Partyflock
 
Forumonderwerp · 599316
Ik ging laatst uit en zat met iemand te praten over zo'n suf onderwerp wara ik me helemaal aan zat te ergeren :frusty:

Ik vroeg me af waar jullie het nooit over zouden hebben tijdens het uitgaan?!
haha meestal versta je d'r toch geen tering van :9
en je moe nie lullen maar :bounce:
sja, mensen die hun diepste geheimen of grootste problemen gaan lopen vertellen ofzo

en al helemaal als je die persoon nog maar net kent :vaag:

heb me wel eens net een psycholoog gevoeld :S:S:S
kwas laatst op een feesie, komt er een kerel naast me zitten, helemaal de weg kwijt. begint ie eerst over me haar te vragen enzo, en op een gegeven moment vraagt ie, "doe je ook aan sport?" :s...
ik zeg ja man, honkbal en fitness...
o zegt ie! ennuh, wat is nou een goeie oefening om deze spieren te oefenen je weet wel...uhmm, die ene spieren!! "ja je buikspieren..." ja die, hoe heet die oefening~?~? dat ging dus een kwartier door...werd echt gek van die gozer...
Jah, maar als je bv met iemand bent op een plaats waar je niets anders kan als praten met elkaar :S
ik praat ook niet graag over techno..
Mensen die :vaag: zijn, vind ik meestal wel komisch :D
Die vertellen alles minstens 3 x en altijd van die vage onderwerpen en gaan ook van het ene onderwerp naar iets totaal anders, hahaha :d
ja das wel zo inderdaad alleen moet je zelf ook wel :vaag: zijn anders snap je d'r nie veel van !:P
Ik heb er ook wel eens nuchter bij gezeten en dan kan je er ook best om lachen hoor :D
Maar je moet het iig 1x mee hebben gemaakt dat je :VAAG: bent, dan begrijp je het nivo beter :d
haha ja indredaad ik heb zo'n 3 maanden ofzo nuchter gefeest en helemaal nuchter haha das wel lachuh dan die :vaag: mensen haha en die gaan praten dan maarja als je het zelf ook bent is het toch ook wel leuk !:P:9
Ik vind de enige nono , dingen die gewoon erg persoonlijk zijn..

Heb het ook weleens gehad , was een goser en die vind zichzelf zo lelijk en blablabla hij zat er zo mee.
Ben halverwege weggelopen :(

Maarja kwas ook :vaag:
Wat ik het aller aller ergste vind is dat als je lekker aan het knallen bent iemand over de maandag begint hoe laat je moet beginnen op je werk/school.
 
idd!! "Wat doe je voor school/werk??" Das t moment dat ik afhaak.
 
waarom denk ik dat veel mensen denken dat darkside uitgaan op feesten bedoelt, denk dat het meer om het kroegenwerk gaat
denk het nie ze gaat er toch op in !:S
Je studie, dat je de volgende dag moet werken, dat die paar gasten daar homo zijn..... gewoon alles waar ik normaal ook liever niet aan denk en over praat, doe ik liever ook niet tijdens het uitgaan.
haha geowon je verstand op nul zetten !;)
 
Ik vroeg een keer aan een gozer waarom hij rode veters in z'n kisten had. Toen zij hij: White P....

Ik begrijp het eigenlijk nog steeds niet :S
Over je werk, en problemen! Gewoon lekker los gaan, niet zeiken!
hahaha als mensen echt met je willen praten... of nee, als ze komen zeiken "mag ik ook een zoen van je" ROT OP!!!!!!!! als ik je wil zoenen, doe ik het vanzelf!:D
 
(we reageren steeds in dezelfde topics, wordt wel erg moeilijk anderen te overtuigen dat ik geen geile pbtjes stuur:P)

dat ze het meteen vragen of na 2 uur praten?;)
hahahaha :D
nee gewoon... van "hallo... je hebt mooie bruine ogen" en ik "mn ogen zijn groen" "ohh maar nu lijken ze bruin" en ik "oh ok" "kom, laten we ergens rustig iets gaan drinken" "nou nee, ik wil dansen" "ok, mag ik dan een zoen" en ik "ja op je wang" .... :D begrijp je het?;)
 
ja ik snap, zoiets zou ik misschien zeggen als ik VER van de kaart ben, maar normaal echt nooit, vage lui
hahaha nou ja, ik geef soms mensen gewoon een zoen op hun wang ofzo... maareee ik vind het niet zo prettig als mensen denken dat ik met ze ga zoenen alleen omdat ik wappie ben!! haha:S
en ik vind het ook vervelend als ze aan me komen zitten!!! ik heb PEPPERSPRAY, and im not afraid to use it!! :D en dat is geen grap trouwens haahha
 
geloof ik graag en terecht, sommige gasten snappen er niets van. Overigens kunnen sommige vrouwen er ook wat van, maar meestal zijn mannen iets minder problematisch ermee;)
hahahahaha!!! er zijn echt te veel weirdos soms... ennnee ja ik hou dr gewoon niet van als vreemde mensen aan me gaan zitten....
bij impulz dachten een paar gasten bijv dat ze fotos van onder mn rokje zouden nemen... (ik zat op zo een platform, van die hoge... met mn benen over de rand) nou ja, ik had zo een vette oma onderbroek dus ik til mn rok op om hun dat te laten zien!! hahaha had het meteen voor ze verpest! :D en dat vond ik wel leuk :D (Y)
 
zeker strakke actie:D

tja ehm, volgens mij staan er van sommige dames op pf ook beavershots:P
 
Tsja, maar die vinden het ook niet erg...
Ik vind het meestal saai om over PF te praten. Das echt not done. Al die irritante mensen die over PF willen gaan praten. DAT VIND IK ECHT SERIEUS ECHT NOT DONEEEEEEEEEEEEEEEEE­EEEEEEE.

Stelletje wankers. Tis al erg genoeg dat sommige mensen hier op PF zitten en dat ze me dan ook nog op feesten der over gaan lastig vallen :(
 
haal je je fotos weg damien
Das toch al te laat. En ik denk dat het met deze foto wel minder gaat worden
oke dan damien!! waar wil je het over hebben als ik je aanspreek?? wat vindt je een leuk interesant onderwerp om over te lullen?? :P ikke tsjah praat zo wie zo niet echt met mensen alleen me eigen maten en bekende en die meetings tsjah ben er pas bij een geweest bij mindcontroller maar ja ben er niet lang geweest want de muziek was te goed heb dan wel betere dingen te doen dan praten!!
weet ik veel, drugs ofzo????

Of over hoeveel wortels je de laatste tijd heb gegeten

Of hoe goed de bloemkolen oogst dit jaar is, weet ik veel, zolang het me maar niet interesseert
Ga lekker in een praatgroepje ofzo als je behoefte hebt aan praten..

Echt zwaar irritant als mensen tegen je lullen en je drie keer moet zeggen dat je t niet verstaat! Als het goed feestje is heb ik daar toch geen tijd voor...:)
Mensen die continue gaan zeggen welke plaat de DJ erin gaat gooien enz. HOU JE BEK EN LAAT ME GENIETEN!!!!
 
Ik kan er niet goed tegen als mensen om de 10 minuten gaan vertellen hoe geweldig ze het feesten wel niet vinden en hoe goed er gedraaid wordt.. ja net alsof ik dat zelf niet weet, hoef je dan niet 10 keer te zeggen..

Of als ik ff ergens zit omdat ik bv pijn in mijn rug heb en dan komen er 20 mensen naar je toe om te vragen wat er is en of ik het wel naar mijn zin heb terwijl ik de hele avond heb staan :bounce:


:S
 
OVER WERK BLEEEEEEEEGH :S :S
maakt niet uit waarover tegen de tijd dat ik weg loop ben ik t alweer vergeten haha
****over ut werk mag je het met mij altijd hebbuh :P ****

waarschijnlijk ben ik toch aan ut werk :D



i love my job :D
het irritanste vind ik dat als je op een feest staat en begint zo'n vage gast/wijf tegen je aan te lullen maar die stopt dan gewoon nie en lult egt 1 uur achter elkaar door en als je begint te stampen dan gaat ie je vastpakken van jah cool feest he egt wreed!!! meestal is het egt na 15 min jah ik gaat wat te drinken haluh laterzzz!!
en waarover ze lullen weet ik eigelijk ook nog nie echte ben meestal zelf ook vaag en dan weet je egt nie meer wat ie heeft geluld of zo:D:D
Vertellen op een feest dat van Barneveld de 2e ronde heeft gehaald :vaag:
ik ben altijd zo naar de tyfus dat ik na een tijdje niet weet waar het over gaat :D:D:D duzz laat maar lullen :D
 
zo waar ik echt schurft aan heb....is dat er tijdens een VET nummer iemand tegen je aan begint te lullen zo van; Goed he?
ZOUT OP!! ik wil stampuh!!

Of in een cafe (waar je elkaar al helemaal niet kunt verstaan door die teeering herrie)
En dan zo'n gozer (die je vaag kent)gaat vertellen wat ie doet enne van die vragen gaat stellen zoals....kommie hier vaak?? En wat doe je nou precies??

Als ik zin heb om met je te praten merk je t vanzelf wel...
Ach ze lullen maar wat tegen me aan ik lul wel terug :D
Ik mag niet met vreemde mensen praten van me ouders 8)
Hee mag ik jou iets vragen???

HOE LAAT IS HET AFGELOPEN......

rot op daar wil ik helemaal niet aan denken...
Zo had ik laatst een halve gram MDMA naar binnen gewerkt komt er een gast aan en die gaat naast me staan. Begind ie op een gegeven moment een verhaal over dat ie was geopereerd aan zijn been en daarom niet lekker kon dansen...

WHAT THE FUCK doe je op een feest vraag je je nog af... dus na een kwartier braaf te hebben geluisterd zeg ik IK GA FF WAT DRINKEN HALEN.. en ik naar de bar... kijk niet meer op of om en bij de bar aangekomen bestel ik een Wodka redbull, worden er van achter opeens drie muntjes op de bar gegooit.. zegd diezelfde gast.. hier heb je van mij.. en hij gaat rustig verder met zijn verhaal.... 1 uur lang ben ik achtervolgt door een of andere flippo die zijn ei kwijt moest... Had ik hem uiteindelijk afgeschud (via een wc aan de ene kant naar binnen en de andere er uit) staat ie een half uur later weer voor me neus... IK HEB JE OVERAL GEZOCHT... nou ik vraag je toch... toen ben ik zo boos geworden op die gast dat ie zonder wat te zeggen met een trillend lipje is afgetaaid...

Alsof je daar op zit te wachten... dik anderhalf uur feest verpest door een of andere boer met een slechte knie
hahah zooo, dan wordt je inderdaad helemaal gek !:):)