen te hangen!
Waarschuw beheerder
Als hij zijn tijd zou hebben gehad, dan....................... is die nu wel voorbij (6)
Waarschuw beheerder
1996 hadtie nooit weg moette gaan bij williams:jaja:
magoed... hij moes weg vanwege villeneuve:P

Waarschuw beheerder
In 1996 bij williams speelde hij al 2de viool
Waarschuw beheerder
uhm...
lieve schat:flower:
in 1996 zat hij zn 1e jaar bij McLaren;)
Waarschuw beheerder
:o in 1996 al *graaft in haar geheugen maar kan het niet vinden*
Hoelang zat/zit Hakkinnen eigenlijk al bij McLaren? zo'n 10 jaar of niet :)

Waarschuw beheerder
Het is bijna vrijdag... :o

Als de openingsrace van dit jaar gelijk staat aan die van vorig jaar, staat de Formule 1 liefhebber veel te wachten!

De race in Melbourne van vorig jaar, was er eentje waarin veel gebeurde. David Coulthard was uiteindelijk de snelste.
Met zijn dertiende overwinning uit zijn loopbaan won hij vorig jaar de Grand Prix van Australië. In een spectaculaire race greep Juan Pablo Montoya de tweede plaats voor Kimi Raikkonen. Jos Verstappen eindigde vorig jaar op een verdienstelijke elfde plaats.

Tijdens deze GP van Australië haalde Michael Schumacher de hoogste topsnelheid. De Duitser kwam in zijn Ferrari tot 318,4 km/u.

Race Lengte: 58 ronden x 5.303 km = 307.574 km
Record
Race: Michael Schumacher; 1:28.214 (2001)

Waarschuw beheerder
En jij moet even heel diep in je graf zakken.