Partyflock

Forumonderwerp · 600778
2837x bekeken
Waarschuw beheerder
Wij zijn twee wilde meiden van 20 jaar en hebben af en toe een one nightstand, onze vraag is vooral bedoeld voor de heren, voel jij je wel eens misbruikt na een one night stand......of kan je er makkelijk mee omgaan???

Dikke kus,

Van

Tank girl en Fantasy woman
Waarschuw beheerder
De opening van dit forum:
wij zijn twee wilde meiden van 20 jaar en hebben af en toe een One-night-Stand

is een beetje ongelukkig gekozen en had zo uit de Penpalsrubriek van de Tina kunnen komen, maar het feit dat vrouwen meteen als sletten gezien worden als ze one-night-stands hebben terwijl mannen helemaal 'The Man' zijn als ze een 'wijf gescoord'hebben....Dat vind ik een beetje triest! We leven in 2003 en ik geloof dat vrouwen inmiddels net zo veel rechten als mannen hebben dus als vrouwen zin hebben in de lusten en niet de lasten dan zijn het niet meteen sletten!

juist. al moet ik er wel even aan toevoegen dat wanneer t blijft bij die ene nacht t niveau ook niet boven 'snack-sex' uitkomt. en das jammer ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Ik stap al overal en nergens, als ik er tijd voor heb...

Werk zelf ook in een soort horeca-gelegenheid, dus moet af en toe wel rekening houden met mijn werkschema...

Waarschuw beheerder
donateur
geeft niet, ik ben gewoon erg oprecht, dat kan positief zijn, maar ook negatief, ben niet te beroerd iets liefs te zeggen, maar ook niet om iemand onderuit te halen. Ook vrienden spaar ik niet daarin;D

Maar lief dat je het me vergeeft:)
Waarschuw beheerder
tank girl: oei dan lijken we best veel op elkaar, dat was zeker schrikken???? hihihi.....
Op mijn werk wordt ik ook als moeilijk of bitch beschouwd, maar ik kom gewoon voor mijn mening uit dat moet toch kunnen???
Waarschuw beheerder
[img]http://opkikkertje.nl/smilies/transport/auto010.gif[/img]@ miech

Soort zoekt soort en uiteindelijk past ook op jouw POT een deksel
Waarschuw beheerder
whehehehehaaaaa.

Waarschuw beheerder
donateur
wat een kansloze neanderthalerreply zeg, valt me zelfs van jou tegen
Waarschuw beheerder
donateur
Dat is logisch, Miech.

Ze komen uit Eemnes. ;-P

Waarschuw beheerder
Als je als "heer" voor een One Night stand kiest neem je al direct het besluit dat je die ochtend netjes vertrekt of haar het huis uit flikkert, zie daar geen enkel probleem in en vind niet dat je dan achteraf moet zeuren dat je gevoelens gekwetst zijn. Als is dat laatste volgens mij meer iets waar vrouwen last van hebben. Toch? Alhoewel sommige mannen het ook kunnen hebben alleen begin er dan niet aan.

Maarja One Night Stands, zelf doe ik er (zo goed als, voordat ik bepaalde mensen over me heen krijg :P) niet aan, voornamelijk dankzij bovenstaande reden, meestal wil ik meer, en meer en meer :P en dat is niet de bedoeling.
Waarschuw beheerder
Voel je je aangesproken wat die laatste zin betreft miechje? algemeen bedoeld hoor maar als het voor jou nu nogsteeds van toepassing is... ja...

Waarschuw beheerder
ik ben er een voorstander van wel de lusten niet de lasten hahahaha
heb een relatie van 8jaar achter de rug en ik heb niets liever dan een one nightstand ;p want een relatie is maar kut!!!!!!dat gezeik altijd!
Waarschuw beheerder
donateur
One night stands moeten gewoon kunnen!! Als je beide (of met z'n 3e) weet dat het zo uitpakt, dan heb je ook geen reden om je gebruikt te voelen, want je beleeft er immers beide plezier aan lijkt me...:)

Tank girl en Fanasy woman komen ook nog uit Amsterdam, hmmmmmm ;)

Waarschuw beheerder
donateur
ja, meneertje neanderthaler, omdat je mijn naam erbij zette in die reply, en zelfs jij met je beperkte intelligentie bevat dat de enige die zich aangesproken moet voelen door deze aantijging mijn persoontje is
Waarschuw beheerder
een verlate reactie @ Monster ce Fælhæs:
Er staat nergens hoor dat ze met zoveel mogelijk jongens naar bed gaan! Dat jij het sletten vind, prima, dat is jou mening, interesseert mij niets, maar ik heb er mijn mening over en dan hoef je niet meteen beginnen te schelden. Als jij in een forum andermans mening niet eens kan respecteren:S
Naziehoer

alleen al het feit dat je hiermee scheldt bewijst je intelligentie. Ik ben geen nazi en ik ben geen hoer:S
Ow en over dat kleurtje, die bevalt me prima ja:)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
zo een reactie zegt 1 ding: uitgeluld
Waarschuw beheerder
@inonde:
alleen al het feit dat je hiermee scheldt bewijst je intelligentie

dank je voor het compliment!

dames en heren,

er is bewezen dat ik intelligent ben... :respect:

en miech, dat had je niet verwacht he! beter lezen joh...

Waarschuw beheerder
donateur
had het niet tegen jou:)

Waarschuw beheerder
Je moet gewoon de dingen doen waarbij je je prettig voelt. Ik kan me best voorstellen dat mensen het een uitdaging vinden om een ONS te regelen. Persoonlijk vind ik het nix :S

Waarschuw beheerder
donateur
Als je mekaar echt leuk vind ik wel beter, maar one night stand geen problemen mee. Moet alleen wel van tevoren duidelijk zijn hoe de vork in de steel zit.
Bedoel: kan me voorstellen dat mensen zich gebruikt voelen als je doet of er veel meer in zit. Als gewoon van tevoren duidelijk is dat het ff voor 1 nachtje is, ligt het toch echt aan de persoon zelf als deze zich vervolgens gebruikt gaat voelen.

Waarschuw beheerder
Inderdaad, zolang beide partijen er goed van op de hoogte zijn wat de ander wil, vind ik het nooit een probleem.
Waarschuw beheerder
id id ...

:gaap: @ miech

Blaat !
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
2 Jeffrey77:
Daar ben ik het wel mee eens ja, die ander moet wel vantevoren weten waar hij/zij aan toe is!
Waarschuw beheerder
Tank girl, maar dan mag iemand mij toch even vertellen, stel je voor je komt iemand tegen, je denkt "mwhaa voor een avondje zie ik het wel zitten" je zegt toch niet he zullen we sexen maar dan wel voor een avondje????"" dat gaat toch allemaal vanzelf??
Waarschuw beheerder
donateur
OK, ff voor de duidelijkheid, ik heb er dus geen ervaring mee, maar je kan toch erover beginnen, voordat je uberhaupt iets doet.

Zo van: "Moet je luisteren, ik wil dit alleen voor de lust. Ik ben verder niet verliefd op je of zo, dus ik wil dat je weet dat dit slechts eenmalig is."

Misschien ietwat anders geformuleerd, maar dan ben je toch duidelijk en eerlijk? En dat is toch een mogelijkheid?

Of zeg ik nu iets stoms?
Waarschuw beheerder
Nee, je zegt niet iets stoms maar het lijkt mij gewoon raar om dat te zeggen.... je neemt iemand mee naar huis van het een komt het ander en dan zeg je moet je luisteren ik wil dit alleen voor de lust, Ik ben verder niet verliefd op je of zo, dus ik wil dat je weet dat dit slechts eenmalig is????

Hmmm ik ga de tekst uit mijn hoofd leren... (k)
Waarschuw beheerder
donateur
Je mag het wel een keertje uitproberen op mij hoor. :devil:

8)8)8)
Waarschuw beheerder
Ik ben het geheel met Fanta & tank eens.
(en natuurlijk inonde (l))

Als je met meer verschilende mensen naar bed gaat ben je continu aan het leren. Je bent als het ware je skill aan het bij werken.
En daarom heb ik liever een sletje dan een nog on belegd kadetje. Die moet je nog alles leren en je kan je ei er gewoon niet bij kwijt. Tenzij je natuurlijk happly in love ben maar dat is vaak toch niet zo.

Hoe kun je zien dat je met een ervaren persoon in bed licht zonder wat gedaan te hebben. Kaal of mooi geschoren dat zijn de mensen die er van houden en die ervaring hebben.

Dus Fanta en Tank ga zo door en als jullie het eerste boek van the heilige KAMASUTRA door hebben. Bel me dan eens een keer op kunnen we lekker gedachtes en ervaringen uitwisselen. ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Als je allebei van te voren weet dat het een one-night stand is en daar duidelijk over bent, waarom zou je je dan misbruikt voelen?
Waarschuw beheerder
2 tankass en fantasy cock...[img]http://opkikkertje.nl/smilies/februari/3lol.gif[/img]
[img]http://home.wanadoo.nl/arfman/forum/attentionwhorebeach.jpg[/img]
Waarschuw beheerder
PhoS, nee jij trekt volle zalen wil je zeggen???
Waarschuw beheerder
[img]http://home.wanadoo.nl/arfman/forum/wtfdog2.jpg[/img]
*schud zijn hoofd*

helaas voor sommigen is het plaatje in mijn vorige post niet te begrijpen...

Waarschuw beheerder
PhoS, nee jij trekt volle zalen wil je zeggen???

krijgt hij een lamme hand van :9
(denk ik )

Waarschuw beheerder
2 Inonde: Your place or my place??? ;););)
Waarschuw beheerder
One night stand is af en toe wel leuk
Geen gezeur aan je kop :D
Waarschuw beheerder
donateur
like you know that Wassink

Waarschuw beheerder
Beste wat er is, en ik voel mij zeker niet misbruikt daarna.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
zou wel eens een foto van jou (ja want het is ecgt bs dat ze met zijn 2en zijn) willen zien T&FS.... gaaan we een pol houden wie er echt de volste zalen trekt (lees rukt)

Waarschuw beheerder
donateur
even los van onze schermutseling veritas, ben ik het volledig met je eens:)
Waarschuw beheerder
donateur
Dan wil ik ook ff reageren.

Ze ziet er erg leuk uit. :D

En nee, ik treed verder niet in details, maar ik ben wel 1 van de gelukkigen die foto mocht zien.
Waarschuw beheerder
@ Djèwwie jij ontzettend gelukkig persoon die er op deze aardkloot rondhobbelt :D Hoest met Rosanne? weet je waar ze woont? :s

@ Miech ;) ik zie dat jullie dikke Pf vriendjes zijn?

Ik stond vanochtend op en dacht : ik zou echt zo graag een foto van die meid(en) willen zien.

IIG: ik heb een vrijkaart gekregen van mijn vriendin om 1x vreemd te gaan... HEEL BIZAR maar waar... Ik ga er niet op in want het wordt nooit meer hetzelfde als ik (of zij in het ergste geval) met iemand anders het bed deel. ZO raar... Ik heb genoeg aan haar en ja... 1x.... IK HOU NITE VAN ONE NIGHT STANDS!!!!!! :(

One Girl TO Rule Them All gna gna ;d
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Tank girl: dank je wel Djewwie je bent een schat!

zoals ik al tegen Djewwie heb gezegd ik heb een uitzondering gemaakt om te laten zien hoe ik er uit zie, en Hij heeft mij beloofd deze foto aan niemand te laten zien, ik weet dat hij zich er aan houdt, dus pech voor jou
Waarschuw beheerder
owjee....

Als de wereld nou 1 groot diep zwembad zou zijn geweest, was jij er één die aan de zijkant met een haak in d'r nek mag rondspartelen.

Wat boeit mij jou foto nou?
K4nSl00S !
Waarschuw beheerder
wat zeur je dan! jij vraagt er toch om of niet soms, damn!
Waarschuw beheerder
als je zo wijs kan doen tegen PhOS over volle zalen trekkel ben ik wel is benieuwd of jij vollere zalen kan treken

:x
Waarschuw beheerder
Hmmm heb ik dat erbij gezegd dan?? don't think so!!!!!!!

wat een moeilijk gedoe zeg en dit op vrijdagmiddag, we gaan lekker het weekend in ik heb hier geen zin in
Waarschuw beheerder
whehehehehe.....WWW.­gooijeirritatieslos.­NL
Waarschuw beheerder
www.hetisweekend!eni­khebdrastschnieuwein­telligentienodigande­rsbenikinstaatinmeei­gentuintepissenenmel­ktegeven.nl

ROFL goed weeknd ;d
Waarschuw beheerder
Fantasy woman:Het is blijkbaar voor jou al te laat om nieuwe intelligentie op te doen, als je vriendin al een vrijkaart aan je geeft om iemand te naaien