Partyflock

Forumonderwerp · 601901
10 volgers · 177479x bekeken

Waarschuw beheerder
We hebben lang moeten wachten maar het zit er nu toch echt weer aan te komen:

:bounce:
het nieuwe Formule 1 seizoen!!!!!!!! :bounce:

Ik ben zeer benieuwd hoe het zal gaan lopen met het nieuwe reglement en hoop op een zeer spannend seizoen.....

De volledige kalender voor 2012:
18 maart: Australië
25 maart: Maleisië
15 april: China
22 april: Bahrein
13 mei: Spanje
27 mei: Monaco
10 juni: Canada
24 juni: Europa (Valencia)
8 juli: Groot-Brittannië
22 juli: Duitsland
29 juli: Hongarije
2 september: België
9 september: Italië
23 september: Singapore
7 oktober: Japan
14 oktober: Zuid-Korea
28 oktober: India
4 november: Abu Dhabi
18 november: Verenigde Staten
25 november: Brazilië
laatste aanpassing door een beheerder

Waarschuw beheerder
Wat lees ik!

Christijan Albers vrijwel zeker in de F1 in 2005... en wel bij Minardi.. das dan weer minder haha

maar toch misschien een kans om zich net zo te laten zien als Webber een paar jaar geleden, en dan zo hogerop te komen!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Tsja.. hij heeft iig iets.

Maar ik ga toch meer voor Doornbos :D

Waarschuw beheerder
En laatst ging 'ie nog naar de Champcars... :frusty:

Ach, die slome................voor mijn part gaat 'ie tennissen... :[

Waarschuw beheerder
albers rijdt vanmiddag een testsessie met een champcar op sebring...

ja Bart je weet hoe lkkr ze is. Je kon der vriendin hebben maar nee je komt niet ;p

ja dat weet ik en ik baal er ook van dat ik niet ga:P
magoed, dan regelen we zo wel een keer watO:)
een doubledate ofzo:P
trouwens...
het nieuws dat mclaren een nieuwe hoofdsponsor krijgt volgend jaar is waar
diageo (een brouwerij bekend van onder andere johnny walker, baileys, moet & chandon..) zal de plek van West innemen.
heel erg logisch, vanwege de verboden op tabaksreclame die gaan volgen in 2006
west heeft nog een contract tot de helft van het seizoen... daarna zal diageo het overnemen. men gaat dan johnny walker wiskey op de wagens plaatsen.
nu ben ik benieuwd, gaat mclaren in 2006 dan af van de zilveren kleuren om in de goud/bruine kleuren te rijden van johnny walker??
lijkt me erg gaaf iig!!
wat denken jullie?

Bart (www.f1nieuwtjes.nl)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ja en jos rijder bij jordan en doornbos 2e rijder als hij zn budget rond krijgt, en anders wordt doornbos 3e rijder!
hopelijk een mooi f1 jaar!

Waarschuw beheerder
jos??
wie is dat:[ ??
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Dat is inderdaad goed nieuws Bart! :D
Ik werd een beetje moe van die zilveren pijlen en de saaie uitsraling ervan. Hopelijk wordt het nu wat beter bij McLaren en blijven ze niet zo bezopen rondrijden zoals ze nu al jaren doen... ;)

Jos Verstappen terug in de F1 lijkt me uitgesloten aangezien die gozer te dik (en te arrogant) is om nog in zo'n monocock te klimmen... :dood:

Waarschuw beheerder
nogmaals...
wie is jos verstappen... en wie is toch die albers over wie men het steeds heeft:[

nee ff zonder gein...
geef mij maar iemand zonder capsones...
doornbos dus:)

Waarschuw beheerder
idd

:respect: Doornbos :respect:

Waarschuw beheerder
idd Doornbos is de toekomst! Die komt er wel! (Y)

Maar heb toch nog wel klein zwakje voor 'onze' Jos.
Niet voor alles dr omheen, maar z'n rijstijl spreekt me aan.
Nou vind k t niet leuk dat iedereen m afkraakt want geef toe we hebben (afentoe) van m genoten toch?! Op de baan dan :S

Wat Albers betreeft? Tja dat ie gaat tennissen! Daar is Doornbos ook mee begonnen.. :D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Allebei limbo's, hé bassie! ;P

Waarschuw beheerder
denk dat doornbos nog niet klaar is voor het grote werk. hoop dat die in de toekomst nog kans krijgt.

het zou mooi zijn als die mee weet te strijden om de gp2 titel.

Waarschuw beheerder
Weet je wat ik zo mooi vind.........................
Je hoort Albers hier, Albers daar, Verstappen schiet even voorbij.............allemaal in het nieuws...........

En van WIE hoor je nooit wat??????????
En rijd ineens 3 grand prix's als 3de rijder, doet een test op de NASA strip in england, en mag 4 dagen lang de intrim wagen van 2005 testen....................zonder dat ook maar 1 autosport site het van te voren weet aan te kondigen of iets............

JUIST!!
De kracht van het zwijgen in de F1, iets waarom een Doornbos heel ver gaat komen, en een Albers niet.
Mondje dicht houden, en pas wat roepen als het zeker is, laat de teams het maar verkondigen.
Ondertussen heeft meneer al wel heel wat meer KM's achter een F1 stuur er op zitten als een Albers, terwijl die al 4 jaar aan de deur van de F1 staat te kloppen, en Doornbos eigenlijk pas net begint :-p

Zal me dus niks verbazen als Jordan over een tijdje ineens roept dat Doornbos verder gaat testen en 1ste rijder word...........zonder dat iemand dat verwachte :-p

:respect:

Waarschuw beheerder
helemaal correct nawi:)
in de formule 1 is spreken zilver en zwijgen goud

Waarschuw beheerder
Doe mij maar Schumacher... :9 :jaja:
Waarschuw beheerder
donateur
in de formule 1 is spreken zilver en zwijgen goud
Doe mij maar Schumacher...

Ralf?;)

Waarschuw beheerder
Mwah, liever Michael natuurlijk maar Ralf is een goed alternatief ook al gaan we daar het komende seizoen weinig van zien, vrees ik.. :/
Waarschuw beheerder
donateur
Ralf heeft wel een grote mond. Maar ik ben ook bang dat we hem alleen nog achterin terug zullen zien. Toyota vordert niet echt ondanks hun enorm budget.

Waarschuw beheerder
Mwoa

Ik mag toch verwachten na die jaren bij Williams en Trulli bij Renault dat ze het nu wel goed gaan doen bij Toyota.
Als dat niet zo is kunnen ze gelijk inpakken en wegwezen :P :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Hoe goed de coureurs ook zijn, ze komen niet ver in een matige auto. Gezien Toyota's budget zou je tohc vorderingen mogen verwachten. Een grote gok die Trulli en Ralf nemen.

Waarschuw beheerder
Ik hoop wel dat Toyota nu eindelijk die doorstart kunnen maken en denk dat ze in Schumacher ansich wel een goede hebben. Naast het feit dat het toch één van de betere coureurs in het veld is, zou hij toch ook enig technisch en tactisch inzicht vergaard moeten hebben door de jaren waarmee hij zichzelf en het team van dienst kan zijn.

In Amerika is Toyota oppermachtig, nu nog in de Formule 1. ;)

Waarschuw beheerder
Ja idd

Vooral omdat ze heel wat weten over de structuur binnen de teams:

ralf: Jordan en Williams
Trulli: Minardi, Prost, Jordan, en Renault..

Het word absoluut nog geen topteam maar verbetering mogen we toch minstens wel verwachten :yes:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Wees niet bevreesd...

ik rij Toyota naar de punten!!!

(y)

Waarschuw beheerder
Als het net zo goed gaat als op je forumfoto heb ik er niet echt veel vertrouwen in ;) ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
als jij rijdt zoals op het plaatje hiernaast dan hebben we niks te vrezen..

*edit* te laat
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ik zou het wel gaaf vinden als Toyota echt mee kan gaan doen om de punten. Dan krijgt Ferrari het helemaal zwaar en krijg je (wederom) een mooi kampioenschap.. :9
Waarschuw beheerder
zou wel beter zijn beetje spanning..

Waarschuw beheerder
Het zou zeker mooi wezen maar dat kunnen we denk ik nog niet verwachten. Met 2 nieuwe rijders is het de eerste tijd afwachten wat ze doen. Ik hoop dat ze in 2006 een serieuse auto hebben :)

Waarschuw beheerder
Wie werd ook al weer de tweede rijder bij Williams, naast Webber..? En denken jullie dat Webber, nu rijdend bij een topteam, zijn talent waar zal maken..? ;)
Waarschuw beheerder
webber was al goed en zal in dit topteam nu nog beter zijn apparatuur veel veiligere en beter en natuurlijk betrouwbaarder..

Waarschuw beheerder
Als je goed kijkt, zie je dat het een Renault is.

In de pers hadden ze andere redenen dat ik weg moest.

LEUGENS, was gewoon een k*tauto, daarom ben ik weg daar.

(y)

Waarschuw beheerder
Haha, je zat ook af en toe wel aardig te pitten achter het stuur, hoor Jarno! :D

Waarschuw beheerder
En vooral lachend uit je bolide stappen :P

Waarschuw beheerder
Haha, je zat ook af en toe wel aardig te pitten achter het stuur, hoor Jarno!

Ja ik zag Button met een hand punten pakken,

ik dacht, dat ken ik met m'n ogen dicht...helaas:(

Waarschuw beheerder
volgende x beter zou ik zeggen :P
Waarschuw beheerder
Yeah er is weer leven in het beste topic van PF :D

WOEI

Maar heb nu ff geen tijd :[

www.f1nieuwtjes.nl Voor de laatste nieuws

Waarschuw beheerder
Je werkt te hard, Raymond! ;P
Waarschuw beheerder
In de formule 1 is spreken zilver en zwijgen goud.

Komt dit de formule 1 wel ten goede? De rijders hebben het dan misschien wel makkelijker maar voor het publiek is er dan geen hol meer aan. Sinds Villeneuve en Irvine wegzijn zijn er een stuk minder uitspraken gedaan..

Mooi dus dat Jaques terug is.
Waarschuw beheerder
hehehe wat vind je van de uitspraken van JPM :p

You broke my fucking head :[
Waarschuw beheerder
Ja daar heb je wel gelijk in, maar wat denk je van Schumi,Barichello,Raikonnen en al die andere die standaard hun team bedanken?

Waarschuw beheerder
iedereen praat over toyota dat ze wellicht niet mee kunnen komen
vergeet niet dat de heer mike gascoyne pas een half jaar actief is bij toyota, dat is een van de betere ontwerpers die ik ken:)
verder krijgen ze 2 ervaren coureurs die ooknog een flinke snelheid uit een wagen kunnen trekken.
ik ben er van overtuigd dat toyota betere resultaten zal behalen...
als ze het podium enkele keren zouden halen dit jaar dan kijk ik er niet raar van op iig

Waarschuw beheerder
Danielito 16 december 2004 09:45
Ik hoop wel dat Toyota nu eindelijk die doorstart kunnen maken en denk dat ze in Schumacher ansich wel een goede hebben. Naast het feit dat het toch één van de betere coureurs in het veld is, zou hij toch ook enig technisch en tactisch inzicht vergaard moeten hebben door de jaren waarmee hij zichzelf en het team van dienst kan zijn.

In Amerika is Toyota oppermachtig, nu nog in de Formule 1.

Danielito 16 december 2004 10:07
Ik zou het wel gaaf vinden als Toyota echt mee kan gaan doen om de punten. Dan krijgt Ferrari het helemaal zwaar en krijg je (wederom) een mooi kampioenschap..

Och, waar lullen we over..?? :P

Waarschuw beheerder
Met andere woorden je hebt toch geen vertrouwen in dat team :P

Tzal wel leuk wezen als Toyota nu echt wat laat zien :D

Waarschuw beheerder
Juist wel! :[ :D

Toen Toyota de F1 in kwam was dat vertrouwens nog veel groter aangezien ze mijn Champcar-held Christiano daMatta hadden....alleen viel dat helaas toch een beetje tegen.

Maar Toyota komt er wel. :jaja:

Waarschuw beheerder
da matta is naar mijn gevoel wel een goede rijder...

Hoop stiekem dat ie ooit nog weer terug komt :D

Waarschuw beheerder
Oud nieuws maar nu toch wel officieel:

Coulthard tekent bij Red Bull Racing

Uitgegeven: 17 december 2004 17:41

SALZBURG - De Schotse autocoureur David Coulthard heeft vrijdag een contract voor een jaar bij het nieuwe Oostenrijkse team Red Bull Racing getekend. De 33-jarige Coulthard kwam dit seizoen uit voor McLaren-Mercedes, maar moest daar plaats maken voor de Colombiaan Juan Pablo Montoya.

Red Bull Racing maakt in januari bekend wie de tweede bolide gaat besturen. De Oostenrijker Christian Klien lijkt hiervoor de belangrijkste kandidaat.

Danny
(Crew www.f1nieuwtjes.nl alwaar je ook de 2005 line-up vind! ;) )

Waarschuw beheerder
Tsja is ie nog niet weg :no:
Waarschuw beheerder
Geniet nog een keer van de mooie momenten uit 2004

Zie de clip op www.f1nieuwtjes.nl

Waarschuw beheerder
Haha, dat kerstmannetje is echt geweldig! :jaja:

Ik heb het filmpje ge-unrard en hij is echt gaaf! :jaja:
(onder entertainment te vinden op de site)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
spannend he jongens die nieuwe regelementen!:/