Partyflock
 
Forumonderwerp · 600763
­ Nederland
Ik vraag me af of er nog meer Mensen zijn hier die ook een motorrijbewijs hebben. En waar ze dan op rijden?
Ik zelf rijd al bijna 1 jaar een Suzuki GSX 600F
Vind die stoppie wel netjes :yes:
http://www.motorshopper.nl/advertentie/21626/Kawasaki-ZX-6R/Lichte-schade-motor-Kuipen-en-knipperlichten.html

Voor de handige een kleine klus.
Uitspraak van s^nny op vrijdag 29 juni 2012 om 19:20:
ik rij een kanarie gele honda cbr 600rr


mede RR rijder :P
 
Is er hier nog iemand opzoek naar een 'nieuwe' motor? Ik wil de mijne verkopen :) Yamaha R6 bouwjaar 2003. Kmstand +/- 25.000

laatste aanpassing
 
Ik reed een yamaha fazer 600. Totdat woensdag mijn rijbewijs ingenomen werd :(...
 
Uitspraak van verwijderd op zondag 22 juli 2012 om 12:47:
k wil de mijne verkopen :) Yamaha R6 bouwjaar 2003. Kmstand +/- 25.000

Net ding. (Y) Maar niet aan mij besteed. Ik houd mijn R6 '99 totdat ik genoeg heb om een '06 of nieuwer te kopen.

Of ik stap van SS af...
 
Ik wil ook van SS af... Ik wil iets wat lekkerder zit, waar je relaxter een paar uur mee kunt touren.. :)
zaterdag eindelijk weer eens blokje om gedaan met r1.... laag stof errop niet normaal 8)

Accu was helemaal dood kon een nieuwe kopen 124.50 :P fijn zo'n drupperlader te hebben maar niet gebruiken :$
 
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 31 juli 2012 om 18:30:
Ik wil ook van SS af... Ik wil iets wat lekkerder zit, waar je relaxter een paar uur mee kunt touren..

Precies. Of dat je relaxt naar je werk gaat. (Y)
Zat vandaag eens te kijken naar KTM SuperDuke. Die dingen hebben ook wat... Helaas zijn ze nog wat prijzig en heb ik mijn eigen nog. :)
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 31 juli 2012 om 18:30:
k wil ook van SS af... Ik wil iets wat lekkerder zit, waar je relaxter een paar uur mee kunt touren..


thundercatje kopen? Weet nog een leuke te koop :)
 
Uitspraak van DEMON op woensdag 1 augustus 2012 om 07:15:
thundercatje kopen?


Nope. Meer een naked, denk ik.
 
Artiest {SHOWLIST artist 71043, 34323}
over 2 weekjes me Suzuki TL1000R! Dat is pas een motor om op te geile!
 
Artiest 3ckus
Uitspraak van verwijderd op donderdag 2 augustus 2012 om 03:29:
over 2 weekjes me Suzuki TL1000R! Dat is pas een motor om op te geile!


Heb nu iets vergelijkbaars:
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 31 juli 2012 om 19:48:
Precies. Of dat je relaxt naar je werk gaat. (Y)


school/werk kan prima met mijn RR hoor, zit prima :)
Maar zou stiekem wel een hypermotard willen hebben... :$

Of een sp2 :kwijl:
ultiem speelgoed
ktm 690 smc
staat nu stil, heeft onderdelen nodig. De helft heb ik al. Ik heb er sinds mijn 18de op gereden tot mijn 25ste, daarna stak de ouderdom op en begon hij te haperen. de 3de versnelling doet het niet (tandwiel) en de elektra wilde niet meer. Dus nieuwe kabelboom en tandwielen.

Suzuki GT750, 3 cilinder twee takt uit 1975.
En zijn er nog mensen naar de MFMM geweest vandaag?

Ik wel en heb op de heenweg m'n eerste schuiver met de motor gemaakt. Het linkervalblok heeft zijn werk goed gedaan: alleen wat krassen, kappen zijn nog heel en de motor rijdt nog :)
Mijn ego is alleen gedeukt :P
laatste aanpassing
ieder jaar gaan der hoopjes mensen onderuit bij/onderweg van/naar MFMM :X

Dit jaar niet geweest..
Ik ook niet.. Er was een zuipfeest in het dorp.. :p

@ DEMON, Het is niet zo hard gegaan dan?
laatste aanpassing
Uitspraak van Sven 'M' op vrijdag 17 augustus 2012 om 09:28:
en tandwielen.


Eentje is genoeg hoor. ;)

Is een kwaal van de gt750. Maar mooie fiets hoor! Met de originele 3 in 4?
ben zelf met motor rijbewijs bezig ben net begonnen en hoop hem gauw te halen wat een genot op een motor zeg :O
de eerste dingen heb ik al gekocht volgende maand ga ik een pak halen :)

ik heb ook al een helm laarzen en handschoenen :D




13 september moet ik voor me theorie (spannend)
Die handschoenen zijn super!

Ik hoop dat je een goede versie van Shark hebt. Heb zelf 2 Sharks gehad, met de eerste tegen de vangrail geklapt en de 2e gebruik ik nu. Maar die is toch wel wat minder dan de eerste... Mindere pasvorm, meer windruis, etc. Zat ook wel een prijsverschil in van 150~200 euri..
weet iemand of deze hollandsch gebrouwen pracht nog rijdt????
heb echt weinig wind geruis in de helm pasvorm is precies goed voor me hoofd al zeg ik het zelf :) dus tot nu toe weinig te klagen :)
de handschoenen en laarzen zijn echt super (Y)
welke heb jij nu dan?
laatste aanpassing
Uitspraak van huugie op woensdag 5 september 2012 om 23:53:
k heb ook al een helm laarzen en handschoene


Mooi spul. Ik heb ook een Shark helm de RSR2 mat zwart. Zit prima en is veilig. Ik leef nog na 2 ongelukjes 8)

Morgen me motor weer ophalen. ff weg geweest voor een beurt en nieuwe achterband. Toch maar weer voor de michelin power 2CT gegaan. Prima band voor op straat en kost maar €123 (Y)

Weekend wordt mooi weer dus kan weer rijden.

trouwens volegens mij een vreemd geluidje als ik rij. Vooral in zijn 4 als ik gas geef hoor je zachtjes een soort zoom. Laat je gas los dan hoor je niks. Twee maten hebben erop gereden en horen niks, maar die hebben teveel gerukt in hun leven, wan ter is zeker wel een zachte zoom geluidje :yes:

Iemadn een diee wat het zou kunnen zijn?
thnx

is het alleen een zoom als je gas geeft ? misschien een voorbeeld van het geluid?

wat voor motor heb je?
zou zo onderhand ook wel graag willen rijden op eigen motor maar nog maar ff geduld hebben
Uitspraak van huugie op donderdag 6 september 2012 om 10:37:
de handschoenen en laarzen zijn echt super (Y)
welke heb jij nu dan?


ik heb deamen leathers handschoenen en sidi laarzen. Types moet je me niet vragen, ik heb geen flauw idee :D
Ik heb dat allemaal alweer een jaartje of 4-5 :P
Uitspraak van huugie op donderdag 6 september 2012 om 12:59:
is het alleen een zoom als je gas geeft ? misschien een voorbeeld van het geluid?

wat voor motor heb je?


ja alleen bij gas geven. een voorbeeld.... uhhmmm gewoon zachtjes hoor je zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz :)

heb een ninja '99

Uitspraak van Judas :[ op donderdag 6 september 2012 om 13:13:
sidi laarzen


(Y)
me 2 vind het fijne laarzen.

zitten goed en ventileerd.

Gaan wel 10 jaar mee
Uitspraak van Judas :[ op maandag 3 september 2012 om 13:27:
@ DEMON, Het is niet zo hard gegaan dan?

neuh, was pas net onderweg, dus banden nog een beetje koud en redelijk rustig aan het rijden (niet rustig genoeg blijkbaar...) Maar, motor-doctor heeft 't gechecked en hij is gezond verklaard (m.u.v. zijn schaafwondjes)

Uitspraak van huugie op woensdag 5 september 2012 om 23:53:
k heb ook al een helm laarzen en handschoenen

Nice (Y)

Uitspraak van Judas :[ op donderdag 6 september 2012 om 13:13:
sidi laarzen.

schijnen wel goed te zijn :) heb je de 'doorwaai ' of de waterproof?
Uitspraak van DEMON op vrijdag 7 september 2012 om 00:38:
schijnen wel goed te zijn :) heb je de 'doorwaai ' of de waterproof?


Ik heb echt geen flauw idee :x
Ik denk de waterproof 8) Aangezien er geen 'luchtgaten' oid erin zitten
Uitspraak van Tha_RaveBeast op donderdag 6 september 2012 om 13:40:
ja alleen bij gas geven. een voorbeeld.... uhhmmm gewoon zachtjes hoor je zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

heb een ninja '99


niet is van je uitlaat systeem dat er ergens iets lekt ofzo
Nee dan zou dat bij elke versnelling te horen moeten zijn.

van de week opgehaald met nieuwe achterband en beurt laten geven. Monteur rondje op laten rijden en hij zegt dat je het bij elke versnelling hoort en dat dat de overbrenging is. Alleen hoor ik het duidelik bij de 4e versnelling en andere niet. Mjahh heb wel wat gehoor beschadiging door al die feesten :p

Moet wel ffrustig aan doen met een nieuwe achterband voelde hem in het begin wel btje weg glijden :rot:
Uitspraak van Tha_RaveBeast op dinsdag 11 september 2012 om 08:25:
Nee dan zou dat bij elke versnelling te horen moeten zijn.

van de week opgehaald met nieuwe achterband en beurt laten geven. Monteur rondje op laten rijden en hij zegt dat je het bij elke versnelling hoort en dat dat de overbrenging is. Alleen hoor ik het duidelik bij de 4e versnelling en andere niet. Mjahh heb wel wat gehoor beschadiging door al die feesten

Moet wel ffrustig aan doen met een nieuwe achterband voelde hem in het begin wel btje weg glijden



nou ja kan ja er niets aan laten doen dan?
ja dat zal wel had vandaag weer rijles en de band is niet zo mooi rond zeg maar dus ging wat platter door de bochten zeg maar en toen was het net alsof hij weg glee maar was niet zo

btw donderdag me theorie gehaald yeah in november zodra ik 21 ben gelijk avb doen en afrijden
Ja ja ... eindelijk wat veranderd haha het begint na een jaar bijna weer op een motor te lijken! start ook nog :)


Uitspraak van huugie op zaterdag 15 september 2012 om 17:51:
w donderdag me theorie gehaald yeah in november zodra ik 21 ben gelijk avb doen en afrijden


Feli (Y)
Maatje van me heeft een supernette daytona gekocht. Heeft ie m nu al verbouwd tot stuntert... Eeuwig zonde vind ik het.
zo ik heb afgelopen weekend een pak gekocht en vind dat alles super bij me kaar past zo

helm en pak passen idd goed bij elkaar (Y)
Yo Singel!

Heb je toevallig nog een moer + verstelblokje liggen voor een achteras? Ik ben ze kwijt.. 8)
Heb ik heeel miss liggen op een oud wiel.
Www.sonnymxparts.nl heeft ze haast zeker te weten liggen 2e hands.
Super relaxte man en zeer schappelijke prijzen. kom er al jaren met motoren en auto's voor onderdelen of reperaties die ik zelf niet doenof kan zonder brug
 
http://www.motorshopper.nl/advertentie/25186/Suzuki-GSX-R-600/Custom-GSX-R-600-srad.html

Motor kope;)? zitte ook nog nieuwe kleine led achterknipperlichten op.
yes vrijdag mag ik afrijden (A) nou maar hopen dat de sneeuw hier in emmen en omgeving weg blijft
Ben der bang voor... Maar veel succes!!
En geslaagd Huugie?
jeeaa, tell us!
Ik haat herfst en winter :(