Het maakt geen ruk uit wie of wat zn schuld het is,het gebeurd,en dit soortgelijke "enge" dingen gebeuren steeds vaker..
Het is echt de druk die op jongeren ligt waardoor ze gaan flippen,ze kunnen de road naar volwassen worden vaak al nauwelijks behapstukken omdat ze bv een onstabiele jeugd hebben gehad.
Dan wordt daar VAAK ook nog eens drugs bij gebruikt,die je denkwereld nog s een verdieping erbij geven,misschien wel 2,mensen weten vaak niet eens meer wie ze zelf zijn,heel veel jonge mensen hebben al moeite met over zichzelf na te denken,omdat ze teveel van zichzelf goedpraten/blocken door het drugsbegruik,das 1,en dan ook nog eens de werking van de drugs erbovenop,namelijk "mindfucken"
Wanneer jij niet zeker van jezelf bent en daar sterk in staat kunnen drugs je psychisch helemaal naar de tering helpen.
Toen ik 16 was had ik een vriendje die in een stad woonde waar de coke bijna op straat te ruiken was.
Heb echt NEVER die zooi aangeraakt,en t is ZOVEEL keer aangeboden.
Nu snap ik waarom ik toen die afkeer ervan had,k had gelukkig gevoelsmatig waarschijnlijk door dat ik t nie moest doen.
Op mn 30ste nam ik s een snoepie,was op mn 29ste gaan blowen,en kan zeggen dat ik perfect met de zooi kan omgaan en alleen de positieve kanten ervan kan pakken,doe t zeer weinig nog,vind t minder boeiend.
Op dat moment wist ik wie en wat ik was en waarvoor ik stond,dus toen besloot ik te proberen.
Deze jongens,weten nog geen ruk over zichzelf,schoppen hard tegen de maatschappij want hebben moeite met regels omdat ze te vrij zijn opgevoed,paps en mams regelen/betalen wel,boeie.
Mja lekker makkelijk maar sommige zullen wel de moeite nemen over zichzelf na te denken en zn toekomst,anderen hebben gewoon schijt en zien wel wat de dag van morgen brengt.
In beide groepen zit een risicogroep,want sommige van hen zitten in de verkeerde groep omdat ze "erbij willen horen"
En waarbij maakt geen ene flikker uit,ze zijn iig zichzelf niet omdat ze onzeker zijn,waardoor dan ook.
Als DAN mensen van irc hun wereld maken,dan zijn het mogelijke "Rippers"
En kun je t eens zijn of niet,dit is mijn kijk op de zaak.
Amen