Partyflock

Forumonderwerp · 601657
597x bekeken
Waarschuw beheerder
Wat zijn jullie ervaringen met paddo's? Heb jullie vette halucinerende ervaringen? Ik nl niet, ben wel zo vaag geweest als een aap. Ik heb mijn vrienden zien rondlopen als Johnny Depp in Fear and Loathing in Las Vegas, maar een echte tripervaring (kaboutertjes met rooie mutsjes zien rond rennen) hebben wij nog nooit gehad. Wie wel?? Vertel vertel:

Waarschuw beheerder
Ik laat er altijd scheten van...

GreetX Chris
Waarschuw beheerder
Nee ze liepen er echt zo bij, hij raapte alles op v/d grond zat overal aan. Was gewoon een klein kind zo vaag was ie!! En mijn vriendin moest er van kotsen, en ik had nog het verstand om het op te ruimen!

Waarschuw beheerder
Met een portie Hawaiiaanse op beginnen bij mij alle patronen op de grond en in gordijnen ect. sierlijk te bewegen.
Ook worden hoofden van anderen langwerpig en de gehele geometry op de plaats van inname klopt voor geen meter meer.
Ook roken ging voor geen drol aangezien m'n handen wel 2 meter leken! :D

Ze hebben nu bij Trance Vizion Alkmaar ook een sterkere variant op de hawaiiaanse.
Deze gaan we ergens in deze week proberen!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Redelijk vaak aan die troep gezeten, waarvan een kleine 15 keer nix van gemerkt.... 10 x een beetje vaag enne 2 x helemaal verkeerd!!

1 ste x zonder ouders alleen met vrienden op vakantie, kwas 15, een portie psycho's(bedoeld voor 3 volwassen personen, stond op de bijsluiter)!! Ikke lekker puberaal dacht dat kan ik wel alleen op... en dat lukte ook... De effecten ervan waren gewoon schandalig:
-khad mezelf niet in de hand
-zware angst aanvallen
-paranoiia
Vrienden hebben me gelukkig door die vreselijke nacht geholpen..
Hierna dacht ik: dit nooit meer, helaas iz het wel nog een x gebeurd, maar ja van je foutuh moeie leren ofzo??????

Waarschuw beheerder
Weet je wat tof is!
Je pakt 2 gram hawaiaanse,
Huurt The exorcist,
Kijkt die film in het complete donker 's nachts en dat helemaal alleen!!!!
Succes verzekerd (y)

GreetX Chris

Waarschuw beheerder
GVD volgenz mij kun je dat nie na vertellen!!

Waarschuw beheerder
:devil:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ik heb ook een keer gehad dat ik naar het toilet ging, ik ging zitten (in het donker) en vond het ineens té donker, dus zocht het lichtknopje, maar kon het niet vinden... terwijl mijn toilet toch echt niet groter is dan de gemiddelde, hahaha... totaaaaaaale paniek kan ik je vertellen! *grinn*

Ook vreemd als je naar je gezicht kijkt in een spiegel, dan lijkt het net of je gezicht gemaakt is van sponsachtig spul... krijg je van die lelijke diepe groeven in je gezicht... brrrrr.

Waarschuw beheerder
Ik heb het gedaan!
Was te gek!
Wel eng maar ik sta redelijk sterk in mn schoenen (tenzij ik sandalen aan heb...).
Nee ff alle gekheid op een flockje...
Was een heftige ervaring!

GreetX Chris

Waarschuw beheerder
Ja man speigels!!!!
Ik keek ook een keer in de spiegel en ik zag mezelf en opeens werden mn ogen knalrood en kwam mn spiegelbeeld eruit met een schreeuw echt vet eng!!!
Maar dat soort dingen vind ik juist tof.
I like my drugs dark and evil!!!

GreetX Chris

Waarschuw beheerder
Ik had ook een keer een ketting om met daaraan een zilveren halve maantje met een pareltje erin... ik zat de hele tijd aan dat bedeltje te voelen en dacht dat ik het helemaal kon kneden enzo... als ik het losliet dacht ik gelijk 'Nee, nee, ik moet het weer kneden!'... vaaaaaaaaaag, hahaha.

Waarschuw beheerder
Oh ja... en er lag een tas op de grond, maar de hele tijd dacht ik dat er een beest zat en dan leek het net of dat beest heel snel langs liep... weirdddd!!!

En toen een vriend van mij die paddo's aan het koken was, liep ik naar het pannetje en ik zou toch echt zweren dat er geen water in het pannetje zat... ik kijken en kijken... nee hoor, geen water... toch maar even voelen: f*ck toch wel water, oeiii.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Kreeg het gevoel dat m'n vingers vloeibaar werden en probeerde steeds de druppen die eraf vielen op te vangen!!!???

Waarschuw beheerder
Hmmz ik vond mescaline toch leuker dan paddos'
paddo's zijn mij wat te normaal.
Maar ieder zn meug he!
Trouwens Leja jij vindt die paddo's wel tof geloof ik :-)

GreetX Chris

Waarschuw beheerder
2 Chris: hmmm, het lijkt uit mijn berichtjes inderdaad wel alsof ik het heel leuk vind he? Haha. Maar dit waren een paar leuke momentjes, de rest vond ik té raar, *brrr*.

Te normaal??? Jeetje, ik word er echt raar van. Ik hou er niet van als ik mezelf niet meer onder controle heb.
Wat is mescaline eigenlijk???
Waarschuw beheerder
paddos :D
vreet nou al een jaar toch meestal minstens 1 x per maand paddotjes, mexicaanse hawaiiaanse thaise amazone equadoriaanse :) heb dus ook al genoeg rare dingen gezien en meegemaakt

een x in t park dat armen en benen van mensen in takken/boomstammen veranderen en dr ook blaadjes op gingen groeien, sterren in verschillende kleuren die onderling verbonden zijn met elkaar, toen k door een straat fietste smolten alle huizen en in de verte was een flat zich aan t opvouwen als een soort kaartenhuisje :D
een x gecombineerd met ephedra, is niet aan te bevelen, trip wordt enorm versterkt maar je wordt zo zenuwachtig van die troep dat je vanzelf wel para wordt.. hoorde stemmen in me kop toen k in de spiegel keek, riep terug naar die stemmen maar dr was natuurlijk nix, zus die al op bed lag ongerust etc. haha Verder ook altijd die vette 'filmbeeldjes' achter bewegende dingen, bv als je je arm langs je gezicht zwaait, en dat er ineens 8 vingers aan 1 hand zitten, stoelen die staat te 'hakken/dansen', als je ligt dat t lijkt alsof je achterstevoren omkantelt en verticaal gaat staan, golvende muren/plafond, geen diepte meer kunnen zien, stemmen en andere rare geluiden in muziek horen, metaal wat vloeibaar lijkt zoals iemand al zei over dat kettinkje, en als je je ogen dichtdoet issut helemaal prachtig :D
t blijft vet :)
Waarschuw beheerder
donateur
Brr! Lijkt me echt engig als ik zou gaan hallicuneren. Ben nogal een control freak ;) Ik eet meestal een stuk of 3 mexicaanse stoeltjes en dan ga ik gewoon lekker stappen!! Echt ZO leuk! :bounce:

Waarschuw beheerder
2 apache: dus ik ben niet de enige die dacht dat metaal vloeibaar werd? Hahaha, echt gaaf! Want dat was het ja... net alsof het vloeibaar werd.... :-)
En ik zat ook op een gegeven moment aan mijn benen en kon er niet meer vanaf blijven, ze voelden zo lekker zacht... pfffffghahhaha.
Waarschuw beheerder
jah mescaline wil ik ook wel maar hoe komk daar in godsnaam aan :s

en leja je had es met een sleutelbos moeten spelen das helemaal raaaar

Waarschuw beheerder
En hoe voel je de dag ná mescaline?
En moet je juist thuis blijven of gaan stappelen?

2 apache: ja, haha, dat ga ik doen als ik het nog een keer aandurf... brrr.

Waarschuw beheerder
Hier op Pf stikt het van de KLOTE drugsgebruikers...
Ze kunnen allemaal niet de drug vinden die ze zo graag willen hebben *zucht*

GreetX Chris

Waarschuw beheerder
Thuis blijven en liefst alleen of met iemand die nuchter is.
De dag daarna ben je nog wazig maar dan meer mentaal en niet zozeer lichamelijk.

Waarschuw beheerder
Hmmm, ik ga dat dus maar niet doen.
Als ik al zo heftig reageer op paddo's lijkt dit me helemaal niets...
Ik hou het wel bij af en toe een tokkeltje en/of wat mdma...

Laterrrrrrr!
xx

Waarschuw beheerder
MDMA?
Bah....

;-)

GreetX Chris
Waarschuw beheerder
Heeft er weleens iemand v/d cactus gesnoept? Ken wel mensen die ut geprobeerd hebb'n, maar die werden alleen maar misselijk v/d smaak en voor de rest niks!
Waarschuw beheerder
tja een zo'n smartshop hier heeft wel van die cactussen maar die dingen moeten nog 20 jaar groeien ofzo voordat je dr op kan trippen.
Maar chris maak van mij dan een niet-klote drugsgebruiker en stuur mij zo'n pilletje mescal :D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ik wil dat ook wel eens proberen die mescaline, hoe gaat dat precies is zijn werk?

Waarschuw beheerder
Apache2000 dat wil ik graag voor je doen als jij mij dan zo'n geinig apparaatje op ware grote kado doet wat je als profielnaam hebt! ;-)

GreetX Chris
P.S. ik hoef dr geen ammo bij gebruik m toch alleen om te patsen!

Waarschuw beheerder
ik wil dat ook wel eens proberen die mescaline, hoe gaat dat precies is zijn werk?

=Nou heel simpel,
Je neemt die cactus en douwt hem zo je reet in (wel tot op 40 cm naar binnen anders voel je niet veel (van het effect) ).
Dit is ook de reden waarom niet veel mensen het doen.

GreetX Chris
Waarschuw beheerder
haha sorry heb de laatste ingeruild voor een vrachtwagen coke
maar k kan hier aan genoeg zooi komen behalve die echte tripmiddelen, LSD DMT mescaline niemand die t heeft, alleen ketamine. Echt verneukt want trippen vind k toch veel vetter dan die snuif en slik troep

Waarschuw beheerder
hahaha en jou beviel het wel???
FREAK!!

Waarschuw beheerder
Wil het woord ketamine niet eens horen....
aaaarrrgggghhhh!!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
hahaha en jou beviel het wel???
FREAK!!

Ik hoop dat dit een grapje is anders ben je echt te triest voor woorden...

Chris

Waarschuw beheerder
jowww ik heb het 1 keer gedaan. thaise paddo's of zoiets maar wel mega vet.

ik had steeds een doel en als ik die had bereikt dan ging ik verder met lachen of naar een ander doel. zag geen kabouters maar voelde me wel weird en plakkerig.

gr
Waarschuw beheerder
thaise behoren wel tot me favorieten, ben er nog nooit fout op gegaan alleen bij hoge dosissen snap k er echt helemaal nix meer van :D

hoe vaker je het doet hoe meer je begint te snappen wat die dingen nou eigenlijk met je doen, en op die manier kan je echt diep trippen en dr zelfs een hoop van leren :D heb dan ook me hele kamer ingericht voor de trips, blacklight lampen, kerstlampjes, schilderingen op muur en plafond die oplichten in dat blacklight, allemaal garen/draden aan me plafond gehangen (soort spinnenwebbeneffect)­, vage beeldjes enzo, erg leuk en nog mooi ook als je gewoon nuchter bent :)

kabouters en roze olifantjes hebk trouwes ook nog nooit gezien, zijn lulverhaaltjes denk ik.

Eerst een pilletje en op je piek paddos vreten is ook vet (hippieflippen), je krijgt dan wel een beetje 'chemische' visuals, niet zo natuurlijk als bij alleen paddos.

Waarschuw beheerder
Apache dan moet je eens lsd pakken en op de piek mdma, das pas vet!!! :devil:
"candyflipping"

GreetX Chris
Waarschuw beheerder
jah k weet t
iemand is bezig met t regelen van LSD voor me, want zoals k al zei dat spul is hier (bijna) niet te krijgen

maar tot de zomervakantie blijf k nog ff van de pilletjes af, heb sinds november nix meer geslikt omdat t toch iets te nadelig was voor me opleiding, ff w88 tot k me diploma heb dus :)
Waarschuw beheerder
Heb het ook 2 x gedaan. voor mij nooit meer. Ik zag alleen maar overal kleurtjes en heb de hele nacht met telkens een ander kopje water door het huis gelopen van een vriend van mij. Op een gegeven moment dacht ik echt ik kom dr niet meer uit. ik wou echt dat het stopte maar dat deed het nog lang niet! :(
Waarschuw beheerder
tja als je zoiets doet weet dan waar je aan begint, doe n beetje vooronderzoek zodat je weet wat je kan verwachten. En denk niet dat t na 2 uur over is want dan ben je goed genaaid
Waarschuw beheerder
je moet gewoon maar blijven denken dat het vage gevoel aan de drugs ligt. Doe ik ook altijd en dat werkt bij mij altijd!! :d
Waarschuw beheerder
jah bij jezelf denken van, k heb dat spul genomen, heb daar zelf voor gekozen, weet dat t overgaat, en kan er dus maar beter van genieten voro zolang t duurt :)

als je t vaker doet moet je dr ook van uit gaan dat die echte bad trip een x komt, in iedereen zitten wel bep. onbewuste negatieve gevoelens die eruit komen door dit soort drugz

Waarschuw beheerder
als je een lepel suiker eet en daarna wegdrinkt met water of zo dan kom je toch uit je trip of niet?????
Waarschuw beheerder
vrienden van me willen het gaan doen zaterdag...

een maat van ons is er een keer goed fout van gegaan maarja toch willen ze het doen...

het is al vaak gezegd maar hoeveel en wat moet je halen voor een eerste keer??

DANK U
Waarschuw beheerder
als je een lepel suiker eet en daarna wegdrinkt met water of zo dan kom je toch uit je trip of niet?????

Ze zeggen dat het helpt maar als jij nog diep in je trip zit heeft het totaal geen zin.
Als je je echt kut voelt , zorg dat je het jezelf comfortabel maakt. Pak een deken en ga op de bank zitten , of als je dat niet kunt doen. Zorg dat je bij iemand bent waar je je lekker bij voelt. En vooral niet bij vreemde mensen , die zijn alleen maar irritant en ga je je aan lopen ergeren of je wordt er bang van.

Britainnnnn! , neem een half bakje hawaiaanse.
Hiervan krijg je een lekkere trip. En je bent totaal in een andere wereld.
Neem je meer raak je verder weg en is de bad trip minder ver weg. Zodra je fout gaat , bedenk je dat het door de paddo's komt. Over een paar uur is het weg ook al lijkt dat op dat moment een eeuwigheid.
Waarschuw beheerder
thank you mock...

de kosten zijn ongeveer??
Waarschuw beheerder
euro of 7 a 8 gok ik voor verse hawaiiaanse
prijzen zijn hier gestegen sinds die droge verboden zijn >:(
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik betaalde er 12 euro voor...
Waarschuw beheerder
voor een halve portie?
das wel duur man!

Waarschuw beheerder
nou hier kan je nog gedroogde krijgen hoor

3 gram mexicaanse voor 12pleuro50

ja en kaalkopjes en hawaiaanse hebben ze ook maar die vink ni zo......

Jammer dat ze geen columbiaanse/bolivia­anse hebben :D
laatste aanpassing