Partyflock

Forumonderwerp · 600640

Waarschuw beheerder
Dames, ik ben benieuwd waar voor julie de grens ligt met het laten zien van wat je in huis hebt door middel van je lichaam. Het lijkt elk feest verder te gaan en je ziet geen verschil meer tussen danseressen en het publiek.

Verder ben ik eigenlijk wel nieuwsgierig of je dan als meid zijnde niet enorm lastig gevallen word. Veel mannen kunnen zich na wat biertjes niet zo goed inhouden en gaan dan in al het lekkers knijpen dat ze tegenkomen. Ik kan me voorstellen dat meiden die er flink bloot bij lopen als eerste de klos zijn bij zulke(lastige) figuren omdat een (bijna) naakte vrouw de man natuurlijk toch wel prikkeld. :-)

Overigens vraag ik me ook af hoe je ouders op zulke outfits reageren. Ik kan me voorstellen dat ze het maar niks vinden. In hun tijd was dit volgens mij niet echt aan de orde. :-D
Artiest {SHOWLIST artist 61069, 10100, 62386}
Waarschuw beheerder
ja vraag ik me soms ook wel eens af.. net of SOMMIGE dames het erom doen.. om aangekeken aangeraakt te worden door jan en alleman :S :BAh:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik zelf ging voorheen echt met nog net geen koltrui aan de deur uit.. het idee dat iemand kon zien wat ik zoals jij het noemt in huis heb vond ik verschrikkelijk.. Maar ja alsnog waren er mannen die dachten alles te mogen zeggen en het liefst nog aan te raken... Nu draag ik kleding waar wel wat zichtbaar is maar niet dat alles er half uithangt om het netjes te zeggen.. EN nog denken mannen alles te kunnen en mogen.. Ik denk dat ze dat wel houden ook tis iets wat bij hun IMAGO hoort :D ( okeej mannen ga maar flink tegen me in :P:P)
Verder moet ik je wel gelijk geven dat het kleding bedekt alles steeds MINDER wordt.. Soms denk ik bij mezelf als ik een meissie zie lopen in een outfit : goh je heb zo weinig aan je kan net zo goed niets aandoen en je vraagt erom om lastig gevallen te worden ( wat ze natuurlijk zelf dan weer ten strengste ontkennen)..
zo je vraag genoeg beantwoord :)
Waarschuw beheerder
nou ik ben best wel preuts op feesten.. geen topjes die zo kort zijn dat ze bijna niks bedekken :s
ik heb meestal gewoon een spijkerbroek en een shirt aan.. :D
maar dat helpt nog niet altijd nee..
soms w8en ze totdat m'n vriend drinken gaat halen ofso en dan gaan ze slijmen %) dan denk ik bij mezelf, het ligt tog echt niet aan mij! :p

Waarschuw beheerder
gewoon sok in je poerpert en je komt er wel :D

Waarschuw beheerder
soksoksoksoksoksokso­ksok, ok sorry ontopic weer :p
Waarschuw beheerder
De kunst is juist om aantrekkelijk te zijn met zo min mogelijk bloot. Als ze dat lukt dannuh zie je mij :kwijl:
Ik vind het beetje jammer dat er meiden zijn die alleen op die manier aandacht kunnen/willen trekken.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Ga ook nooit zo bloot naar een feest. M'n feestkleding moet lekker en gemakkelijk zitten, en echt op m'n gemak zou ik me niet voelen als ik me zou (ont)kleden als sommige dames. Doe mij maar een spijkerbroek met een topje, zodat ik ook nog zonder weg te vriezen naar huis kan.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik hou wel van blote kleding, maar ik moet me er wel in op m'n gemak voelen.
Heb geen zin om de hele avond op te gaan letten of alles nog wel recht zit.

Maar kleding dragen om op te vallen is volgensmij helemaal niets mis mee. Ook al moet kali ervan kotsen. Als dat je nou een goed gevoel geeft!
Ik hou niet zo van kleding die iedereen draagt.
Zeker voor een feest vind ik het leuk om de hele week al beetje besug te zijn met wat ik aan ga trekken. Doen volgensmij veel meisjes.

Waarschuw beheerder
donateur
Ik vind niet-bloot vaak veel mooier dan alleen een bikini. Maar ja, smaken verschillen.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Ik vind het leuk om een beetje bloot te gaan maark ga niet zow heel ver....
Van die meiden met hotpans of alleen een string en chaps vind ik gaaf maar dat vind ik niet staan bij mij....
Iedereen moet gewoon lekker aan trekken wat ze mooi vind. Ik vind meiden in van die lekkere stampbroeken en een stoer shirtje ook heel sexy!
Waarschuw beheerder
Stampertje (y)

je hoeft niet per se halfnaakt rond te lopen om er leuk uit te zien.. :)
Waarschuw beheerder
Ik vind dat je je ook TE bloot kan kleden.. Hot pants enzo.. dat vind ik gewoon niet iets voor op een feest.. Er lopen ook genoeg vrouwen rond die het volgens mij doen als schreeuw om aandacht ( en dames voel je nu niet meteen aangesproken.. bedoel het in het algemeen).
Ik kleed mezelf zoals ik zei redelijk bloot maar wel zo dat er meer dan genoeg voor de fantasie van een jongen overblijft...
greetzz..

Waarschuw beheerder
sexy door niet te bloot, ben ik t mee eens, een zwarte broek met een zwart truitje kan ook heel sexy zijn bij wijze van. ik vind dat hele blote niet mooi....ik hou er sowieso niet van dat mannen je zomaar aanrake of van die typische openingszinnen te gebruiken.
Ik ga meestal gewoon in een broek en truitje naar een feest, maar dan weer net iets aparter als normaal.

Ieder, die zich verschillend kleed, kan op haar manier ook heel sexy zijn

Waarschuw beheerder
donateur
Niet bloot daar hou ik nie van.Persoonlijk vind ik die korte broekjes,hotpants,he­le korte rokjes enz waar ze vaak in lopen op feesten 3x niks ze moeten het allemaal zelf weten maar mij nie gezien
Artiest Pato
Waarschuw beheerder
donateur
ach.... het is gewoon leuk voor een jongen om naar te kijken....geef het eerlijk toe

maar het idee erachter dat je op zo'n manier aan je aandacht moet komen vind ik dan weer een afknapper...

als mijn vriendin in een hotpants en bikini naar een feest zou willen zou ik dr echt opsluiten :P

vind trouwens strakke kleding veel sexier dan blote kleding

Waarschuw beheerder
donateur
kep dr geen problemen mee om redelijk bloot uit te gaan. Niet omdat ik nou zo graag zoveel mogelijk van mezelf laat zien, maar ik vind dat je op een feest best iets aparts aan mag doen. Ik ga echt niet in bikini of catsuit naar school ofzo.
Ik vind het sowieso lekker zitten, als ik in een spijkerbroek uitga loop ik me heel de avond op te fokken omdat ik het zo warm vind.
En ik vind het leuk staan, tis mijn stijl en als anderen dat niet leuk vinden.. nou so be it. kan ik niet mee zitten.
En er zijn altijd wel jongen die je proberen te versieren, of je nou een coltrui aandoet of hotpants. En als ze denken dat ze zomaar aan me mogen zitten.. think again. Ik ben geen slet en als je aan me zit zonder uitnodiging word ik nijdig. Aandacht is leuk, maar ik doe het er niet om. Ik voel me gewoon prettig in die kleren en daar gaat het uiteindelijk om.
en over mijn ouders.. die laten me wat dat betreft helemaal vrij. Mijn mama gaat zelfs mee pakjes kopen, en dit weekend heeft ze me een heel tof maar ook wel heel bloot pakje cadeau gedaan. hotpants & kort topje. Ze maakt er wel s grapjes over maar vind ook: je bent maar 1 keer jong, en je moet lekker aantrekken waar je zin in hebt :)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Ik deed eerder ook gewoon een spijkerbroek aan en een topje maar ben de schaamte voorbij en durf nu ook wat blotere kleren aan... mijn toppunt was toch wel Awakenings waar ik een hotpants en bikini aanhad... Daar niet zoveel last gehad van mannen.... Op Multi vorige week had ik een lange rok en een redelijk bloot topje aan... Wel aandacht maar geen vervelende mannen ofzo...

Wat me wel opvalt is dat als je bloot gekleed gaat je erg veel boize blikken van de dames die niet zo bloot gekleed zijn krijgt (omdat hun vriendjes naar je kijken denk ik haaha) en de mannen weinig kleren zien als een uitnodiging om aan je te zitten vooral als ze eraan zijn.... Aandacht is leuk maar het kan ook tever gaan... Ik heb nu wat blotere kleren omdat ik me niet meer schaam voor mezelf en omdat ik het dan niet zo fucking warm heb.. Rokjes roelen echt wat dat betreft...

Mijn vriendje vind t ook wat minder, juist door die mannen die denken dat ze aan je mogen zitten zonder uitnodiging... Die ergert zich er wel aan.. maarja.. als je uit je dak gaat en er blij uitziet krijg je toch aandacht, of je nou een coltrui aan hebt of een sexy pakje.. Een muurbloempje half naakt krijgt ook geen aandacht...
Waarschuw beheerder
Het ligt eraan naar wat voor soort feest ik ga:P

ik ga niet in een sexy outfit naar hellraiser of Master of Hardcore:D

Maar op de love parade of Dance valley zou ik wel een gave outfit aandoen en dat bestaat soms uit een rokje met truitje :P

Maar meestal gewoon een broek met een truitje daar voel ik me het lekkerste in:d
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Beetje bloot is leuk, maar teveel niet.
En t moet idd wel goed blijven zitten, anders loop je de hele avond alles op te hijsen en recht te trekken enzo, das heel vervelend

Waarschuw beheerder
Tja wat versta je onder erg bloot. Ik loop er nooit extreem bij, maar het ligt er ook aan waar ik naar toe ga. Het lastigvallen valt reuze mee, je kan het ook opzoeken. Me ouders zeggen soms wel iets over hoe ik me kleed, maar het is toch me eigen keus en ik voel me er lekker in.

Waarschuw beheerder
t hangt er natuurlijk vanaf waar ik heen ga.
blote benen en blote buik vind ik echt te; 1 van de 2 is beter.
ik kan er af en toe best bloot bij lopen, maar zolang ik er niet ordinair uitzie, vind ik t best.
ik draag zoiezo nooit wit, maar zwart, dat vind ik ook een verschil.
daarbij maak ik mij meestal vrij kinky op, de meeste jongens vinden dat toch al niet-sexy, heb dus weinig last van vervelende mannen, als zou ik bijna niks meer aan hebben.
ik vind dat er een heel groot verschil in zit, in hoe je je bloot brengt.
in een bikini met veel goud om en rode lippenstift vind ik het dus echt ordinair, maar een bikini met je kop vol met vlechtjes en 'lieve makeup' op, is weer een heel ander gezicht!!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb meestal een lange broek aan met een truitje..
Maar soms wel een bikini topje..
Een rokje doe ik ook weleens aan maar dan heb ik er weer een wat bedekter truitje op aan..

Een hotpants vind ik erg mooi om te zien bij andere meiden die een goed figuur hebben maar zelf zou ik er niet in lopen op en feest.. gewoon omdat ik het type er niet voor ben..

Wat klein-p@rty-mens zegt kan ik me wel in vinden.. het ligt er vaak aan hoe je er verder uitziet.. kwam make-up enzo.. en bij de een vind ik het heel netjes staan en bij de andere ordinair.. ligt aan de combi..
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Zolang het maar niet ordinair is idd..
Maarja aantrekkelijk zijn zonder bloot is pas echt aantrekkelijk :D
Waarschuw beheerder
Wat ik draag is compleet afhankelijk van mn stemming. Je kan mij in een galajurk op een feest vinden, in een wijde broek met dikke trui, of met een bikinitopje of hotpants. In alle kleuren van de regenbroek. Ik heb alles in mn kast hangen en draag waar ik zin in heb.

Ik loop er nooit ordinair bij en als ik iets bloots aantrek combineer ik het met wat vaags, stoers of wat dan ook, gewoon een betje humor in je kleding. Lastiggevallen word ik eigenlijk altijd wel een keertje. Of ik nu in de kroeg ben of op een feest, er lopen altijd zatte boeren rond. Die brullen iets over je maffe groene haar ;-), je blote reet of dat je lekkere tieten hebt. Ze doen maar, ik heb er schijt aan. Alskerels echt vervelend worden en aan me gaan zitten merken ze dat snel genoeg want dan word ik boos en zeg er wat van, of geef ze een mep.

Ik val ook op vrouwen en ga toch ook niet aan ze zitten als ze weinig kleding aanhehben? Maar wat me wel opvalt is dat je vooral hele andere aandacht krijgt als je niet ordinair bent. Bloot is leuk en wackiejacky blijft gewoon vooral een beetje gek, niet ordinair, hoe bloot het ook is!!! :-)
Waarschuw beheerder
Ik vind mooi vrouwelijk gekleed mooier dan half naakt rondlopen in hotpants ofzo :S. Het moet in ieder geval een beetje stijl hebben en niet te ordinair worden dat vind ik echt afschuwelijk.

Het moet wel een beetje spannend blijven wat je onder de kleding hebt zitten ;-) En tja of het verschil uit maakt bij de mannen weet ik niet. Veel blijven er toch aan je plukken of aan je zitten hoe netjes ik er soms ook uit zie :vaag:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik hoop toch niet dat we met z'n allen weer gaan verpreutsen!

Het is toch een feestje of niet. Het feit dat meisjes er zo flamboyant bij gaan lopen draagt zeer zekers mee aan de feestvreugde...

En ik denk dat de meeste meisjes het best leuk vinden om aanspraak te hebben op feesten..toch!

Waarschuw beheerder
dat ligt er helemaal aan, ik ga naar een feest voor de muziek e.d., ik ga niet half naakt rondlopen voor de mannen, want daar kom ik niet voor.

Waarschuw beheerder
Ik sluit me aan bij WJ!!!! Ik stem mijn kleding af op mijn stemming! Als ik een beetje lekker in mijn velletje zit, is dat in mijn kleding terug te vinden :D Wat iemand anders ervan vind, doet me nix.... Ze nemen me maar zoals ik ben!!! Meestal krijg ik altijd leuke reacties :D Ik bedoel: het is toch feest!!!!!

Waarschuw beheerder
Ik zit altijd graag ergens aan ;) :P
Waarschuw beheerder
ik geef wendy19 en innOcent gelijk
kijk als een meid te bloot is vind k er niet eens wat aan dan vraagt ze erom en kwijlt iedereen over haar heen. als een vrouw met KLEREN aan ook sexy kan zijn zonder alles bloot te geven heb je pas een echte mooie dame.
als jij alleen in je bh en rokje op feest loopt ofzo dan denkt iedereen alleen daar wil k over heen:S:S das gewoon triest
Waarschuw beheerder
harderwijker: juist jij snapt het :P

Waarschuw beheerder
Wat een prietpraat..... Alsof ze dat niet denken, wanneer je kuis gekleed bent.
Waarschuw beheerder
kuis? lol..

ja dan zullen ze het ook wel denken alleen de ogen zullen eerder vallen op bloot

Waarschuw beheerder
Och als n meid zich er lekker in voelt en t ziet dr mooi uit... pffff ja waarom niet...
Er zal best wel weer n groot verschil zitte tussen bloot en ordinair..vind ik!

Waarschuw beheerder
jah bloot kan inderdaad best sexy zijn maar ook heel erg ordinair, helemaal gelijk in
Waarschuw beheerder
kijk als er een meid sexy (bloot) langskomt tuurlijk kijk k maarja k zou eerder achter een meid aangaan die met meer kleren aan ook sexy en mooi is k vind het gezicht toch ook heel belangrijk en ja sommige meiden kleden zich ook zo bloot omdat ze gezien willen worden en dat vind k jammer je komt er voor de gezelligheid en feest niet voor gezien te worden

Waarschuw beheerder
ik vin wel da de mannen hier eerlijk zijn. meeste mannen zeggen oh lekker wijf, zou ik t wel een keer op kennen en bla bla en vinden alles mooier dan zijn eigen vriendin.....vind t wel leuk dat de meesten hier er toch niet altijd zo over denke

Waarschuw beheerder
ok, iedereen moet zoiezo dragen wat ie zelf leuk vind, maar wat ik echt echt afschuwelijk vind, is wanneer een meid een paar pondjes teveel weegt, ze zich nog in een strak topje en rokje wurgt!
iemand die daarintegen een perfect lichaam heeft(wat heet perfect, ok), mag dat best laten zien!!
Waarschuw beheerder
2lieke en vrouw is geen vrouw zonder karakter ze moet pittig wezen maar ook heel lief en ze moet niet op elk feest op willen vallen als weet k veel wat snapje als je mooi bent mag je dat best laten zien maarja je hoeft er niet over dreven mee te pronken das niet leuk voor andere meiden die misschien niet oz mooi zijn en k denk dat ook mannen daarop af kunne knapen
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
heb je zeker gelijk in, ik heb een hekel aan pronken, sommige mensen moeten er nou eenmaal meer voor doen om er leuk uit te zien dan andere, dat zal altijd zo blijven.
Waarschuw beheerder
Staren naar meiden met veel bloot:
Mannen denken aan sex.

Staren naar meiden met weinig bloot:
Mannen denken aan liefde.

Klopt niet helemaal, maar zoiets is het wel.

Waarschuw beheerder
+1
Toen ik een stuk jonger was kleedde en danste ik mij uitdagender,maar nu ben k er inmiddels achter dat je dan vooral verkeerde jongens aantrekt.:bah:
Nu ga ik naar hardere feestjes en dan kun je moeilijk met een rokje gaan stampen die uiteindelijk tot je middel is opgekropen of zo'n lage decollete dat je jezelf elke keer bijna knock-out slaat.
Ik houd alles goed bedekt maar wel strak en als ik t warm krijg dan rol ik mijn shirt altijd omhoog. De meesten denken dan uiteraard dat ik dat voor aandacht doe,maar laat ze maar lekker denken zolang ik me maar kan laten gaan!:bounce:
Waarschuw beheerder
ja k vind dat veel vrouwen op feesten zich kleeden om gezien te worden en dat is jammer en vaak ook nog zulke jonge meiden:S:S:S als je zo de aandacht moet trekken dan weet k wel ander beroep maarhe ga zo niet op feestjes lopen.
maarja k denk ook dat als de meiden niet meer zo gekleed zouden gaan dat er ook minder mensen gaan er zijn altijd van die :Smannetjes:S
Waarschuw beheerder
Ik ben het helemaal met klein P@rty mens eens...

die wijven die een paar pondjes teveel wegen en dan veel bloot laten zien ga ik zelf ook aardig van over me gier :bah:

Waarschuw beheerder
Tis heel simpel: veel meiden die flink bloot gekleed gaan doen dat voor de aandacht van mannelijke bezoekers. Noem het maar een simpele gedachte maar het is zo.

Kijk maar naar de foto's hier op PF. Staat er een leuke foto van een meid met een coltrui aan, dan staan er maar een paar opmerkingen bij, maar heeft ze weinig aan, dan zijn de replies niet aan te slepen, laat staan al die kwijlende smileys.... :S
Waarschuw beheerder
donateur
niet verder dan kort rokje en topje
Waarschuw beheerder
donateur
Niet verder dan rokje en kort truitje (was met carnaval dan )
Waarschuw beheerder
ik draag soms een kort rokje, maar mn buik zul je nooit zien...
misschien een topje met een v-nek maar ook niet die bikini topjes....

en als mensen aan me zitten krijgen ze een trap. kleed ik me al "niet bloot" aan, en dan gaan ze toch aan me zitten. OP ZOUTEN!
Waarschuw beheerder
That's the spirit ambs.partyjunkie! (y)

:)

Waarschuw beheerder
Sommige kunnen het echt wel hebben hoor en dan vind ik het ook wel lef om in kort truitje en minirok te lopen..
Ik ga wel bloter naar feesten dan als ik gewoon uit ga, want ik werk in een kroeg en daar kent bijna iedereen je (en dan krijg je al snel van die ogen..) Maar goed blijft dan toch vaak bij kortere topjes, ik voel me toch t lekkerst in een lange broek!
Maar idd mensen moeten wel hun klauwen thuis houden of je nou veel aan hebt of niet!
Waarschuw beheerder
donateur
Zo bloot mogelijk

Waarschuw beheerder
donateur
ik vind het trouwens wel een dom vooroordeel dat als je erg bloot gekleed naar een feest zou gaan, dan je dan gelijk dom bent ofzo en geen respect hebt voor jezelf.
al loopt een meisje in dr blote kont rond, dan hoeft ze echt nog niet gelijk een makkelijke slet ofzo te zijn, en dan kan ze nog wel heel gezellig zijn en hersens hebben!
Waarschuw beheerder
Heb je gelijk in, Nancy. Het is dom, van de kleren op de character te sluiten. Iedereen heeft een andere smaak! Hoewel ik het wel lullig vind, als iemand deze kleren alleen voor aandacht aandoet, zo iets snap ik niet. Zo maak je uit je zelf niets verder dan een object(ik bedoel daarmee alleen die, die zich slechts voor aandacht bloot kleden, niet die, die het gewoon leuk vinden!!!).Ik zelf ga niet zo erg bloot op feesten, tenminste niet in een bikini-topje of hotpants, vind ik niet leuk. Sommige meisjes staat zo een outfit wel goed, maar mijn smaak is het niet.

Waarschuw beheerder
:bounce: Rondlopen, dansen of zitten. Het maakt niet uit! Trek aan wat je leuk vind. Het is tenslotte een party! :bounce: :kusje:
(k)
Waarschuw beheerder
+1
ik vind dat iedereen aan kan trekken wat ie leuk vind.. of het nou bloot is of gewoon gekleed, het gaat erom dat je lekker in je vel zit tijdens het feeste.. ik zelf heb wel eens kleding aan dat toch veel been en buik laat zien, maar ik kleed me niet zo omdat ik graag aandacht wil, het is eerder dat ik het gewoon leuk vind om beetje buik of been te laten zien, en tenslotte als je het figuur er voor heb kan het best.. maarja ik vind het ook leuk om mooie mannen/jongesn te zien in blote barst, als ze het lijf er voor hebbe vind ik het prachtig om te kijke.. maar die mening is per persoon verschillend...

greetzz Bianca

Waarschuw beheerder
Ik vind dit soort topics altijd leuk, omdat je hier perfect het verschil in denkwijze tussen man en vrouw ziet. Vooral ook, omdat je duidelijk merkt dat er dan wat mannen zijn die na een aantal replies een politiek correct antwoord gaan geven...heel grappig ;-) Mannen kijken naar bloot..simpel en graag ook! Allemaal. Echter , dat ze kijken wil niet zeggen dat ze zo'n meisje hun oprechte aandacht dan waard vinden, daar zit een heel groot verschil in. Althans, zo leggen mijn mannelijke vrienden dat uit...en dat lijkt me vrij logisch, doe ik zelf namelijk ook.

Wat de vrouwen betreft, durf ik te zeggen, dat als ze trots is op elke centimeter van haar lichaam, ze die ook veel eerder zal laten zien...omdat het mooi is. En mooi is geen schande, dat draagt juist bij aan een zwoele en leuke sfeer op een feest.
Wat lelijk is, is wel ongeveer algemeen bekend en ook daarin vind je nuances.
Ik heb weleens meisjes van rond de 100 KG in een catsuitachtig iets op een feest zien dobberen, me afvragend of ze wel in de spiegel had gekeken...en dan zie ik zo'n meid helemaal los gaan en intens genieten en dan schaam ik me bijna dat ik dat eerste uberhaupt dacht...de mate van zelfrespect en zelfacceptatie ligt toch bij elk persoon anders...en dat is eigenlijk best leuk.

Zolang je er niemand mee lastigvalt , en dat geld ook voor de gluurders, is er niets aan de hand toch.

Wat de nijd onder vrouwen betreft, dat is iets vrouwelijks geloof ik...ik walg ervan, maar gelukkig zijn dat vaak ook een bepaalde slag vrouwen.
Kritiek hebben of jaloers zijn , is natuurlijk..ik vind een potje afzeiken ook heel leuk soms, maar niet op zo'n manier dat de afgezekene het merkt.
Vrouwen die dat doen, zijn wel heel erg onzeker

Waarschuw beheerder
donateur
Ligt er ook aan WAT je aan heb hoor
Blote buik Enzo vind ik heel mooi
(ok in de goed combinatie)
En wat klein party mens zei
1 van de 2

Maar soms zie je meiden in TE korte rokjes en TE kleine topjes
Daarbij heb ik het nog niet over de vetrollen.
Bloot is OK
Maar daar moet je je gewoon een beetje op kleden vind ik

Dus er is op zeker wel een grens

Maart
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Ik voel me niet altijd prettig in een rokje en heb het dan ook bijna nooit aan, mijn vriend zou het wel leuk vinden als ik het vaker deed, maar het gaat erom hoe ik me erbij voel. Kheb het wel eens aan gehad maar voel me dan soms best opgelaten en zit dan de hele avond te checken of alles nog goed zit. Sjah, dan voel ik me dus niet echt fijn op een feest omdat ik meer met mijn kleding bezig ben dan met feesten, ik draag het dus liever niet, maar dat is puur mijn eigen voorkeur. Ik draag wel topjes waarbij je een beetje buik ziet, dat mag ook best vind ik. Echt van die hele korte topjes durf ik niet eens te dragen, omdat ik niet zo zeker ben over mijn figuur.
Verder vind ik het best leuk om te zien hoe anderen zich kleden op een feest, en als zij zich er prettig bij voelen, wie ben ik dan om daar over te oordelen?!

2 Shebyte: Mooi gesproken, zo is het maar net!! :respect:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
hey hey nou mijn mening is dat k het mooi vin gewoon een broek met een sexy truitje.
dat heb ik ook meestal aan een rok kan ook nog wel bij mij maar k ben niet echt een type om meteen een kort rokje aan te doen en iedereen aan me te laten zite hou k zowiezo niet van jongens die aan je zitte terwel je ze helemaal niet moet

hey dikke (K) :)
Waarschuw beheerder
tis ook maar net waar je heen gaat...
in een discotheek draag ik nooit rokjes ofzo...
maar wel gewoon korte truitjes enzo..:s

voor een houseparty vind ik het leuk om weer een pakje te maken enzo...
dan loop ik er vaak erg bloot bij:p
dat zegt verder nix over wie ik ben..

ik vind het leuk om naar mensen te kijken die iets mafs aanhebben ofzo..of iets heel moois...
zal er niet over oordelen.
ik vind het geweldig!!:d
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Euhmz nicotientje bedoel je nu nix?
Omdat je nix post?
Waarschuw beheerder
Nou niet te bloot hoor :S
Trek het liefst een strakke broek aan of een rokje halverwege mijn dijen en verder een strak topje of laatste tijd ook wel bikinitopje :)
Moet wel nog het een en andere aan de fantasie overlaten namelijk ;p
Waarschuw beheerder
hehehe nee knuppel!
wel iets....;)
Waarschuw beheerder
donateur
En dan nu weer snel aanpassen he
*zucht* vrouwen

Mja ook al ben en je blond je bent wel zo slim om kleren te dragen tegen de kou :P
Waarschuw beheerder
nicotientje je ziet er goed uit hoor!! (Y)
Waarschuw beheerder
donateur
Ja je gaat idd van haar :kwijl:
Waarschuw beheerder
:bloos:

(k)voor melisje

en knuppel....:d
Waarschuw beheerder
donateur
:( en ik krijg geen (K)

:knuffel:
:kusje2:
Waarschuw beheerder
je krijgt een :kusje: van me nicotientje!! :)
Waarschuw beheerder
donateur
Ik voel me achtergesteld
Waarschuw beheerder
he knuppel ik zei toch kus voor melisje EN jou!!!
niet achtergesteld voelen;)

hier nog 1:kusje:

zo goed:D
Waarschuw beheerder
je ziet er wel mooi uit op die foto nicotientje k zou er spontaan pot van worden;):p ghehe grapjuh maar staat wel vet (y)
laatste aanpassing

Artiest Natazja
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ik houd niet van me bloot kleden.
Wel sexy maar niks showen.
Waarschuw beheerder
donateur
Ik vind het leuk om bloot, gewaagd naar feesten te gaan. Eeen mooie outfit draagt bij mij ook bij aan een mooi feestje. Wel heel erg jammer is dat ik soms door de mannen als "makkelijk" bestempeld wordt en door de vrouwen als een soort hoer wannabe..
Jammer is dat ik vind het juist kicke als mensen een beetje apart/ feestelijk gekleed gaan. Zowel mannen als vrouwen.

Gelukkig maar dat er nog genoeg andere partypeopletjes die het wél kunne waarderen en die anderen? Ach laat ze lekker hun mond houden
Waarschuw beheerder
Ik hou er niet zo van om blood rond te lopen, daar bedoel ik dan mee dan mijn tieten half uit mijn triutje hangen weet je wel.

Gister ook waren we naar ZAK heen geweest en ik zag eerlijk waar gewoon allemaal meissie die gewoon truitjes aanhadden waar je gewoon net de tepels niet zag weet je wel,

ik vind dat persoonlijk afschuwlijk maar jah das mijn mening ik wil ook niemand afkraken ofzow hoor maar ik heb er nog nooit zo blood bij gelopen en zal het ook nooit doen.

Ik heb wel truitjes waar ik een blode decolotee in heb of je dat ook schrijft maar dat iedereen moet zien wat ik in huis heb. Nou nee maar jah andere vinden het misschien mooi of lekker zitten maar jah ik dus niet.. Das mijn mening..

Ik vind het bijvoorbeeld wel mooi als meissies een mooi feguurtje hebben en mooie borsten dat ze dat dan wel aan kunnen hebben, maar jah je ziet het gewoo zovaak dat meissies dan een truitjes aan hebben en dan de tieten er half uit hebben hangen en ook nog eens een vette puch-up bh er onder aan hebben en dat vind ik dus absoluut verschrikkelijk maar zoals ik al zei, ik wil niemand afkraken op hoe diegene eruit ziet op bij loopt, dit is gewoon mijn mening whehe..
Waarschuw beheerder
2 made-in-holland,spank u..:kusje2:
Waarschuw beheerder
donateur
Ik ga niet zo bloot.

Ik heb graag mensen om me heen, als ik aan het feesten ben. Als ik uberhaupt maar iets bloot laat, rent iedereen keihard weg. :$:$:$
Waarschuw beheerder
Alleen tijdens de pillen in de zomer als het 30 gr is, t-shirt uit.