Armageddon Project is echt Kickuh ja!!
denk dat veel mensen armageddon project 'super' vinden omdat ze een pakkende, aansprekende naam hebben. iedereen zegt goed, super enzo en als ze op een feest draaien loopt de halve zaal leeg... aantal keren meegemaakt.
denk dat veel mensen ook maar een paar nummers van ze kennen. meeste vind ik niet eens echt goed ofzo. weet zeker dat ik daarin niet de enige ben (als ze die nummers ook zouden kennen).
of ben ik de enige die er zo over denkt?
denk dat veel mensen ook maar een paar nummers van ze kennen. meeste vind ik niet eens echt goed ofzo. weet zeker dat ik daarin niet de enige ben (als ze die nummers ook zouden kennen).
of ben ik de enige die er zo over denkt?
laatste aanpassing
ff serieus
, ken ook denk wel bijna al de nummers van armageddon project, weet echt wel waarover ik praat, laat daar geen twijfel over bestaan broekie!!!
(zie mijn andere posts in dit topic maar, heb daar ook gezegd dat ik het MEESTE niet goed vind, er zitten zekers wel meesterwerken bij: o.a. phase 2)
bedoel dan ook niet de mensen die wel goed bekend zijn met hun werk. meer de mensen die eigenlijk helemaal niet volgen wat er op hardcore gebied wordt uitgebracht en alleen maar een beetje napraten enzo (dezelfde mensen die naar midtown gaan om hardcore platen te kopen en dan de platen kopen met de mooiste hoes
).
mensen horen/zien de naam, naam spreekt aan, horen van anderen dat het super is en vinden het dan ook maar super (of hebben maar 1 of 2 super nummers van ze gehoord ofzo). en achteraf klagen dat er op een bepaald feest op een gegeven moment erg 'vaag' en 'gaar' werd gedraaid. kan nog wel bepaalde forum topics herinneren over hr o.a. geloof ik, veel lui zaten vet te zijken.
bedoel dan ook niet de mensen die wel goed bekend zijn met hun werk. meer de mensen die eigenlijk helemaal niet volgen wat er op hardcore gebied wordt uitgebracht en alleen maar een beetje napraten enzo (dezelfde mensen die naar midtown gaan om hardcore platen te kopen en dan de platen kopen met de mooiste hoes
mensen horen/zien de naam, naam spreekt aan, horen van anderen dat het super is en vinden het dan ook maar super (of hebben maar 1 of 2 super nummers van ze gehoord ofzo). en achteraf klagen dat er op een bepaald feest op een gegeven moment erg 'vaag' en 'gaar' werd gedraaid. kan nog wel bepaalde forum topics herinneren over hr o.a. geloof ik, veel lui zaten vet te zijken.
laatste aanpassing
terrordiehard!!! >> je bent niet de enige....ik vind het allemaal supertrax ok de een is wat minder dan de ander (dat wil zeggen : DE EEN IS NOG BETER DAN DE ANDER
)
maare ze verzinnen wel steeds wat nieuws tis niet zo dat ze 3 releases lang dezelfde style/samples etc gebruiken
en dat gebeurd niet veel in hardcore land helaas
maare ze verzinnen wel steeds wat nieuws tis niet zo dat ze 3 releases lang dezelfde style/samples etc gebruiken
en dat gebeurd niet veel in hardcore land helaas
idd hektik hardbeats! producers als the headbanger, masochist, die komen steeds terug met t zelfde! en dan zeggen ze: jah, dan issut lekker herkenbaar!
nou, ik hoor ook meteen wanneer iets van armageddon project is, alleen toch issut altijd anders, ik herken t puur op de stijl! netzoals tracks van Guillaume Leroux (dr macabre, lunatic asylum) vrij vaak te herkennen zijn, maar toch zijn ze allemaal uniek! en zoiets voor elkaar krijgen is echt moeilijk! vandaar uiterst veel
voor dat soort producers
nou, ik hoor ook meteen wanneer iets van armageddon project is, alleen toch issut altijd anders, ik herken t puur op de stijl! netzoals tracks van Guillaume Leroux (dr macabre, lunatic asylum) vrij vaak te herkennen zijn, maar toch zijn ze allemaal uniek! en zoiets voor elkaar krijgen is echt moeilijk! vandaar uiterst veel
TeRRöRDieHard!!! 18 februari 2003 13:14
ik vind trouwens deze ookh eel lekker van armageddon project:
Armageddon Project - Chant of dancing shadows
toch hoor je niemand hierover!
behalve mij dus
ik vind trouwens deze ookh eel lekker van armageddon project:
Armageddon Project - Chant of dancing shadows
toch hoor je niemand hierover!
..where angels fear to fly
chant of the dancing shadows ofsow
enneh niet te vergeten IMPENDING DEATHTONE!!!!
eigenlijk bijna alles wel...
chant of the dancing shadows ofsow
enneh niet te vergeten IMPENDING DEATHTONE!!!!
eigenlijk bijna alles wel...
behalve mij dus
Heej Malfeidor, hehe als er een Armageddon Plaat wordt gedraaid op een feest dan sta ik vooraan bij de Speakers..
Mijn favotiete Armageddon nummers:
Phase 2
Heretic Brotherhood
Church of
Pentagram
Fifth Revelation
Goldflesh
Spawns of Misantrophy
Chaotik
Phantom
Of dreams and Disillusions
Mijn favotiete Armageddon nummers:
Phase 2
Heretic Brotherhood
Church of
Pentagram
Fifth Revelation
Goldflesh
Spawns of Misantrophy
Chaotik
Phantom
Of dreams and Disillusions
laatste aanpassing
Dit zijn al hun releases op plaat:
d-boy black 108 - Armageddon Project - Individuality Control Black Magic
A1 Through Misery And Suffering
A2 Spawn Of Misanthropy
B1 From The Ashes
B2 Morning Star
d-boy black 117 - Armageddon Project - The Fifth Revelation EP
A1 In The Underworld
A2 The Fifth Revelation
B1 Heretic Brotherhood
B2 Blessed By Kaos
d-boy black 128 - Armageddon Project - Where Angels Fear To Fly
A1 Where Angels Fear To Fly
A2 Chosen Riders Of Doom
B1 Impending Deathtone
B2 The Golden Path
headfuck 007 - Armageddon Project - 1st EP
A1 Elektrokution
A2 Everlasting Sorrow
B1 Lo-Fi Headache
B2 Freak Up
headfuck 009 - Armageddon Project - The Pride Lost EP
A1 Rebellion
A2 Church Of Pentagram
B1 Chaotik
B2 Downfall Part 1
thirdmovement 00021 - Armageddon Project - Feeding The Demons Breed
A1 Of Dreams And Dissilusions
A2 Floatin' In Acheron
B1 Far Beyond The Triumphants
B2 Godflesh
Deze 3 zoek ik zelf nog en als iemand me er aan kan helpen, bvd:
Individuality Control Black Magic.
The Pride Lost EP
1st EP
d-boy black 108 - Armageddon Project - Individuality Control Black Magic
A1 Through Misery And Suffering
A2 Spawn Of Misanthropy
B1 From The Ashes
B2 Morning Star
d-boy black 117 - Armageddon Project - The Fifth Revelation EP
A1 In The Underworld
A2 The Fifth Revelation
B1 Heretic Brotherhood
B2 Blessed By Kaos
d-boy black 128 - Armageddon Project - Where Angels Fear To Fly
A1 Where Angels Fear To Fly
A2 Chosen Riders Of Doom
B1 Impending Deathtone
B2 The Golden Path
headfuck 007 - Armageddon Project - 1st EP
A1 Elektrokution
A2 Everlasting Sorrow
B1 Lo-Fi Headache
B2 Freak Up
headfuck 009 - Armageddon Project - The Pride Lost EP
A1 Rebellion
A2 Church Of Pentagram
B1 Chaotik
B2 Downfall Part 1
thirdmovement 00021 - Armageddon Project - Feeding The Demons Breed
A1 Of Dreams And Dissilusions
A2 Floatin' In Acheron
B1 Far Beyond The Triumphants
B2 Godflesh
Deze 3 zoek ik zelf nog en als iemand me er aan kan helpen, bvd:
Individuality Control Black Magic.
The Pride Lost EP
1st EP
Die bovenste 3 zijn allemaal op d-boy toch..
Nummer dat ik nog niet gelezen heb is Phantom 00(vind het wel een lekker nummer). Armageddon Project is zeker goed, maar niet alles. En dat ze zo super origineel zijn valt ook wel weer mee, ze gebruiken heel vaak dezelfde bassdrum. Maar ze zijn zeker wel producers die de laatste tijd betere Hardcore maken.
Gert in Blik >>> klopt van die bassdrum...maar das ook het enige....geen enkele release is een kopie van de vorige....en DAT zie je niet veel helaas....meestal is het echt voortborduren op een succesverhaaltje....
AP evolueert elke release.....en idd zoals terrordiehard al zegt..de ene producer (Matteo Delgrano) gaat meer de industriele kant op en de andere producer (Stefano Croce) meer richting darkcore dus veel variatie...
AP evolueert elke release.....en idd zoals terrordiehard al zegt..de ene producer (Matteo Delgrano) gaat meer de industriele kant op en de andere producer (Stefano Croce) meer richting darkcore dus veel variatie...