1131x bekeken
tegen zwart rijden valt niet echt in beroep te gaan
pffff... vergeleken met iedereen hier ben ik echt erg 
Ik heb in 2002 13(!) verkeerboetes gehaald... en nee, het is niet mijn hobby
- 5 snelheidsovertredingen
- 6 parkeerboetes
- 2 verkeersovertredingen

Dit jaar valt het nog mee, 1 tot nu toe...
(het is ook een van mijn grootste voornemens voor dit jaar
)
Ik heb in 2002 13(!) verkeerboetes gehaald... en nee, het is niet mijn hobby
- 5 snelheidsovertredingen
- 6 parkeerboetes
- 2 verkeersovertredingen
Dit jaar valt het nog mee, 1 tot nu toe...
(het is ook een van mijn grootste voornemens voor dit jaar
ik heb wel een paar boetes gehad in het verleden:
3 keer geflitst
2 keer rood licht
1 keer eenrichtingsstraat
tja, waarschuwingen zullen we het maar niet over hebben
dat was met de auto,
met fiets of scooter;
1 keer helm
1 keer geen geel plaatje
1 keer geen licht (fiets)
te voet;
1 keer, JA ECHT, geloof het of niet, door het rood lopen bij een voetgangersoversteekplaats... 15 gulden
3 keer geflitst
2 keer rood licht
1 keer eenrichtingsstraat
tja, waarschuwingen zullen we het maar niet over hebben
dat was met de auto,
met fiets of scooter;
1 keer helm
1 keer geen geel plaatje
1 keer geen licht (fiets)
te voet;
1 keer, JA ECHT, geloof het of niet, door het rood lopen bij een voetgangersoversteekplaats... 15 gulden
laatste aanpassing
donateur
Ik heb gelukkig al een hele tijd geen bekeuringen meer gehad.
Maar voorheen, ook al waren ze terrecht, zocht ik altijd wel wat om over te zeiken naar ze.
Schreef ook altijd bezwaarschriften, ook al was het soms alleen maar om hun te jennen.
Maar voorheen, ook al waren ze terrecht, zocht ik altijd wel wat om over te zeiken naar ze.
Schreef ook altijd bezwaarschriften, ook al was het soms alleen maar om hun te jennen.
donateur
Soms, helaas niet altijd.
Mijn laatste bekeuring was 3 Januari voor plakken voor een feest. Zou het bedrag per post door krijgen. Nog steeds niets ontvangen.
Twee agenten waren gewoon een uur bezig op het buro om 11 posters, een stoffer en een emmer met plaksel in beslag te nemen en een bekeuring te geven.
De sukkel die mijn auto helemaal doorzocht naar posters had er echter ruim 50 niet gevonden en die hingen binnen enkele uren hehehehe!
Bekeuring kan/mag ik declareren trouwens!
Twee agenten waren gewoon een uur bezig op het buro om 11 posters, een stoffer en een emmer met plaksel in beslag te nemen en een bekeuring te geven.
De sukkel die mijn auto helemaal doorzocht naar posters had er echter ruim 50 niet gevonden en die hingen binnen enkele uren hehehehe!
Bekeuring kan/mag ik declareren trouwens!
hard rijden is wel geinig, maar ik rij nooit echt keihard, dit ook vanwege benzineverbruik
gewoon 10-20 boven toegestaande snelheid
begrijp die snelheden ook wel, maar af en toe is 80 zo langzaam als het rustig is
2 Andre: wat kost dit als ik verlies?
en wat moet ik als argument aangeven?
zeggen dat het licht oranje knipperde?
gewoon 10-20 boven toegestaande snelheid
begrijp die snelheden ook wel, maar af en toe is 80 zo langzaam als het rustig is
2 Andre: wat kost dit als ik verlies?
en wat moet ik als argument aangeven?
zeggen dat het licht oranje knipperde?
laatste aanpassing
donateur
Dit jaar al 4 bekeuringen "zucht" en allemaal terecht. Vanaf nu rij ik volgens de regels
Ben laatst ook geflitst...
Reed alleen echt veels te hard op een weg waar je volgens mij maar 80 mag reed ik langs de flitspaal met iets van 125

Ja ik weet dat dom is, helemaal als het donker is zie je die krengen nie...
Ik reken op een boete van rond de 300 euro, maar als ik lees dat 33 km te hard 115 euro is dan zal dit misschien meevallen.
Let's hope...
Of weet iemand exact wat de boetes zijn bij te hard rijden?
Reed alleen echt veels te hard op een weg waar je volgens mij maar 80 mag reed ik langs de flitspaal met iets van 125
Ja ik weet dat dom is, helemaal als het donker is zie je die krengen nie...
Ik reken op een boete van rond de 300 euro, maar als ik lees dat 33 km te hard 115 euro is dan zal dit misschien meevallen.
Let's hope...
Of weet iemand exact wat de boetes zijn bij te hard rijden?
I see...
Zal wel rond de 250 euro zijn
Damn dat is echt wel veel centjes
Ouders natuurlijk pissed...
Geen eigen bolide dus altijd met moeders auto de weg op, dus komt boete ook op mn moeders naam.
Zul je zien dat ze gaan blaten dat ik voorzichting moet zijn en blabla..,.
Weet iemand ook hoe lang het duurt voor een boete binnenkomt.
Ik reken op iets van een maand ofzo...
Zal dan leuk verjaardagscadeautje zijn...
Zal wel rond de 250 euro zijn
Damn dat is echt wel veel centjes
Ouders natuurlijk pissed...
Geen eigen bolide dus altijd met moeders auto de weg op, dus komt boete ook op mn moeders naam.
Zul je zien dat ze gaan blaten dat ik voorzichting moet zijn en blabla..,.
Weet iemand ook hoe lang het duurt voor een boete binnenkomt.
Ik reken op iets van een maand ofzo...
Zal dan leuk verjaardagscadeautje zijn...
Da's minder ja! Pfff...
Soms kan het echter nog wel meevallen, reed laatst (dacht ik) 140 op de snelweg, geflitst dus... Na het ontvangen van de boete bleek het 134 te zijn, en na meetcorrectie 129... waardoor het net 28 eurotjes werd...
Maar voor jou, Dr. Quipers, zal het wel minder positief uitpakken, balen joh!!!
Soms kan het echter nog wel meevallen, reed laatst (dacht ik) 140 op de snelweg, geflitst dus... Na het ontvangen van de boete bleek het 134 te zijn, en na meetcorrectie 129... waardoor het net 28 eurotjes werd...
Maar voor jou, Dr. Quipers, zal het wel minder positief uitpakken, balen joh!!!
zeker een maand ja, maar dan heb je nog 2 maanden ofzo om t te betalen en dan moet je bezwaar aantekenen,dan sturen ze nog een machtiging terug omdat t op je moeders naam staat moet je binnen 3 weken terug sturen en dan moet nog het bezwaarschrift worden behandeld, zou je die verliezen heb je altijd nog een half jaar de tijd gehad om het te betalen 
Ik heb er al genoeg gehad 
Ben vaak geflitst, en dan ook nog eens bij wegwerkzaamheden..dus dubbel zoveel..
Ook voor fout parkeren al genoeg... parkeervergunning niet achter me ruit doen zodat ze hem voor je neus uitdraaien...parkeren op invalideplek maar zo stom da ik da zelf niet eens zag..
Ik is blonT!
aaaaaaarch wat heb ik de pest aan die gasten!!!
Ben vaak geflitst, en dan ook nog eens bij wegwerkzaamheden..dus dubbel zoveel..
Ook voor fout parkeren al genoeg... parkeervergunning niet achter me ruit doen zodat ze hem voor je neus uitdraaien...parkeren op invalideplek maar zo stom da ik da zelf niet eens zag..
aaaaaaarch wat heb ik de pest aan die gasten!!!
Leer jij niet van bekeuringen dan.....
Ik bedoel, nu ik weet dat ik geflist ben let ik echt wel veel beter op mn snelheid.
Ik weet hier in de buurt nu wel alle flitspalen en als ik op de snelweg het gas ff intrap check ik ook regelmatig mn spiegels of er nie 1 of andere Sjaak van de politie mij onopvallend probeert te volgen...
Ach die maximum snelheden zijn ook gewoon kut...
Ik bedoel, nu ik weet dat ik geflist ben let ik echt wel veel beter op mn snelheid.
Ik weet hier in de buurt nu wel alle flitspalen en als ik op de snelweg het gas ff intrap check ik ook regelmatig mn spiegels of er nie 1 of andere Sjaak van de politie mij onopvallend probeert te volgen...
Ach die maximum snelheden zijn ook gewoon kut...
Als ik een bon krijg maak ik altijd bezwaar ook al ben ik zelf fout. Bezwaar maken doe ik zelfs tot aan de kantonrechter. Het kost me toch niets meer dan de boete en heb dus niets te verliezen. Voordeel is wel als ik in het gelijk wordt gesteld krijg je ook nog rente kan eisen
Info stuur dan effe een pb ook bij bezwaar hulp 
Uh nee ik zal er ook nie echt van leren...
Nou ja als mn ouders eens gaan zeggen dat ik de auto eerst komende tijd niet meer mag lenen denk dat ik er dan wel van zou leren...
Betekent nl. geen bezoek meer kunnen brengen aan leuke dames...

Moet ik die deze maand maar extra vaak opzoeken
Nou ja als mn ouders eens gaan zeggen dat ik de auto eerst komende tijd niet meer mag lenen denk dat ik er dan wel van zou leren...
Betekent nl. geen bezoek meer kunnen brengen aan leuke dames...
Moet ik die deze maand maar extra vaak opzoeken
laatste aanpassing