Misgunner 20 februari 2003 20:40donateurVraag me af of er veel indo's zijn op partyflock..... Dus Indo's Laat je horennnnnnn!!!
ViBo 1 mei 2003 04:16donateurOf je bent een ver-Brabantste Zeeuws-Vlaming die in Friesland ingeschreven staat
ViBo 1 mei 2003 04:17donateurWat een kansloos gespreksonderwerp eigenlijk, ik ben op Shockers door Sharon tot ere-Indo geslagen, dus wat loop ik moeilijk te doen?
Jappy™ 1 mei 2003 04:18donateurdan heb k n nieuwe voor je betekenissen van die letters van je naam: - V = Vlaming - B = Belg
ViBo 1 mei 2003 04:23donateurYesssss... idd, het had ook daar iets mee te maken! Vlaams Integrerende Belg Ofzo of eh... is Vlaanderen niet een gedeelte van België? Nèh Jap, je bent weer poep aan het praten
Jappy™ 1 mei 2003 04:29donateurpoepen = neuken (op zn belgs) je hebt in belgië: - Oost-Vlaanderen - West-Vlaanderen je hebt in NL: - Zeeuws-Vlaanderen
Jappy™ 1 mei 2003 05:58donateurzo, k ga maar eens n poging tot slapen doen... voor de mensen die dit lezen na hun slaap --> goede morgen Jappy™ is offline_
oLliE Artiest Ian-Oliver 1 mei 2003 08:47donateurPffff... wat een gesprekken zeg vannacht Peeps, ik ben lekker verrot na gisteren... Was wel een topdag hoor gisteren in Adam... Heel veel alcoholisten gezien met eigen flessen mee die maar een beetje zaten te op de Nieuwe Kolk...
Halfbloedjeindo 1 mei 2003 09:28donateurik vond amsterdam geen reet aan was na een uur alweer naar huis misschien komt dat omdat ik nuchter was
oLliE 1 mei 2003 09:30donateurdat zal het wel zijn denk ik Ik vind adam op q-day normaal gesproken ook geen reet aan maar als je wat drinkt en je bent met een leuke groep... dan heb je echt wel lol hoor!
Halfbloedjeindo 1 mei 2003 09:34donateurik lust geen alcohol ik ben eigenlijk maar een net meisje qua dat soort dingen
oLliE 1 mei 2003 09:36donateurnee hoor, ik had mijn eigen drank mee Bianca = hehe... ach ja, je hebt ook lol zonder toch (alleen gister niet)
Kapitaal Fruit 1 mei 2003 09:40sry maar ik had dus gisteren een M....inder leuke dag dankzij het ozo goede weer..
oLliE 1 mei 2003 09:44donateurWaar was jij dan gister? want in Amsterdam klaarde het weer op en was na 3-en echt superweer
Kapitaal Fruit 1 mei 2003 09:51ik? Wat dacht je van bijna belg ikku in Zaamslag natuurlijk de hele dag thuisgezeten vanwegen het rot weer... Echt dat dat de hele dag kan pff
Halfbloedjeindo 1 mei 2003 10:05donateurik heb ook wel lol met stappen. alleen dit soort dingen is echt geen reet aan zonder drank volgens mij. in beverwijk regende het ook de hele dag
oLliE 1 mei 2003 10:08donateurnee klopt... dat is ook moeilijker vermaken als je alleen tussen dronken mensen zit
Kapitaal Fruit 1 mei 2003 10:17nou moeilijk dat is toch juist leuk al die drankorgels zien vallen en weer opstaan EN ze vertellen altijd de waarheid
Halfbloedjeindo 1 mei 2003 10:42donateurik hou dus totaal niet van dronken mensen! kan ik me echt aan ergeren. leuk dronken gaat wel maar je hebt er van die irritanten tussen zitten zoals andy enzo
"Da Peanut" 1 mei 2003 10:55donateurZow en hoe Was knetter en dronke als een gek ... weet de helft niet meer van gister
oLliE 1 mei 2003 11:01donateurhehe was niet aan je te zien Jammer dat het zo vroeg afgelopen was buiten... groepje van mij had ook geen zin om kaartjes te kopen voor het feest... we zijn maar naar de Stopera gegaan... dat was echt kewl!
"Da Peanut" 1 mei 2003 11:04donateurIk was ook naar een ander feessie gegaan ... weet egt niet waaro dat was Was wel vet ja .. ma van dat weet ik nog minder af
Knuppel.. 1 mei 2003 11:08donateurPINDAKAAS .. Heb het vorig jaar nog vergeleken bij een tankstation en het was ongeveer dezelfde kleur
oLliE 1 mei 2003 11:18donateurhaha was je zo ver heen? Ik mis ook stukjes hoor van de avond wat zat er eigenlijk in dat cola-flesje van je?
Halfbloedjeindo 1 mei 2003 11:20donateurer waren echt vet veel indo's dronken gister joh! danny en steef zagen er ook niet echt 100% uit
"Da Peanut" 1 mei 2003 11:22donateurBlue curacao met red bull .. HEERLIJK!!! Ja maar bianc niet vergete .. wij hebbe niet geslape (danny en steev wel .. mietjes )
oLliE 1 mei 2003 11:55donateuroh jee... Andy is stout geweest Dat is inderdaad wel lekker! ik kan me er vrij weinig van herinneren hoe het gistermiddag smaakte... maar ok Naar welk feest ben je gegaan dan?
Kapitaal Fruit 1 mei 2003 12:15ben jij dan nooit eens ff 't kleine stoute jongetje dat we vroeger allemaal zijn geweest!! nee dames julie niet
"Da Peanut" 1 mei 2003 12:38donateurPics bijna online .. ow wat zien sommige mense er dood uit .. including me
Halfbloedjeindo 1 mei 2003 12:46donateurdat geloof ik best dat er allemaal lijken op die foto's staan
Halfbloedjeindo 1 mei 2003 12:48donateurkomen er geen foto's van shockers op pf, of zijn ze gewoon een beetje langszaam
oLliE 1 mei 2003 12:58donateurAndy ik vind het wel meevallen hoor, hoe je eruit ziet op de pica's... Je moet mij zien op mijn fotos