Partyflock

Forumonderwerp · 601901
10 volgers · 176787x bekeken

Waarschuw beheerder
We hebben lang moeten wachten maar het zit er nu toch echt weer aan te komen:

:bounce:
het nieuwe Formule 1 seizoen!!!!!!!! :bounce:

Ik ben zeer benieuwd hoe het zal gaan lopen met het nieuwe reglement en hoop op een zeer spannend seizoen.....

De volledige kalender voor 2012:
18 maart: Australië
25 maart: Maleisië
15 april: China
22 april: Bahrein
13 mei: Spanje
27 mei: Monaco
10 juni: Canada
24 juni: Europa (Valencia)
8 juli: Groot-Brittannië
22 juli: Duitsland
29 juli: Hongarije
2 september: België
9 september: Italië
23 september: Singapore
7 oktober: Japan
14 oktober: Zuid-Korea
28 oktober: India
4 november: Abu Dhabi
18 november: Verenigde Staten
25 november: Brazilië
laatste aanpassing door een beheerder
Werkzaam bij Relive Events
Artiest Arno
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Fortuna op vrijdag 5 juni 2009 om 16:41:
Normaliter zie je dan alleen Rosberg ergens vooraan staan, nu ook Nakajima. Dat was opvallend

Al denk ik dat het voor Nakajima eind dit jaar exit Williams is. Misschien zelfs al eerder en zetten ze Nico Hulkenberg in de auto. :yes:

Waarschuw beheerder
donateur
RBR lijkt op de normale circuits nu toch Brawn voorbij zijn gestreefd, bij Ferrari kan er nu echt wel een streep doorheen zo'n 3 a 4 tienden langzamer dan de Red Bull's verschil naar Brawn is wel zo goed als gedicht.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 5 juni 2009 om 15:29:
Hoe serieus kunnen we dit nemen?

Wat Mc Laren betreft helemaal niet!:lol:
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 5 juni 2009 om 13:27:
alsof dat gezeik achter de schermen allemaal nieuw is.

Dat niet,maar toen durfden er wel meer piloten hun eigen mening te ventileren!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 6 juni 2009 om 15:03:
RBR lijkt op de normale circuits nu toch Brawn voorbij zijn gestreefd

mm..

http://f1.gpupdate.net/nl/nieuws/2009/06/06/vettel-met-lichte-auto-op-pole-position/

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Fortuna op zaterdag 6 juni 2009 om 22:01:
mm..

http://f1.gpupdate.net/nl/nieuws/2009/06/06/vettel-met-lichte-auto-op-pole-position/

Zie je ook meteen hoe het met Renault gaat....

Waarschuw beheerder
donateur
Je hebt gelijk, het seizoen is nu officieel afgelopen :gaap:

Werkzaam bij Basslinerz Music
Waarschuw beheerder
extreem suffe race.
snap niet wat de fia voor ideeen had met die nieuwe regels.

de gp2 race was wederom de leukste vandaag.

rubens is een idioot. echt al zoveel kansloze moves van die gast gezien dit seizoen. mooi dat ie finish niet haalt.

2009 is wel een beetje voorbij nu denk ik. denk dat veel teams na vandaag niet echt veel tijd, geld en energie meer willen steken in dit eld.

Waarschuw beheerder
donateur
Nee maarja de mensen hier vinden het allemaal leuk om te kijken omdat een nieuw team verfrissend is :lol:, vraag me af of ze er nu nog zo over denken viel bijna naar 10 rondjes in slaap.
Waarschuw beheerder
Ach, zeik eens niet zo. Kan me nog wel saaiere seizoenen voorstellen dan 2009. 2002 vind ik al een goeie kandidaat.

Webber knap 2de :cheer:
Hopelijk wint Button op Silverstone, zou vet zijn voor hem.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Maso op zondag 7 juni 2009 om 16:22:
Ach, zeik eens niet zo.

Button fan zeker?

Zou ik ook zeggen..

Na Ronde 2 was het al weer saai...

Brawn GP veilt racewagens

Racewagens waarvan Brawn GP eigenaar van is zullen worden verkocht tijdens een veiling.

Wagens uit de collectie van het team uit het tijdperk 2001 tot en met 2006 zullen op 25 Juli worden verkocht door Bonhams.

Het Brawn team dat zich bevind in Brackley verkoopt de wagens in een rollende chassis vorm zonder motor. Men verwacht een opbrengst van tussen de 7800 euro en 24600 euro. De wagens zijn van een periode dat het team onder British American Tobacco en Honda Motor Company vielen.

Verder zal men nog reserve onderdelen, handelswaar en race overall's verkopen in deze veiling.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 7 juni 2009 om 16:33:
Button fan zeker?

Nee. :bye:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Maso op zondag 7 juni 2009 om 16:22:
Ach, zeik eens niet zo. Kan me nog wel saaiere seizoenen voorstellen dan 2009. 2002 vind ik al een goeie kandidaat.

Ja dat seizoen was het aankijken ook niet waard, en dit seizoen gaat ook steeds meer richting dat punt.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 7 juni 2009 om 16:16:
viel bijna naar 10 rondjes in slaap

agree

Waarschuw beheerder
wat ik bedoel is: waarom kregen die auto's nou van die lelijke vleugels??

en ik vind echt zelden een race saai.
Waarschuw beheerder
Ach, zijn nog 10 races te gaan, toch ? Kan nog genoeg gebeuren :)
Dat Rubens uitviel toont iig al aan dat de Brawn niet onfeilbaar is.
Wat de titels betreft lijkt het idd in een beslissende plooi te vallen maar zullen vast wel nog spannende races komen.

Wat McLaren betreft, denk niet dat ze dit nog redden. 13de & 14de :/

Waarschuw beheerder
donateur
http://pitpass.com/fes_php/pitpass_news_item.php?fes_art_id=38123

:lol:

Uitspraak van Maso op zondag 7 juni 2009 om 16:48:
Ach, zijn nog 10 races te gaan, toch ? Kan nog genoeg gebeuren

Denk dat deze baan erg goed heeft aangegeven hoe het ervoor staat, in de quali kunnen ze nog redelijk worden bijgehouden maar als de Brawn zwaarder is dan kan de rest er niks meer tegen beginnen.
Waarschuw beheerder
Wat McLaren betreft, denk niet dat ze dit nog redden. 13de & 14de

Voor Kovalainen vind ik het wel een beetje jammer,maar voor Hamilton vind ik het we mooi!
Met zijn grote bek gisteren na de kwalificatie!"Ik maak geen fouten" zei hij daar.
:roflol:
Waarschuw beheerder
Rubens

Gefrustreerde kip,met zijn actie's!:no:

Waarschuw beheerder
die zal goed balen ja die rubens. en terecht.

maar idd nog 10 races te gaan. maar denk dat toch veel teams niet al te veel moeite meer gaan doen.

en benieuwd naar volgende week.
grappig dat een stel pannekoeken ff dachten dat ze zomaar de naam brabham konden gebruiken.

Waarschuw beheerder
en had dit weekend echt vet meer van ferrari verwacht.
wel puntjes. maar behoorlijk karig.

Waarschuw beheerder
donateur
Behoorlijk karig inderdaad, maar het zal gewoon per circuit verschillen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 7 juni 2009 om 17:07:
grappig dat een stel pannekoeken ff dachten dat ze zomaar de naam brabham konden gebruiken.

Denk dat Jordan wel een goed punt had gisteren door te zeggen dat die veronderstelde nieuwelingen bij voorbaat al kansloos zijn. Een F1-wagen ontwikkel je niet in enkele maanden.

Maar ben ook benieuwd. Welke nieuwe teams hadden zich kandidaat gesteld ? Prodrive, Lola, US F1,...?
Had ook iets gelezen van een Superfund team met Wurz als teambaas :vaag:

Waarschuw beheerder
vandaag even tickets besteld voor duitsland:cheers:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 7 juni 2009 om 16:16:
Nee maarja de mensen hier vinden het allemaal leuk om te kijken omdat een nieuw team verfrissend is

Is het ook, het is ook leuk om die dominantie eens van een ander team te zien dan van de gevestigde orde :)

Uitspraak van verwijderd op zondag 7 juni 2009 om 16:59:

:roflol: Brilliant!

Uitspraak van verwijderd op zondag 7 juni 2009 om 16:47:
waarom kregen die auto's nou van die lelijke vleugels??

[img width=500 height=334 cacheid=00000192000671963bdba6c01a0283036f]http://farm3.static.flickr.com/2152/2152007848_00a3ca6c3a.jpg[/img]
Heel erg veel verschil zie ik er niet in :)
Men wilde terug naar meer basis aerodynamica, door eventjes bijna 20 jaar terug in de tijd te gaan dacht men dat even op te kunnen lossen. Close racing is er wel weer, maar dankzij KERS heb je nog een veredelde optocht.
Blij dat het vanaf volgend jaar verplicht is, waardoor je geen acties meer krijgt zoals die van die "ervaren" Brazo die gefrustreerd achter een zilver autootje bleef hangen en dan maar dacht deze eraf te knallen.

Uitspraak van verwijderd op zondag 7 juni 2009 om 17:07:

Ze hadden de naamsrechten gekocht, dus waarom niet?

Uitspraak van Maso op zondag 7 juni 2009 om 17:49:
Denk dat Jordan wel een goed punt had gisteren door te zeggen dat die veronderstelde nieuwelingen bij voorbaat al kansloos zijn

Niet elk team zal als doel hebben het eerste jaar punten te sprokkelen, indien wel dan zijn ze aardig labiel. Alle teams zijn vanaf 0 begonnen, en het is gewoon discriminatie als je op voorhand nieuwe teams al uitsluit. Ze zullen dan wel de eerste seizoenen als veldopvulling dienen. Maar wie weet wat de toekomst brengt :)
Waarschuw beheerder
Overigens, hulde:

Litespeed will race as Team Lotus

Team Lotus is synonymous with great British engineering and F1 innovation, such as the Lotus 25 being the first monocoque chassis in F1 and the introduction of groundbreaking sponsorship, both of which easily demonstrate why ex-Lotus personnel would want to bring this championship-winning name back to the formula," said Judge.

"Litespeed was born from a similar British background - a factor that was at the core of Colin Chapman's beliefs and subsequent success.

"David Hunt has been the custodian of the name for so many years and we thank him for entrusting us not just with its safeguard but, more importantly, its development in the racing world of tomorrow."

The team had already revealed that former Tyrrell, Jordan, Renault, Toyota and Force India technical boss Mike Gascoyne had begun design work via his MGI organisation. Gascoyne also welcomed the news that the project would use the Lotus title.

"I am Norfolk born and bred," said Gascoyne. "For me to continue my F1 career under the banner of the Team Lotus name and help to bring it back to its deserving place in the world championship is a fantastic feeling and something that I am extremely proud to be doing."

Litespeed will base the Lotus F1 project in the RTN facility in Norfolk previously used by TOM'S and which later housed Audi and Bentley's Le Mans projects.

The team has also recruited Johnny Herbert, who raced for Lotus in F1 from 1991 to 1994, as a commercial ambassador and driver manager.

Founded by legendary designer and innovator Colin Chapman, the original Lotus team moved into F1 in 1958 after success in sportscars and Formula 2. It would go on to earn seven constructors' titles and take Jim Clark, Graham Hill, Jochen Rindt, Emerson Fittipaldi and Mario Andretti to drivers' championships.

Its last race wins came with Ayrton Senna in 1987, after which its fortunes went into sharp decline - the famous team eventually closing its doors at the end of an uncompetitive and cash-strapped 1994 season.

Lotus is the third famous name to be associated with a prospective new F1 entrant for 2010, with other start-up projects having already announced plans to use the March and Brabham titles.

De financien zijn rond, de faciliteiten zijn er, laat maar komen!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Fortuna op maandag 8 juni 2009 om 00:55:
Heel erg veel verschil zie ik er niet in
Men wilde terug naar meer basis aerodynamica, door eventjes bijna 20 jaar terug in de tijd te gaan dacht men dat even op te kunnen lossen. Close racing is er wel weer, maar dankzij KERS heb je nog een veredelde optocht.
Blij dat het vanaf volgend jaar verplicht is, waardoor je geen acties meer krijgt zoals die van die "ervaren" Brazo die gefrustreerd achter een zilver autootje bleef hangen en dan maar dacht deze eraf te knallen.

Alleen jammer dat de FOTA anders denkt;)

http://f1.gpupdate.net/nl/nieuws/2009/06/08/fota-wil-kers-afschaffen-voor-2010/

de Familie denkt daar ook anders over..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 8 juni 2009 om 10:47:
Alleen jammer dat de FOTA anders denkt

De FOTA valt niet meer serieus te nemen na het budget debacle. Hoog van de toren blazen, maar alsnog je derde idee uit het vuur kunnen slepen (Y)
Dan heb je ook echt macht tegenover de FIA *kuchkuch*

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Fortuna op maandag 8 juni 2009 om 11:08:
De FOTA valt niet meer serieus te nemen na het budget debacle. Hoog van de toren blazen, maar alsnog je derde idee uit het vuur kunnen slepen
Dan heb je ook echt macht tegenover de FIA *kuchkuch*

We zullen hoe de lijst eruit ziet op 12 juni en kijken of de FOTA een eigen klasse op gaat nemen, kijken wie dan het laatste lacht..
Waarschuw beheerder
Team Lotus, dat zou echt gaaf zijn

Waarschuw beheerder
donateur
De FOTA moet gewoon zeggen dat er niet meer geraced wordt zolang Mosle niet terug deinst eens kijken wie dan nog de macht heeft, en dat moment gaat gewoon nog gebeuren als dit nog langer duurt. In Turkije waren de geruchten er al, dus ik zal er ook niet raar van op kijken.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Smiley © op maandag 8 juni 2009 om 12:02:
Team Lotus, dat zou echt gaaf zijn

Gaaf is het zeker, het is alleen jammer dat het alleen de naam is, en niet de history..

Wat zou Chapman hier van vinden als tie nog zou leven?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 8 juni 2009 om 11:32:
kijken of de FOTA een eigen klasse op gaat nemen

En dan? 80% van de Formule 1 kijkers is geen "kenner" en zal aan de naam Formule 1 verbonden blijven. En niet aan een klasse zoals de Formule FOTA.
De FIA heeft de Formule 1 gewoon in de tang, en de teams willen rebels doen, prima, maar ze hangen nu al met hun pootjes.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Fortuna op maandag 8 juni 2009 om 12:38:
En dan? 80% van de Formule 1 kijkers is geen "kenner" en zal aan de naam Formule 1 verbonden blijven. En niet aan een klasse zoals de Formule FOTA.
De FIA heeft de Formule 1 gewoon in de tang, en de teams willen rebels doen, prima, maar ze hangen nu al met hun pootjes.

Ik denk dat de fans dan heus wel hun favo gaan volgen, net als vele circuits. nee daar hoeven ze niet bang voor te zijn..

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Fortuna op maandag 8 juni 2009 om 12:38:

Haha denk je dat serieus? De Formule 1 gaat het juist dan extreem zwaar krijgen, iedereen wil de top teams zien en geen teams met een gedateerde technologie en met een A1GP budgetje en die toevallig nog 2 coureurs op straat zijn tegengekomen. En dan nog maar niet te beginnen over de sponsoren, het enigste probleem is dat je geen tijd meer hebt om het dit jaar nog te realiseren maar dat geen 1 f1 kijker daar naar gaat kijke is natuurlijk complete onzin. Iedereen wil Ferrari, McLaren etc zien en geen teams die de afgelopen 15 jaar geeneens hebben mee gedaan en alleen omdat het leuk is omdat ze een bekende naam in de F1 hebben. Het is geen liefdadigheidssport, wat een grapig is dit allemaal zeg.

[img width=1024 height=671]http://www.f1-site.com/wallpapers/2008/presentation_ferrari/11_prezentation_ferrari.jpg[/img]

Nieuwe klasse mag van mij komen en dan hopenlijk wel weer met fatsoenlijke auto's, en niet die lelijk pauperdingen van deze tijd.
:kwijl:

[img width=481 height=320]http://www.racecar-engineering.com/imageBank/b/bmw.jpg[/img]

laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 8 juni 2009 om 13:09:
Haha denk je dat serieus?

Ik denk serieus dat wij van de Formule 1 houden om wat het is/was. En niet dat wij Formule 1 kijken omdat Formule 1 bekend is.
Die zijn er zat :)
En een afscheiding zal de afscheidende teams niet goed doen. Bovendien hebben Ferrari en Williams een bindend contract tot 2012. Wat de rest doet kan me eerlijk gezegd vrij weinig interesseren 8)
Nieuwe teams komen er toch wel, en zoals ik al reeds eerder zei:
Niet elk team zal als doel hebben het eerste jaar punten te sprokkelen, indien wel dan zijn ze aardig labiel. Alle teams zijn vanaf 0 begonnen, en het is gewoon discriminatie als je op voorhand nieuwe teams al uitsluit. Ze zullen dan wel de eerste seizoenen als veldopvulling dienen. Maar wie weet wat de toekomst brengt

Waarschuw beheerder

daar denkt mr. brabham toch anders over.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Fortuna op maandag 8 juni 2009 om 13:28:
Bovendien hebben Ferrari en Williams een bindend contract tot 2012.

Ferrari kan die contract met geld verbreken..

En als ze idd een contract hebben, waarom is dan hun veto-recht afgeslagen, dat is dan ook onterecht..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 8 juni 2009 om 13:29:
mr. brabham toch anders over.

Mr. Brabham is niet meer de eigenaar van de naam van het raceteam :)

Uitspraak van verwijderd op maandag 8 juni 2009 om 13:34:
Ferrari kan die contract met geld verbreken..

Ok, Ferrari gaat even een paar honderd miljoen neerleggen(Y) Die zingen het dan nog liever 2 jaar uit denk ik zo :)

Uitspraak van verwijderd op maandag 8 juni 2009 om 13:34:
En als ze idd een contract hebben, waarom is dan hun veto-recht afgeslagen, dat is dan ook onterecht..

Ferrari was te laat met haar vetorecht toe te passen:)
Williams heeft er geen.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Fortuna op maandag 8 juni 2009 om 13:36:
Mr. Brabham is niet meer de eigenaar van de naam van het raceteam

Maar wel van de naam;)
Uitspraak van Fortuna op maandag 8 juni 2009 om 13:36:
Ok, Ferrari gaat even een paar honderd miljoen neerleggen Die zingen het dan nog liever 2 jaar uit denk ik zo

Vinden heus nog wel ergens een openingetje;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 8 juni 2009 om 13:42:
Maar wel van de naam

Nope, is met de gehele inboedel na 1992 verkocht :)

Uitspraak van verwijderd op maandag 8 juni 2009 om 13:42:
Vinden heus nog wel ergens een openingetje

Ken jij contracten met de FIA? Daar gaat geen druppel water door :)

Waarschuw beheerder
donateur
Het is gewoon heel simpel, gewoon je team naar de race toesturen. 1 rondje in de kwali rijden, 1 rondje in de race rijden daarna de pits in, je spullen pakken en vertrekken naar de volgende GP. Eens kijken wie dan nog de sterkste is.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 8 juni 2009 om 15:27:
Eens kijken wie dan nog de sterkste is.

Eens kijken of je daarna nog sponsors over houdt.
Elke race zelf je transportkosten betalen omdat je geen punten binnenhaalt is ook flink aan de prijs.
Waarschuw beheerder
Haha denk je dat serieus? De Formule 1 gaat het juist dan extreem zwaar krijgen, iedereen wil de top teams zien en geen teams met een gedateerde technologie en met een A1GP budgetje en die toevallig nog 2 coureurs op straat zijn tegengekomen. En dan nog maar niet te beginnen over de sponsoren, het enigste probleem is dat je geen tijd meer hebt om het dit jaar nog te realiseren maar dat geen 1 f1 kijker daar naar gaat kijke is natuurlijk complete onzin. Iedereen wil Ferrari, McLaren etc zien en geen teams die de afgelopen 15 jaar geeneens hebben mee gedaan en alleen omdat het leuk is omdat ze een bekende naam in de F1 hebben. Het is geen liefdadigheidssport, wat een grapig is dit allemaal zeg.

Zit wat in
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 8 juni 2009 om 15:27:
Het is gewoon heel simpel, gewoon je team naar de race toesturen. 1 rondje in de kwali rijden, 1 rondje in de race rijden daarna de pits in, je spullen pakken en vertrekken naar de volgende GP. Eens kijken wie dan nog de sterkste is.

Ferrari kan dat doen wanneer ze willen :)
Als de rest van de FOTA zich af zal scheiden en Ferrari het enige team is dat dit doet, dan wil ik, zoals Damien al zegt, wel eens zien hoelang Ferrari dat vol zal houden.

Iedereen wil Ferrari, McLaren etc zien en geen teams die de afgelopen 15 jaar geeneens hebben mee gedaan en alleen omdat het leuk is omdat ze een bekende naam in de F1 hebben.

Ik denk echt dat je die rode bril eens af moet zetten. Er zijn meer mensen zoals ik die fan zijn van een team dat niet bij de top hoort, maar die ervan genieten dat hun team een keer een Ferrari eruit weet te racen, ondanks dat een 5e stek dan het meest haalbare is.
Tuurlijk, er zijn miljoenen fans van Ferrari en McLaren. En dat ze samen al vanaf 1998 tot heden elk jaar verwikkeld waren in een gevecht om de titel, uitgezonderd enkele seizoenen waarin een van de twee teams er niet aan te pas kwam, geeft ze absoluut niet het alleenrecht om vooraan te staan.
Daarin heb jij wel een hele bizarre visie. Dus straks als Brawn het 10 jaar goed doet, geeft het Brawn automatisch het recht om samen met de door jouw venoemde "groten" vooraan mee te doen? En de rest? Die moet maar veldopvulling zijn?
Zet je rode bril eens af en geef eens een fatsoenlijke reactie, want dit slaat echt nergens op wat je hier nu neerkalkt.

Teams die ineens meedoen, al is het door toedoen van nieuwe reglementen of niet, is altijd een welkome verfrissing. En dat vinden, in tegenstelling tot wat jij denkt, miljoenen mensen ook. Dat Ferrari het begin van het seizoen het heeft laten varen had destijds te maken met de titelstrijd van het vorige seizoen. Maar ze hadden ondertussen toch al verder vooraan moeten staan. Dus wat mij betreft blijven ze achter, hebben ze de regels niet goed weten te anticiperen, en hebben een paar teams het goed voor elkaar. Ik betwijfel ook echt of Ferrari volgend jaar zo sterk zal zijn, de wagens worden immers evoluties van revoluties, en als je al een slechte basis hebt zal je wagen nooit snel worden. Vraag dat Williams maar die vanaf 2006 alleen maar brakke auto's heeft neer weten te zetten.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Coureurs willen lagere toegangsprijzen
08 juni 2009

Red Bull-rijder Mark Webber is niet blij met het feit dat het Turkse raceweekend voor grotendeels lege tribunes is verreden. De Australiër had dan nog liever gezien dat de organisatie de Turkse racefans gratis naar binnen had gelaten.
"Er was bijna niemand", zei Webber na afloop van de race tegen persbureau Reuters. "Er waren volgens mij genoeg mensen die de race hadden willen bezoeken, maar een kaartje is natuurlijk niet goedkoop. Uiteindelijk hadden we ze misschien gratis naar binnen moeten laten, want een race voor lege tribunes is ook niets."

Webber krijgt bijval van Ferrari-coureur Felipe Massa, die een zesde plaats pakte in Turkije. "We moeten het goedkoper maken", zei hij. "We racen namelijk liever op een circuit dat iets lagere toegangsprijzen hanteert, maar meer toeschouwers langs de baan heeft. Als ze de prijzen van de kaarten iets hadden verlaagd, hadden we misschien wel een vol huis gehad."

Het circuit Istanbul Park heeft een capaciteit van 130.000 toeschouwers. Er werden slechts 36.000 kaarten voor het hele raceweekend verkocht. Tijdens de trainingen werden sommige tribunes bedekt, zodat deze minder op zouden vallen.

behoorlijk treurig. bijna 100.000 lege plaatsen.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Fortuna op maandag 8 juni 2009 om 18:22:
Teams die ineens meedoen, al is het door toedoen van nieuwe reglementen of niet, is altijd een welkome verfrissing. En dat vinden, in tegenstelling tot wat jij denkt, miljoenen mensen ook.

is misschien wel zo. maar ik spreek weekelijks mensen die de formule 1 volgen. en daar zitten fans bij van allerlij teams en fans. maar hoor iedereen hetzelfde zeggen.
tja... wel leuk voor button. maar heb er niet veel mee.
voor de mensen die altijd button of rubens fan zijn geweest snap ik wel dat dit redelijk tof is.
maar vind mensen die nu ineens pro brawn gp zijn, behoorlijk kansloos.

lekker makkelijk ook een team kopen voor 1 pond met een auto waar ze al ruim een jaar mee aan het knutselen waren.
en er dan ook nog een zak centje van 130 mil bij krijgen om het team een jaar te runnen.
en dan die button maar roepen hoe fantastische auto ze voor hem bouwen. die gast was bijna werkeloos deze winter.
en nu roept ross dat ie op schumi lijkt :s
en

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 8 juni 2009 om 18:53:
en dan die button maar roepen hoe fantastische auto ze voor hem bouwen. die gast was bijna werkeloos deze winter.
en nu roept ross dat ie op schumi lijkt
en

Als je wint heb je vrienden, zeg ik dan maar...
Waarschuw beheerder
is misschien wel zo. maar ik spreek weekelijks mensen die de formule 1 volgen. en daar zitten fans bij van allerlij teams en fans. maar hoor iedereen hetzelfde zeggen.
tja... wel leuk voor button. maar heb er niet veel mee.
voor de mensen die altijd button of rubens fan zijn geweest snap ik wel dat dit redelijk tof is.
maar vind mensen die nu ineens pro brawn gp zijn, behoorlijk kansloos.

Je spreekt die mensen zelfs dagelijks, hier 8)
Maar even zonder gein, het is leuk dat Brawn er een keer bij zit. Maar dit is, net zoals je het zelf zegt, gewoon Honda. Dat andere teams zoals Red Bull en Toyota een keer leuke dingen laten zien is voor mij van wat meer belang.
Dat Honda eraan zat te komen was duidelijk, maar de andere teams doen mij persoonlijk wat meer :)

Waarom zou die het niet van de daken mogen schreeuwen dat hij na 10 seizoenen eindelijk eens doorbreekt?

en nu roept ross dat ie op schumi lijkt

Niet dan? Schumacher deed precies hetzelfde, kneiterhard trappen om de strategien van het team te kunnen volbrengen :)
Idem doet Button nu, en met succes.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Fortuna op maandag 8 juni 2009 om 20:12:
Waarom zou die het niet van de daken mogen schreeuwen dat hij na 10 seizoenen eindelijk eens doorbreekt?

Hoogmoed komt met ten val
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 8 juni 2009 om 20:35:
Hoogmoed komt met ten val

Hahahaha, kerel praat anders even normaal ofzo.
Wat is er nou hoogmoed aan dat Button een keer het geluk aan zijn zijde heeft. Dat hij daar blij mee is doet niets af aan zijn nuchterheid die hij altijd gehad heeft. Button is geen hoogvlieger, laat hem lekker genieten. Anders kun je van elke coureur en team wel zeggen dat ze altijd buiten proporties pole positions en overwinningen vieren.