Misgunner 20 februari 2003 20:40donateurVraag me af of er veel indo's zijn op partyflock..... Dus Indo's Laat je horennnnnnn!!!
Halfbloedjeindo 4 mei 2003 22:32donateurik ga een toyota corola 1.3....... kopen. een normale auto die niet zo duur is in de belasting en verzekering en dergelijke. we kopen em van de baas van mijn vriend, maar eerst moet de auto weg, dus nog ff afwachten
Shameless-C 4 mei 2003 23:29donateurIk heb nieuwe kussentjes tralalalalala Was zekers gezellig zaterdag in de Q-dance tent...lekker chillen
"Da Peanut" 4 mei 2003 23:35donateurJa je vond all1 de losse dingen in de tent leuk (kussens .. snoeppot .. kaarsen .. enz.. )
Shameless-C 4 mei 2003 23:52donateurNiet alleen de losse dingen.... Just kidding....haha wel slecht he
Jappy™ 5 mei 2003 02:43donateurJappy™ is online_ nog iemand aanwezig rond dit tijdstip, behalve ik???
5 mei 2003 11:45(permanent verbannen)hey interslet jij bent blank, dan mag je hier helemaal niet reageren!
Jappy™ 5 mei 2003 13:35donateurik zou wel graag door willen, maar ik pas (en ik wil niet op interslet lijken ...)
Spekkoek 5 mei 2003 18:22donateureyy morisnet! de verveling slaat weer toe?? heerlijk joh zo'n constructief leven als dat van jou en altijd maar met dezelfde inhoudloze opmerkingen komen....wordt je niet moe van jezelf??
Spekkoek 5 mei 2003 18:46donateureeyzz tam, alles goed?? met mij zkrs zometeen zet ik de foto's van de barbecue @ my place op koninginnedag online, moet je maar ff checken!
TLN 5 mei 2003 18:52donateurHey Anth!! Jha hoor hier alles goed, nog stees aan het rusten haha! Wilde vanavond ff in Zwolle gaan kijken maar volgens mij gaat 't regenen ! Ben benieuwd naar jullie regenBBQ picz haha! Waar komen ze op??
TLN 5 mei 2003 18:59donateurJa hoor Albino met mij wel! Met jou? Heb je weer last van verveling jongen?
5 mei 2003 19:28(permanent verbannen)ik ben vrij om te gaan en te staan waar ik wil! dat is geen verveling! dan zou je ook kunnen stellen dan heel PF tegen de verveling is!
TLN 5 mei 2003 19:30donateurIk zeg toch ook niet dat je hier niet mag posten..ik hou je niet tegen! En das ook wel een beetje zo..dat PF tegen verveling is!
TLN 5 mei 2003 19:47donateurAnth -> Ik heb je thumbnailtjes even bekeken ! Leuke foto's!! En mooi gedaan zo, met dat net enzo! Maar damnz 't zijn er wel veel hoor haha
Spekkoek 5 mei 2003 20:43donateuro kut, ik heb net zelf me site bekeken. hij is niet goed gelukt....ik doe em zometeen weer opnieuw. nu is t vet lelijk
5 mei 2003 22:56(permanent verbannen)ja cker ben ik nog online, jappy! Vraagje! ik heb vernomen dat jij half Filipijns bent! laten mijn ouders nou een Foster Parents kind hebben uit de filipijnen. misschien jouwn zusje?
Jappy™ 5 mei 2003 23:28donateurnee, ik ben enigskind maar op die manier kan jij wel de pedofiel uithangen. bekijk t eens anders, nu heb je n vriendinnetje