One night stand is af en toe wel leuk
Geen gezeur aan je kop
Geen gezeur aan je kop
zou wel eens een foto van jou (ja want het is ecgt bs dat ze met zijn 2en zijn) willen zien T&FS.... gaaan we een pol houden wie er echt de volste zalen trekt (lees rukt)
@ Djèwwie jij ontzettend gelukkig persoon die er op deze aardkloot rondhobbelt
Hoest met Rosanne? weet je waar ze woont? 
@ Miech
ik zie dat jullie dikke Pf vriendjes zijn?
Ik stond vanochtend op en dacht : ik zou echt zo graag een foto van die meid(en) willen zien.
IIG: ik heb een vrijkaart gekregen van mijn vriendin om 1x vreemd te gaan... HEEL BIZAR maar waar... Ik ga er niet op in want het wordt nooit meer hetzelfde als ik (of zij in het ergste geval) met iemand anders het bed deel. ZO raar... Ik heb genoeg aan haar en ja... 1x.... IK HOU NITE VAN ONE NIGHT STANDS!!!!!!
One Girl TO Rule Them All gna gna
@ Miech
Ik stond vanochtend op en dacht : ik zou echt zo graag een foto van die meid(en) willen zien.
IIG: ik heb een vrijkaart gekregen van mijn vriendin om 1x vreemd te gaan... HEEL BIZAR maar waar... Ik ga er niet op in want het wordt nooit meer hetzelfde als ik (of zij in het ergste geval) met iemand anders het bed deel. ZO raar... Ik heb genoeg aan haar en ja... 1x.... IK HOU NITE VAN ONE NIGHT STANDS!!!!!!
One Girl TO Rule Them All gna gna
laatste aanpassing
owjee....
Als de wereld nou 1 groot diep zwembad zou zijn geweest, was jij er één die aan de zijkant met een haak in d'r nek mag rondspartelen.
Wat boeit mij jou foto nou?
K4nSl00S !
Als de wereld nou 1 groot diep zwembad zou zijn geweest, was jij er één die aan de zijkant met een haak in d'r nek mag rondspartelen.
Wat boeit mij jou foto nou?
K4nSl00S !
als je zo wijs kan doen tegen PhOS over volle zalen trekkel ben ik wel is benieuwd of jij vollere zalen kan treken

www.hetisweekend!enikhebdrastschnieuweintelligentienodigandersbenikinstaatinmeeigentuintepissenenmelktegeven.nl
ROFL goed weeknd
ROFL goed weeknd
goh... wat relaties betreft kan je duidelijk merken dat je A maagd bent, B duidelijk en overtuigend een aantal chromosomen tekort komt of C je echt niet slim bent.
Voor de rest niks op je aan te merken hoor. Het moge duidelijk wezen dat ik hier te maken heb met een volstrekt Schizofreen persoon die qua knapheid en persoonlijkheid wel lijkt op Gholem alleen één tegenstelling tussen jou en Gholem: Gholem was cool.
doei
@ The master:
jaja, ze bestaan nog echt.
Voor de rest niks op je aan te merken hoor. Het moge duidelijk wezen dat ik hier te maken heb met een volstrekt Schizofreen persoon die qua knapheid en persoonlijkheid wel lijkt op Gholem alleen één tegenstelling tussen jou en Gholem: Gholem was cool.
@ The master:
[offtopic]
onzinnig gepost
[/ontopic]
NEE IK VOEL ME WEL/NIET GENAAID ALS IK EEN ONE NIGHT STAND HEB GEDAAN:
dorrhalen wat wel/niet van toepassing is
onzinnig gepost
[/ontopic]
NEE IK VOEL ME WEL/NIET GENAAID ALS IK EEN ONE NIGHT STAND HEB GEDAAN:
dorrhalen wat wel/niet van toepassing is
Fantasywoman: Hey Verfucky, dat jij nou eenmaal nare ervaringen mee hebt gemaakt met een one night stand, misschien 1x te veel in je kont genomen, wil nog niet zeggen dat iedereen er precies zo over denkt en dezelfde mening deelt als jij. En ik voel me zeker NIET genaaid als ik een one night stand heb gehad. 
Tank & fanta hebben helemaal gelijk, wat is er met die jongen aan de hand, hij loopt iedereen af te zeiken!
voor Tank en Fanta
@ ZoefJe 
=VeRiTaS= BuMaYe
Muuahahahahahaa
=VeRiTaS= BuMaYe
Muuahahahahahaa
laatste aanpassing
jezus wat een prolerarisch gezeik van die twee wijven. fucking super-boerinnen zijn het... lekker neuken in de stal, tjongejonge wat een schapen. ze weten nix beters te verzinnen dan dat veritas zijn speelgoed is afgepakt of te vaak in zn reet is geneukt... *schud zijn hoofd*
aangezien veritas met een aantal sterke dissen komt moet ik toch wel concluderen dat het ongeveer 2-0 staat voor veritas.
mensen die aan one-night-stands doen hebben (helaas voor hun) nog niet de ware gevonden... once you experience that, you'll never wanna be used again...
boyaka! stelletje fuckers! *ploink*
aangezien veritas met een aantal sterke dissen komt moet ik toch wel concluderen dat het ongeveer 2-0 staat voor veritas.
mensen die aan one-night-stands doen hebben (helaas voor hun) nog niet de ware gevonden... once you experience that, you'll never wanna be used again...
boyaka! stelletje fuckers! *ploink*
blijkbaar uitgeluld?
<<======
![[img]http://www.clanbase.com/img.php?url=tom.gamepoint.net/pics/saturdaynighthitler.gif[/img]](http://www.clanbase.com/img.php?url=tom.gamepoint.net/pics/saturdaynighthitler.gif)
<<======![[img]http://www.clanbase.com/img.php?url=tom.gamepoint.net/pics/saturdaynighthitler.gif[/img]](http://www.clanbase.com/img.php?url=tom.gamepoint.net/pics/saturdaynighthitler.gif)
laatste aanpassing
ROFL @ Nerve
@ B-real => yepz
@ B-real => yepz
Ik heb twee keer een one night stand gehad met dezelfde jongen!! 
Maar we hadden alle twee dezelfde indruk voor een keer misschien twee keer en thats it!!!
We zijn nu beste vrienden en gaan regelmatig stappen... Maar ik hoefde me niet gebruikt te voelen tenminste dat ligt aan de jongen wat die voor indruk geeft!!!
Maar ik vond het super rielx

Dus maak je niet druk is nergens voor nodig denk ik!!
Maar we hadden alle twee dezelfde indruk voor een keer misschien twee keer en thats it!!!
We zijn nu beste vrienden en gaan regelmatig stappen... Maar ik hoefde me niet gebruikt te voelen tenminste dat ligt aan de jongen wat die voor indruk geeft!!!
Maar ik vond het super rielx
Dus maak je niet druk is nergens voor nodig denk ik!!
Ik vind een one-night-stand een super uitvinding! En de andere optie is een lange vaste relatie, ertussenin vind ik maar niets, en gebruiken is niet erg, als het maar wederzijds is...jij gebruikt mij voor een nachtje en ik gebruik jou!! Ontbijtje daarna hoort er wel bij...
mail maar voor een datum hahahah!!






![[img]http://home.wanadoo.nl/arfman/forum/wtfdog2.jpg[/img]](http://home.wanadoo.nl/arfman/forum/wtfdog2.jpg)






![[img]http://forumpics.phreakers.net/backup.jpg[/img]](http://forumpics.phreakers.net/backup.jpg)

![[img]http://home.wanadoo.nl/arfman/forum/largepenis.jpg[/img]](http://home.wanadoo.nl/arfman/forum/largepenis.jpg)