Ja klopt andy ben inderdaad naar veel dezelfde feesten geweest als jullie maar nooit tegengekomen....
wel op hard bass volgens mij daar heb ik anthony gezien volgens mij met heel wat andere people!
Ik kwam madeline wel tegen op Misteryland had nog ff gegroet misschien was ik jullie toen voorbij gelopen
moet zeggen dat ik het fijn vind dat het nu in het nederlands gaat (zoals het hoort in nederland), want nu begrijp ik het tenminste ook. Iedereen suc7 met de battle op shockers.
k leef nog... maar ben zo moe, da k elk moment gewoon in slaap kan vallen... t maakt nie echt uit waar k dan lig/zit/sta, als t maar lekker is dan ben k K.O.
ik ga van nu tot de 28ste zowieso nie naar feesten.....28ste d-energy...dan weer pauze tot de 19de april, earthquake....denk alleen wel dat ik dan ga anders trek ik t nie daar....
tjah, da moe je zelf weten... k ga dit weekend dan nog naar teQ en dan wacht k totdat t april is... 5 feesten heb k in mn gedachten, dus dat wordt n hele dure maand... Misschien wordt deze maand duurder dan n vaste vriendin