Partyflock

Forumonderwerp · 601901
10 volgers · 176073x bekeken

Waarschuw beheerder
We hebben lang moeten wachten maar het zit er nu toch echt weer aan te komen:

:bounce:
het nieuwe Formule 1 seizoen!!!!!!!! :bounce:

Ik ben zeer benieuwd hoe het zal gaan lopen met het nieuwe reglement en hoop op een zeer spannend seizoen.....

De volledige kalender voor 2012:
18 maart: Australië
25 maart: Maleisië
15 april: China
22 april: Bahrein
13 mei: Spanje
27 mei: Monaco
10 juni: Canada
24 juni: Europa (Valencia)
8 juli: Groot-Brittannië
22 juli: Duitsland
29 juli: Hongarije
2 september: België
9 september: Italië
23 september: Singapore
7 oktober: Japan
14 oktober: Zuid-Korea
28 oktober: India
4 november: Abu Dhabi
18 november: Verenigde Staten
25 november: Brazilië
laatste aanpassing door een beheerder

Werkzaam bij Basslinerz Music
Waarschuw beheerder
ja. ik nu ook :)

mooie aanbieding.

ik moet toch zeggen: voor iemand die al sinds zn 2 gek is van ferrari, en al minstens 17 jaar f1 kijk, word dit toch echt mn eerste f1 race die ik in real life ga zien :bloos:

vaak naar races geweest. maar f1 race is er nooit van gekomen.
dus veel zin om te gaan :yes:.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 3 juli 2009 om 20:23:
word dit toch echt mn eerste f1 race die ik in real life ga zien

Veel plezier ;)
Waarschuw beheerder
Heeft iemand de nieuwste uitspraken van eikelstone al gehoord!?
Hij zegt veel lof te hebben voor A.Hitler,omdat hij van sterke leiders houdt.
Wat een idioot!
Hij heeft nog meer dingen over hem gezegd,maar heb nu ff geen zin die allemaal op te sommen.
Die vent moet zo langzaam echt aan de schandpaal.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Fortuna op zaterdag 4 juli 2009 om 15:50:
Veel plezier

thnx

Uitspraak van dolos op zondag 5 juli 2009 om 02:27:
Heeft iemand de nieuwste uitspraken van eikelstone al gehoord!?

blijft een raar mannetje.

Waarschuw beheerder
dit dus:

Hitler kreeg tenminste dingen voor elkaar
Formule 1-baas Bernie Ecclestone heeft zich de woede op de hals gehaald van verschillende Britse Joodse organisaties na een aantal omstreden uitlatingen over Adolf Hitler. In een interview met de Britse krant The Times stelde Ecclestone zaterdag dat Hitler een man was die ‘leiding kon geven over veel mensen en dingen voor elkaar kreeg.’ Ecclestone maakte de opmerking nadat hem om een reactie werd gevraagd op de beschuldiging aan het adres van FIA-voorzitter Max Mosley. Ook Mosley zou zich volgens ingewijden namelijk als een dictator gedragen. Ecclestone reageerde daarom door te stellen dat het zijn van een dictator niet altijd slecht hoeft te zijn. ‘Het is vele opzichten verschrikkelijk om te zeggen waarschijnlijk, maar buiten het feit dat Hitler dingen werden aangepraat, waarvan ik niet weet of hij die echt zelf wou, kon de man wel degelijk leiding geven aan een hoop mensen en kreeg hij dingen geregeld. Uiteindelijk raakte hij het spoor bijster en was hij niet zo’n goede dictator.’ Ook Saddam Hoessein kreeg nog een schouderklopje van Ecclestone. ‘Hij was de enige die Irak onder controle kon houden, we hadden hem nooit mogen verjagen’. De uitspraken van Ecclestone hebben in Engeland een hoop stof op doen waaien. Een grote Joodse organisatie in het land omschreef de woorden van Ecclestone als ‘bizar en totaal krankzinnig.‘ Ook de poltiek laat zich niet ongemoeid. Volgens Denis MacShane van de Labour-partij getuigt de visie van de 78-jarige Formule 1-baas van ‘een gebrek aan historisch inzicht.’
Werkzaam bij Relive Events
Artiest Arno
Waarschuw beheerder
Dit was natuurlijk te verwachten... Maar ik denk zelf dat het hele verhaal weer behoorlijk uit zijn verband is gerukt.
Ik moet nog zien wat hier allemaal van waar is.:yes:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
kom op zeg, niet zo aanstellen.

Nooit geweten dat zandvoort vroeger ECHt een mooie baan was.

Waarschuw beheerder
donateur
Geen verkeer dat scheelt wel :lol:

Waarschuw beheerder
zal dit nog een staartje krijgen? denk sowieso dat de fia-fota oorlog nog niet voorbij is.

'Alleen Cosworth-teams maakten kans bij de FIA'
07 juli 2009

Volgens de teambaas van een van de afgewezen teams voor 2010 maakten alleen de teams die met Cosworth-motoren reden een kans om door de FIA gekozen te worden. Dat schreef de bewuste teambaas in een brief aan een van de huidige Formule 1-teams. Deze brief werd ook ingezien door persbureau Reuters.

In de brief stond: "Vlak voor de ontmoeting (met de FIA op 11 juni, red.) kreeg ik het advies dat als ik een kans van slagen wilde hebben met mijn aanmelding, ik Cosworth voor drie jaar als motorenleverancier moest hebben. Ik maakte echter een goede kans om met Renault, Mercedes of Ferrari in zee te gaan. Het werd me erg duidelijk gemaakt dat het een min of meer verplichte voorwaarde was dat Cosworth de krachtbron moest leveren. Ik kon mijn oren niet geloven toen ik hoorde welke drie teams waren geselecteerd."

Een woordvoerder van de FIA ontkende niet dat een Cosworth-motor een rol spol speelde bij de keuze. "De FIA heeft het altijd belangrijk gevonden dat de onafhankelijke teams de beschikking hebben over motoren van een onafhankelijke leverancier", aldus de woordvoerder. "Zonder deze motoren zou de grid overgeleverd zijn aan de grillen van de autofabrikanten en zou geen enkel team zonder hun toestemming kunnen debuteren. Onafankelijke motoren zijn essentieel voor een gezonde Formule 1."

Waarschuw beheerder
donateur
Ja lees het ook, laat ik het zo zeggen het is wel erg opvallend.
Dat de FIA er steeds slechter uit komt mag ook duidelijk zijn.
Waarschuw beheerder
En wat vinden we hiervan dan? Hij blijft het iedere keer proberen!

Villeneuve solliciteert in Formule 1
Canadees rept over serieuze onderhandelingen
[08-07-2009] Jacques Villeneuve maakt er serieus werk van om terug te keren in de Formule 1. Hij gaf eerder al hints dat hij een nieuw avontuur wel zag zitten, maar nu hij het effect van de nieuwe regelgeving heeft gezien, is hij helemaal verkocht.

Villeneuve reed onlangs met Peugeot in Le Mans.De afgelopen races was de voormalig wereldkampioen al in de paddock te bespeuren. Tegenover FlagWorld.com zou hij bevestigd hebben dat hij in serieuze gesprekken is met verschillende teams.

“Nieuwe teams, maar ook een paar oude”, zei Villeneuve. “Er liggen serieuze voorstellen op tafel, maar niets is nog bevestigd.”

In een interview met Autosprint legt de Canadees uit waarom hij opnieuw ‘verliefd’ is geworden op de sport die hij aan het einde van seizoen 2006 verliet.

“Naar mij mening zien de auto’s van vandaag er beter uit, en dat zal volgend jaar nog meer het geval zijn”, zegt hij. “Het is veel leuker erin te rijden, vooral met het verbod op bijtanken. Ik roep het al tien jaar: verbied pitstops, ga terug naar slicks en gooi die elektronica overboord.”

Villeneuve ziet dat de rol van de coureur, de mens, weer zwaarder telt en dat doet hem herinneren aan zijn eerste jaren in de sport. Een sfeer die al snel de nek om werd gedraaid, waardoor hij het plezier in de sport verloor. “Je bracht een half uurtje door met je engineer en dan maakte de computer de set-up voor je.”

‘Sollicitant’ Villeneuve presenteert zich nu in de paddock als een oude rot, die dankzij zijn ervaring goed zou kunnen omgaan met de nieuwe regels. “Zeker met het verbod op testen zijn wij, ervaren coureurs, bruikbaar.”

Daarnaast vindt hij het tijd dat er weer eens een uitgesproken type in de paddock verschijnt. Villeneuve nam zelf nooit een blad voor de mond.

“Niemand spreekt zich uit. Volgens mij verlies je ook daardoor fans. Mensen willen gladiatoren zien, maar nu klinkt iedereen alsof ze allemaal van elkaar houden.”

Bron: formule1.nl

De 'comeback kid' denkt nog steeds dat hij opnieuw wereldkampioen kan worden, vermoed ik.
Ondanks dat hij wereldkampioen is geworden begint hij aardig het de carriere van Jos Verstappen te volgen.
Die kwam ook altijd terug... wel helaas altijd bij mindere teams en dat zal bij Villeneuve denk ik niet anders zijn.
Reserveer dat plekkie maar achteraan op grid voor Jacques.:yes:
Wel leuk dat dit 'uitgesproken' persoon misschien weer op de grid staat voor 2010. Levert altijd een paar leuke uitspraken op in een seizoen.... als hij die al uitrijd tenminste...:lol:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Als er al een grid komt voor 2010. FOTA teams weggelopen uit overleg met de FIA vandaag, omdat ze volgens de FIA geen stemrecht hebben :roflol:

We gaan weer een nieuwsbericht krijgen dat de FOTA weer een eigen circus gaat bouwen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van DJ Arno op woensdag 8 juli 2009 om 19:00:
En wat vinden we hiervan dan? Hij blijft het iedere keer proberen!

Zou het opzich wel leuk vinden als ie terugkeert, hopelijk de Villeneuve van '96-'98 maar zoals je zegt, wss weer een 'Verstappen'...

Wel zin in dit weekend ! :)

Waarschuw beheerder
de fia-fota shit is weer helemaal aan :)

ik denk nog erger dan ooit.

Waarschuw beheerder
Het is echt blijft een raar F1 seizoen! Zowel F1 als Indycar .. scheelt dat er ook nog Le Mans (series) en de Nascar races van het neefje van mijn vrouw zijn. Check trouwens mijn forum onderwerp "Joey Hanssen in Nascar Canadian Tire Series"

Waarschuw beheerder
zouden de fia en de fota bewust voor al dat gedoe zorgen om zo het behoorlijk saaie seizoen toch nog wat spanning te geven?

dit idee kreeg ik vandaag zomaar :p

Waarschuw beheerder

:respect:

kijk m vechten met die wagen, nou dat noem ik racen :yes:

sommige mensen zeggen van niet, maar vroegah was echt alles beter...
Waarschuw beheerder
Wat blijft de oude Hockheimring toch een vet circuit :p
Waarschuw beheerder
Idd, vette baan !

enne, Webber op pole !!!!!!!!!!!!!!! :cheer:
hopelijk een podium morgen, liefst op 1 :9 Afwachten !

Waarschuw beheerder
tering... wat was het koud daar.

morgen om 6 uur weer terug :) lekker handig.

webber :cheer:

Waarschuw beheerder
donateur
Ja inderdaad, bij Ferrari kun je er ook wel een streep doorheen zetten als het extreem koud is.
Terwijl dit eigenlijk wel een baan zou zijn die ze zou moeten liggen, maarja KERS is hun epic fail waar ze eigenlijk vrij weinig aan kunnen doen.
Maarja volgend jaar maar weer, dit was tenminste wel weer een leuke quali eigenlijk zou het elke race gewoon moeten regenen spectakel verzekerd.
Maargoed hopenlijk morgen lekker in de regen racen, en weer met zijn 15en in de grindbak staan bij de eerst bocht haha :lol:.
Waarschuw beheerder
Was zeker een leuke kwalficiatie. En hulde voor Adrian Sutil :respect:
Hij mocht dan wel mazzel hebben met de regen in Q2, maar hij is met zijn 7de startplek wel de zwaarste in het startveld en laat hij beide Ferrari's achter zich.
Ik had Sutil eigenlijk al afgeschreven voor volgend jaar, maar hiebij bewijst hij toch enigzins uit het juiste racehout te zijn gesneden. :d. Nou maar hopen die in de race niet weer onder de druk bezwijkt zoals dat al vaker is gebeurd.
En al helemaal omdat hij niet gewend is van deze starpositie te vertrekken. Maar als hij een leuke startcrash veroorzaakt is dat natuurlijk ook altijd leuk. :p
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
massa :cheer:
wat was ik blij zeg.

gelukkig het weer vet mee gehad. de hele heenweg zondag vette regen.
maar op het circuit was het erg goed te doen. ben vet verbrand in mn gezicht :d

webber en vettel :cheer:

brawn had het weer niet voor elkaar met de strategie.
die gaan volgens mij het kampioenschap nog verliezen aan red bull. ik hoop het ook.
Waarschuw beheerder
Webber !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! EINDELIJK !!!!!
Heb er lang op mogen wachten maar geduld wordt uiteindelijk beloond :cheer:
met dank aan Massa & Kovalainen :) Hopelijk nog een overwinning (of meer) dit seizoen !

[img width=666 height=450 cacheid=0010a691002dbbc75c69907c1a02880759]http://img.thesun.co.uk/multimedia/archive/00844/webber6_666x450_844101a.jpg[/img]

:cheer: :cheer: :cheer:

Renault die een stap voorwaarts maakt, Alonso met de snelste ronde.
Brawn staat er nog altijd goed voor maar ze gaan beide kampioenschappen zeker niet kado krijgen. Als Red Bull zo verder doet kan het best nog een aardige titelstrijd worden :d

oja, Alonso heeft (blijkbaar) al getekend voor Ferrari... Weet niet of het al officieel is, zo ja zou het wel vet zijn. Alonso is zeker een meerwaarde voor Ferrari.
anyway, WEBBER !!!!!!!!!!!!!! :cheer:

Waarschuw beheerder
zien wel wat de berichten ons gaan vertellen over alonso.

ferrari bijna 3e in constructeurs :d
en massa al 22 punten... 5e :d

vanavond ff de race op tv kijken.

Waarschuw beheerder
kimi kreeg dus een steen in zn radiator. das wederom pech.

Waarschuw beheerder
waar zat je?
Waarschuw beheerder
Webber!:respect:

Waarschuw beheerder
massa die de petjes uitdeeld b)

Waarschuw beheerder
donateur
'Raikkonen bezig aan laatste jaar in Formule 1'
14 juli 2009

Kimi Raikkonen is bezig aan zijn laatste seizoen in de Formule 1. Zo bericht de Finse krant Veikkaaja. De 29-jarige Fin had een contract om ook in 2010 voor Ferrari uit te komen, maar volgens Veikkaaja hebben beide partijen nu met elkaar afgesproken om na de Grand Prix van Abu Dhabi een punt te zetten achter de samenwerking.

Raikkonen zou nog wel gewoon zijn salaris krijgen voor het seizoen 2010, naar schatting zo'n 28 miljoen euro, op voorwaarde dat hij volgend jaar niet voor een ander team in de Formule 1 zal gaan rijden. Volgens Veikkaaja vormt dat voor Raikkonen echter geen enkel probleem. De wereldkampioen van 2007, die eerder al eens verklaarde dat Ferrari zijn laatste Formule 1-team zou zijn, lijkt tegenwoordig namelijk meer plezier te beleven aan het rallyrijden. Onlangs maakte hij nog zijn debuut in het wereldkampioenschap rally, met een Fiat Grande Punto S2000.

De gedoodverfde opvolger van Raikkonen bij Ferrari is Fernando Alonso, die volgens de Spaanse media al een vijfjarig contract met de Italiaanse renstal zou hebben getekend. De Spanjaard, momenteel nog rijdend voor het team van Renault, zou tijdens het weekend van de Italiaanse Grand Prix door Ferrari worden bevestigd.

Raikkonen staat momenteel slechts tiende in het kampioenschap.

www.gpudate.nl

Sta hier toch wel van te kijken en ik betreur dit ook wel erg (aannemend dat het waar is) :(

Talent heeft hij nog genoeg en gezien zijn leeftijd zou hij ook nog wel de nodige jaren mee gekund hebben. Het heilige vuur is echter al een tijdje verdwenen en hij lijkt er dan ook inderdaad niet zoveel zin meer in te hebben. Erg spijtig, ik denk dat hij niet alles uit zijn carriere heeft weten te halen :no:

Mooie regeling trouwens om gewoon je salaris nog een jaar doorbetaald te krijgen terwijl je niet rijd :lol:

Anyway, ik vind het in ieder geval erg spijtig dit te horen, maar wens hem veel succes met zijn nieuwe rallycarriere(?) (Y)

Waarschuw beheerder
ik weet zeker dat ie volgend jaar nog rijd. en dat alonso hem per 2011 vervangt.

maar waarom zou je persee tot je 36ste door moeten gaan. genoeg andere dingen te doen op de wereld.
geld heeft ie genoeg. dus waarom niet jezelf op andere hobby's richten. rally rijden bijvoorbeeld.

en hij is tenslotte al wereldkapioen geworden. dus dat heeft ie al bereikt.

ik vind het wel bij kimi zn stijl passen om al vroeg uit de f1 te stappen.

Waarschuw beheerder
Toevallig heeft Autosport een interview gehad met Raikkonen voor de GP van Duitsland. Daarin werd exact deze vraag gesteld. Hij geeft aan dat rallyrijden een hobby is van hem die hij graag al veel eerder had gedaan. Alleen zijn vorige werkgever heeft hem nooit toestemming gegeven om rallies te rijden en Ferrari wel.

Wat mij opvalt dit jaar is dat Kimi beter kwalificeert dan vorig jaar. op de een of andere manier lukt dat nu beter en hij verslaat Felipe regelmatig zelfs met meer benzine aan boord. Dat gebeurde vorig jaar alleen op die circuits waar Kimi echt fan van is.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 14 juli 2009 om 16:12:
aannemend dat het waar is

Mja, een vage vriend en een Finse tabloid.. erg aannemelijke bronnen in mijn ogen ;)

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 14 juli 2009 om 20:49:
op de een of andere manier lukt dat nu beter en hij verslaat Felipe regelmatig zelfs met meer benzine aan boord

Ja om dan in de race weer hopeloos achter Massa te eindigen.

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 14 juli 2009 om 20:49:
Toevallig heeft Autosport een interview gehad met Raikkonen voor de GP van Duitsland. Daarin werd exact deze vraag gesteld. Hij geeft aan dat rallyrijden een hobby is van hem die hij graag al veel eerder had gedaan. Alleen zijn vorige werkgever heeft hem nooit toestemming gegeven om rallies te rijden en Ferrari wel.

Dus? Als Kimi fan ontkracht je het hele gerucht hier dus niet mee.

Overigens de geruchten van een Rally team van Fiat gaan al langer de rondte. Zou wel de terugkeer betekenen van een van de meest legendarische organisaties. Na eerst met Lancia de rallies veroverd te hebben, nu met je eigen naam Petter Solberg en Raikkonen (geruchten) inzetten.
Het lijkt me wel leuk om mee te maken, alleen jammer dat het geen terugkeer van de Stratos, Delta of de 037 betekend.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Fortuna op dinsdag 14 juli 2009 om 21:23:
Dus? Als Kimi fan ontkracht je het hele gerucht hier dus niet mee.

Was ook niet de bedoeling, melde alleen ff wat er in het interview voorkwam, meer niet;)
Uitspraak van Fortuna op dinsdag 14 juli 2009 om 21:23:
Ja om dan in de race weer hopeloos achter Massa te eindigen.

Doen de meeste dat niet?

Nakajima-Rosberg
Barrichello-Button

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 14 juli 2009 om 21:39:
Doen de meeste dat niet?

Nakajima-Rosberg
Barrichello-Button

En wat probeer je hier dan mee te zeggen? Massa is gewoon ongelooflijk goed geworden, en in naar mijn mening Kimi volledig voorbij gegaan.
Massa laat net zoals vorig jaar gewoon vaak strakke dingen, de race in Silverstone was echt geniaal van hem.
En iedereen zat ook te zeuren dat Ferrari zonder Brawn een stel tactische onbenullen waren, maar dat blijkt ook nog wel mee te vallen dus.
Maargoed lekker deze auto laten vallen, in Hongarije zullen ze denk nog wel lekker meedoen maar daarna lekker overschakelen naar 2010.

Waarschuw beheerder
ferrari profiteert gewoon van het kers systeem. weet niet of je de start van de laatste gp hebt gezien vanuit helicopter shot? maar die ferrari's en mclaren's vlogen echt naar voren.
ferrari kiest er daarom ook voor om steeds wat zwaarder te kwalificeren.
en met kers konden ze de concurentie mooi achter zich houden.

maar beter dat ze zich al op volgend jaar gaan richten.

Waarschuw beheerder
donateur
Naja Hongarije komt er nog aan, ik zelf eerlijk gezegt dat ze met dit pakket een gooi moeten kunnen doen naar de overwinning of minimaal een podium.
Waarschuw beheerder
[img width=530 height=295 cacheid=0010a88c002dbeb4791f9dfc1a02886a7d]http://www.ausmotive.com/images/Webber-wins-02.jpg[/img]

:cheer: :cheer:

Wat Raikkonen betreft, zou het jammer vinden als ie daadwerkelijk stopt. Maar blijkbaar boeit het hem allemaal niet meer zo :)
Die titel heeft ie toch al op zak. Alonso & Massa, best een koningskoppel B)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 15 juli 2009 om 15:58:
ferrari profiteert gewoon van het kers systeem. weet niet of je de start van de laatste gp hebt gezien vanuit helicopter shot? maar die ferrari's en mclaren's vlogen echt naar voren.

Kers kan pas na 2 seconden gebruikt worden. Niet direct een voordeel, maar 80pk extra doet natuurlijk wel wat.
De autos starten in mijn ogen gewoon beter dan de rest, of laten we het goed zeggen. De coureurs van die twee teams weten hoe ze moeten starten :)

Uitspraak van verwijderd op woensdag 15 juli 2009 om 12:54:
Maargoed lekker deze auto laten vallen, in Hongarije zullen ze denk nog wel lekker meedoen maar daarna lekker overschakelen naar 2010.

Ik hoop het wel voor Ferrari en voor de Formule 1 fans. Wordt aardig saai als maar twee teams winnen.

Waarschuw beheerder
toch viel het vet erg op dat de ferrari's en de mclaren's veel sneller starten.

ferrari krijgen komende race nog wel een hoop nieuwe onderdelen. dus ben benieuwd.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Maso op woensdag 15 juli 2009 om 20:32:
Wat Raikkonen betreft, zou het jammer vinden als ie daadwerkelijk stopt. Maar blijkbaar boeit het hem allemaal niet meer zo

Geef hem es ongelijk.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 16 juli 2009 om 10:59:
ferrari krijgen komende race nog wel een hoop nieuwe onderdelen. dus ben benieuwd.

Een hoop? Waar heb je dat gelezen dan, volgens mij heeft Ferrari bijna alles al op volle toeren draaien voor de 2010 auto dacht dat er nog een paar onderdelen kwamen.

Waarschuw beheerder
Zou lachwekkend zijn als Alonso naar Ferrari gaat. Zou zonde zijn voor het meest geweldige team van de F1.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 16 juli 2009 om 16:45:
Zou lachwekkend zijn als Alonso naar Ferrari gaat. Zou zonde zijn voor het meest geweldige team van de F1.

Kenner.

Waarschuw beheerder
to !!! ZOM® !!!:

Raikkonen hoopt op podium in Hongarije
15 juli 2009

Voormalig wereldkampioen Kimi Raikkonen hoopt dat hij in Hongarije weer op het podium kan komen. Afgelopen weekend was het Felipe Massa die het ereschavot mocht beklimmen, na derde te zijn geworden in de Grand Prix van Duitsland.
"Ik zal in Hongarije met een nieuwe achtervleugel rijden en mogelijk krijgen we nog meer nieuwe onderdelen voor die race", schrijft Raikkonen in zijn weblog op de Ferrari-site. "De F60 zou het goed moeten kunnen doen op de Hungaroring, dankzij de vele langzame bochten die de baan kent en de hogere temperaturen in Hongarije. Het zou mooi zijn als we daar opnieuw een podiumplaats kunnen scoren."

Over de reden van zijn uitvallen in de Duitse Grand Prix zei hij nog: "Op een zeker moment is mijn radiator doorboord door een stukje rommel dat op het circuit lag. Het team gaf me hierop de opdracht om het aantal toeren terug te brengen. Na mijn pitstop begon ik ineens vermogen te verliezen en moest ik opgeven."