Partyflock

Forumonderwerp · 600969
1391x bekeken

Waarschuw beheerder
Wie gaan er allemaal heen?

0-3 trouwens..
Waarschuw beheerder
1-1 utrecht thuis kan best moeilijk zijn

Waarschuw beheerder
Ja maar als ik er ben wordt het 0-3

Waarschuw beheerder
donateur
0-2 Cker minimaal ag misschien als utreg gelukt hebt 1 voor hun

maar AjAx gaat winnuh

Waarschuw beheerder
Vreven laat je tieten zien

0-3
Waarschuw beheerder
donateur
Utreg thuis is moeilijk... Hoop op 1-0/2-0 heb ik ook weer leuke avond !!!

Waarschuw beheerder
1-3

Waarschuw beheerder
Oke we gaan dus winnen, maar gaat er verder niemand heen?
Waarschuw beheerder
ik ga :P:P:P
3-1 VOOR UTREG!!!!
En ALS IK BOVEN OP DE DOM STA KIJK IK FF NAAR BENEE BENEE DAN ZIE IK HET OUWE GRAGIE HET VREEBURG EN WIJK C WIJK C JAH DAN SPRINGT ME HARTJIE OPEN IK BEN TROTS WAT D8 IE WAT ER IS GEEN MOOIER PLEKKKKIIEEE ALS UTREG ME STAD ALS UTREG ME STADDDDDD

Waarschuw beheerder
ben je bang dat we het niet lezen?

Waarschuw beheerder
Ik dacht altijd dat Darkraver voor den haag was...
Waarschuw beheerder
donateur
2-0

1-0 Kuyt
2-0 Paulus

:bounce: :bounce:
Waarschuw beheerder
Ik gaat er ook heen, vakkie U, ik gok het op 1-0
Waarschuw beheerder
donateur
1-2
Waarschuw beheerder
hmm wie is de scheids? ik kan me herinneren dat ajax nogal benadeeld werd in utreg... (remeber grim incident, remember machlas incident...)

Waarschuw beheerder
Ik kom ook.0-7;)
Waarschuw beheerder
donateur
Laatste vijf ontmoetingen:
31 aug 1997 | 1-7 (1-2)
13 sep 1998 | 2-2 (1-1)
14 mei 2000 | 3-1 (2-0)
26 nov 2000 | 2-1 (1-0)
23 dec 2001 | 3-1 (0-1)

Tijd weer voor een overwinning...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
En ik ben er ook bij. :)

0-1 via een buitenspelgoal van Wamberto.
Waarschuw beheerder
:D 0-4 :D
RRRREEEELLLLEEEENNNN­!!!!

Waarschuw beheerder
Duidelijke winst voor utrecht natuurlijk en tom over incidenten gesproken finale niet vergeten he;-) en over machlas al helemaal nie gesproken met zijn schwalbes altijd haha sukkel, en grim ken ook met pensioen met zijn kauwgom in zijn bek. Duidelijk genoeg tog;-)
2-0 utreg
Roiha :bounce:
Kuyt :bounce:
Waarschuw beheerder
kankercombi
Waarschuw beheerder
donateur
Ook een klote tijd :vaag:, haat wedstrijden die om 1uur beginnen, ben misschien een keer om 6uur thuis, en dan om 12uur al weer met de auto naar stadion :(
Waarschuw beheerder
1300 uur is ook zeer klote ja.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Utrecht wint!!!
Maarja das geen verassing,het zou een verassing zijn als *j*x wint.:D:
Waarschuw beheerder
dan heb ik een verrassing voor je "gappie"

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
:D: Lekker uitslapen,op me gemakkie naar het stadion.
Veel plezier in de trein ouwe:D:
Waarschuw beheerder
ik internet alleen, ik ga niet naar het voetbal, en als ik ga kom ik niet voor het voetbal

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Niet?
Was gezellig in Alkmaar,heb je gemist.:D:
Waarschuw beheerder
Het valt me mee dat er nog Joden naar Utreg durven komen.
Waarschuw beheerder
what the fuck moet je in dat klotekaasdorp doen.

en neuzen naar utreg durven?

ga lekker failliet en ergens anders spelen.

Waarschuw beheerder
het valt me mee dat mensen er voor uit durven komen dat ze voor utrecht zijn
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Worden continu gebeld door die gasten en krijg mijn kaarten ook niet. Net als eigenlijk iedereen ben ik er ook niet. Zoek het maar ff lekker uit. Heb nog veel te doen en moet nog maar eens wat bijslapen....

Ze zoeken het maar uit, we komen gewoon niet op bezoek he Zure....
Waarschuw beheerder
Prhyme..diegene die voor mij kaarten zou regelen houd ze ook achter. Ze willen namelijk zo weinig mogelijk losse Ajacieden in de thuisvakken...

Gelukkig waren ze zij de supportersbalie in domdorp goedgelovig en heb ik alsnog een kaart.

Waarschuw beheerder
donateur
wordt 1-3
wordt wel lachen
Ben dr bij
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
laat ze maar in hun waan die boeren.

als ik ga ,ga ik naar een buitenwijk een leeg cafe aanvallen.
Waarschuw beheerder
hey ik hoorde iets over dat herdenkingsbeeldje van picornie, kan iemand er iets meer over vertellen?
Waarschuw beheerder
zondag alweeer!!!!!!!!!!!!!­!
jullie hebben geluk dat het uitvak verplaats is... hoop op herhaling van legia was wel :-)
Waarschuw beheerder
Darkraver: Der zitten der ook nog een paar verspreid door het stadion, dus het kan nog steeds best gezellig worden ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Laat er maar een groep van 50 joden op zuid zitten...... ff kijken of ze ook blijven zitten,. maarre ik ben er ook, enne veel mensen hier die voor ajax zijn, zijn gewoon nepperts, ja jongens helaas het is waar voor jullie... komen uit groningen en gaan 1 keer per jaar, en dan zijn ze voor ajax...:S zit morgen zelf op U
Waarschuw beheerder
Einduitslag boeit met niet bijzonder veel. Die 3 punten nemen we toch wel mee :D
Waarschuw beheerder
Stoere utrechthooligans hier zeg.

Ik blijf overigens bij een 0-1 einduitslag..via een buitenspelgoal. Heb er in ieder geval zin in morgen.
Waarschuw beheerder
Stoere utrechthooligans hier??? Jij zit waarschijnlijk morgen gewoon weer teletekst te kijken net als elke week of niet?
Waarschuw beheerder
Speciaal voor jou zal ik hier morgenavond wat foto's plaatsen Snoekie.

Waarschuw beheerder
hehe die 3 utrechters zijn allemaal 18.

al de baard in de keel jongens ?
Waarschuw beheerder
ok dan Yankee, ga je met combi of niet?
Waarschuw beheerder
donateur
2 base_roffa, ja heb de baard wel al een beetje een de keel...

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Bees heeft net ze eerste donsschaamhaartjes
Waarschuw beheerder
ik weet wel zeker dat AJAX gaat winnen standaard sladan scoort er 2 en pienaar scoort er ook 2 en 2+2=0-4 joden

Waarschuw beheerder
utrecht wint met 2-0

en daan is ook 18 jongens, kunnen jullie met elkaar voetbal plaatjes ruilen :)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Neej Bees, eigenlijk ben ik net 15, maar vind het stoer om me groter voor te doen op het internet :)
Waarschuw beheerder
donateur
2 base_roffa, wel interesant die leeftijd he? :S je heb zelf niet eens je leeftijd neergezet.... maar ben blij dat ik 18 ben hoor...

Waarschuw beheerder
ik hoop dat utrecht wint
kut amsterdammers

Waarschuw beheerder
ach jah....ze hebben tweede ronde :P

Waarschuw beheerder
mja
maar wel 1 - 0 :'(
Waarschuw beheerder
WAHWHAHHWHA

Zo lezende kom je af en toe nog wat leuks tegen.
Van die blufdingetjkes. Helemaal lachen om te kijken wie er dan schuil gaat achter de grootspraak...

Gio 22 februari 2003 14:11

Laat er maar een groep van 50 joden op zuid zitten...... ff kijken of ze ook blijven zitten,.

Nou knul,
voor jou zullen ze echt niet wegrennen.
Waarschuw beheerder
gaat goed,

4 gele
en een rode

Mandy heeft geslagen met zijn handtasje.
Dat wordt een paar weekjes tribune.

Komt goed uit,
heeft hij volop tijd zijn nagels te lakken.

Dag Mandy...

Waarschuw beheerder
En daar bleef het bij...

Ajax tweede ronde
PSV kampioen

Ik vraag me dan wel af wie er dan de grote verliezer van dit seizoen is...?
Waarschuw beheerder
Kutzooi :S.

oooow en wat HAAT ik die vreven toch zo verschikkelijk. misselijkmakend ventje blijft het ook. :@

Waarschuw beheerder
de grote verliezer
denk feyenoord
aangezien die vorig jaar topprestatie leverde
en nu niet
en als ajax 2e word mag feyenoord volgens mij niet eens voorronde CL spelen

of mag de nummer 3 dat wel?

Waarschuw beheerder
Nope...Nummer 3 heeft geen CL. Maar die gaat ook nog in gevaar komen, aangezien Feyenoord ook helemaal los is en Ajax nog wel wat CL wedstrijden moet spelen, die door zullen werken naar de competitie...1. PSV 2. Feyenoord 3. Ajax

Let maar op...

Waarschuw beheerder
we zien het wel
misschien wel 1 roda 2 rbc 3 zwolle

:D

Waarschuw beheerder
jammer joh :P (6)
Waarschuw beheerder
anal+
hoooollliganzzzzzz:P­:P:P
1-0...................­.inderdaaad sssssssssstttttttttt­ttttttttttttttttttt
Waarschuw beheerder
donateur
2 de ridder, te eerste zeg ik voor mij? ik gaat er niet eens op in, kom anders een keer naar utreg-ajax, maarre was gezellig vandaag...
Waarschuw beheerder
Zal vanavond wat foto's plaatsen. :)
Waarschuw beheerder
Het was weer een gezellig daggie, ben net pas trug, beetje jammer alleen dat die joden nergens te bekennen waren voor de wedstrijd. Wel nog bijna opgepakt door die kanker ME. Liepen weer te janken om nix. Die Ibrahimovic en vd Meyde zijn trouwens ook een stelletje jankerds. Maar ja, terechte uitslag denk ik zo :)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Wanneer gebeurd er nou wat bij een stadion sukkel, kijk hoeveel ME der altijd op de been is, altijd gasten met een grote bek derbij en als het erop aankomt hebben ze ineens geen grote bek meer...
Waarschuw beheerder
donateur
Was na de wedstrijd wel ff problemen, als je wilt, lukt het, alleen het duurt nooit zo lang, door de ME idd...
Waarschuw beheerder
Tsja Daan, beste tijd is geweest. Of wees eens crea en pak de auto/bus een avondje of middagje ervoor met z'n allen veras ze!
Waarschuw beheerder
Daan we waren niet in de buurt vant stadion op die joduh aant wachtten.
Waarschuw beheerder
Anders gaat iedereen die de godganze tijd op ajax loopt te kankeren lekker ze putbek houwe. Ik word een beetje doodmoe van al dat gemekker over joden en weet ik veel wat. Die DOMme utrecht mafketels moeten hun mondje eens houden, want die prutsers hebben in geen jaren een titel, beker, champions league of wat dan ook gewonnen. Dus ga lekker oprukken. Oke ik geef toe dat het wat lastiger word nu voor ons de titel te halen, maar het kan nog steeds, en anders zitten we altijd nog in de CL nederlands eer te redden, want kakkerlakken, en pisvee kunnen helemaal geen eer redden voor nl. En mocht ook dat niet meer lukken hebben we altijd nog de beker.
Let maar op, als ajax nog een paar jaar blijft zoals nu met de zelfde spelers, dan zit de wereld beker er wel weer in binnen een paar jaar.

Zo dat moest ik ff kwijt
Waarschuw beheerder
Gunstige uitslag,7punten los.

Waarschuw beheerder
PSV Kampioenen, bedankt Utreg, tsja waar kunnen ze aan het einde van het seizoen trots op zijn de joden op 2e ronde champions league en uefa voetbal volgend jaar...
psv maakt ajax thuis helemaal af, ajax gaat nog gelijk spelen tegen vitesse en feyenoord loopt in op ajax en voila eindstand in mei:

1: PSV
2: Feyenoord
3: Ajax

mandy van der meyde ik hoop dat ie ooit nog een keer helemaal de tering in wordt geslagen met zijn achterlijke waterhoofd!
Waarschuw beheerder
ben je jaloers dat jij niet zo goed kan voetballen, domme rugridder.

Ajax Kampioenen!
Waarschuw beheerder
donateur
Utreg heb gewoon weer ff fijntjes gewonnen van die Amsterdammers :D:D

Wat een gevloek gescheld en gefuck weer trouwens.. t is maar n spelletje hoor!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ook hier blablabla
Waarschuw beheerder
Ten eerste: waarom heeft niet een kutrechter z.s.m. dat luchtalarm gesloopt? Jezus, eerst altijd al die tyfustrommels.. nu een luchtalarm? Volgende keer een koe-bel of zingen jullie een CD in die de gehele wedstrijd afgespeeld wordt?

Van te voren weer veel te veel utrechtertjes die liepen te bellen en mailen naar ons.. net alsof we met hun bezig zijn? Het lijkt wel alsof die gasten maar 1 dag in het jaar leven...
"als jullie niet komen, dan pakken we de combi bussen wel" en "er staat 500 man op jullie te wachten"... EN? :)

Verder redelijke kutwedstrijd... van beide kanten.. Ajax maakte ze niet af en utrecht stond grotendeels met 10 man achter de bal (waar ik me altijd overigens aan erger) ... utrecht verdiende niet om te winnen, maar gezien de laatste 20 minuten wij eigenlijk ook niet. Weer ultiem lopen ergeren aan dat wijf uit belgie... zelf continu bij onze spelers lopen kloten en direct gaan janken bij de scheids als ze wat terugdoen.

Overigens: Vreven is hard??? Chivu is harder!!!! En v/d Meijde had direct moeten slaan... keeper vloog wel mooi trouwens (hoogtepunt van de wedstrijd).
Waarschuw beheerder
ik heb alleen een godsgruwelijke hekel aan utrecht omdat daar zo'n vieze vuile transsexueel rondhuppelt in het velt.
Ik hou niet zo van kontebonkers...

VREVEN KUTNICHT!!!!!!!!!

Ajax Kampioenen!
Waarschuw beheerder
veld is met een d natuurlijk :D
Waarschuw beheerder
donateur
Nogmaals: Voetbal is n spelletje en geen oorlog. Maak je dus niet zo druk, slecht voor je hart :)
Waarschuw beheerder
Ik moet je gelijk geven, dat luchtalarm is echt kankerzirritant. Maar als je gaat lopen lullen dat er geen rellen zijn geweest moet je dat toch echt bij jezelf zoeken. We zijn gvd helemaal naar dat pleuris Hilversum toegekomen, en dan ister vervolgens geen enkele jood te bekennen, tis wel weer duidelijk wie zich niet aan hun afspraken houden.

Voetbal is trouwens geen spelletje.
Waarschuw beheerder
de wedstrijd was toch ook in utrecht :D haha lol....
Waarschuw beheerder
beter voor feyenoord!!!!!!!!!!!­!!!! R'dam will never die
Waarschuw beheerder
QanadeeZ als je een beetje nadenkt weet je dat er in Utrecht de hele dag donderz veel wout loopt en dat ze je daar ook preventief mogen oppakken...

Artiest {SHOWLIST artist 83211, 11369}
Waarschuw beheerder
donateur
hahahah Snoekie, hou top man. Afspraak? Hilversum? Grapjas.... Die utrechters leren het ook nooit....

PS voor foto's zie http://www.afca.tk
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Snoekie, nu verzin je verhalen. We hebben continu gezegd dat we niet zouden komen.. al helemaal niet toen o.a. de club van 100 besloot om ons sowieso geen kaarten door te verkopen.

Deze week ben ik en vele bekenden gebeld door gasten van jullie en iedereen van ons heeft gezegd dat we niet kwamen... jullie zouden daarom niet daar op wachten en juist een actie willen maken bij de combibussen. Als dat niet lukte, dan wilden jullie het proberen bij het uitstappen van de bus, omdat iedereen een stukje moest lopen. En als dat niet gebeurde, dan was er een hele grote kans dat het sowieso los ging.... dan wel tegen het bestuur, dan wel tegen de politie...

Maar nu zeggen dat WIJ ons niet aan de afspraken houden, dat zou echt te belachelijk voor woorden zijn!!! Is GEEN afspraak gemaakt! I.t.t. bijv. vorig seizoen dat jullie tegen Ajax 2 moesten.... toen werden we door jullie van de ene naar de andere plaats gestuurd om op jullie te wachten. Uiteindelijk als de wedstrijd al begonnen is naar de RAI toegaan... waar je ongeveer een half uur over doet om te komen op het moment dat iedereen die kant op vertrekt.
Waarschuw beheerder
donateur
Ik vind het zo wel een mooie uitslag, beter cadeau voor mn verjaardag was er niet!!:D
Waarschuw beheerder
Tuurlijk, nu verzin ik de verhalen. Ik had wel verwacht dat jullie op de een of andere manier wel weer de schuld op ons zouden afschuiven. Bij de RAI hebben we trouwens een redelijk tijdje gestaan.
Waarschuw beheerder
Dan is het een vriendje van je geweest, die het jou gezegd heeft, want het slaat compleet nergens op!

Die dag met de Amstelcup hebben wij trouwens een tijd bij Rembrandt's, Damrak, Centraal, Duivendrecht en Arena gestaan i.v.m. jullie toezeggingen... gaan we zelfs nog later naar binnen daar... krijgen we uiteindelijk, terwijl de wedstrijd al begonnen is, een telefoontje dat jullie daar stonden... daar ergens buiten Amsterdam ongeveer...
Waarschuw beheerder
Een aantal joden hadden gezegd dat ze ook naar Hilversum zouden komen, buiten de combi om, maar uiteindelijk hebben ze toch maar de combi genomen. Je hebt trouwens wel gelijk dat er eerst over nagedacht werd dat de bussen bestormd zouden worden, maar dat plan hebben we maar laten zitten, omdat we de route van de bussen toch niet wisten.
Waarschuw beheerder
Hebben er ook een aantal van ons gezeten hoor... Als groep hebben we eigenlijk niet eens echt besproken om die kant op te gaan. Dat is dus ook nooit gemeld en werd alleen bij jullie onder elkaar steeds gezegd... maar is dat niet altijd zo?
Kijk overigens voor foto's eens op onze site...:)
Waarschuw beheerder
En wie heeft die mooie plaatjes geschoten? ;):D

Moet wel zeggen dat jullie in het echt nog weer veel "gekker" zijn dan op internet snoekie...pfff

Volgens de foto's op die site van utrechtsupportershou­ten hebben jullie enkel en alleen getracht om de combibussen aan te vallen? Dat kan ik er tenminste wijs uit maken? Maar goed, weet ook niet alle ins en outs.

Oja, een prachtig stadion als het helemaal af is. En ik zal je nog wat vertellen...dat nieuwe stadion gaat ten koste van de sfeer. Was gisteren alles behalve een heksenketel.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
AFCA Fan, we hebben ook van jullie toezeggingen gehad dat jullie zouden komen. En welke site moet ik kijken?

Yankee: Daarvoor waren we in Maartensdijk en Hilversum, maar daar was verder geen jood te bekennnen. Stadion wordt zeker mooi en je hebt gelijk wat betreft die heksenketel.
Waarschuw beheerder
afca.tk zal je wel bedoelen of niet?
Waarschuw beheerder
donateur
Heb thuis de wedstrijd gevolgt, was te ziek om de wedstrijd in het stadion te volgen :(

Maar jah wel weer 3 punten binnen :bounce: :bounce: :bounce:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ja die bedoelde ik.

Toezeggingen van een paar gasten op internet zeker? Of gewoon een paar die een koekie van eigen deeg wilden geven?
Waarschuw beheerder
Wel een mooie site, foto´s zijn niet echt superspannend. En die toezeggen waren niet via internet gedaan.
Waarschuw beheerder
pff al die verhalen over internet.....gaat nergens over jochie's van 9 die zeggen dat ze gaan relluh....

zo ver ik heb gehoord was er ook niets afgesproken hoor wat wil je doen als er zo veel me weer is enige wat kon was via dat extra stuk uitvak maar waren geen kaarten te krijgen was allemaal zeisoenkaart

en die qanadeez snap het leven eg niet hoor wat een k*nker mongool is dat wel niet
Waarschuw beheerder
Tsja... er is niets gebeurd... dus wat wil je he? :D En daarnaast: alle foto's van echte confrontaties kun je haast niet plaatsen....;)
Waarschuw beheerder
donateur
2 qanadeez, Van iemand zoals jou he, zoals je dit verhaal schreef, daar zak mijn broek eg van af, je laat de waarheid gelijk zien.... het gaat jou om de prijzen en history, nou ik zag het ff zo zeggen , je bent bent gewoon voor ajax omdat ajax nu eenmaal wat prijzen wint, en dat is het zieligste.

Ik ben voor UTREG en zal dat altijd blijven, omdat het nu eenmaal MIJN stadsie is, en dat is voor mensen zoals JOU nu eenmaal niet uit te leggen, utreg zit in mijn hart en niet in de prestaties,

En over het voetbalgeweld.... dat is een heel lang verhaal en niet de plek om dat hier te bespreken, ik zelf weet wel alle in en outs bij utreg, er werdt verzameld in hilversum, omdat er daar joden heen kwamen en omdat je in utreg preventief opgepakt mag worden, enne na de wedstrijd was er van bijde kanten gewoon een stenen gvecht... en helaas stond de M.E. aan de kant van utreg waardoor er snel charges kwamen, al bij al een klein maar leuk incident...

Ik denk dat over deze wedstrijd wel alles is gezecht nu, enne over die kaarten, die had de club van 100 idd, en er zaten ook enkele in het utreg vak, maar dat zijn er maar ENKELE en als die zich niet laten horen dan houdt het snel op he, wij lieten ons teminste wel horen bij ajax2-utreg....

Tot volgend jaar...... (Y)
Waarschuw beheerder
En over het voetbalgeweld.... dat is een heel lang verhaal en niet de plek om dat hier te bespreken, ik zelf weet wel alle in en outs bij utreg, er werdt verzameld in hilversum, omdat er daar joden heen kwamen en omdat je in utreg preventief opgepakt mag worden, enne na de wedstrijd was er van bijde kanten gewoon een stenen gvecht... en helaas stond de M.E. aan de kant van utreg waardoor er snel charges kwamen, al bij al een klein maar leuk incident...

Wij kwamen naar Hilversum? Man, we lagen lekker te slapen... :Z En preventief opgepakt worden? Ik heb helemaal niets gehoord over een noodverordening. Volgens mij is die ook niet afgekondigd?
Een stenengevecht? Je bedoelt die ene jongen van ons die een paar stenen gooide? en vervolgens in de bus ging zitten?
Waarschuw beheerder
EN inderdaad.. enkele uit de club van 100 besloten alsnog, hoewel in bezit, om ons geen kaarten te geven... ach ja... dan toch niet?
Waarschuw beheerder
Gio, jij laat je zeker wel horen als je in je eentje bij Ajax-utrecht op pak 'm beet..413 zit ofzo? Denk toch eens na man.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
op 413 krijgt ie de tifo achter zich aan :D
Waarschuw beheerder
Preventief oppakken kon geloof ik wel en anders is het nog nie slim om in Utrecht rond te lopen, want er was simpelweg veel ME en wout en das nie egt prettig voor mensen met SV.
Waarschuw beheerder
Site van FCU Youth is trouwens ook wel mooi.

Waarschuw beheerder
donateur
Kunnen jullie niet gewoon allemaal nog eens afspreken bij Beverwijk ofzo. Alleen dan met wat meer coke en meer wapen, en dan wat minder overlevende?

Ga in het leger ofzo als je zo graag wilt knokken. Dan heeft het tenminste nog nut
Waarschuw beheerder
XXX- A.F.C.A. Since 1900 F.A.N. -XXX 24 februari 2003 15:47
Dan is het een vriendje van je geweest, die het jou gezegd heeft, want het slaat compleet nergens op!

Die dag met de Amstelcup hebben wij trouwens een tijd bij Rembrandt's, Damrak, Centraal, Duivendrecht en Arena gestaan i.v.m. jullie toezeggingen... gaan we zelfs nog later naar binnen daar... krijgen we uiteindelijk, terwijl de wedstrijd al begonnen is, een telefoontje dat jullie daar stonden... daar ergens buiten Amsterdam ongeveer...

WHWHAHHWHAh

Laten jullie je tot drie keer toe ff lekker makkelijk foppen.
Geweldige actie weer van die utreg supporters!
Waarschuw beheerder
whahaha gio ontzettende poeplap die je dr rondloopt... Ik alleen voor Ajax omdat ze prijzen winnen? Jij bent echt een gigagrapjurk!!! Ik ben voor Ajax, omdat ik van Amsterdam houd, en ik het onwijs gezellig vind (vond) om naar wedstrijden te gaan. Ajax is gewoon meer dan een voetbalclub, maar goed ik ga et maar niet helemaal lopen vertellen want daar heb ik helemaal geen zin in.

enne nog even dit:
Ik denk dat over deze wedstrijd wel alles is gezecht nu, enne over die kaarten, die had de club van 100 idd, en er zaten ook enkele in het utreg vak, maar dat zijn er maar ENKELE en als die zich niet laten horen dan houdt het snel op he, wij lieten ons teminste wel horen bij ajax2-utreg....

Jullie waren anders knap in je broek aan het poepen toen wij naar het uitvak kwamen lopen met staven mafkees. Jullie waren maar wat blij dat jullie door de me begeleid werden, want anders was het vast wel nog gezelliger geworden.
Waarschuw beheerder
voor het geval je een iq mocht bezitten van 30 of minder... Dat antwoord op die quote gaat over Ajax2 - Utrecht....
Waarschuw beheerder
haha qanadeez dat heb je ook kunnen zien op sbs6 jah ..... kijk zo mongool je bent als JIJ een hooligan bent wat je denk waar moet het dn heen met de rellen??? als je goed heb gekeken bij ajaks2-utreg kwamen jullie in het begin met meer op de 2de ring maar hoe dichter ze bij het uitvak kwamen hoe minder het er werden uiteindelijk maar 20 ofzo haha

en dan steek je toch lekkker je eigen stadion in de fik (Y)

Waarschuw beheerder
donateur
voor het geval je een iq mocht bezitten van 30 of minder... Dat antwoord op die quote gaat over Ajax2 - Utrecht....

Zijn er ook hooligans met een hoger IQ dan?
Waarschuw beheerder
Qanadeez moet ff zijn kleine mondje gaan houden.
Hij loopt hier en in feyenoord topiks erg vervelend te doen.

En laat me niet lachn, hij zou nog bang zijn voor mijn moeder van 1.50 van 57 jaar.

Qanadeez = rechts.

[img]http://dance.student.utwente.nl/~partydata/images/1598/main/19150.jpg[/img]

Laat me alsjeblieft niet lachen zeg
Waarschuw beheerder
daar heb ik die foto niet voor nodig om zo een conclusie te trekken tering dat lees je toch aan de onzin
Waarschuw beheerder
Oke even een antwoord op dat domme geouwehoer van jullie alle 3... Op sbs6 werd de uitzending gestaakt vanwege die rellen, dus helaas konden jullie thuisblijvers het niet meemaken nee

2 R-Man, ja ik ben echt doodsbenauwd voor je moeder van 57 ja... Enne jouw profielplaatje identificeert zich mooi met jouw.. kakkerlak

2 ouweschool nee jouw foto is lekker smeerpijp.. ga je tanden poetsen viespeuk

Hij loopt hier en in feyenoord topiks erg vervelend te doen

godse mongool die je dr rondloopt.... Het topic is Utrecht - AJAX, dus donder jij ff lekker op met je kakkerlakken....
Waarschuw beheerder
opmerkelijk bericht hierboven. is dit zelfmoord :P

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Qanadeez, haha lekkere teletext-supporter van me.
Het mannetje is ook 1x bij #j*x geweest? Aan de hand van pappie.
Kom op die foto zegt genoeg, Stumpert :D:
Hadden we er hier pas geleden ook niet zo'n eentje uit Purmerent?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ja je hebt gelijk; ik ben pas 1 keer bij ajax geweest, we zaten op de 2de ring, lange zijde. ik was trouwens niet alleen met me vader, maar ook met me oom, en me neefjes. Echt een gezellige middag was dat. Na de wedstrijd heb ik nog wat handtekeningen gevraagd. Ik denk dat ik nog een keer naar Ajax wil
Waarschuw beheerder
Qanadeez,

Ik wil verder niet zeiken.
Maar ik kan me onmogelijk voorstellen dat je eigen supporters jou serieus zouden nemen.

Komop man, je praat veelal poep en hebt de gestalte van een softenon-kindje.
Waarschuw beheerder
Tsja, die actie op de 2e ring snap ik nog steeds niet... ondertussen stond ik met een paar man tegen een overmacht utrecht op de lange zijde eerste ring.. overigens wel goed gegaan hoor...:D heb me kostelijk vermaakt toen.
Waarschuw beheerder
Kus aan jeffrey.

Hoe is het met strijdmakker B. de Beuker??
Waarschuw beheerder
Nee geen vriend.

Maar je kon wel altijd goed om hem lachen.
Wilste praatjes, stadion alleen gezien met Sensation.

Lijkt wel een echte AjaksieT

Good luck tegen Arsenal,
zo ben ik dan ook wel weer...

BAh
Waarschuw beheerder
hey XXX- A.F.C.A. Since 1900 F.A.N. -XXX ,

ben jij diegene die altijd met zo'n dortmund vlag loopt trouwens? Dat wou ik ff tussendoor vragen..
Waarschuw beheerder
Nee, wie ik wel ben... tsja, daar kom je wel achter als je daadwerkelijk doet wat je zegt hier..;)
Waarschuw beheerder
hehehehe ik zie een wak, waar daar !!!!!!

helden
Waarschuw beheerder
jammer, anders had ik je es ontmoet... Enne laten we het houden op deed...kan niet meer nu namelijk
Waarschuw beheerder
qanadeez hou maar op iedereen lacht je al uit....
gespierde mug!!!!

ajaks2-utreg was helemaal niks gebeurt ook geen echte rellen teminste alleen klein beetje bij de rai maar dat viel ook mee

van te voren wordt er door mongolen zoals jouw zo veel op internet gelult dat het steeds moeilijker wordt dus ga met je pikkie spelen ofzo en k*nker op
Waarschuw beheerder
ja want jij kan het weten want jij was er bij...
Waarschuw beheerder
Jajajaja... rellen tegen stilstaande auto's bij de RAI...wow!
Waarschuw beheerder
Overigens staat utrecht nog fier en koen bovenaan in de internethooligan top 10...
Waarschuw beheerder
bij de rai was ik niet bij nee was gewoon met de trein combi gegaan.... wist toch al dat er niet eg veel kon gebeuren met zo veel M.E

denk dat qanadeez wel op 1 staat hoor als internet hoolie

Waarschuw beheerder
*zucht*
ga maar eerst die finaciele problemen oplossen van jullie club...want als het zo doorgaat hebben jullie helemaal nix om te supporteren voor jullie stad...etc etc....
Waarschuw beheerder
zwak argument Ceb@s, want wat gaat er gebeuren als Ajax 3e wordt????

Aandeel omlaag, spelers weg

Waarschuw beheerder
zwak argument...is gewoon zo
en als we derde worden,wat ze niet worden hebben we altijd nog steeds de CL
anders de uefa...dus...wat jij zegt is...ach laat maar ga me nest in ;)
je weet dat ik gelijk heb...
voor de rest heb ze beter zien spelen
Waarschuw beheerder
nou met ons geld komt het ook wel goed hoor....kuyt is nu ook weg ook een kleien 5 miljoen erbij

tja ajaks moet nog oppassen voor die 2de plek hoor steken teveel in de cl

feyenoord moe gewoon kampioen worden heb een bloed hekel aan die boeren die denken dat ze stoer zijn omdat er een hek tussen zit
Waarschuw beheerder
darkraver, jij bent vast de diehard hooligan van utreg of niet? Want jij wist natuurlijk al dat er weinig te beleven was bij de rai...

calimero, het aandeel staat al laagjes, dus dat maakt geen kont uit. Wij hebben tenminste nog CL geld, dus wij hoeven geen spelers te verkopen als we 3de worden,

darkraver, jij bent echt een supporter voor je club he.... SUKKEL!!!!! Omdat je weet dat utrecht niet kampioen kan worden zeg je maar dat feyenoord kampioen moet worden. ik vind dat een aktie van een holgatverkenner.... Als je voor utrecht ben dan hoop je dat utrecht kampioen word, en niet een andere club!
Althans, dat is de redenatie van een Ajacied, die alleen maar hoopt dat Ajax kampioen word, en niet een andere club...
Waarschuw beheerder
Kuyt 5 miljoen? Het bedrag lag rond de 1 miljoen euro volgens mij.

Qanadeez, misschien kan je beter zwijgen met je mooie verhalen, je zet jezelf voor lul. Misschien heb je het niet door, maar daarom deze tip.
Waarschuw beheerder
gelukkig weet ik beter dan jij....

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Haha wat zou ik jouw graag een keer tegenkomen.
Vreemd dat jij zegt dat je een die-hard bent, maar de "echte" #j*x-ieden hier kennen je niet.
Hmmm dat geeft toch wat te denken het :D:
Maak je eigen maar niet meer belachelijk en ga teletext kijken.
Je bent nu al het lachertje van PartyFlock. :D:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
qanadeez als je gewoon kijkt weet je dat het bijna niet haalbaar is voor een club om boven ajaks ,psv,of feyenoord te eindige

dat heeft met geld enz te maken.....maar dat snap jij niet

maar ik denk dat jij wel een egte hooligan ben zoals je op die foto staat :S

Waarschuw beheerder
donateur
Wat is er zowizo zo stoer en leuk aan het hele hooligan gebeuren dat iedereen het zo graag wil zijn hier?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Wat is er leuk om elk nieuwsbericht van Fok naar flock te ctrl v'en????

Man met de H. geef hem de genadeklap!!
Waarschuw beheerder
Wat een praatjes allemaal weer.

nou met ons geld komt het ook wel goed hoor....kuyt is nu ook weg ook een kleien 5 miljoen erbij

1 mil. en geen 5, dus komt mischien toch niet zo goed.
calimero, het aandeel staat al laagjes, dus dat maakt geen kont uit. Wij hebben tenminste nog CL geld, dus wij hoeven geen spelers te verkopen als we 3de worden

Het gaat niet goed met Ajax hoor, en ik hoop dat er zeker wat spelers uitgaan.
Want we betalen veel te veel loon aan spelers die wel onder contract staan maar weinig spelen of zelf helemaal niet.
Waarschuw beheerder
Geloof 1 ding nou maar, met het geld van Urtecht komt het allemaal wel goed, er zijn genoeg potentiele kopers van het stadion, een probleem is echter wel dat er zoveel spelers weg moeten. En Qanadeez, ga es naar je buurjongetje van 6, die vind je praatjes misschien wel heel stoer.
Waarschuw beheerder
Wat een relnicht zeg...

[img]http://www.weak-link.nl/Forum/html/emoticons/smileygay.gif[/img] QANADEEZ [img]http://www.weak-link.nl/Forum/html/emoticons/smileygay.gif[/img]
Waarschuw beheerder
Wat waren dat voor mooie plaatjes R ??????
Ze doen het niet echt.

Waarschuw beheerder
Hey qanadeed met je hoofd wat kom je nou praten internet hooli met je zonne brilletje mogen ze je nie herkennen bang dat je opgepakt wordt.
Wat ben je nou zonder Carlo dan daaaaaaaag.
Wij gunnen het de joden gewoon niet om kampieoen te worden ben daarom ook blij met de 3 punten ;-)

Latersssssssssssssss­ssssssss
Waarschuw beheerder
Vreemd dat jij zegt dat je een die-hard bent

volges mij zit je op lezen vriend. Dat heb ik nooit gezegd, maar goed als jij dat vind ook leuk

dat heeft met geld enz te maken.....maar dat snap jij niet

nee dat heeft met voetballen te maken, niet met geld

2 SoSsAuTrEcHt ja Carlo heeft ie lekker veel mee te maken ja stakker. Als jullie nix anders kunnen bedenken komt altijd Carlo er bij kijken. Zielig hoor

Waarschuw beheerder
QanadeeZ, ga nou maar weer je Pokemon kaartjes zoeken man...Je bent nou stoer genoeg geweest!

Waarschuw beheerder
Stoer hoor foto's op je site van Hans Kraay SR. whehehe losers PSV KAMPIOENEN!