soow issie wel weer!! fris en fruitig!!!
nou zoals beloofd hier me verhaaltje van het douchen in het kort....
Ik ging me dus met een ware striptease uitkleden.. (jammer dat je der net nie op tijd bij kon zijn miech) deed de kraan aan, zette de temperatuur op 32 graden.. ( jaja we hebben zo'n ding met warmte meter!!) en toen gebeurde het hoor... ANNE WERD NAT!!!!
ik was al even bezig met nat zijn toen de shampoo eraan te pas kwam... me haartjes netjes gewassen enzo blablabla... toen kwam de zeep... lekker met die zeep me beentjes geschoren...enz...
daarna kwam de creme spoeling... die is errug lekker want daar word je haar zo lekker zacht van zodat mensen daar aan gaan voelen en dat vind Anne fijn... ach jah...
Met afdrogen ging het allemaal nie zo soepel... anne heeft errug last van haar tere ruggetje, dat komt van al het feesten en het

want dan voel je niks en gaje gewoon lekker door met
en op het laatst ging anne ff op de weegschaal staan... nou, ik kan maar 1 ding zeggen... door al dat

blijft er vrij weinig van Anne over hoor...
naja ik hoop dat het een beetje een leuk verhaaltje was... hetis nie zo sappig als beloofd werd maar goed... wie het kleine nie eert...
mensjes het was me een waar genoegen om mijn douch-gebeuren met jullie te delen!!