eerste topic van feesten en uitgaan dat dood was is http://party.snt.utwente.nl/index.php?SECTION=forum;ACTION=showtopic;TOPICID=4
eerste topic uberhaupt is wel leuk om te lezen....http://party.snt.utwente.nl/index.php?SECTION=forum;ACTION=showtopic;TOPICID=1