Partyflock

Forumonderwerp · 601424
zoooo...was weer superfeest!!! Ech helemaal te gek. Heerlijk gewoon. Oldstyle rulez!
TTTTOOOPPPfeest was het!!!(Y)

:respect:
hoe dat nummer van "gloooooooooooriaaaa­aaaa" nou ????

Ramirez - Terapia

..bedoel je?

Echt een dikke avond.. super :)
was echt een kick feest echt super heb me echt heel goed vermaakt en ja veel bekende gezien:D
2 Wackiejacky
Met jouw ken ik praten::D:D:D
Wordt er af en toe helemal ziek van!!!!!!!
House Qlassix is geen HARDCORE!!!!
Als je dat wil horen ga je naar een (en dat noemen ze) HARDCORE feest!!! (bv MOH, Hellraiser, Speedraiser, Thunderdome enz.....)
Of er staat vermeld dat er early hardcore gedraaid zal worden!!!
Lijkt mij wel logisch........maar wie ben ik??:P:P
vertel...........
2Cartman: South Park is toch ook al bijna klassiek? als er tot early Hardcvore of Qlassix gedraaid worden vind ik t best hoor!!

Weet iemand trouwens van wie die oldskool versie van 4 o'clock is die Steve draaide? Niet van Profound in ieder geval, dat is happy hardcore.

Vond t een superfeest gezellige sfeer gewoon helemaal te gek!(K)
IK WIL NAAR HUIS!!!!!!!!!!!!
WAT EEN kut FEEST!!!!!!!

hahahahahahahahaha;P
echt een super feest.had er veel van verwacht en q-dance heeft me niet teleurgesteld. ook een mooi decor. SUPER gewoon.

Ik heb me ook echt beukend :bounce: vermaakt!!(k)

Weet iemand waar de livesets te vinden zijn??
Ukkie 24 februari 2003 14:11
Ik heb trouwens wel een of andere malloot zien lopen die continu bij zijn vriendin aan een rietje zoog (hij zei blazen, maar dat geloofde ik niet ) Dat (overigens aardig meissie!) had dat rietje in de broek.

Beetje een vreemde situatie

Whehe
____________________­_____________

hahahaha ukkie;p;P
2 Chrisjuh zaterdag zend ID-T radio het uit :)

Was een MEESTERLIJK FEESTJE
Het was zekers een meesterlijk feestje heb me er de hele n8 vermaakt ondanks dat veel platen vaker gedraaid werden

was wel leuk :P:P

alleen geluid was denk minder ... kan t ook fout hebben omdat mn oren zo erg naar de kl*te zijn

geslaagd feestje :BOUNCE:
laatste aanpassing
het was zeker wel ff vet
ja was leuk feesie qua draaistyle viel wel tegen behalve PROPHET die was (Y)
Was kicke , maar doe mij maar Vechtsebanen of de fun. HMH mist gewoon dat sfeertje wat daar wel hing.
Geweldig Geweldig was het vooral het laatste uurtje:)
topper!
was zekers te weten een goed feest alleen wat al meerdere zeiden dat verschillende nummers wel 5 x gedraait werden dat was jammer en werd ook niet echt gruwelijk hard gedraait wat idd beloofd was the prophet maakte alles weer goed de sfeer was ook zeker goed
volgend jaar zekers weer
Ik vond het wel vet :)
Ben blij dat ik er niet bij geweest ben :D was al een paar keer geweest en dat viel ook erg tegen :s en als ik zo ID&T radio hoorde.... was het niets voor mij :(

Heedt iemand al livesets kunnen vinden?? Ik weet dat ze zaterdag zijn uitgezonden, maar ik was carnavallen! Dus als iemand wat heeft, please meld het effe dan aan me!

ik was er niet volgende keer weer