Partyflock

Forumonderwerp · 601901
10 volgers · 168083x bekeken

Waarschuw beheerder
We hebben lang moeten wachten maar het zit er nu toch echt weer aan te komen:

:bounce:
het nieuwe Formule 1 seizoen!!!!!!!! :bounce:

Ik ben zeer benieuwd hoe het zal gaan lopen met het nieuwe reglement en hoop op een zeer spannend seizoen.....

De volledige kalender voor 2012:
18 maart: Australië
25 maart: Maleisië
15 april: China
22 april: Bahrein
13 mei: Spanje
27 mei: Monaco
10 juni: Canada
24 juni: Europa (Valencia)
8 juli: Groot-Brittannië
22 juli: Duitsland
29 juli: Hongarije
2 september: België
9 september: Italië
23 september: Singapore
7 oktober: Japan
14 oktober: Zuid-Korea
28 oktober: India
4 november: Abu Dhabi
18 november: Verenigde Staten
25 november: Brazilië
laatste aanpassing door een beheerder
Waarschuw beheerder
logisch lijkt me:D
Waarschuw beheerder
Villeneuve doet het niet
BAR-baas David Richards lanceerde eerder deze week het idee om voor het tweede BAR-zitje van 2004 een Idols-achtige shoot-out te houden.

In deze shoot-out zouden een aantal potentiële BAR-rijders het in competitieve setting tegen elkaar opmoeten nemen.

Naast Villeneuve zouden Sato, Wirdheim en Bell in deze Formule 1-Idolsshow mogen figureren. Jacques heeft zijn optreden echter al bij voorbaat gecanceld. De Canadees vindt dat hij zich al in 1997 in Jerez heeft bewezen, toen hij na een felle competitie met Michael Schumacher als wereldkampioen uit de strijd kwam.

"Ik heb al een shoot-out gehad in 1997. Een shoot-out is voor jonge, nieuwe rijders. Ik ga er niet aan meedoen. Madonna zou ook niet aan een talentenjacht meedoen, dus ik doe het zeker niet," aldus Jacques 'Material Girl' Villeneuve.

hahaha... villeneuve heb nieuwe naam:P
[u]Jacques 'Material Girl' Villeneuve[/u]
past goed bij hem:P
Waarschuw beheerder
wilson has left the track ;)
Waarschuw beheerder
bron of bevestiging:P?

Waarschuw beheerder
Boeiend.... :P

Belangrijker is wie er kampioen gaat worden en of dat komend weekend beslist gaat worden of in de allerlaatste race.. :o
Waarschuw beheerder
jah maar die schoenmaker word t toggnie
Waarschuw beheerder
wilson kan zijn spullen pakken. let maar op binnen kort overal te lezen
Waarschuw beheerder
Albers gewonnen op Zandvoort :respect:
Waarschuw beheerder
yep 1 punt verschil tussen 1 en 2 :p en nog 1 race te gaan in de DTM :P

ff dit

Kiesa: Verstappen naar Jaguar

Nicolas Kiesa heeft tijdens een interview met de Deense televisie zijn mond voorbijgepraat. De Minardi-coureur verklapte dat Jos Verstappen hoogstwaarschijnlijk naar Jaguar verkast. Dat meldden verschillende bronnen deze week.
Waarschuw beheerder
hmzzzz ik meende t al erges geleze te hebbe maar dat was toenk trugkwam van uitgaan (bommetje zat) dus was t ook zow weer vergeten:P
maar lijk me wel tof:) verstappen moet zigg dan meten met n betere autow dan de minardi en n hele snelle teamgenoot:)
benieuwd wattie gaat maken:) punten scoren hoop ik zeker:jaja:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Hmm... voor Verstappen zou het idd een goede stap zijn om weg te komen bij dat Minardir maar ja, wat is jaguar tegenwoordig nog..?? Volgens jaar is Webber daar ook weg en zit Verstappen wéér met een groentje waar 'ie niet aan kan op trekken. De F-1 carriere van Verstappen loopt nu toch ook echt op z'n einde dus als 'ie nog eens wil flammen, moet ie opschieten! :P

Verder nog nieuws over de banden of de prognoses voor de volgende race..?? :-)
Waarschuw beheerder
over banden is het eigenlijk stil gevallen :S maar ja of onderling spelletjes aan het spelen die gasten :P van M en B
Waarschuw beheerder
Danny... jij zegt t volgende:
maar ja, wat is jaguar tegenwoordig nog..??

Bij mij rest alleen de vraag... is jaguar ooit wat geweest?? op (uit mn bolle blote hoofd) 2 derde plaatsen na heeft jaguar nooit kunnen flammen. dit jaar is bij mijn weten t beste jaar van jaguar sinds ze de formule1 in kwamen. of vergis ik me?
Waarschuw beheerder
nou ja jaguar heeft een zelfde team als Verstappen bagger dus ja is kloten daar maar ze zijn wel goed als ze ff alles op een rijtje zetten :P

Waarschuw beheerder
Het is nooit écht wat geweest maar vorig seizoen kwamen ze voor mijn gevoel toch sterker over. Nu heb je alleen Webber die potten kan breken maar is elke tweede rijder bagger.. :/
Waarschuw beheerder
omdat geen enkele 2e rijder eggt als 2e rijder word geaccepteerd... wilson is dr gekome alleen maar om zijn centen... kunt zeggen wat je wilt!! wilson rijdt wel goed maar sinds pizzonia weg is hebben ze eggt de balen erin dat webber alleen puinten moet halen dus zette ze alles op webber... logisch!!
Waarschuw beheerder
Jos Verstappen gaat Wilson bij Jaguar voor in 2004 :)

hahaha extra zuur voor lange wilson :P

Flamie die wel in de VS wil zitten voor deze race :)
Waarschuw beheerder
donateur
ferrari!!!!!!!!!!!!!­!!!!!!!!
Waarschuw beheerder
:s

ferrari!!!!!!!!!!!!!­!!!!!!!!

zeg dan wat intelligenters!!!!:@

Waarschuw beheerder
Schumacher..!!!!!!!!­!!! :devil:

Zo goed, bart..??!!! ;P

Waarschuw beheerder
De vrijdagtraining gaat nu beginnen (RTL5) ;-)
Waarschuw beheerder
ha... ha... ha...

je ben zeker de leukste thuis onniej danny:P

trulli is daverend snel:D!!!!!!!
Montoya en Schumacher doen niet onder voor mekaar...
we shall see 2night
Waarschuw beheerder
ICEMAN is tha mother fucking champ my friends ;)
Waarschuw beheerder
whehehhe...

panis fokking snel joh:|
montoya staat voor schoenmaker en de laggende 3e staat op plaatsje nummero uno...
goed gedaan van raikkonen. We zullen zien hoe deze race zigg gaat ontvouwen... maar ik hoop dat t in suzuka beslist gaat worden dmv een eerlijke strijd:)

Waarschuw beheerder
Ik zou met m'n dronken kop niets moeten zeggen, maar wees maar lekker trots op die saaie debiel van jullie... ALs die mongool van een Raikonen kampioen wordt eet ik m'n pet op en zal ik mij nooit meer in enig auto-sport topic begeven..

Kies dan een held met persoonlijkheid en kies Montoya ofzo als je gewoon een teringhekel aan Schumi hebt..
Waarschuw beheerder
Jij moet gewoon ff lekker je bekkie houden ja met die dronken kop van je :D
Waarschuw beheerder
en jij ook dick...
danny heb wel gelijk. Als Raikkonen togg wereldkampioen word... dan zouw hij de geschiedenis ingaan als de saaiste wereldkampioen ooit. Hij zuigt eggt zwaar gewoon. Ik als een door en door Williams-fan zeg dan nog liever dat Schumacher wereldkampioen moet worden. Vuile k*t-fin... hmpfs:@

Waarschuw beheerder
:bloos: Shiiiiiiiiiiiiiiiiii­t, wat heb ik allemaal gedaan vannacht..?? :bloos: Ik zie net dat ik in een voetbaltopic ook al ietwat ongenuanceerd uitde hoek ben gekomen...

SORRYYYYYYYYYYYYY...­!!!! :respect:

Maar zeg nou eerlijk, dat moment dat 'ie wist dat 'ie de pole had en echt naar buiten geduwd moest worden om zich even aan de fans te laten zien en daar als een klein kind stond, even het armpje half omhoog en dan weer meteen naar binnen..... Tja.... :/

Maar uiteraard qua coureur een hele goede. (y)
Nog eventjes en dan gaan we van start, zal het nu beslist gaan worden of wordt het dan toch echt in de allerlaatste race beslecht..?? :-)
Waarschuw beheerder
danny... wat doe je:|
ik bescherm je:P en dan neem je al je GOEDE woorden trug:P
magoed... ik rijdt nie beter als die fuckin' fin
magoed:D bartrje gata verder kijke...
reclame is afgelope:P

Waarschuw beheerder
Hehe, ik verkondig altijd hier dat er een beetje niveau moet gehouden worden, dan kan ik mezelf niet zo laten gaan... Het is géén voetbal! ;P

We gaan beginnen!!!!!!!!!!!!­!!!!!!!!!!!!!!! :D
Waarschuw beheerder
GODVERDOMME!!!!! die klerelijers van de tankinstallatie kunnen ook nix heh:@ godverdomme nu moet montoya dik trugkomen:'(

Waarschuw beheerder
Ik snap geen ene reet van deze race.... Totale Chaos...!!! :/

Ik weet alleen dat Raikonen gaat winnen... :cry:
Waarschuw beheerder
jah dusnie... misschien schumacher????
wat een kutzooi... montoya had die drive through niet verdiend
kutzooi:@

Waarschuw beheerder
Hele rare race, hier is geen pijl op te trekken.. :/

Wat was er dan in hemelsnaam met Montoya aan de hand dan..?? :o

Waarschuw beheerder
Jammer Bart, ik had liever Montoya als bevechter gezien dan Raikonen...
Waarschuw beheerder
sja:) volgend jaar better luck...
en nu mag schumacher m winne:D
opdonderen met die raikkonen:D
danny... bij deze mag ik u als 1e feliciteren met M. Schumachers 6e wereldtitel:D
Waarschuw beheerder
Schumacher!!!!!!!!!!­!!!!

Waarschuw beheerder
Sjeezus, wat heb ik weer in spanning gezeten en zag het zelfs eventjes niet zitten toen Schumacher na z'n perfecte start ineens terugviel... Ik dacht dat 'ie een technisch probleem had en toen ie ook nog eens een verkeerde pitsstop deed en de volgende ronde dus moest wisselen van banden kreeg ik wel de kriebels...

Maar hopelijk kan ik over twee weken gaan feesten, dat wordt dus zaterdagnacht eventjes stappen en dan opblijven voor de race....toch..?? :D

Werkzaam bij Basslinerz Music
Waarschuw beheerder
HOLÉ SCHUMI is weer wereld kampioen.
schumi hoeft maar achtste te worden de volgende race en hij is wereldkampioen, en ik zie em nog nie echt uitvallen.

SCHUMACHER 4 EVER!!!!!! :D
Waarschuw beheerder
GVD waarom rijd nou niemand die vieze schoenmaker uit de race want dat wou die schoenmaker wel in 1997 doen bij JV :@ nee nee en button :@ ja was nr 1 komt schoenmakker aan shit ik zal maar veel ruimte geven :S maar ja was wel leuk en in Japan gaan we rammen met die wagens :D

En weetje schumie heeft iemand ingehaald toen er dubbel geel vlaggen waren :s en geen stop en go :S

JPM werd wel zwaar bestraafd hoor.

Maar Iceman stil champ :D
Waarschuw beheerder
Idd en dan moet Kimi ook nog is eerste worden en dat zie ik zelfs nog niet zo snel gebeuren.

En net wat een race :o. Alleen d8 ik eerst dat MS een versnelling misde, want op het rechte stuk vlogen ze hem opeens voorbij :(, maja eind goed al goed :D:D

Waarschuw beheerder
Schumi had die Renault al ingelaald toen ie die gele vlag passeerde dus hij verdient ook geen stop en go :D
Waarschuw beheerder
al ingehaald :s ik weet nie hoe jij kijkt maar zat er rechts achter. voor kant van schumi was zeg maar op de hoogt van de achterband van Truleeeeeeeeeeeeeeee­eee ;)

Waarschuw beheerder
Het was toch Panis in een toyota die hij inhaalde en al voorbij was toen hij de gele vlaggen passeerde..? ;-)

Waarschuw beheerder
donateur
vond dat hij een stop n go had moeten hebben, of een drivethrough

Waarschuw beheerder
Tja, de raceleiding dus niet en gezien vorig jaar is die race-leiding écht niet op de hand van Schumi dus het zal wel goed zitten.. :-)

En anders had Schumi die coureur wel weer voorbij laten gaan. Zij kennen de regels denk ik wel wat beter dan wij die kennen. ;-)
Waarschuw beheerder
wat alonso haalde ook toen in en remde weer zodat hij weer ingehaald kon worden wie weet krijgt dit nog een draaidje :p ;)

Waarschuw beheerder
Hehe, Alonso haalde ná die streep en die vlag pas in...

En eh, jij hebt volgende week nog een kansje dus eh... :P

Waarschuw beheerder
montoya moet die duitser maar eens naar de tweede rang verwijzen.. (y)

BMW Power Roelleert.

Waarschuw beheerder
Better luck next year..!!! ;-)

Laat Montoya tweede worden over twee weken..!! :D