Partyflock

Forumonderwerp · 601657
599x bekeken
Waarschuw beheerder
Wat zijn jullie ervaringen met paddo's? Heb jullie vette halucinerende ervaringen? Ik nl niet, ben wel zo vaag geweest als een aap. Ik heb mijn vrienden zien rondlopen als Johnny Depp in Fear and Loathing in Las Vegas, maar een echte tripervaring (kaboutertjes met rooie mutsjes zien rond rennen) hebben wij nog nooit gehad. Wie wel?? Vertel vertel:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
die gedroogde zijn wel goed:D
daar ging ik meer van trippen dan van die verse dingen.
maar is wel leuk paddo's af en toe:D
Waarschuw beheerder
voor een halve portie?
das wel duur man!

Heel portie natuurlijk :P

Waarschuw beheerder
Ik weet nog wel een smartshop waar ze alleen maar gedroogde verkopen (in omgeving Alkmaar).

Als iemand intresse heeft moet tie maar een een pb'tje sturen! ;)

Waarschuw beheerder
MOOI DIE PADDO,S die zijn echt vaag had een half portie op voor de eerste keer zijn niet te vreten had ze maar in een mars gestopt toen werd het een beetje te eten het begin vind ik wel raar iedereen begon een beetje te lachen om nix :-S maar ja toen begon die trip pas echt ik heb de vaagste dingen gezien en kreeg bijna een badtrip maar ik heb wel een te gekke avond gehad maar ik hoef die paddo,s nie meer was leuk voor 1 keer hou het liever afentoe bij een paar pillen en sos

Waarschuw beheerder
Heeft er iemand welles van die psycho's gehad???
Zijn later uit de handel gahaald nadat iemand probeerde te zwemmen met dit spul op en niet meer bovenkwam....
Waarschuw beheerder
3 gram mexicaanse voor 12pleuro50

ook duuur, was hier eerst 3 gram voor 15 piek..

nog een leuk paddoverhaaltje: laatst kwam ik na uitgaan al vroeg thuis rond een uur of 3, maar omdat t zo saai was geweest besloot ik nog maar paddos te gaan vreten (weet niet meer welke soort). Toen k daar een beetje lag te spacen in me bed merkte ik dat me neus nogal dichtzat wat irritant was bij ademen. Dus pakte ik een potje tijgerbalsem en smeerde wat van die troep onder me neus..
De trip viel vrij zwaar en op een gegeven moment dacht k dat ik op me tong had zitten bijten. Dus met mn vingers ging ik ff over mn tong heen om te kijken of er bloed aan zat. Maar nee er zat nix. Nog een x eroverheen en nog steeds geen bloed.. zat wel goed dus..
Na 1,5 uur was de huid in mn mond in katoen veranderd, extreem droog, de dikke blauwe aders in mn tong kon ik zien als k m uitstak en in de spiegel keek, een of andere rare dikke laag op me tanden, bleef maar water drinken maar t hielp nix, ik snapte er helemaal nix van! Totdat k dr na een uur achterkwam dat ik nog wat tijgerbalsem van me vingers op me tong had zitten smeren toen ik wou checken offie bloedde, dat niet eens geproefd had, maar dat spul dus zo'n beetje mijn bek aan t uitdrogen en wegteren was :|
nou dit soort dingen maak je dus ook mee bij de goddelijke paddestoeltjes :P

Waarschuw beheerder
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Voor de mensen die paddo's goor en niet te vreten vinden: Goed malen met de staafmixer en dan door de sinasappelsap gooien. Smaakt een stuk beter en het werkt al binnen een kwartiertje! Iemand nog meer leuke recepten voor de paddo's? :p
Waarschuw beheerder
Ik had er geen moeite mee hoor om ze zo droog weg te eten. gewoon staafje voor staafje op eten. af en toe een slokje drinken... ging prima!

Waarschuw beheerder
idd droog vreten steeltje voor steeltje gaat prima,ff weg spoelen en klaar.. Kan ook vermalen/versneden door de thee, echter moet de thee wel zeer warm zijn, paddo's in laten trekken en vervolgens weer een beetje opwarmen anders kotd je het van de smaak al uit!!
Overigens kan je ook ongedroogde paddo's proberen, zijn "beter weg te krijgen" (zegt men, bij mij niet) maar de smaak is een stuk erger!!

Waarschuw beheerder
Vermalen en in een fles vruchtensap gooien, voilá: je proeft er niets meer van en het werkt supersnel!
Waarschuw beheerder
Ik heb er zelf errug leuke ervaringen mee gehad, maar een vriend van mij dacht letterlijk dat hij Rambo was... Hij is de sloot in gesprongen, kleren uit getrokken, naar de overkant gezwommen, de rand op geklommen(wat grenst aan een tuin. Toen heeft hij die hele tuin verbouwd(elke plantje eruit getrokken) en heeft hij met zijn kop tegen de achterruit aan lopen slaan. Daarna brak hij met zijn blote handen een stenen muurtje af. Toen de politie gearriveerd was hadden ze met zijn 4-en moeite om hem tegen de grond te houden. Het was echt een beest.

Uiteindelijk kreeg hij een paar spuiten in zijn reet en werd hij wakker zonder ook maar iets te kunnen herinneren. Best bizar toch?

Waarschuw beheerder
ja zeg wie is er nou zo gek om te zeggen dat verse beter weg tewerken zijn??? niet dus!

gedroogden zijn wel weg te krijgen zelfs zonder drinken! als het moet dan he
maar paddos zijn sowieso niks voor mij, ik hou niet van dat psychedelische (schrijven we dat goed?) daar maak ik mezelf letterlijk gek mee.
Waarschuw beheerder
Hey Malle functie, kun je het de volgende keer ook even aan mij melden als je het over mij hebt? Mooi.