Ik vind t een beetje jammer, dat gehaast naar een bepaald aantal posts toe...Is dat nou echt nodig? Heb je een uurtje terug iets geschreven, en dan moet je uren gaan lopen zoeken waar t (eventuele) antwoord is
was???
tis nog maar kwart voor 8!!! we moeten nog een hele avond
*streel met mn vinger over je poesje & tussen je benen, begin zachtjes te likken, streel weer een beetje & ga wat sneller likken, ik maak een paar lange, diepe bewegingen met mijn tong & streel weer een beetje tussen je lippen, ik ga weer likken... en sneller, en sneller...*
*pak je haar vast met bijde handen, en kreun van genot!! voel dat ik zo klaar kom, maar wil je dan in me voelen... dus ik haal je hoofd omhoog, en kruip veder het bed op, ik blijf op me knieen zitten en kijk je met vragende ogen aan...*
*kruip voor je op het bed, zoen je innig & terwijl ik je vasthou en zoen buig ik meer voorover, tot je op je rug ligt... ik laat mijn hand naar beneden glijden & streel je tussen je benen, terwijl ik je zachtjes in je nek zoen... langzaam glij ik naar binnen...*
*moment dat ik je bij me naar binne voel gaan, gaat het door me hele lichaam heen... me hoofd gaat veder achterover, en me buik komt iets omhoog... je pakt me armen vast en brengt ze langs me hoofd omhoog, je zoent me langs me hals terwijl je voortdurend je heupen heen en weer laat gaan, en me laat genieten All Over My Body...*
donateur
ik heb niets gemist hier, standaard orgie
*mijn hart klopt sneller en sneller, ik ga steeds zwaarder ademen... ik hou mijn heupen stil, en grijns naar je, ik geef je een zoen op je mond... met langzame, diepe halen beweeg ik mijn heupen weer heen en weer... heen en weer... ik hang over je heen, met mijn hoofd naast het jouwe... ik lik zachtjes je oor... heen en weer... heen en weer...*