Partyflock

86078x bekeken
Waarschuw beheerder
donateur
impulzzie wil steeds mijn kippen vermoorden

en dat ik vind ik niet normaal

darom heb ik dus net een front voor kippen opgezet wie doet er mee?

Waarschuw beheerder
hahaha :D
Waarschuw beheerder
aloha anny kips in the ren?!?!??!??!
Waarschuw beheerder
Heeeeeeeee het kabinet is gevallen :s
Waarschuw beheerder
Heeeeeeeee het kabinet is gevallen :S

Ja, lachen joh!! Ik vind het echt grappig. Dit kabinet heeft het hoe lang volgehouden? Een paar maanden ofzo (6)
Master

Waarschuw beheerder
jaaaaaaaaaaaaaaaa, geweldig!!

neej, ik kan er de lol niet van in zien, vooral niet nu we met zn allen een crisis te gemoed gaan
Waarschuw beheerder
ben ik nu zo van de kaart of weet niemand over welke crisis G het heeft. (als jouw crisis het vallen van het kabinet is ben ik niet ongerust) :)
Waarschuw beheerder
gaat het nu nog over kippen of hoe zit dat??

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ik vind dat ze wat aan de LPF moeten doen, wat vinden jullie??

Waarschuw beheerder
ik snap er toch geen zak van dus 't boeit me allemaal niet zo... :S

Waarschuw beheerder
Tiszz hier wel doods he... :(

Waarschuw beheerder
hey Co! :kusje2:
Waarschuw beheerder
hahaha helemaal waus vandaag :D :vaag:
had paddos genomen met groepje mensen :D :P
Waarschuw beheerder
Co wa sta je weer uiterst charmant op de foto ;P :D
Waarschuw beheerder
hahaha helemaal waus vandaag :D :vaag:
had paddos genomen met groepje mensen :D:P

(Y)(Y)(Y) !
Zeker lachen ja. 't Is deze week ook wel raak :)
Vandaar nieuwe profielpic :D
Waarschuw beheerder
bah...wor je saai van :gaap:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
:gaap: ?? ligt er aan hoe je het zelf naar maakt natuurlijk :D het zit allemaal in je kop! je kan er zo uit komen als ze niet al te sterk zijn.

die ik had waren niet zo zwaar en kreeg er lach kick van en voelde me super lekker niet veel meer
Waarschuw beheerder
Ja, maar als je met 5 vrienden in je huiskamer zit naar een film te kijken, lekker onderuit gezakt in de bank is dat echt wel lekker hoor. Goed stoned zijn is echt yummie :D
Waarschuw beheerder
bah...wor je saai van

had je het nou over wiet of paddo's??
Waarschuw beheerder
wiet...
maar paddo's vink nog erger ( maar das mijn persoonlijke mening, ieder moet doen wat ie nie late ken )
Waarschuw beheerder
kheb niks tegen drugs ofzo.. alleen ken er genoeg die niks meer waard zijn, omda ze jaar in jaar uit blowe...
:kots: op die gaste die hele dagen blowe
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
whahahahaa... (6)
ik ken genoeg mensen die elke dag blowen en ik kan er goed mee overweg. Ik rook niet zoveel. gemiddeld denk ik 2 joints in de week. (niet alleen, met zn tween ofzo)
Waarschuw beheerder
moeje zelf weten Boss...
mijn vrienden zulle het iig nooit worden
Waarschuw beheerder
Ik vind het ook jammer voor hun dat ze zoveel roken, maar ik kan er goed mee overweg..
kvind het trouwens vreemd dat mensen die veel blowen nooit jouw vrienden zouden kunnen worden.
Is dat niet een beetje snel bevooroordeeld?
Waarschuw beheerder
en met 'niks waard' bedoel ik "Niet werken of naar school gaan, hele dag thuis hangen, beetje steun trekke"...
dus echt Niks Waard
Waarschuw beheerder
nee Boss... kehb er met 1 samengewoond... ken al zun vriendjes, die zijn net zo
dus tis voor mij gewoon een feit, dat als je hele dagen blowed, je nergens anders meer zin in heb... je gewoon lui word, en je nergens meer voor intereseert als alleen maar die joint
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ik vind dat die mensen zelf de (mogelijke) gevolgen moeten weten, als ze er niks tegen hebben om zichzelf naar de klote te helpen doen ze dat maar lekker, boeit mij niks... je moet zelf weten hoever je gaat en het zal best wel lekker zijn enzo, maar je moet gewoon uitkijken dat je niet tever gaat...
Waarschuw beheerder
Hmm, dat kun je zo niet zeggen. Ik ken er zat die elke dag gewoon naar school gaan. HAVO, HBO, MBO vanalles. Het is natuurlijk wel zo dat de meeste mensen die heel veel blowen worden zoals jij omschrijft, ik ken er zelf ook wel een, maar lang niet iedereen
Waarschuw beheerder
ben het zeker met je eens dat ze dat zelf moeten weten Lau... maar zo mag ik ook zelf weten of ik zulke mensen in mijn buurt wil hebbe of nie!
Waarschuw beheerder
Rook je zelf weleens een joint dan, Pulzz??

(hoi Lau:))

Waarschuw beheerder
tuulek moet je dat zelf weten pulzz...

hoi boss (K)
Waarschuw beheerder
heb wel eens een joint gerookt ja.... meer dan 1 zelfs ( denk nu wel een jaar of 9/10 gelee :S )

Waarschuw beheerder
ik nog nooit, en hoop het zo nog ff te houden, heb er geen behoefte aan ofzo om dat een keertje uit te proberen, nu nog niet tenminste...
Waarschuw beheerder
donateur
:vaag:

Waarschuw beheerder
interessante reactie JP... ;)
Waarschuw beheerder
vin er niks aan... je wor er saai van is mijn mening hahaha

maar zal er veder over ophoude...:)
Waarschuw beheerder
Ohja. Ja, ik vroeg me dat ff af, omdat sommige mensen die ik ken absoluut 100% tegen wiet&hasj zijn, maar zelf wel elk weekend dronken.
Dat vind ik nogal krom, alcohol zorgt voor veel meer problemen, (alcoholvergiftiging­, auto-ongeluk, vechtpartijen enz.) terwijl mensen die stoned zijn gewoon lekker relaxed zijn en niet voor problemen zorgen
Waarschuw beheerder
donateur
intresant topic en goeie reply's hier ;) :D

Waarschuw beheerder
:P
Waarschuw beheerder
mensen die hele dagen roken ( bedoel dus echt VEEL groen roken ) worden TE rielexed Boss...
niks intereseert ze nog

kheb het nie over hier en da een jointje, nee gwoon de godsganze dag knetter stoned

ik zuip me de hele dag door toch ook nie naar de tering, dus die vergelijking gaat hier nie op

Waarschuw beheerder
donateur
hoi mensen, me gemist?

hoop van wel (niemand riep me:'()

ben nu ff in internetcafe, afgelopen dagen druk geweest (jaja, zelfs ik) en mn internet is naar de klote (en duurt nog zeker 4 dagen)

maandag kwam mn vriendin langs, dus vandaar dat ik nuiet echt (nou ja, heel ff) online was;D

was dinsdag een partij verrot zeg! nauwelijks geslapen (en niet eens alleen DAARdoor;)), met 2 mensen in een warm 1persoonsbed zuigt echt konten

guppy aan de drugs?:S:S:S nooit gedacht

paula een date? nooit gedacht:S:S

hoor het nog wel een x:S (van paula zeker over 11 dagen;))

(K) 2 all kips
Waarschuw beheerder
donateur
Is dit een soort chat ofzo :S
Waarschuw beheerder
tot de 26ste Miech :D!!
(K)
Waarschuw beheerder
goh hij heb hem door ;P
Waarschuw beheerder
ik zuip me de hele dag door toch ook nie naar de tering, dus die vergelijking gaat hier nie op

Precies, dat vind ik ook. Maar ik bedoel dat mensen gaan zeuren als iemand joints rookt o pzaterdag ofzo. Ik weet wat de gevolgne zijn, Pulzz.
Toch liev dat je je zorgen om me maakt :P:P:P:P
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
het is hier toch nie serieus aant worde he ;)