Partyflock

Forumonderwerp · 601130
7 volgers · 209242x bekeken
Waarschuw beheerder
donateur
Vraag me af of er veel indo's zijn op partyflock.....

Dus Indo's Laat je horennnnnnn!!!
Waarschuw beheerder
neej kijk wat ik bedoel is met dat gezeik met irak en met de vs enzow snappie???

is dat dan niet gevaarlijk om daarheen te gaan op vakantie???
Waarschuw beheerder
donateur
anthony, ga naar belgie, das voor jouw verweg... voor mij nie (maar alle houseparties weer wel :C)
Waarschuw beheerder
donateur
het is toch helemaal niet zeker dat Turkije toestemming heeft gegeven om de vliegtuigen daar te stallen?

en oh ja, ik ben trouwens de dag voor jou jarig ;p
Waarschuw beheerder
donateur
oepserdefloeps, k zie t... achjah, t kon ook iemand anders overkomen :p
Waarschuw beheerder
Maarre ollie nou weet ik nog steeds niet waarom ik alleen dat krijg van de bart smit:'(

was alles uitverkocht:'(

dan is juist DE reden dat je het moet vieren op defqon1 :D:D:D
Waarschuw beheerder
donateur
GOEIE NACHT IEDEREEN...!
Waarschuw beheerder
zooooww vroeg al naar bed jappy????

slamat tidur (K)
Waarschuw beheerder
donateur
Als ik in Nederland blijf, dan huren Jap & ik een aparte tent voor defqon;p

Bart Smit heeft alles al uitverkocht...het was namelijk een zonnige dag & de kids hebben uiteraard voorrang bij de kassa :)

Anthony, kreta is ook wel cool hoor :)

Waarschuw beheerder
Idd..goede nacht :D
Pff..ff iets te eten zoeken...krijg weer honger :D
Waarschuw beheerder
donateur
en ik ben 6dagen na jap jarig! :p

fa, denk echt nie dat we daar problemen mee krijgen hoor. alanya zit aan de andere kant van t land wat misschien t risico gebied zou kunnen worden. nee daar maak ik me niet druk om!

nee geen hardstyle.....maar we nemen gewoon onze hele verzameling cd's mee en een goeie soundblaster!! :D maken we onze eigen feesie wel ff!! btw, een vriend van me zijn tante, die heeft een hotel daar (met discotheek) dus die vindt t vast nie erg als we ff wat hardstyle/oldskool platen draaien daar :D
Waarschuw beheerder
donateur
2 H@RdCoRe B@By

k naar bed :vaag:?! (y)
Waarschuw beheerder
donateur
k eet noodles!

2 HaRdStYLe_iNDo

jij gaat naar t buitenland dus dit jaar?
Waarschuw beheerder
donateur
oh ja, ik ben helemaal vergeten om vanavond wat te eten vanavond :S ik zit alweer veels te lang achter PF [img cacheid=0003db9700097cae8d3b216f1a000fab77]http://members.lycos.nl/a321/Smilies/smile/v.s.verbaasd.gif[/img]

Gekke is, ik heb niet echt honger... misschien biedt de shoarma boer nog uitkomst :)
Waarschuw beheerder
donateur
ollie, idd, ik ben uhmm, nou ja, een paar jaar terug op kreta gweest, toen was ik uhmm, voglenns mij 14. hoewel ik geeneens was uitgweest toen, was t wel 1 van mn beste vakanties! :d
maar ja, om nou in dat plaatsje uhm volgens mij tormalinos..?? te zitten lijkt me nix....maar agios nikelaos is wel vet, wij zaten dan ongeveer 5-10 min met auto iets hoger op de berg. echt leuk ja!
Waarschuw beheerder
2 Anthony neej maar tog hehe ik ben zelf nog nooit in turkije geweest, en me vriend gaat er ook naar toe dus ben af en toe beetje bezorgd, snappie???maar dat is wel beter dan:D veel plezier:D

nou ollie das niet lievv:'(
enne ik heb nog tempe met rijst :P:kwijl::P
Waarschuw beheerder
donateur
tormelinos ligt in spanje ;) dus dat zou niet kunnen... ben je niet in de war met Chersonissos... kreta was trouwens ook één van mijn beste vakanties :d als je de binnenland intrekt, heb je echt mooie plaatsen! kan je terminste weg-sneaken uit de drukke stad met je vriendin :)
Waarschuw beheerder
donateur
ja echt wel, ik ga zkr ff de mediterane zon opzoeken!! ff lekker bakken op t strand, lekker goedkoop eten, beetje flirten met nona's cantik :p
Waarschuw beheerder
donateur
ah ja, chernosisonos, die bedoelde ik ja, toen we vanaf t vliegveld naar t resort reden, reden we dwars door chernosisnos.....zag er wel leuk uit uit de ogen van een 14jarige. maar nu...al die dronken vervelende a sociale mensen.....:s
nee nix voor mij hoor.....
Waarschuw beheerder
hehe die Anthnoy (Y)
Waarschuw beheerder
donateur
k voel me nu n beetje aangesproken....
Waarschuw beheerder
donateur
haha :p
Waarschuw beheerder
donateur
haha :D dronken mensen zijn ook vervelend ;p;p;p
ik drink gelukkig niet O:)
Waarschuw beheerder
donateur
k ben nie vervelend :(
Waarschuw beheerder
donateur
ik drink niet....alleen afentoe een witte wijn, als ik ga uit eten ofzo. vind alcohol :bah:

maar als ik op bali ben....en geen wiet....en geen pillen heb.....tja, dan ga ik ff goed aan de arak-cola....aduh, dan ben ik snel gooeed aangeschoten (en 2x dronken) geworden.
Waarschuw beheerder
ikke ben ook nooit vervelend als ik dronken ben:D:D:D

ikke ben dan altijd uber&*#$:P:P:P

:$
Waarschuw beheerder
donateur
haha, als ik ga uit eten met me ouders ofzo, en ik drink 2 wijntjes ofzo, tering, dan zit ik ook echt te zweven joh! :|
Waarschuw beheerder
donateur
nee hoor! ik drink ook weleens wat...:bier: van mij a.s. zaterdag jap...;)

Anthony, ik ben jaloers op je... je bent terminste een stuk goedkoper uit dan ik :cry:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
idd, dat vind ook echt zooooo raar. mensen die onder invloed zijn (pillen, alch, sos) of wat dan ook, die dan agressief reageren....:|
als ik onder invloed ben (meestal van :xtc: ) dan ben ik de vrolijkheid hemzelf!! ja togh! met iedereen ff een praatje maken, altijd glimlache! :D
Waarschuw beheerder
donateur
k werd n keer flink geil door de drank, k had die avond veel meisjes gezoend (ach, die goeie ouwe tijd), maar k kon nie kiezen met wie k wou, dus (de stomme) ik ben alleen terug gegaan naar de camping :C
Waarschuw beheerder
donateur
2 oLliE

tnx :)

2 HaRdStYLe_iNDo

k ben toch nie agressief?
Waarschuw beheerder
donateur
uwhahaha, nerddd! :p

zo donders ey, als ik heb :xtc: dan ben ik togh ff geil ey! nouja, meestal tegen t einde van een feesie. en thuis natuurlijk als ik met me meissie in bed lig :devil:
Waarschuw beheerder
donateur
haha hij is niet alleen alco maar ook nog eens een player ;p;p;p ;)

Ik snap überhaupt ook niet waarom mensen aggressief worden van drank of iets anders... alleen als er echt een reden is, word ik boos maar goed dat zou ook kunnen zonder drank :S
Waarschuw beheerder
donateur
2 HaRdStYLe_iNDo

daarom stond je op t laatst bij Loudness aan de kant ;p;p!
Waarschuw beheerder
donateur
tsja, als ik onder invloed ben, en iemand zoekt ruzie, dan ga ik altijd eerst verbaal t op te lossen...maja als ik merk dat t geen zin heeft....BONKARRRRRR­RRR.
Waarschuw beheerder
donateur
ghehe :p
Waarschuw beheerder
Whahahaha die jappy das een goeie(Y):P

enne miste je me jappy???:$
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
t was wel zo, k hele tijd aan zn kop zeuren:

"DE HaRdStYLe_iNDo, die zit?! was da nou?!"

en toen ging de "repeat" aan en bleef ook n tijdje aan...:)
Waarschuw beheerder
donateur
H@RdCoRe B@By, altijd... ;)
Waarschuw beheerder
:$ jappy toch :$
Waarschuw beheerder
donateur
ik heb eindelijk eten :S.... ik ben origineel vandaag want ik eet rijst ;p;p;p

Waarschuw beheerder
Lekker hoor..met wat ?
Waarschuw beheerder
donateur
k zal me rustig houden ;p
Waarschuw beheerder
Ikke nu ook rijst met tempe:P lekker hoor:D

goedso jappy (Y)
Waarschuw beheerder
donateur
aduhh....gepraat over eten weer.....ik ga ff indo-mie maken denk ik
Waarschuw beheerder
donateur
indo-mie?

is da net zoals kant-n-klare cup-A-soup alleen dan met mie?
Waarschuw beheerder
donateur
k ken alleen maar miehoen, met vlees en groente

en beetje citroen sap erover
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Hahaha die jappy ROFL:D
Waarschuw beheerder
donateur
yep, geproduceerd by the one and only, indofood cooperation!

Waarschuw beheerder
Idd...maar net iets lekkerder :p
Waarschuw beheerder
donateur
gehege, en nog wel wat meer lekkerder melana!!