IS het veel werk of moeilijk om een verlagings setje te vervangen van de motor?
IS het veel werk of moeilijk om een verlagings setje te vervangen van de motor?
nee maar waarom zou je hem willen vervangen. Is nou niet echt een heel slijtage gevoelig onderdeel
Is meestal 1 bevestigings-punt (
Dus wil hem verlagen
ik ben drie jaar terug in mijn vakantie op Gran Canaria in elkaar getrapt door ongeveer 10 Spanjaarden.. reden?? onbekend..
Ik heb net mn brommert weggebracht, nieuwe achterband erop, nieuwe ketting en tandwielen en een onderhoudsbeurtje.
hier nog foto`s van mijn fietsje trwns.. kheb ze eindelijk ^^
ging lekker tot me voorvork begon te lekken, waarschijnlijk keering na de klote, najah dan ma de gedachte bandje ff oproken
lekker besig, gewoon redelijk laag in de toeren, kookt die over
Gek he, warm weer. Koelvloeistof/Radiateur krijgt geen koeling van rijwind en jij loopt die motor op z'n donder te geven.
@ Martijn..... Ga je vrijdag nog naar zandvoort naar cicuitsessie van de peugeot GTi club????
Ik wil toch even mijn nieuwe aanwinst laten zien hier
Ik wil toch even mijn nieuwe aanwinst laten zien hier. Het is een street triple uit juni 2009 geworden. vandaag opgehaald en het rijd super. Vooral de 3 cilinder is echt heerlijk. Moet wel nog een beetje wennen aan het rijden met een naked. Stuurt toch wel heel anders dan mijn oude gsx-r srad vind ik. Vooral in de lange bochten. voelt hij wat zenuwachtiger aan.
Yo dude, ik ga het niet redden. Zit eind van de week in eindhoven op cursus...... redt het niet om op tijd in zandvoort te zijn helaas.
Al vindt ik de SRAD mooier![]()
Ik wil toch even mijn nieuwe aanwinst laten zien hier. Het is een street triple uit juni 2009 geworden. vandaag opgehaald en het rijd super. Vooral de 3 cilinder is echt heerlijk. Moet wel nog een beetje wennen aan het rijden met een naked. Stuurt toch wel heel anders dan mijn oude gsx-r srad vind ik. Vooral in de lange bochten. voelt hij wat zenuwachtiger aan.
verder had een nog een paar mooie spiegels te koop, maar daar is een andere PFer me aan het pose...
Me is back in town 8 daagjes naar het buitenland geweest.
pff nog een kleine 3 weken voordat ik eindelijk mag afrijden...
ben echt best zenuwachtig nu, ondanks dat ik het overdag redelijk kalm kan houden droom ik elke nacht weer dat het fout gaat
WIE heeft zijn telefoonnummer?!
denk dat ik ook kom.
Gaat Demon vanaf de Mac in aarsfoort noord mee rijden?
denk dat ik ook kom.
Gaat Demon vanaf de Mac in aarsfoort noord mee rijden?
die rijd met de thunderpoesjesclub mee als het goed is
met de bus is toch niks aan
Zijn er nog die naar de MFMM gaan, zondag?