Partyflock

Forumonderwerp · 600537
ken 1 van de admins ff me andere profiel [pappie dope] ff unbannen
als niemand reageert via PB dan maar zo

Mja, ik zeg alleen maar de waarheid :) Maar goed, discussie is ook onzinnig ;)

En voor zover ik weet, housemama, wordt het gefilterd :) Maar ze zullen ongetwijfeld ook weleens pb'tjes lezen enzo :)

JAAAAA elke dag lees ik er ongeveer 1500 is wel leuk hoor!

NEE natuurlijk niet wat denk je nou dat het mij ook maar . interreseerd wat iemand in z'n pb's zet? NOT

Forum Reply's kan iedereen lezen..daarom is die nu ook weg, pb's zijn je Persoonlijke/Partflock Berichten..nee dus..

er word wel op rascitische teksten/woorden gescand..
als we het toch over verbannen hebben waarom is mijn lieve vriendinnetje WendytjuH =[NL]= verbannen??
Werkzaam bij Partyflock
Het is in de hele geschiedenis van Pf 1 keer voorgekomen dat er prive berichten zijn gelezen!

Natuurlijk is het mogelijk denk eens na je bericht staat op een pc die in t0mm1e zijn slaapkamer staat! dan kan hij daar toch achter gaan zitten en het lezen. gelukkig hoeft hij dat niet want dan zou hij niet meer aan het nodige programmeer werk voor de site toe komen.

wat er nu gebeurd is dat de pc automatisch berichten scand dus er is niemand die de berichten leest!

2 summerqueen> als je dat wil weten is daar een contact sectie voor en niet dit topic!
Oke is was al benieuwd toen ik dit las.Wat ik al zei op een ander forum gebeurde het wel.

Mmz.. SQ.. je hebt PB
laatste aanpassing

ja ik ook wel 2 keer :9
eigen schuld dikke bult
een beetje van mezelf en een beetje van maggi
mensen doe niet zo moeilijk zeg!! tommie wil niet dat je over die dingen hebt dat je het op het forum of waar dan ook zet doe het dan lekker niet!! niet zo moeilijk toch!!