pieppiephoi pieppioephoiiii.
Jordy ontpopt zich de laatste dagen wel als relkonijn zeg poepoe
Jordy ontpopt zich de laatste dagen wel als relkonijn zeg poepoe
2haakkie, het netwerk is te stabiel hier. moet me tijd een beetje vullen met PFen...
Ik doe wel eens een poging tot een serieuze discussie maar op de een of andere manier kan er alleen maar worden gescholden.
dan ben ik weer zo dat ik dan toch terug ga schelden. stom he...
kijk bv dat topic over internet bij Feyenoord, zie mijn stukje tegen carlos over wat het doel was van die posting, kijk ook eens naar de reacties... met zo'n knulletje in een topic kan het bijna niet serieus blijven...
Ik doe wel eens een poging tot een serieuze discussie maar op de een of andere manier kan er alleen maar worden gescholden.
dan ben ik weer zo dat ik dan toch terug ga schelden. stom he...
kijk bv dat topic over internet bij Feyenoord, zie mijn stukje tegen carlos over wat het doel was van die posting, kijk ook eens naar de reacties... met zo'n knulletje in een topic kan het bijna niet serieus blijven...
laatste aanpassing
jordy moet dood.
Onwaarschijnlijk dat ouweschool met zulke uitspraken hier op PF mag blijven ronddolen. Ongeacht je voorkeur voor een club. Zulke uitspraken kunnen niet en getuigen bovendien van niet al te veel verstand. Zelfs " echte" fanatieke Ajax of Feyenoord supp. zullen zich niet verlagen tot zulke uitspraken. In ieder geval niet op een Party-site.
ja ik ben heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel dom.
die jordy moet lekker opkankeren mal klein kankerventje met ze verrotte kutkankerkop.
wow nu ben ik helemaal niet zlim
wow nu ben ik helemaal niet zlim
misschien moet ik toch snel maar ff naar dat hardebeatcafe om je op te zoeken kankerkindje.
jaaaaaaaaa ik ben zo slecht onderwezen zo dom ja daar kunnen de havenslaven een voorbeeld aan nemen.
jaaaaaaaaa ik ben zo slecht onderwezen zo dom ja daar kunnen de havenslaven een voorbeeld aan nemen.
heheheh
waarom ben je boos ouwe?
jullie hebben toch je punt?
waarom ben je boos ouwe?
jullie hebben toch je punt?
tja, ach ik snap hem ook niet helemaal hoor, eerst zat iedereen een beetje te dollen.
daarna ging ouweschool opeens door het lint en hij is nog steeds niet bijgekomen.
heb hem zelfs nog geattendeerd dat er een stukje op zijn site niet werkte. Ben ik nog behulpzaam ook. Maar ja, ik schijn zoveel haat bij dit figuur los te maken.
ik weet het ook niet meer hoor...
daarna ging ouweschool opeens door het lint en hij is nog steeds niet bijgekomen.
heb hem zelfs nog geattendeerd dat er een stukje op zijn site niet werkte. Ben ik nog behulpzaam ook. Maar ja, ik schijn zoveel haat bij dit figuur los te maken.
ik weet het ook niet meer hoor...