Partyflock
 
Forumonderwerp · 600763
­ Nederland
Ik vraag me af of er nog meer Mensen zijn hier die ook een motorrijbewijs hebben. En waar ze dan op rijden?
Ik zelf rijd al bijna 1 jaar een Suzuki GSX 600F
Uitspraak van TerrorJan op donderdag 3 januari 2013 om 21:02:
Niet meer veel hier...


zal aan het jaargetijde liggen

heb vorige week nog een kleine ronde gereden.kon het niet laten gezien ik net een buell gekocht heb :)
laatste aanpassing
Nice,vaker wel mooie buels gezien.
Kon het ook niet laten en ben afgelopen weekend gewoon een stukje gaan toeren :P
Een rode Ducati Desmo Paso 750 van '90
Uitspraak van TerrorJan op donderdag 10 januari 2013 om 06:36:
Nice,vaker wel mooie buels gezien.
Kon het ook niet laten en ben afgelopen weekend gewoon een stukje gaan toeren :P


ben een echte buell liefhebber .rij al vanaf mijn eerste motor buell.heb er wel nog een paar andere motoren er bij gehad ,maar die bleven telkens in de garage staan omdat de buell telkens mijn voorkeur kreeg.

en nu maar weer wachten tot de lente :(
Uitspraak van Dinges <3 op zondag 13 januari 2013 om 04:18:
Een rode Ducati Desmo Paso 750 van '90


termignoni`s er op? heeeeerlijke sound :)
laatste aanpassing
Uitspraak van -={SingleStyle}=- op woensdag 19 september 2012 om 19:37:
Ja ja ... eindelijk wat veranderd haha het begint na een jaar bijna weer op een motor te lijken! start ook nog

Netjes,ziet er goed uit voor de leeftijd.
Heb dezelfde gehad,nu een wat nieuwere.
Al na de baan geweest?
Nee. ding is bijn klaar,stepjes errop, kettingeleider,ketting errop en rem ontluchten..
Eens kijken of ik beetje geld ervoor terug kan krijgen.. bij nader inzien geen tijd voor.
Heb bouwvergunning voor schuurtje langs het huis daar wil ik eerdaags mee gaan starten.
Zonnepannelen plaatsen bij mezelf en een maatje,helpen straten bij hem etc etc...
bieden mag :). Zit kenteken op!
Damn winter :(
De SV is niet meer :(

Maar over een paar weken mag ik dit fietsje ophalen
 
Mijn motor is inmiddels verkocht :) Hoop dat de nieuwe eigenaar er veel plezier en veilige km's mee heeft... Misschien dat er weer een ander komt als ik meer tijd heb, maar voorlopig even niet..
Jammer sin! maar fijn dattie verkocht is!
Sow,zou niet zonder motor kunnen :P
 
Weet iemand hoe lang je minimaal moet rijden als een motor al >6 maanden niet gebruikt is? Is wel aangesloten aan de druppellader.

Wegens een knieblessure heb ik lang niet kunnen rijden op mijn mooie er6f :'(
As het goed is is je accu dan gewoon op peil gehouden door de druppel lader... gok dat een kwartiertje rijden zonder licht al voldoende stroom opwekt om te kunnen starten.

Kheb mijn cr ook verkocht. Lekker bezig met een schuur aanbouwen aannhet huis dan kunnen we weer speeltjes stallen haha.

Heel misschien heb ik eerdaags een gsxr600 voor klein prijsje van mijn zwager. En die zal ik over paar weken te koop zetten :). Wil nu een naked! Heb leuke sv1000s gezien maar wil liever een z1000
Gixer 600 gekocht inmiddels :) bj 2001. mag weg voor 2400 vaste prijs. nette motor . geel met zwart.

Binnekort dan eindelijk mijn hobby schuur wind en waterdicht.










Woon je op een industrie terrein? :P

Mijn harley gaat ook de handel in. ben blijkbaar niet man genoeg om in deze houding op een motor te zitten, krijg altijd last van mn rechter been, zo erg zelfs dat ie na een half uur kompleet verlamd is en ik niet meer kan remmen.
dus als iemand nog interesse heeft ineen supernette v rod :)
Industrie terrein? Lol een recreatiewoningen park bedoel je
ik vind dat op de achtergrond echt iets van een bedrijfsloods weg hebben haha
Ennuh bedankt hea! Haha kutjong! Jij woont in een garage das weer wat anders! Haha
Lekker aan het klussen hoor :) Issie al af?
Nee helaas nog niet. Hebben gister het latste deel gemetseld
En het kozijn met deuren geplaatst. Resultaat word mooi!
Vandaag komt een kennis langs voor afspraak voor het voegen/ woning gevels laten reinigien ivm jleurverschil van de jarelange vervuiling te minimaliseren.
Ook a een start gemaakt met straatwerk. Werken alleen de za of zo per weekend erraan ivm tijd tekort of het weer dat tegen zit effe paar dingen kopen/bestellen dan willen we zaterdag de balklaag van het dak gaan maken,platen errop,omgehoogde randen maken,gat errin voor de lichtstraat. Dan nog een lange loodband plaatsen daarvoor moet er een rij stenen ui te bestaande gevelworden gehakt en terug geplaatst wrden. Dan kan de dakdeker komen het dak te isoleren en te branden. Dan kan ik mijn vloerverwarminf spul bestellen,vloer storten en coate,. Binnewandjezetten en isooleren met steenwol . Dan komt het leukste! Inrichten. Foto volgd :)
 
VFR800, machtig fijne machine!

Deze zomer wrs mee op vakantie naar Zuid-Frankrijk (op aanhanger aangezien vriendin en dochter ook mee mogen:P)

In september VRO doen, lijkt me erg leuk ook
Ah, nog eventjes bezig dus. Foto's zijn altijd leuk!

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 21 juni 2013 om 10:10:
Deze zomer wrs mee op vakantie naar Zuid-Frankrijk (op aanhanger aangezien vriendin en dochter ook mee mogen:P)

Da's nog eens luxe op motorvakantie gaan! ;)
 
Uitspraak van DEMON op vrijdag 21 juni 2013 om 11:56:
Da's nog eens luxe op motorvakantie gaan

Hehe ja. Of lui. Maar goed, vriendin houdt niet van motorrijden en mn dochter is nog te jong, dus mooie oplossing zo. En meer dan 1000km snelweg voor je er bent is ook niet aantrekkelijk op een motor. Platte banden, gare rug dit dat
 
Wheelie Crash
laatste aanpassing
@
Richard :yes:

Wat heeft je doen kiezen om voor de FZ8 te gaan en niet de FZ1?
Uitspraak van Baas op woensdag 26 juni 2013 om 15:26:
@
Richard :yes:

Wat heeft je doen kiezen om voor de FZ8 te gaan en niet de FZ1?


Denk 4000 bijna verschil in nieuwprijs... als de fz1 zelfde nieuwprijs zou hebben als een fz8 dan had ik wel overwogen een nwe fiets te kopen
Uitspraak van -={SingleStyle}=- op dinsdag 2 juli 2013 om 16:14:
Denk 4000 bijna verschil in nieuwprijs... als de fz1 zelfde nieuwprijs zou hebben als een fz8 dan had ik wel overwogen een nwe fiets te kopen


O wist ik niet.. Snap eigenlijk ook niet waarom er zoveel verschil in zit dan. Oke remmen zijn wat zwaarder maar toch.
Uitspraak van -={SingleStyle}=- op dinsdag 2 juli 2013 om 16:14:
Denk 4000 bijna verschil in nieuwprijs... als de fz1 zelfde nieuwprijs zou hebben als een fz8 dan had ik wel overwogen een nwe fiets te kopen


Juist!
Ik kwam er met de dealer niet uit.
Ook al betrof het een overjarige FZ1.

En de FZ8 is voor mijn doeleinde, wat KD's en zonnige tochtjes prima.
Net wat meer koppel dan dan een 600cc
 
Gisteren me nieuwe motor opgehaald; Yamaha MT03
Nog steeds blij met mijn 600'tje :D

Beide mooie fietsen Chris en Vibez(y)
 
Uitspraak van Richard :yes: op woensdag 17 juli 2013 om 08:26:
Beide mooie fietsen Chris en Vibez(y)


Thanks. Toch een treurig moment om mijn R6 te laten gaan. Maar wat een lol heb ik een deze fiets!
Vorige week reed ik met mijn motor na me werk. Toen liep die opeens op twee cilinders en aangezien ik geen zin had om verder te rijden had ik me motor na de lokale garage gebracht hier. Nu zijn twee boegies vervangen en deed die het weer. Ook heb ik maar me achterband vervangen anders krijg ik een boete.
Nu werd ik dus gebeld door de garage dat de motor van de brug af is gevallen. Nu een deuk in de tank en voetstep afgebroken. Natuurlijk gaan ze hem weer reparen maar baal hier wel van. Ook baal ik ervan dat de garage drie weken dicht is nu ivm vakantie. Kon me motor wel ophalen maar had toen niemand om me te brengen. Verwacht eigenlijk wel korting op de factuur van de band en de boegies want heb dus nu wel een motor met overgespoten tank.
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 19 juli 2013 om 13:48:
Thanks. Toch een treurig moment om mijn R6 te laten gaan. Maar wat een lol heb ik een deze fiets!


Waarom heb je je r6 weg gedaan en ga je terug na iets minder sportiefs? of zie ik dit verkeerd?
 
Uitspraak van Baas op dinsdag 30 juli 2013 om 15:43:
Waarom heb je je r6 weg gedaan en ga je terug na iets minder sportiefs? of zie ik dit verkeerd?

Dat zie je niet helemaal verkeerd, maar wel een beetje. :)
Met de MT kan ik ook heel sportief rijden, maar op zijn eigen manier. Koppel onderin en weinig toeren. Snelheidsbeleving is anders en bochten maken voelt prettiger. De snelheid ligt veel lager. Wind mee loopt hij op top 160km/h. Maar ik mis de R6 niet.
Uitspraak van verwijderd op donderdag 1 augustus 2013 om 16:54:
Dat zie je niet helemaal verkeerd, maar wel een beetje. :)
Met de MT kan ik ook heel sportief rijden, maar op zijn eigen manier. Koppel onderin en weinig toeren. Snelheidsbeleving is anders en bochten maken voelt prettiger. De snelheid ligt veel lager. Wind mee loopt hij op top 160km/h. Maar ik mis de R6 niet.


Mede daarom zit ik te denken om over n jaar of twee over te stappen op een Z750 of iets dergelijks. Wat meer koppel onderin en een lekker stuurgedrag.
Ik kan het alleen (binnenkort) niet over mijn hart krijgen om de 600 weg te doen haha :P
 
Uitspraak van ChrisRaw op donderdag 1 augustus 2013 om 19:42:
Mede daarom zit ik te denken om over n jaar of twee over te stappen op een Z750 of iets dergelijks. Wat meer koppel onderin en een lekker stuurgedrag.
Ik kan het alleen (binnenkort) niet over mijn hart krijgen om de 600 weg te doen haha :P

Het blijft een vier cilinder. Ik zou eens gaan rijden op een twee of één cilinder.
Het is net of minder cilinders, meer karakter betekent. :)
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 3 augustus 2013 om 21:28:
Het blijft een vier cilinder. Ik zou eens gaan rijden op een twee of één cilinder.
Het is net of minder cilinders, meer karakter betekent. :)


Ja binnenkort maar eens een proefritje aanvragen ;)
 
Zo, net terug uit Frankrijk, Dordogne. Motor mee gehad op de aanhanger. Man man, wat een mooi stuurwerk daar. Amper een recht stuk weg gezien :D
laatste aanpassing
Werkzaam bij Hard Audio Events
Artiest {SHOWLIST artist 65376, 76174}
zit er aan te denken toch maar m'n motorrijbewijs te gaan halen.

eerst even kijken hoe het met de regeltjes zit met het behalen ervan :P
Uitspraak van LaBellaa. op dinsdag 20 augustus 2013 om 07:52:
Te koop:
http://www.marktplaats.nl/a/motoren/motoren-yamaha/m704247059-nette-yamaha-yzf-r6-met-veel-extra-s-bouwjr-2009.html?previousPage=lr

Met pijn in mijn hart, bied ik mijn R6 te koop aan. Ik verkoop hem in verband met verhuizing - bij mijn nieuwe stekkie helaas geen plek meer.

Het is een zeer nette R6 met veel extra's! Zie advertentie.


als ik jou erbij krijg dan koop ik hem!:D


Yes! eindeijk weer eens verder gewerkt aan mijn garage/schuur. vloerverwarming gelegd en morgen gaan we vloertje storten,dan laten drogen en coaten! kan die eindelijk ingericht worden.

ktm strippen deze winter, frame coaten,blok onder handen nemen.
Uitspraak van -={SingleStyle}=- op vrijdag 27 september 2013 om 20:09:
Yes! eindeijk weer eens verder gewerkt aan mijn garage/schuur. vloerverwarming gelegd en morgen gaan we vloertje storten,dan laten drogen en coaten! kan die eindelijk ingericht worde


nu nog coaten.. vocht is er nog niet geheel uit
voor de nieuwschierige ook maar foto's geplaatst.

Ziet er netjes uit :yes:
Kawa te koop Z750 schade motor . kan rijdend mee!

Uitspraak van stivoman op maandag 30 september 2013 om 11:15:
mijn combi RR + TT


Dat is geen echte movistar, of wel..?
Uitspraak van stivoman op maandag 30 september 2013 om 11:15:
mijn combi RR + TT


RR (L)

Mijne is de winterstalling maar weer in gegaan.
Met m'n SLK kom ik de winter wel door :)
Mijn RR staat te koop btw. Ik wil een SP2. Of een SP1 :D