nee niet op me plaatje dat had veel harder aangekomen.......moest een aantal keer van een bushokje afspringen en die zijn toch wel hoog.....vanmorgen begon ik redelijk te voelen dat ik niet helemaal corect olympische landingen heb gemaakt
Truste GB! Zal wel goed slapen..maareh, had niet begrepen dat je al lag te ronken op de HEENweg...maarja, avond ervoor wezen springen, dus had ik toch beetje gelijk..
maare, is dus wel de moeite waard om eens naar zo'n meeting te gaan BB??
nou ben eigenlijk nog nooit officeus naar een meeting geweest....loop ze altijd mis .....maar PF-ers zijn erg gezellig en je komt ze toch wel tegen, tenminste......
nou, vaak loop ik bekenden al straal voorbij...dan komen ze naar mij toe, omdat ik bijna nix meer in de gaten heb...maar ik heb deze koppen nu al zovaak gezien, gezien de uren die ik hier heb doorgebracht..alleen word t bij jou beetje moeiluk..
ja ik weet het HM, kmoet nogeens proberen fatsoenlijk op een foto te komen
Ik heb jullie wel op foto's gezien, maar kzal jullie toch echt niet zo snel herkennen op een feessie.. kheb t meestal niet in de gaten
Ach ik ga wel een x naar zo'n meeting toe denk ik...als ik dat onthoud..maar denk wel dat als ik volgende keer op feestje rondloop (zal HR wel worden) da'k echt wel veel bekende gezichten zie...alleen zal dan wel niet weten WAAR ik ze van ken..dus dan weet ik nu dat dat PFers zijn
HM hier is een lijssie met lekkere hard/style/trance nummers:
Dj Atmospherik - Will You Remember Me
Demons On Dope - Go To Hell
Hardstyle Masterz - Age Of Reverse Bass
Profound - Slave
Walt And Feliz - Visionary
Alien Pulse - Psycho Confusion
DJ Coone - Protect The Innocent
trance:
Gouryella - Ligaya
040 Featuring Erica Baxter - Dreams
Blank and Jones - Watching the Waves
trouwens prachtig verhaal, dat van die gozert die van de veerboot is afgesprongen om terug te gaan naar zun vakantie liefde!!
ik zou helemaal smelten als iemand dat voor mijn zou doen, terwijl ik toch niet echt een romantisch typje ben!
vind het een zeer strakke actie!!!